Formula 1 - sezona 2018

Formula 1, WRC, Moto GP i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45823
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Geza » 28 Feb 2018, 13:28

Timovi traže produžetak prvih testova.

Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45823
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Geza » 28 Feb 2018, 23:36

2018 Pay Scale - https://www.thisisf1.com/2018/01/22/201 ... f1-driver/

Sebastian Vettel $60 Million Scuderia Ferrari
Lewis Hamilton $50 Million Mercedes AMG Petronas Motorsport
Kimi Räikkönen $40 Million Scuderia Ferrari
Fernando Alonso $30 Million McLaren F1 Team
Valtteri Bottas $12 Million Mercedes AMG Petronas Motorsport
Max Verstappen $10 Million Aston Martin Red Bull Racing
Stoffel Vandoorne $7 Million McLaren F1 Team
Daniel Ricciardo $6 Million Aston Martin Red Bull Racing
Nico Hülkenberg $5.5 Million Renault Sport Formula One Team
Sergio Pérez $5 Million Sahara Force India
Romain Grosjean $4.45 Million Haas F1 Team
Esteban Ocon $3 Million Sahara Force India
Kevin Magnussen $2.5 Million Haas F1 Team
Lance Stroll $1.8 Million Williams Martini Racing
Sergey Sirotkin $1 Million Williams Martini Racing
Carlos Sainz Jr 750000 Renault Sport Formula One Team
Marcus Ericsson 500000 Alfa Romeo Sauber F1 Team
Pierre Gasly 400000 Red Bull Toro Rosso Honda
Brendon Hartley 350000 Red Bull Toro Rosso Honda
Charles Leclerc 150000 Alfa Romeo Sauber F1 Team


Formula 1 počinje da pruža usluge živog prenosa po ceni od 10 evra mesečno. Spisak zemalja u kojima se može gledati prenos.
https://www.f1puls.com/25529/f1-tv-ce-b ... hrvatskoj/

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Risto » 01 Mar 2018, 00:09

Lep tekst kao najava nove sezone:

http://sportklub.rs/Blog/Jelena-Trajkov ... dnost.html
Lepota je u oku posmatrača, a bezbednost?


Predsezonska testiranja na stazi „Katalunja“ pravi su pokazatelj da nam se bliži početak sezone u Formuli 1. Prva dva dana akcije ne mogu pouzdano da nam ukažu šta nas čeka ove godine, ali smo saznali kakve ćemo bolide gledati na stazi od marta do novembra.


Prošla sezona nam je na neki način donela ’povratak u budućnost’, pošto je Formula 1 počela da se vraća na pravi put zahvaljujući pravilima koja su ubrzala bolide. Učinila su ih užima, a ujedno i dužima, što je doprinelo tome da uzbuđenja bude mnogo više nego prethodnih godina, ali je utisak i da dalje nešto fali.

To, ipak, nije do pravila, već do toga da li su pojedini timovi dovoljno napredovali da bi mogli da pariraju Mercedesu od prve do poslednje trke. Nemačka ekipa se pokazala nedodirljivom od ulaska u hibridnu eru 2014. godine, a najbolju šansu da prekine njenu dominaciju imao je Ferari prošle sezone. Glavni je problem je što je uspeo da parira Mercedesu do polovine septembra, a sezona je trajala do kraja novembra.

Pravila koja se tiču izgleda bolida, a uvedena su za ovu godinu sama po sebi ne mogu da garantuju veliki pomak ni za jedan tim, a neka su osmišljena da bi se povećala bezbednost vozača. Svetska automobilska federacija je tako ukinula ’ajkulino peraje’, u stvari poklopac motora, koje je bilo osmišljeno da bi protok vazduha usmeravao iznad zadnjeg krila. Uz to, zabranjena su dodatna krilca koja su se nalazila ispred i iznad zadnjeg krila.


