BusPlus i Komunalna policija

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
perfiko
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od perfiko » 01 Feb 2012, 12:32

Jedno pitanje: Ja sam pre neki dan gledao Beogradsku hroniku, i koliko sam uspeo da povežem Bus Plus je zasebna firma, nij eu sklopu GSP-a. Jesam li ja dobro shvatio?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!

Korisnikov avatar
bane valjevo
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od bane valjevo » 01 Feb 2012, 12:43

Yup...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
perfiko
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od perfiko » 01 Feb 2012, 12:47

Pa to onda znači da GSP neće od toga ni parice da vidi, odnosno oni će da voze besplatno. A bus plus je firma koja nema troškove, samo profit...lepota.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!

Korisnikov avatar
bane valjevo
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od bane valjevo » 01 Feb 2012, 13:16

Bus plus kao firma ima odredjeni proenat od cene karte... A ovo je opipavanje pulsa naroda i polagana privatizacija Gsp-a...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
Nemanja
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od Nemanja » 01 Feb 2012, 16:38

snork je napisao:
Nemanja, GSP je firma koja, kao i druge, funkcioniše na komercijalnim osnovama (hteli smo kapitalizam, dobili smo ga). Kome iz nekog razloga ne odgovaraju njihove usluge (prljavi autobusi, gužva, visoka cena), jednostavno ih ne mora koristiti. Ali, s druge strane, nepošteno je švercovati se (krasti novac od pomenute firme) i pri tome kukati. To me podseća na opravdanje za korišćenje piratskog Windowsa i Office-a time što je on veoma skup. Za mene lično je Microsoft jedna grozna, zla kompanija, koja takođe tretira svoje korisnike kao stoku (pomenimo samo aktivacije, legalizacije i slične gadosti) i svakim danom im uzima sve više i više sloboda. S obzirom na količine koje prodaju, cene bi im takođe mogle biti bar 10 puta manje. Ali ja ne koristim njihov softver i ne bih ga koristio čak ni kada bi bio besplatan. Jednostavno, za mene ta firma ne postoji.

P. S. Ne osuđujem ljude koji piratuju Microsoftov softver, jer je reč o stranoj firmi i vlasnik je najbogatiji čovek na svetu. Takođe, tim aktom ne ugrožavate nas ostale. U slučaju GSP-a, stvar je ipak drugačija, jer se krađom od GSP-a indirektno pogoršava nivo usluge za sve ljude.
GSP je javno preduzece, samim ti mu se namece "prirodan monopol", sto predstavlja problem, jer ja nemam alternativu kao sto ti imas i mozes da koristis Linux, moram sa GSP (taxi i ostale skuplje vidove prevoza ne racunam) da se prevozim ili da 10km od kuce do faksa idem peseice, sto je nepojmljivo.

A cena prevoza nije adekvatna istom kvalitetu, cak i da svi placamo i da nema 0% svercovanja idalje bi GSP bio ocajnog kvaliteta ili malo boljeg, sto je zanemarljivo, pogledaj koliko su sad namlatili para, mislis da ce se poboljsati kvalitet? Hoce malo morgen.

Sto se tice placanja prevoza, svi u ovom drustvu, pocev od kafica, splavova, klubova i ostalik objekata, raznih radnji, prodavnica zakidaju drzavu za porez i izdaju narudzbine bez fiskalnog racuna ili cisto zbog inspekcija "napisu" neki fiskalni racun, a isti ti se vozaju dzipovima i niko im nista ne kaze. Al zato traze od studenta da placa prevoz, skolarinu, knjige, ispite i ostala cudesa, ODAKLE??? Bre po obrazovanju smo jadnici najobicniji, smejemo se Amerikancima a kod njih ima 50% visoko obrazovanih gradjana sa fakultetskom diplomom, e u takvoj drzavi zivimo!

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od NexT » 01 Feb 2012, 21:33

Ti me odusevljavas koliko emotivno pises postove kad se pominju takve stvari...

