Domaće auto emisije
Re: Domaće auto emisije
To rade i ovlaščeni, zašto ne bi i neovlašćeni.
Drugo, on ne mora sve da snimi i prikaže, mi ne znamo šta je u stvari sve rađeno.
Drugo, on ne mora sve da snimi i prikaže, mi ne znamo šta je u stvari sve rađeno.
Re: Domaće auto emisije
Obzirom da su svi klipovi zapravo reklama za auto koji uskoro ide na oglase, da je urađeno bilo bi snimljeno.
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Ja bih voleo da vidim tog majstora koji bi se pozabavio analizom trosenja diskova i plocica i bacio se u remont ili zamenu klesta, to mozda neki entuzijasta za sebe da radi poput tebe ali 99% majstora/montera ce isto uradi kao i Borko a i sto kaze Heinz to rade i u ovlascenim servisima gde debeo naplate pa i mnogo gore stvari pa opet nikom nista, ne samo kod nas nego i preko. Takodje i 99% pratilaca ovih videa nije niti ce to primetiti i zakljuciti nesto tako da mu to ne moze biti antireklama
Re: Domaće auto emisije
Ja bih voleo da vidim ko bi platio zamenu klešta a trebaju mu samo pločice.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Menja Borko one klizače redovno, to se bar videlo.
Re: Domaće auto emisije
Mora spoiler za ovo.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
OMP, pa 99% i jesu monteri.
Nije baš, 50-50% rekao bih.
Poznajem puno dobrih majstora koji redovno rade servis klješta. Nije to nikakva posebna veština.
To i jeste suština da prepoznaš i popraviš kvar a ne menjati iste delove redom jedan za drugim u kratkim rokovima a kvar ostaje svo vreme kao aktivan problem.
Slično kao nasumična zamena delova bez dijagnoze uzroka pa dok se ne ubode, ako se ubode...
Za svaka klješta koja su plivajuća redovna je pojava habanje vodjica i one se takodje redovno menjaju (kao podmazuju) a postoji nekoliko poznatih (dobri a jeftini) aftermarket velikih proizvodjača a naravno i originalni poput ATE, Bendix, Girling takodje prodaju set vodjica kao rezervni deo.
@skipper potrebni delovi za remont/ servis klješta su jeftini i sam rad je jednostavan i sve se brzo završi. Klješta su veoma retko toliko pohabana da se kompletna menjaju a i tada je uglavnom usled nemenjanja kočione tečnosti godinama pa korodiraju iznutra.
Unutar 100 evra po osovini a ovamo se daju pare na nekakva poliranja, gline, pranja i svašta nešto što upravo Borko (rekao bih savršeno radi i plasira) prezentira u klipovima.
A sad šta ko gleda tu si u pravu, 99% ljudi vidi da li je nešto nalickano, da li se presijava, da li ima neku nijansu boje ovako ili onako, da li ima neku ogrebotinicu i tako tu neku estetiku koja ničemu ne služi po pitanju upotrebljivosti/ ispravnosti auta a ne gleda funkcionalno stanje i zapravo ispravnost.
Pa gomilu ljudi znam koji kada kupuju auto na placevima gledaju po izgledu a onda posle krene kuknjava oko popravki koje su nužne (i mogle su se uočiti).
Ti nisi video to što ja vidim a gledamo iste klipove, kao što ja ne vidim te sitne neke estetske nedostatke koje ti vidiš i ukazuješ da postoje pa zato i ne komentarišem estetiku u postovima (ako si primetio) koja se često javlja gledanjem slika u temi prevari placeva i ponudi polovnih vozila.
ps. pa ovlašćeni uglavnom su i vezani ugovorima da aute ne popravljaju već samo menjaju novim sklopovima, tako se i obučavaju nazovi "majstori" u njihovim sistemima održavanja vozila.
I to uglavnom sve više samo za novija vozila, garancija i evenutalno modeli do 10 godina.
Nije baš, 50-50% rekao bih.
Poznajem puno dobrih majstora koji redovno rade servis klješta. Nije to nikakva posebna veština.
To i jeste suština da prepoznaš i popraviš kvar a ne menjati iste delove redom jedan za drugim u kratkim rokovima a kvar ostaje svo vreme kao aktivan problem.
Slično kao nasumična zamena delova bez dijagnoze uzroka pa dok se ne ubode, ako se ubode...
Za svaka klješta koja su plivajuća redovna je pojava habanje vodjica i one se takodje redovno menjaju (kao podmazuju) a postoji nekoliko poznatih (dobri a jeftini) aftermarket velikih proizvodjača a naravno i originalni poput ATE, Bendix, Girling takodje prodaju set vodjica kao rezervni deo.
@skipper potrebni delovi za remont/ servis klješta su jeftini i sam rad je jednostavan i sve se brzo završi. Klješta su veoma retko toliko pohabana da se kompletna menjaju a i tada je uglavnom usled nemenjanja kočione tečnosti godinama pa korodiraju iznutra.
Unutar 100 evra po osovini a ovamo se daju pare na nekakva poliranja, gline, pranja i svašta nešto što upravo Borko (rekao bih savršeno radi i plasira) prezentira u klipovima.
A sad šta ko gleda tu si u pravu, 99% ljudi vidi da li je nešto nalickano, da li se presijava, da li ima neku nijansu boje ovako ili onako, da li ima neku ogrebotinicu i tako tu neku estetiku koja ničemu ne služi po pitanju upotrebljivosti/ ispravnosti auta a ne gleda funkcionalno stanje i zapravo ispravnost.
Pa gomilu ljudi znam koji kada kupuju auto na placevima gledaju po izgledu a onda posle krene kuknjava oko popravki koje su nužne (i mogle su se uočiti).
Ti nisi video to što ja vidim a gledamo iste klipove, kao što ja ne vidim te sitne neke estetske nedostatke koje ti vidiš i ukazuješ da postoje pa zato i ne komentarišem estetiku u postovima (ako si primetio) koja se često javlja gledanjem slika u temi prevari placeva i ponudi polovnih vozila.
ps. pa ovlašćeni uglavnom su i vezani ugovorima da aute ne popravljaju već samo menjaju novim sklopovima, tako se i obučavaju nazovi "majstori" u njihovim sistemima održavanja vozila.
I to uglavnom sve više samo za novija vozila, garancija i evenutalno modeli do 10 godina.
Re: Domaće auto emisije
Gde konkretno si video da menja redovno pošto upravo on opisuje u komentarima suprotno da je normalno stanje ono što sam opisao kao kvar i da se to ne popravlja po njemu.
U klipovima se ne primećuje ta redovnost popravki.
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...