Zanimljivi oglasi
-
- Postovi: 295
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Zanimljivi oglasi
Hvala ti, al' još nisam doneo konačnu odluku, ako bude uslova možda kasnije. Inače, po dolasku u Nemačku 2020. sam uvezao svoj tadašnji automobil (Opel Astra) sa svega 20e troškova.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
Ja ni jedan ruski automobil nikad nisam mogao da svarim i generalno kola istocnog bloka, jedina lada koja mi je malo imala smisla je bila ona prva koja je u stvari 99% kopija fiata 124, sto se kvaliteta tice ne znam kave su ali ono sto sam vidjao od ljudi iz okruzenja da su ih imali, mahom nove kupovali, sve su bile katastrofa posle nekog vremena, znam za par zigulija, riva i samara, stalno se kvarile, limarija zutela, trulela, itd.
Re: Zanimljivi oglasi
Žiguli je ime za istočni blok a Lada za izvoz, to je isti auto inače
Što se kvaliteta tiče odličan pogotovu te prve serije /2101,2103,2106 i uglavnom iznad proseka zapadnih sličnih auta.
Recimo kao poredjenje mnooogo kvalitetniji od Fiata, Alfe tog doba, pogotovu limarijski.
Imali smo 2 Lade i obe su se pokazale veoma dobro, ali je neophodno redovno održavanje i tu nema preskakanja inače stvarno znaju da naprave probleme samo tako.
Gume su im bile najgore, nekakve dijagonalne i sa njima je bila žurka da se voze, već sa normalnijim gumama sasvim korektno. Lakiranje je bilo sa domaćim lakom Duga Beograd koji nije bio baš dobar što se estetike tiče pogotovu "bela" boja.
Prva 2101 1,200 ccm je limarijski trebala popravke nakon 17 godina i bila je pocinkovana odozdo, druga 15godina i nije bila pocinkovana 2106 1,600ccm i pri tome je više bilo reči o estetici nego da je istrulilo.
2101 je imala u paketu alata i kurblu, rupu u prednjem braniku, i nekoliko puta sam palio motor bez akumulatora. Zavrtim preko kandžaste spojke radilicu, motor upali i preko alternatora sam sebe održava tj. puni.
U to doba Mercedesi 123 su nakon 12-13 godina bile kaput što se tiče truleži i morale su na obnavljanje limarije a Fiati i Citroeni su posle 8-10 godina su bili za otpad jer su tanke limarije i retko koji limar je hteo da ih privahvati da radi.
Da ne pominjem Opel koji je limarijski bio još gori i Kadet E je već posle 4-5 godina bio na kamnalu kod limara.
U Skandinaviji su te klasik Lade bile cenjene po kvalitetu jer su izdržavale te njihove teške klimatske uslove eksploatacije i zvali su ih Be A 3 od VAZ latinično.
Ono što je Ladama (kao i generalno komplet istočnom bloku) nedostajalo je kontrola kvaliteta tokom proizvodnje i naročito finalna dorada- provera pa je bilo sasvim normalno da nešto nije zategnuto, da nešto nije podmazano, da nešto nije po bojama uskladjeno i tako to....isto kao sa Zastavom tj Jugom.
Tako da kada se kupi nova zavisilo je od primerka do primerka šta ti zapadne i koliko prvih meseci imaš posla da doteraš sve pod konac. Prosto takva su vremena bila, na Lade se kod nas sredinom 70tih čekala isporuka nakon plaćanja 10-20 meseci, bile su liste čekanja kupaca već plaćenih....tolika je bila potražnja.
Sve u svemu, Lade su bile poznate kao istočni mercedes i bile su dosta cenjene i na zapadu gde su se i solidno prodavale iako je bilo iza gvozdene zavese i svojevrsnih sankcija.
Niva kada je došla bila je hit širom Evrope...
Kako je vreme odmicalo kvalitet Lada je opadao pre svega limarija a oprema je ostala uglavnom statična pa je to tokom 80tih već bilo prilično zaostajanje za tadašnjim novim modelima pre svega japanaca.
Ali šta je Lada mogla da otrpi od zloupoteba vlasnika i svih mogućih preopterećenja u odnosu na predvidjeno od strane fabrike to ne može nijedan drugi auto ni ondašnji kamoli sadašnji.
