sa sluzbenim autom bih i ja drugacije razmisljao i probavao neke stvari sto sa licnim autom ne bih

i ja sam sa sluzebenim prolazio tamo gde sa svojim ne bih ni probao
@motorista
Da ti auto bude okrenut ka nizbrdici tj nosem na dole ili ako si se penjao uz brdo da ostanes u tom polozaju kad krenes da klizas u nazad tj da ne pokusavas da okrenes auto bocno ili na dole sto se cesto desava a to je najveca greska u offroad svetu, pricam za slucajeve kad nije sneg vec pesak, blato, kamenje, trava, ovo sto je Dare pisao je isto ali se ne bih slozio da je dobro po snegu sem ako nemas bas iskustva jer ne bi imalo svrhe kod 95% vozaca jer smo vec videli sta rade, ali kad je suvo onda bi mnogo veci procenat vozaca mogao da se snadje jer je vece trenje pod tockovima pa i bolja kontrola vozila.
Dobar primer toga su oni ludaci na Islandu sto voze one bagije koji se penju po onim vulkanskim brdima nagib i blizu 90%, pa cak i treba da savladaju neke bocne prepreke u tom penjanju, ko je gledao video je kako vesto manevrisu brzinski da okrenu auto na dole ili nastave kretanje u rikverc kad ne mogu da savladaju uspon, ako to ne uspeju u 90% slucajeva se tumbaju do podnozja