Te promene su sekundarne u odnosu na glavnu koja se malo kome sviđa, ali njen ’posao’ i nije da bude lepa, već da zaštiti vozače. Posle nekoliko godina testiranja koje su usledile posle teških nesreća koje su se desile u auto-moto sportu, za ovu sezonu je najavljeno uvođenje zaštite glava vozača, koje je popularno nazvano ’oreol’. Osmislio ga je Ferari, a iako je Red Bul predstavio nešto lepši koncept – ’baldahin’, ispostavilo se da je ’oreol’ mnogo bezbedniji.

’Oreol’ ne može da zaštiti vozače u 100 odsto slučajeva, ali može u mnogo više nego da ne postoji nikakav dodatak. Da je osmišljen ranije i uveden u pojedine kategorije, mogao bi da spreči fatalne nesreće u kojima su stradali Henri Sartiz i Džastin Vilson. I Sartiz i Vilson su živote izgubili živote tako što ih je u toku trke u glavu udario predmet koji je otpao sa nekog drugog bolida. U slučaju mladog britanskog automobiliste to je bila guma, dok je proslavljeni vozač Indikara nastradao kada su ga udarile krhotine bolida.

S druge strane, male su šanse da bi tragedija koju je doživeo Žil Bjanki na Velikoj nagradi Japana 2014. godine mogla da bude sprečena, pošto je on pri velikoj brzini udario u kran koji je stajao pored staze i podleteo pod njega. Bjanki je preminuo devet meseci posle te nesreće, a upravo njegov slučaj naterao je čelnike Formule 1 i Svetske automobilske federacije da požure sa uvođenjem zaštite.


’Oreol’ drugačije izgleda od bolida do bolida, pošto je timovima data sloboda po tom pitanju, ali ne kompletna. Da nijedan tim ne bi imao veliku aerodinamičku dobit, zabranjen im je razvoj sopstvenog ’oreola’, a data mogućnost da izaberu svog dobavljača sa liste koju je sastavila Svetska automobilska federacija. Mnogi vozači su bili protiv ’oreola’, ali su na kraju morali da se pomire da će on biti deo njihovih bolida.

Što se tiče ovogodišnjih modela, mali broj ekipa se odlučio da u potpunosti promeni izgled svog bolida. Poslednji je izgled svog modela predstavio Red Bul, i to posle prvog dana testiranja u Montmelu, pošto se Danijel Rikardo našao za volanom bolida koji je imao kamuflažno farbanje. Očekivano, nije bilo velikih promena, a za razliku od austrijskog tima Meklaren se vratio svojim korenima, Ferari je gotovo potpuno izbacio belu, a tu je i Zauber koji je zahvaljujući partnerstvu sa Alfa Romeom dobio novi izgled. Krenimo redom...


Ovogodišnji bolid Mercedesa predstavlja evoluciju prethodnog koji je nemačkom timu doneo četvrtu titulu zaredom, od kojih je Luis Hamilton osvojio tri, a Niko Rozberg jednu. Zanimljivo, aktuelni šampion je rekao da je na predstavljanju na stazi „Silverston“ prvi put video svoj bolid u „jednom komadu“. Takođe, Britanac je istakao da se nada da novi model neće biti „diva“ kao prethodni, pošto je poznato kolike probleme sa pouzdanošću su imali kako on, tako i Valteri Botas prošle godine.



Izvor: © 2018 Daimler AG/Wolfgang Wilhelm
Mercedes je u prethodne četiri sezone bio apsolutno dominantan u Formuli 1, a ove godine svoje nade polaže u Luisa Hamiltona i Valterija Botasa, kao i u model F1 W09.


Da bi se otklonili takvi problemi, Mercedes je smislio rešenje po kojem je zadnji deo bolida nešto više podignut. S druge strane, nemački tim nije menjao ništa od onoga što mu je prošle godine donelo prednost u odnosu na rivale, kao što je razmak između prednjeg i zadnjeg točka (wheel base). Vozači Mercedesa već su imali priliku prošle godine da testiraju ’oreol’, pa će njihov period navikavanja biti nešto kraći nego kod nekih drugih timova.