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Što se kvaliteta tiče odličan pogotovu te prve serije /2101,2103,2106 i uglavnom iznad proseka zapadnih sličnih auta.
Recimo kao poredjenje mnooogo kvalitetniji od Fiata, Alfe tog doba, pogotovu limarijski.
Imali smo 2 Lade i obe su se pokazale veoma dobro, ali je neophodno redovno održavanje i tu nema preskakanja inače stvarno znaju da naprave probleme samo tako.
Gume su im bile najgore, nekakve dijagonalne i sa njima je bila žurka da se voze, već sa normalnijim gumama sasvim korektno. Lakiranje je bilo sa domaćim lakom Duga Beograd koji nije bio baš dobar što se estetike tiče pogotovu "bela" boja.
Prva 2101 1,200 ccm je limarijski trebala popravke nakon 17 godina i bila je pocinkovana odozdo, druga 15godina i nije bila pocinkovana 2106 1,600ccm i pri tome je više bilo reči o estetici nego da je istrulilo.
2101 je imala u paketu alata i kurblu, rupu u prednjem braniku, i nekoliko puta sam palio motor bez akumulatora. Zavrtim preko kandžaste spojke radilicu, motor upali i preko alternatora sam sebe održava tj. puni.
U to doba Mercedesi 123 su nakon 12-13 godina bile kaput što se tiče truleži i morale su na obnavljanje limarije a Fiati i Citroeni su posle 8-10 godina su bili za otpad jer su tanke limarije i retko koji limar je hteo da ih privahvati da radi.
Da ne pominjem Opel koji je limarijski bio još gori i Kadet E je već posle 4-5 godina bio na kamnalu kod limara.
U Skandinaviji su te klasik Lade bile cenjene po kvalitetu jer su izdržavale te njihove teške klimatske uslove eksploatacije i zvali su ih Be A 3 od VAZ latinično.
Ono što je Ladama (kao i generalno komplet istočnom bloku) nedostajalo je kontrola kvaliteta tokom proizvodnje i naročito finalna dorada- provera pa je bilo sasvim normalno da nešto nije zategnuto, da nešto nije podmazano, da nešto nije po bojama uskladjeno i tako to....isto kao sa Zastavom tj Jugom.
Tako da kada se kupi nova zavisilo je od primerka do primerka šta ti zapadne i koliko prvih meseci imaš posla da doteraš sve pod konac. Prosto takva su vremena bila, na Lade se kod nas sredinom 70tih čekala isporuka nakon plaćanja 10-20 meseci, bile su liste čekanja kupaca već plaćenih....tolika je bila potražnja.
Sve u svemu, Lade su bile poznate kao istočni mercedes i bile su dosta cenjene i na zapadu gde su se i solidno prodavale iako je bilo iza gvozdene zavese i svojevrsnih sankcija.
Niva kada je došla bila je hit širom Evrope...
Kako je vreme odmicalo kvalitet Lada je opadao pre svega limarija a oprema je ostala uglavnom statična pa je to tokom 80tih već bilo prilično zaostajanje za tadašnjim novim modelima pre svega japanaca.
Ali šta je Lada mogla da otrpi od zloupoteba vlasnika i svih mogućih preopterećenja u odnosu na predvidjeno od strane fabrike to ne može nijedan drugi auto ni ondašnji kamoli sadašnji.
-
- Postovi: 104
- Pridružio se: 31 Maj 2022, 23:21
Re: Zanimljivi oglasi
+ 2000 papiri da mozes da ga registrujes ![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.png)
Послато са 2312DRA50C помоћу Тапатока
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.png)
Послато са 2312DRA50C помоћу Тапатока
-
- Postovi: 104
- Pridružio se: 31 Maj 2022, 23:21
Re: Zanimljivi oglasi
a znaci 2k PLUS registracija? ja mislio 2k registracija sto je i uobicajeno za 5k kubika
znaci 3k + 2k + 2k
znaci 3k + 2k + 2k
Re: Zanimljivi oglasi
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... _pl11_plv0
Pozdrav ljudi, kako vam deluje ova E klasa, taj 2,5 benz je dosta redak, zna li se nesto o njemu?
Pozdrav ljudi, kako vam deluje ova E klasa, taj 2,5 benz je dosta redak, zna li se nesto o njemu?
Re: Zanimljivi oglasi
U opisu oglasa -zamena za maltene bilo šta pa i klasu niže....204,000km + Airmatic.
