Vesti iz auto-moto sporta
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Koji? Borković?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Da.
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Iskreno, nisam pratio šta je vozio Tarquini, jel može njegov auto da se homoligira za brdske trke?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Ove sezone Borkovic vozi ETCC, ne ce voziti brdo.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Kad smo kod Duce, evo nesto sam mu dizajnirao A nije auto
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Jel si pozvao Ducu na forum?
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Ha, bas cu da pitam, mada u sustini ja nisam u direktnoj komunikaciji sa njim, nego preko nekih dobrih zajednickih prijatelja koji mu rade PR, marketing, promocije i slicno
Radili smo i neke majice, vizitke, sad neke kartice za potpisivanje i slicno... a NIS brendira auto koliko sam razumeo...
Inace Leon TSFI se testira na Grobniku, a kaciga je malkice izmenjena jer je farbana (u HR je radjeno) pa su neki detalji morali biti izmenjeni u odnosu na prvobitni dizajn.
Radili smo i neke majice, vizitke, sad neke kartice za potpisivanje i slicno... a NIS brendira auto koliko sam razumeo...
Inace Leon TSFI se testira na Grobniku, a kaciga je malkice izmenjena jer je farbana (u HR je radjeno) pa su neki detalji morali biti izmenjeni u odnosu na prvobitni dizajn.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Pa ako ce neko od vas da vozi, dodacemo
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Vesti iz auto-moto sporta
http://www.gonzaracing.com/index.php/ve ... -pred-nama
Došlo je vreme je da i ulični trkači dokažu i pokažu svoje umeće za volanom jer u Srbiju konačno zvanično dolazi disciplina auto-slalom. Definitivno najjeftinija grana auto-sporta, možda poslednja nada spasa, disciplina koja automobilizam može vratiti među narod i učiniti i da one „mnogo ozbiljnije trke“ ponovo postanu gledane. Sa druge strane eto šanse i pravca kako „neiživljene“ momke i devojke željne akcije usmeriti da se dokazuju u kontrolisanim uslovima. Zahvaljujući Srpskom Auto Savezu i Užice reli timu uz minimalna ili nikakva ulaganja u svoj automobil od sezone 2013 možete postati Šampion Srbije
Kompletan pravilnik biće uskoro dostupan na zvaničnom sajtu SAS-a ali pre toga u Užicu će biti održana prezentacija istog svim zainteresovanim klubovima iz Srbije. Interesovanje koje je izazvano ovim projektom za sada prevazilazi sva očekivanja a mi ćemo Vas ukratko upoznati sa najznačajnijim detaljima iz pravilnika u koji smo pre svih imali uvid ljubaznošću čelnika URT-a.
Pravo učestvovanja na takmičenjima za prvenstvo Republike Srbije imaju sve osobe koje poseduju vozačku dozvolu, vozačku licencu, važeću polisu osiguranja, zdravstveni karton overen za takmičarsku sezonu. Od sigurnosne opreme obavezna je upotreba kacige, rukavica, preporučuje se upotreba kombinezona u suprotnom odeća mora biti dugih rukava i nogavica. Voziće se na stazama minimalne širine pet metara i dužine od 800m do 3000m na kojoj će biti postavljene prepreke-čunjevi ili kapije. Svaka trka će se sastojati od tri vožnje a za plasman se računaju dve najbolje. Kazna za pomaknut čunj je 2sec, nepravilan prolazak kroz kapiju 20sec dok se skraćivanje staze kažnjava sa 10sec.
Za šampionat su raspisane tri kategorije vozila, serijski automobili, sprint i sportski a u sve tri kategorije postoje klase do 1200ccm, od 1201-1600ccm i preko 1601ccm. Kod turbo motora zapremina se množi koeficijentom 1.7. U klasu 1 spadaju seriski automobili registrovani za saobraćaj sa serijskim motorom na kome nisu dozvoljene nikakve prepravke. Takođe težina vozila mora biti fabrička, kočioni sistem, izduv, upravljač, oslanjanje ... u prevodu sve „fabrika“. Sprint kategoriju sa druge strane čine vozila sa mnogo više dozvoljenih prepravki ali i dalje više „civilni“ nego sportski. Težine će biti propisane pravilnikom, motor mora biti na istom mestu i iste vrste ali može biti veće kubikaže, dozvoljene su prepravke na menjaču, kočnicama, izduvu, sedišta se mogu ukloniti ... U Kategoriju tri spadaju sva sportska vozila po FIA pravilima grupe N i A.
Prva trka biće održana najverovatnije u maju u organizaciji Užice Rally Teama a kako nezvanično saznajemo za sada postoje velike indicije da se auto slalom vozi i u Somboru i Svilajncu. Šampionat neće biti proglašen ako se održi manje od tri takmičenja. Popularnost ove discipline u Hrvatskoj, regionu i Evropi uopšte daje nam za pravo da sa optimizmom gledamo na ovu inicijativu.
Više informacija kao što smo naglasili možete očekivati uskoro na zvaničnom sajtu saveza. U prostorijama Užice Rally Teama pre toga biće održana dva sastanka. U subotu 09. marta sa početkom u 17h sa vozačima iz Užica, Bajine Bašte i Požege i sedam dana kasnijem u subotu 16. marta sa početkom u 13h za sve zainteresovane iz cele Srbije. Sastanku će prisustvovati i sekretar SAS-a, Dejan Stojić. Užice Rally Team ovim putem moli sve one koji imaju želju da prisustvuju prezentaciji discipline da se zbog ograničenog prostora na vreme prijave na mail uzicerallyteam@yahoo.com ili na telefon 064/1778620.