Ferari SF71H

U odnosu na svoje prethodnike, novi bolid Ferarija je skoro u potpunosti crven, a bela boja koja ga je krasila poslednjih godina je nestala. Ono što je uočljivije od više crvene boje je ’oreol’, koji je upravo italijanski tim osmislio, pa su ga tako baš Sebastijan Fetel i Kimi Raikonen prvi testirali prošle sezone.



Izvor: Ferrari S.p.A.
Ferari je iskopirao Mercedes u želji da mu duže parira ove sezone nego što je slučaj bio prethodne. Vozačku postavu italijanskog tima i dalje čine Sebastijan Fetel i Kimi Raikonen.


Glavna promena na bolidu Ferarija je veći razmak između prednjeg i zadnjeg točka. Italijanski tim je odlučio da iskopira Mercedes, koji je upravo u tome crpeo glavnu prednost tokom prošle sezone. Prethodni model Ferarija bio je jedan od najkonkurentnijih bolida ekipe u poslednje vreme, a u njemu je Fetel ostvario pet trijumfa. Zbog toga ne čudi što su se dizajneri legendarnog tima odlučili da samo naprave njegovu evoluciju, a ne da kreću od nule.

Red Bul RB14

Red Bul je među prvima predstavio izgled novog bolida, samo što je on imao kamuflažno farbanje i bilo je jasno da je ono osmišljeno samo za testiranje. Upravo takav bolid se prvi našao na stazi, da bi austrijski tim predstavio pravi izgled svog bolida ove sezone po završetku prvog dana akcije na „Katalunji“.



Izvor: Getty Images / Red Bull Content Pool
Red Bul je prvo predstavio kamuflažno farbanje, a potom i ono koje ćemo videti na trkama ove sezone. Danijel Rikardo je prvi dobio priliku da isproba novi bolid, a potom se za volanom našao Maks Ferstapen.


Očekivano, što se samog izgleda nema velikih promena u odnosu na prošlu sezonu, a treću godinu zaredom Red Bul se odlučio za tamno mat farbanje sa karakterističnim crvenim bikom i logoom. Jedina veća promena je brending Aston Martina, koji je ove godine postao glavni sponzor tima, uz ’oreol’ koji je Adrijan Njui dizajnirao u svom stilu, kao što su mnogi i pretpostavili. Kao i prethodne sezone, za tim će voziti Danijel Rikardo i Maks Ferstapen.

Fors Indija VJM11

Indijski tim je ostao veran roze boji, ali je najavljeno da će do početka sezone promeniti ime, uprkos tome što je demantovano da se razmatra prodaja ekipe. Ipak, to što je tim svojim imenom dovođen u vezu sa Indijom, naškodilo mu je u potrazi za novim sponzorima. Tako ne čudi što su iz Fors Indije otkrili da im je ’oreol’ stvorio dodatne nepotrebne troškove.


Izvor: Patrik Lundin/Getty Images
Fors Indija je dve godine zaredom završila na četvrtom mestu u plasmanu konstruktora, a pred početak nove sezone čeka je promena imena. Ono što neće biti promenjeno su vozači, pošto su Serhio Peres i Esteban Okon zaradili nove ugovore.


Osim dodatka ’oreola’ nema velikih uočljivih promena u odnosu na prošlogodišnji bolid koji je timu drugu godinu zaredom doneo četvrto mesto u generalnom plasmanu. Serhio Peres i Esteban Okon su to učinili zajedničkim snagama, a ako nastave tamo gde su stali mogli bi da prirede jedno od većih iznenađenja kako god da im se zove tim kada dođe vreme za Australiju.

Vilijams FW41

Na ovogodišnjem modelu Vilijamsa i te kako se vidi uticaj tehničkog direktora Paduja Loua i prvog čoveka aerodinamika Dirka de Bera, koji su u tim stigli na početku prošle sezone. Na prvi pogled se čini da je bolid britanskog tima mešavina dobrih strana Mercedesa i Ferarija, ali je pitanje kako će se to pokazati na stazi. Ujedno će to biti poslednji bolid Vilijamsa koji će imati brending Martinija, koji je najavio da će napustiti tim na kraju godine.