Kao da smo do juce ziveli u nekoj normalnoj zemlji, pa ne mozes da se naviknes na promenu :D
Svercuj se kao do sad, ionako ti ne mogu nista :)

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8102
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od Ji 4Tze » 01 Feb 2012, 22:01

Nemanja je napisao: Sto se tice placanja prevoza, svi u ovom drustvu, pocev od kafica, splavova, klubova i ostalik objekata, raznih radnji, prodavnica zakidaju drzavu za porez i izdaju narudzbine bez fiskalnog racuna ili cisto zbog inspekcija "napisu" neki fiskalni racun, a isti ti se vozaju dzipovima i niko im nista ne kaze. Al zato traze od studenta da placa prevoz, skolarinu, knjige, ispite i ostala cudesa, ODAKLE??? Bre po obrazovanju smo jadnici najobicniji, smejemo se Amerikancima a kod njih ima 50% visoko obrazovanih gradjana sa fakultetskom diplomom, e u takvoj drzavi zivimo!
ne voze se skupa kola od neizdavanja fiskalnih računa :starac:
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
Nemanja
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od Nemanja » 02 Feb 2012, 01:43

NexT je napisao:Ti me odusevljavas koliko emotivno pises postove kad se pominju takve stvari...

Kao da smo do juce ziveli u nekoj normalnoj zemlji, pa ne mozes da se naviknes na promenu :D
Svercuj se kao do sad, ionako ti ne mogu nista :)

Sta cu, jbg, mnogo me pogadja nepravda i odnos drzave pre narodu. Upravu si, kaubojska drzava. Do skoro nisam video, al kako odrastam sve vise shvatam da je sve ostalo isto, samo Slobe nema. Al ne moze tako jos dugo, neki preokret mora da se desi.

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od nuk » 02 Feb 2012, 12:18


Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od nikaragva » 05 Feb 2012, 22:34

Dobio sam na mail nesto o busplus, pa da podelim:



" “Organizacija prodaje karata i kontrola putnika biće u nadležnosti konzorcijuma firmi koji je dobio posao na tenderu za ugradnju ovog sistema. Konzorcijum čine firme "Apex Solution Technology" d.o.o i "...Lanus" iz Beograda, i "Kent Kart" iz Istanbula. Sa druge strane, praćenje i upravljanje vozilima javnog prevoza obavljaće radnici Direkcije za javni prevoz. „

„Veljko Vlahović, menadžer sistema "Bus plus", rekao je da će se nove karte očitavati na "validatorima" koji se trenutno ugrađuju u sva vozila i služe za kontrolu i naplatu beskontaktnih kartica. Putnici će se prilikom ulaska u autobus "čekirati", tako što će približiti karticu na dva ili tri centimetra od uređaja, a ceo proces će, kao i do sada, kontrolisati kontrolori i komunalni policajci.“

Само пар информација о фирмама иза овог пројекта:

Apex Solution Technology д.о.о. , Београд, основано 24.03.2009 (очигледно само ради учествовања у овом пројекту).

Директор Вељко Влаховић (рођен 1981.) Шта је овог врло младог човека квалификовало да буде вођа тако великог пројекта и у чије руке град Београд и Ђилас стављају десетине милиона евра прихода и судбину стотине хињада путника можда би остала мистерија да није тврдње да је он син бившег министра за приватизацију Влаховића (из које оно странке он беше?). Иначе бивши министар је човек са више кривичних пријава. Такође познат је по изјави у Скупштини да приватизација неће повећати незапосленост као и по томе да је мимо закона омогућио странцима да дођу у посед нашег пољопривредног земљишта.

Капитал у том новом предузећу је 500 евра (Кенткарт из Турске 50, и словима: ПЕДЕСЕТ!!! евра и Ланус д.о.о. из Београда 450 евра.

На капиталу постоје 3 залоге (два пута је заложено 100% капитала, а једном је Ланус заложио свој део од 90%). Све залоге су по основу кредита и то од Erste GCIB Finance I B.V. FRED, Холандија на 2,2 милиона евра, ERSTE BANK AD NOVI SAD на 116.176,24 евра и ERSTE BANK AD NOVI SAD на 50.000.000,00 динара. Она прва два доспевају у року од 2,5 године, а овај динарски 14.01.2012. Делује прилично чудно да банка прихвати као залогу тако небитан износ капитала (над којим већ постоје друге залоге!) па сам потпуно сигуран да су овде у игри као залога будуће наплате од продаје карата. Интересантно би било видети ове уговоре.
"Lanus" д.о.о., Београд, основано 2007

Специјалозовано за е-допуне али без искуства у пројектима јавног саобраћаја. Капитал такође само 500 евра мада са приходима од око 7 млд.динара годишње. Власници 4 физичка лица и једно ...правно (са једним власником физичким лицем).