Izvor : Gonza Racing
Došlo je vreme je da i ulični trkači dokažu i pokažu svoje umeće za volanom jer u Srbiju konačno zvanično dolazi disciplina auto-slalom. Definitivno najjeftinija grana auto-sporta, možda poslednja nada spasa, disciplina koja automobilizam može vratiti među narod i učiniti i da one „mnogo ozbiljnije trke“ ponovo postanu gledane. Sa druge strane eto šanse i pravca kako „neiživljene“ momke i devojke željne akcije usmeriti da se dokazuju u kontrolisanim uslovima. Zahvaljujući Srpskom Auto Savezu i Užice reli timu uz minimalna ili nikakva ulaganja u svoj automobil od sezone 2013 možete postati Šampion Srbije
Kompletan pravilnik biće uskoro dostupan na zvaničnom sajtu SAS-a ali pre toga u Užicu će biti održana prezentacija istog svim zainteresovanim klubovima iz Srbije. Interesovanje koje je izazvano ovim projektom za sada prevazilazi sva očekivanja a mi ćemo Vas ukratko upoznati sa najznačajnijim detaljima iz pravilnika u koji smo pre svih imali uvid ljubaznošću čelnika URT-a.
Pravo učestvovanja na takmičenjima za prvenstvo Republike Srbije imaju sve osobe koje poseduju vozačku dozvolu, vozačku licencu, važeću polisu osiguranja, zdravstveni karton overen za takmičarsku sezonu. Od sigurnosne opreme obavezna je upotreba kacige, rukavica, preporučuje se upotreba kombinezona u suprotnom odeća mora biti dugih rukava i nogavica. Voziće se na stazama minimalne širine pet metara i dužine od 800m do 3000m na kojoj će biti postavljene prepreke-čunjevi ili kapije. Svaka trka će se sastojati od tri vožnje a za plasman se računaju dve najbolje. Kazna za pomaknut čunj je 2sec, nepravilan prolazak kroz kapiju 20sec dok se skraćivanje staze kažnjava sa 10sec.
Za šampionat su raspisane tri kategorije vozila, serijski automobili, sprint i sportski a u sve tri kategorije postoje klase do 1200ccm, od 1201-1600ccm i preko 1601ccm. Kod turbo motora zapremina se množi koeficijentom 1.7. U klasu 1 spadaju seriski automobili registrovani za saobraćaj sa serijskim motorom na kome nisu dozvoljene nikakve prepravke. Takođe težina vozila mora biti fabrička, kočioni sistem, izduv, upravljač, oslanjanje ... u prevodu sve „fabrika“. Sprint kategoriju sa druge strane čine vozila sa mnogo više dozvoljenih prepravki ali i dalje više „civilni“ nego sportski. Težine će biti propisane pravilnikom, motor mora biti na istom mestu i iste vrste ali može biti veće kubikaže, dozvoljene su prepravke na menjaču, kočnicama, izduvu, sedišta se mogu ukloniti ... U Kategoriju tri spadaju sva sportska vozila po FIA pravilima grupe N i A.
Prva trka biće održana najverovatnije u maju u organizaciji Užice Rally Teama a kako nezvanično saznajemo za sada postoje velike indicije da se auto slalom vozi i u Somboru i Svilajncu. Šampionat neće biti proglašen ako se održi manje od tri takmičenja. Popularnost ove discipline u Hrvatskoj, regionu i Evropi uopšte daje nam za pravo da sa optimizmom gledamo na ovu inicijativu.
Više informacija kao što smo naglasili možete očekivati uskoro na zvaničnom sajtu saveza. U prostorijama Užice Rally Teama pre toga biće održana dva sastanka. U subotu 09. marta sa početkom u 17h sa vozačima iz Užica, Bajine Bašte i Požege i sedam dana kasnijem u subotu 16. marta sa početkom u 13h za sve zainteresovane iz cele Srbije. Sastanku će prisustvovati i sekretar SAS-a, Dejan Stojić. Užice Rally Team ovim putem moli sve one koji imaju želju da prisustvuju prezentaciji discipline da se zbog ograničenog prostora na vreme prijave na mail uzicerallyteam@yahoo.com ili na telefon 064/1778620.
Izvor : Gonza Racing
Re: Vesti iz auto-moto sporta
vozena prva trka etcc,borkovic u prvoj voznji 8 pozicija u svojoj klasi u drugoj voznji 3 pozicija i podijum.
Sve cestitke
Sve cestitke
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Ja mozda nisam normalan, ali je prosle godine ucestvovao u mnogo zanimljiivijem sampionatu.
Jednostavno, S2000 kao da stoji u mestu kada vozi na onolikoj stazi. One Fieste necu ni da pominjem.
Borkovicu svaka cast. Bebitant koji se popeo na postolje
Jednostavno, S2000 kao da stoji u mestu kada vozi na onolikoj stazi. One Fieste necu ni da pominjem.
Borkovicu svaka cast. Bebitant koji se popeo na postolje
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Bio sam juče na trci i bio je sjajan doživljaj. Pre ETCC-a su išle neke formule i pored njih su ovi automobili stvarno delovali smešno.
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vesti iz auto-moto sporta
Majstore! Smrzo sam se samo dok sam gledao onu kišu, a mogu misliti kako je bilo tamo.ftj je napisao:Bio sam juče na trci i bio je sjajan doživljaj. Pre ETCC-a su išle neke formule i pored njih su ovi automobili stvarno delovali smešno.
Sent using Tapatalk
Širim haos!