Izvor: Patrik Lundin/Getty Images
Vilijams je predstavio drastično drugačiji izgled bolida u odnosu na prethodnika, a odlučio se za mlade snage - Lensa Strola i Sergeja Sirotkina. Takođe, omogućio je povratak Roberta Kubice u Formulu 1 u ulozi test vozača.


Kada se poredi sa prethodnikom, novi bolid Vilijamsa odiše promenom u filozofiji tima po pitanju aerodinamike. Najveća raylika je izgled bočnih strana u kojoj se vidi da su se u britanskoj ekipi odlučili na zanimljivu vezu između aerodinamike i dizajna da bi se dobio najbolji mogući rezultat. Vilijams ove godine svoje nade polaže u mlade Lensa Strola i Sergeja Sitorkina, koji je stigao kao zamena za Felipea Masu, a na nekoliko slobodnih treninga za volanom ćemo videti i Roberta Kubicu.

Reno RS18

Zanimljivo, Reno je svoj bolid predstavio na svom sajtu, da bi potom objavio da su fotografije nisu prikazale pravi izgled modela RS18. Francuski tim se ponovo odlučio na kombinaciju crne i žute, ali je ovoga puta odnos drugačiji i više je u korist tamnije od njih. Slično kao Vilijams, najveće promene koje su vidljive na Renou su one koje su napravljene na bočnim stranama, ali odišu istom filozofijom kao prethodnik.



Izvor: Mark Thompson/Getty Images
Reno se ponovo odlučio za crno-žuto farbanje bolida, ali je veći akcenat stavio na pouzdanost, nego na izgled. Koliko francuski tim očekuje govori i veoma ambiciozna vozačka postava koju čine Niko Hilkenberg i Karlos Sains junior.


Reno je, očekivano, znatno više radio na pouzdanosti motora između dve sezone, nego na samom izgledu bolida, ali je ostao na istom putu. Tim ima izuzetno zanimljivu vozačku postavu ove godine – Nika Hilkenberga i Karlosa Sainsa, nijedan od njih dvojice nije pokazao u potpunosti šta može. Na francuskom timu je da reši probleme sa motorom da bi oni mogli da pariraju Red Bulu, koji se pokazao kao najbolja ekipa sa motorima francuske kompanije.


Toro Roso STR13

Sestrinski tim Red Bula čekao je do prvog dana testiranja za predstavljanje novog bolida, koji se po farbanju ne razlikuje mnogo od onog koji smo videli na stazi prošle sezone. Brendon Hartli je prošle nedelje provozao ovogodišnji model na stazi „Marko Simončeli“, a pošto su se slike pojavile na društvenim mrežama, Toro Roso je odgovorio objavivši fotografije iz studija pre zvanične prezentacije u Montmelu.



Izvor: Getty Images / Red Bull Content Pool
Toro Roso je ove godine započeo saradnju sa Hondom, a odlučio je da zadrži vozače sa kojima je završio prethodnu sezonu - Pjera Gaslija i Brendona Hartlija.


Glavna promena u odnosu na prošlu godinu nije vidljiva spolja jer se ogleda u tome da će Toro Roso ove godine imati Hondine motore. Sporazum između italijanskog tima i japanske kompanije bio je deo domino efekta po kojem je Reno dao raskid ugovora Toro Rosu, a započeo saradnju sa Meklarenom, a francuski tim dobio na pozajmicu Sainsa.

Has VF-18

Posle sivog farbanja u drugoj sezoni, Has se prebacio na belo-crveno-sivo-crnu kombinaciju za ovogodišnji šampionat. Novi model američkog tima predstavlja evoluciju prošlogodišnjeg, a najveća razlika vidi se u nedostatku ’ajkulinog peraja’ i dodatka ’oreola’. Akcenat je stavljen na sve one nedostatke koji su onemogućili napredak tima tokom sezone da se ne bi ponovilo da forma tima varira od trke do trke.