Ja bih dobrano ispitao tu njegovu pouzdanu dokumentaciju održavanja, rupa bez dna u najavi.
A pitanje je i koliko je istrulio, to su već godine za Mercedesa, pogotovu 2008. godište koje je poznato po truljenju zadnjeg trapa samo tako.
AKo je tako dobar kao što opisuje glavno pitanje je što menja- prodaje???
A možda je ipak solidan ako su već uradjeni ti neki poznati / čitati skupi/ problemi.
Ja bih dobrano ispitao tu njegovu pouzdanu dokumentaciju održavanja, rupa bez dna u najavi.
A pitanje je i koliko je istrulio, to su već godine za Mercedesa, pogotovu 2008. godište koje je poznato po truljenju zadnjeg trapa samo tako.
AKo je tako dobar kao što opisuje glavno pitanje je što menja- prodaje???
A možda je ipak solidan ako su već uradjeni ti neki poznati / čitati skupi/ problemi.
Re: Zanimljivi oglasi
Airmatic je verujem vazdusno vesanje, mislis da to crkava?
Ja sa slika ne videh neke razlike u zazorima, unutra deluje fino ocuvano, jedino mi nije jasno da li je stajao od 2013. do 2017. u salonu po opisu iz oglasa...
A zamena, pa oce covek sad 2.0 dizela haha smucila mu se registracija i gorivo koje placa
Ne znam ja bih neku udobnu limuzinu, malo prelazim godisnje, samo da nije les koji ce da se kvari...
Ja sa slika ne videh neke razlike u zazorima, unutra deluje fino ocuvano, jedino mi nije jasno da li je stajao od 2013. do 2017. u salonu po opisu iz oglasa...
A zamena, pa oce covek sad 2.0 dizela haha smucila mu se registracija i gorivo koje placa
![Rofl :rofl:](./images/smilies/rofl.gif)
Ne znam ja bih neku udobnu limuzinu, malo prelazim godisnje, samo da nije les koji ce da se kvari...
- shandu90
- Postovi: 12404
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Zanimljivi oglasi
Vazdusno vesanje je skupo zameniti, jos ako ga starija auta imaju milina. Ta generacija e klase se prodaje za mnogo manje pare, dizeli oko 5k. Cak se i s klasa moze naci za manje. Za te pare moze se naci u inostranstvu sledeca generacija, i jos da se pokriju dazbine i nesto da se sredi. Drugar mi je letos slao oglas, 2.0 turbo benzin manuelac sa finom opremom za 5.5k.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
airmatic danas nije tolko skupo uraditi u aftermarketu a lako se vidi da li je ispravan ili ne. Auto je u vrhunskoj opremi i vrlo verovatno da je kilometraza prava. Ako nema korozije(sto opet ko zna gde da gleda lako vidi) moze biti i dobra igracka.
E sad treba imati u vidu da to nije jeftin auto za voziti u svakom smislu al sa druge strane sigurno da pruza tu udobnost koju ces tesko dobiti negde drugo.
E sad treba imati u vidu da to nije jeftin auto za voziti u svakom smislu al sa druge strane sigurno da pruza tu udobnost koju ces tesko dobiti negde drugo.
- carov2
- Postovi: 4211
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Neki orijentir, kažu da u Sofiji odlično rade reparaciju, BMW G11 oko 500e dva komada.
Slažem se da ne treba po defaultu bežati od vazdušnog vešanja, nije to "kao ranije".
Drug je recimo tražio Tuarega 3 bez vazdušnog vešanja baš zbog kvarova, a auto od skoro 40k eura, registracija 160k rsd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Slažem se da ne treba po defaultu bežati od vazdušnog vešanja, nije to "kao ranije".
Drug je recimo tražio Tuarega 3 bez vazdušnog vešanja baš zbog kvarova, a auto od skoro 40k eura, registracija 160k rsd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12404
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
Drugar je za stari range platio masno jastuke iz engleske, oko 900£ bio par. Inace, i dalje mislim da je onaj oglas precenjen zestoko. Nije to amg ili 500 benzinjara pa i da stvarno vredi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4211
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Par za 900 funti po meni nije mnogo, možda si pogrešno napisao?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12404
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
Dva para 1800 plus slanje, otprilike 40% vrednosti auta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk