Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Ne isplati se to članstvo u našem slučaju jer ko zna kada će opet možda zatrebati.
To čekiranje i štampanje mi sad pravi problem. Za odavde ne, ali otuda svakako. Ako sam vas dobro razumeo, čekirati se znači preuzeti kartu? Ili grešim ?
To čekiranje i štampanje mi sad pravi problem. Za odavde ne, ali otuda svakako. Ako sam vas dobro razumeo, čekirati se znači preuzeti kartu? Ili grešim ?
Vazduhoplovi
Ne moras nista da stampas. Odradis onlajn cekin i sa tim na telefonu ides na aerodrom. Mozes i ti da odradis cekin pa posaljes caletu sliku i to je to, samo pokaze sliku na telefonu. Na wizeru je bez doplate onlajn cekin moguc tek 24h pre leta.
Ako ima samo rucni prtljag najcesce odma dobijes bording pass pa odma direktno ides na gejt, ako dobijes samo potvrdu onda moras na izdavanje bording passa(oni prvi salteri kad se udje na aerodrom).
Ako ima samo rucni prtljag najcesce odma dobijes bording pass pa odma direktno ides na gejt, ako dobijes samo potvrdu onda moras na izdavanje bording passa(oni prvi salteri kad se udje na aerodrom).
Re: Vazduhoplovi
Samo skrinšot iz aplikacije i možeš ga i ti čekirati dan pre leta. Ti kartu svakako dobijaš na mejl po kupovini, a čekiranjem dobijaš boarding pass koji ti prosto omogućava ukrcavanje na let. Inače, kao što ftj reče, uvek su imali raznorazne fore da nabace koju kintu na regularnu cenu karte, ali samo pažljivo pri kupovini karte i nemoj da čekiraš ništa od opcija što ti oni šatro nude i čine usluge. Mislim čak da Wizz prednjači u tom ciganisanju pri kupovini karata.
Имам једно потпитање...
Re: Vazduhoplovi
Hvala.
Pa rekoh, nakače 2500din na ime neke usluge koja ni nema naziv.
Kod izbora čekiranja, imam tri opcije: da preskočim, prioritetno ( ako se ne varam) i automatski, što je 350din po letu. Da li da uzmem to automatski?
Pa rekoh, nakače 2500din na ime neke usluge koja ni nema naziv.
Kod izbora čekiranja, imam tri opcije: da preskočim, prioritetno ( ako se ne varam) i automatski, što je 350din po letu. Da li da uzmem to automatski?
Re: Vazduhoplovi
Samo preskoči i onda ćeš morati da odradiš online check-in 48h pre leta...
Ta usluga, možda si selektovao one cene sa Wizz Club opcijom i onda je automatski nakači na cenu
Ta usluga, možda si selektovao one cene sa Wizz Club opcijom i onda je automatski nakači na cenu
Re: Vazduhoplovi
I onda udjes na aerodrom i platis 500 dinara flasicu vode
al pro tip je - poneses praznu flasicu i onda je napunis vodom nakon prolaska securityja.
al pro tip je - poneses praznu flasicu i onda je napunis vodom nakon prolaska securityja.
Re: Vazduhoplovi
Ne, ne, baš sam pratio i čitao kroz svaki korak. Onog trenutka kad sam upisao ime i prezime, ta stavka se sama dodala u onaj kao listing s leve strane, i to na kraj (iako do poslednjeg koraka nisam ni bio stigao).
Re: Vazduhoplovi
Check in motas da radis 24h pre poletanja ako ne zelis da platis selektovanje sedista. Pre toga ta opcija ne postoji Klasicna iznuda, ali moze da se izbegne…
- kragujevac
- Postovi: 3405
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Vazduhoplovi
Svi LowCosteri su maksimalna ciganija, ali je Wizz GipsyLevelPro.
Kad sam negde početkom godine kupovao kartu MUC-BEG-MUC za 17/24..02, Wizz iz Memmingena sa priority je bio 240€......isto to sa Lufthansom, sa FJSa je bilo 202€. LH nema "priority" ali uz kartu uvek ide mali kabinski kofer do 8Kg.
Kad sam negde početkom godine kupovao kartu MUC-BEG-MUC za 17/24..02, Wizz iz Memmingena sa priority je bio 240€......isto to sa Lufthansom, sa FJSa je bilo 202€. LH nema "priority" ali uz kartu uvek ide mali kabinski kofer do 8Kg.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Vazduhoplovi
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5063
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Eh, od kad je to prevazidjeno...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Razvoj Tu-204/214 je počeo još uoči raspada SSSR-a, a reč je o dvomotornom nasledniku Tu-154. Ko je leteo, kaže da je reč o modernom i tihom avionu. Osim par ruskih kompanija, kupio ih je Air Koryo i Cubana. I dalje se proizvodi, ali nema ko da ga kupi...
Projekat je na neki način ugušila i ruska država favorizovanjem MC-21. I taj avion je konceptualno zamišljen još pred kraj SSSR-a, a reč je o dvomotornom nasledniku Jak-42.
Verujem da će i to biti dobar avion, ali da takođe neće imati/hteti ko da ga kupi.
Vrhunac rasipanja inženjerskih i materijalnih resursa je bio projekat Suhoj Superjet 100, pri čemu taj avion nije sasvim konkurent dvema prethodno pomenutim, jer pripada manjoj klasi. Ali ipak, koliko god je Suhoj u svetu možda najcenjeniji brend Rusije, ideja da im država poveri projekat putničkog aviona je bila loša. Jednostavno, u toj oblasti nemaju nikakvo iskustvo.
Od novih modela putničkih aviona na ex-SSSR prostoru, bio je zanimljiv i regionalni An-148/158. Takođe ih je prodato svega nekoliko, istim kupcima kao i Tu-204 (ruske državne agencije, Air Koryo, Cubana).
Projekat je na neki način ugušila i ruska država favorizovanjem MC-21. I taj avion je konceptualno zamišljen još pred kraj SSSR-a, a reč je o dvomotornom nasledniku Jak-42.
Verujem da će i to biti dobar avion, ali da takođe neće imati/hteti ko da ga kupi.
Vrhunac rasipanja inženjerskih i materijalnih resursa je bio projekat Suhoj Superjet 100, pri čemu taj avion nije sasvim konkurent dvema prethodno pomenutim, jer pripada manjoj klasi. Ali ipak, koliko god je Suhoj u svetu možda najcenjeniji brend Rusije, ideja da im država poveri projekat putničkog aviona je bila loša. Jednostavno, u toj oblasti nemaju nikakvo iskustvo.
Od novih modela putničkih aviona na ex-SSSR prostoru, bio je zanimljiv i regionalni An-148/158. Takođe ih je prodato svega nekoliko, istim kupcima kao i Tu-204 (ruske državne agencije, Air Koryo, Cubana).
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Da nastavim priču oko karata Wizz air-a.
Našao sam termin i povoljne cene i od sinoć ne mogu da uplatim karte. Kartica ne prolazi, a za uplatu preko računa neće da pošalju instrukciju kad kliknem na to. A cenu dižu, naravno. Najgori lopovi! Pretpostavljam da ne prihvataju uplate dok ne dignu cenu koliko su planirali. Probao sam sa 3 različite kartice i neće. Zvao banku - oni kažu da do njih nije ni stigao zahtev za naplatu (što verujem da je tačno jer nisam ni dobio sms kod za potvrdu plaćanja). Za Wizz ne nalazim način kako ih kontaktirati, a da se priča sa živim čovekom. Ma idioti jednostavno.
Našao sam termin i povoljne cene i od sinoć ne mogu da uplatim karte. Kartica ne prolazi, a za uplatu preko računa neće da pošalju instrukciju kad kliknem na to. A cenu dižu, naravno. Najgori lopovi! Pretpostavljam da ne prihvataju uplate dok ne dignu cenu koliko su planirali. Probao sam sa 3 različite kartice i neće. Zvao banku - oni kažu da do njih nije ni stigao zahtev za naplatu (što verujem da je tačno jer nisam ni dobio sms kod za potvrdu plaćanja). Za Wizz ne nalazim način kako ih kontaktirati, a da se priča sa živim čovekom. Ma idioti jednostavno.