Izvor: Mark Thompson/Getty Images
Has se vratio sličnom farbanju koje je imao u svojoj debitantskoj sezoni, ali je uneo određene promene da bi uklonio nedostatke koji su bili vidljivi prošle godine. Vozači su ostali nepromenjeni, pa će se za volanom bolida američkog tima naći Roman Grožan i Kevin Magnusen.


Da je Has na pravom putu govori i to da je veliki broj timova kontaktirao Džina Hasa oko mogućnosti da koriste njihovu opremu. Američki tim se takmiči i u Naskaru, što koristi na najbolji mogući način, a to se ogleda i u rezultatima. Prošle sezone Roman Grožan je bio najzaslužniji za osmu poziciju tima među konstruktorima, pa je zaslužio novi ugovor, isto kao i Kevin Magnusen.

Meklaren MCL33

Posle debakla saradnje sa Hondom, Meklaren je započeo novu eru sa Renoom, a ujedno se vratio u svojim korenima. To se ogleda u farbanju ovogodišnjeg bolida, koji je većim delom papaja narandžaste boje, ali ima i pojedine delove koji su plavi. Jedini izuzetak je ’oreol’, koji je ofarban u crno, a drugih velikih promena nema.



Izvor: Mark Thompson/Getty Images
Posle tri očajne sezone, Meklaren se rastao sa Hondom i okrenuo Renou. Zahvaljujući tome uspeo je da zadrži Fernanda Alonsa, dok ostanak Stofela Vandornea nije nijednog trenutka bio doveden u pitanje.


Kada je Brus Meklaren osnovao britanski tim, bolidi te ekipe su bili narandžasti, a Meklaren se toj boji poslednjih godina vraćao samo za pojedina predsezonska testiranja. Na taj način, britanski tim je svima jasno stavio do znanja da sluša svoje navijače, kojima se nije svidela prošlogodišnja crno-narandžasta kombinacija. To je pokazao i zadržavši Fernanda Alonsa i Stofela Vandornea.

Zauber C37

Posle jedne od najlošijih i najtežih sezona u istoriji, Zauber je ušao u novu eru zahvaljujući saradnji sa Alfa Romeom. Švajcarski tim je tom prilikom predstavio farbanje, a novi bolid je ugledao svetlost dana pre nekoliko dana i nije razočarao. Najviše je uočljiva promena aerodinamičke filozofije, koja se ne razlikuje mnogo od one koju ima Ferari, čija je Alfa Rome sestrinska kompanija.



Izvor: Sauber F1® Team / Sauber Motorsport AG
Zauber je između dve sezone dobio novog partnera - Alfa Romeo i tako samo osnažio svoju vezu sa Ferarijem. Markus Erikson je ostao u timu, a u bolidu švajcarskog tim u Formuli 1 debitovaće Šarl Lekler.


O povezanosti Zaubera i Ferarija pored toga što će švajcarski tim koristiti motore italijanske kompanije govori i promena razdaljine između prednjeg i zadnjeg točka. Ferari je učinio isto na svojim bolidima, pošto je otkriveno da je veća razdaljina, između ostalog, prošle sezone donela prednost Mercedesu, pa je isto preneto i na Zauber. Švajcarska ekipa je za ovu godinu odlučila da zadrži Markusa Eriksona, a zahvaljujuči njoj će u Formuli 1 debitovati Šarl Lekler.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje 25. marta trkom za Veliku nagradu Australije. Sezona će brojati 21 trku, u kalendar se vraćaju Nemačka i Francuska, a iz njega je ispala Malezija.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23807
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od dragvorl » 01 Mar 2018, 00:39

Halo moze zastititi vozaca od udara tocka, ali samo ako nije ujedno sa tockom i vesanje. U tom slucaju lako moze doci do kontakta sa kacigom uprkos halo uredjaju. Na kraju krajeva Senna je tako poginuo, a ni u Massinom slucaju ovaj uredjaj ne bi pomogao.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Ikac
Postovi: 1759
Pridružio se: 19 Apr 2012, 22:29
Garaža: Fiat Bravo 198 (2011) 1.6 multijet

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Ikac » 02 Mar 2018, 16:34

Alonso onboard in 360...

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45823
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Geza » 10 Mar 2018, 21:31

Nadam se da će McLaren popraviti neke stvari za dve nedelje.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45823
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Geza » 22 Mar 2018, 10:24

Mercedes-AMG GT R F1 : Safety Car


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Ikac
Postovi: 1759
Pridružio se: 19 Apr 2012, 22:29
Garaža: Fiat Bravo 198 (2011) 1.6 multijet

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Ikac » 25 Mar 2018, 13:37

Dosta sreće je imao danas Vettel. Ovo je realno bila Hamiltonova trka, bio je najbrži, ali nekada to nije dovoljno. Mislim da je Mercedes i dalje za pola koplja ispred svih, ali videćemo, duga je sezona. Takođe pohvale i za Alonsa i McLaren, mislim da će oni još dosta da napreduju.

Slika

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21090
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od nidza » 25 Mar 2018, 20:17

Mislim da je manji udeo sreće, veći što je Mercedes zaboravio da se Hamilton trka protiv Vettela, a ne Kimija. Navukli su ih iskusno na prerani pitstop.

Očigledno su ultrameke gume mnogo brže od mekih.

Sa ostalim se slažem, Merc je brži, ali ne više toliko da mogu da prave timske greške. Zaboravlja se koliki je Hamilton supertalent. Realni pokazatelj koliko je bolid brz je obično drugi vozač.

Alonso konačno gde pripada, blizu ili na podijumu. Pomislio sam da će ponovo da radi njegova karma, da ode iz bolida koji naredne godine postaje brz, a on seda u spor, međutim Honda se i dalje raspada.

Korisnikov avatar
Kornjaca Rade
Postovi: 3812
Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
Lokacija: Bg

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Kornjaca Rade » 25 Mar 2018, 21:03

Nisu tu ni tim ni Hamilton mogli nista, Fetel ga je pretekao samo zbog ludacke srece da se proglasi virtuelno vozilo bezbednosti kada je njemu boks bio pred nosem a svi ostali morali da uspore. Vratilo se Ferariju malo za onolike pehove u drugom delu prosle sezone.

I jel rekose sta bi ono sa Hasom? Jel moguce da su obojici zajebali srafove.

Korisnikov avatar
Ikac
Postovi: 1759
Pridružio se: 19 Apr 2012, 22:29
Garaža: Fiat Bravo 198 (2011) 1.6 multijet

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Ikac » 25 Mar 2018, 21:59

Što se Haas-a tiče, čini mi se da sam pročitao da su imali problema sa pneumatskim pištoljima na levoj strani.

Što se Ferrarija tiče, očekujem da i oni dosta napreduju. Realno oni su dosta promenili bolid tj. povećali su dosta međuosovinsko rastojanje i verovatno još nisu uspeli da nađu savršen balans. Takođe deluje mi i da se Kimi probudio, prošle sezone je bio dosta pasivan.

Red Bull je malo razočarao. Gledajući testiranja pred početak sezone, očekivao sam da će da budu možda čak i ispred Ferrarija, ali ipak nisu.

U svakom slučaju, mislim da nas očekuje interesantna sezona. Mercedes je u blagoj prednosti u odnosu na ostale, posebno u kvalifikacijama, zato što imaju taj specijalni mod rada motora za kvalifikacije. Ferrari je danas pokazao da Mercedes ne može dosta da im pobegne tokom trke i da mogu koliko toliko da pariraju. Tu je odmah iza i Red Bull, kao i Haas i McLaren. Videćemo šta će biti dalje i kako će se razvijati situacija.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45823
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Geza » 02 Apr 2018, 21:13

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45823
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Geza » 05 Apr 2018, 20:54

Pripreme za Bahrein.

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45823
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Geza » 08 Apr 2018, 20:56

Ode noga.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15137
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Formula 1 - sezona 2018

Post od Kuzmanovic » 09 Apr 2018, 11:10

. Slika

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Odgovori