Мирослав Петровић 85 евра

Иван Букелић 135 евра

Војислав Крстић 25 евра

Александар Ђорђевић 85 евра
PREDUZEĆE ZA PROIZVODNJU, TRGOVINU I USLUGE WP TIM SISTEM DOO BEOGRAD 170 евра (власник Зоран Миловановић)

KentKart из Турске

Специјализовано за смарт картице и праћење возила у јавном саобраћају. Међутим јасно је из инфромација са њиховог сајта да је то регионално предузеће орјентисано на Турску и Блиски Исток са мало пројеката у Европи http://www.kentkart.com/en/Basinda_Kentkart.aspx.

Тренутно раде на 12 турских и 6 међународних пројеката (мада још није на списку укључен Београд). Ови међународни су http://www.kentkart.com/en/international_projects.aspx

Скопље, Македонија

Аман, Јордан

Алепо, Сирија

Доха, Катар

Tczew, Поњска (120 хиљ. sтановника)
Призрен (KOSOVO REPUBLIC) Потпуно је узалудно коментарисати зашто Београд сарађује са овом фирмом која отворено не поштује наш територијални интегритет и суверенитет.

Лично мислим да ово није сјајно друштво за Београд који „хрли ка Европи“ али нека то остане само моје мишљење.

Остаје потпуна конфузија чији је ово пројекат. Обратите пажњу да се директор приватне фирме "Apex", Вељко Влаховић представља и као менаџер БусПлус система који би требало да је градски. Или можда није.
Још нешто јако битно, а на шта нико није обратио пажљу. „Organizacija prodaje karata i kontrola putnika biće u nadležnosti konzorcijuma firmi koji je dobio posao na tenderu za ugradnju ovog sistema „. Једноставн...о ово нема више никаве везе са ГСП . Карте продаје и путнике контролише приватна дружина физичких лица! Тачније њих 6 (Вељко Влаховић, Мирослав Петровић, Иван Букелић,Војислав Крстић, Александар Ђорђевић и Зоран Миловановић). Наравно уз асистенцију комуналне полиције коју сви плаћамо. Дакле приватна лица убирају профит, а ми им помажемо тако што плаћамо комуналнце.

Да се вратим на терен горе поменутих залога. Оно што у најгорој варијанти може да се деси је да наплату карата преузму повериоци овог „конзорцијума“ па да је онда продају неком трећем. Оно што мало људи зна је да наплату карата у Бечу не врши предузеће градског саобраћаја, као што јадне Бечлије мисле, већ једна америчка фирма којој је то право продато.

Да је ово једна цела ујдурма како би се из ГСП извукло оно најпрофитабилније (продаја карата) ево и информације из самог ГСП. Део шалтер сале је уступљен да не кажем дат фирми "Apex" да врши продају карата, а ГСП је „изнајмио“, читај наредио, својим запосленима да раде за њу јер та фирма нема ни најосновније капацитете за тако велики пројекат. Цела служба продаје ГСП иде на добош од којих ће многима „великодушно“ бити понуђено да пређу у Apex (у отпицају је цифра од 25.000 динара нето плате). Цео систем је потпуно нестабилан, и често пада. Према прелиминарним инфромацијама ако се настави овим темпом неће успети да замене све старе пропуснице до краја године па се већ шушка о продужетку важења истих до пролећа наредне године.

Цела ова прича заиста делује покварено. Предати најпрофитабилнији део ГСП приватницима је ван памети. Ако се њима исплати да раде за 8,63% од наплате карата (ако се добро сећам цифре) зашто се то није исплатило самом граду? Односно граду је било довољно и 3% профита те би се добило да је за грађане цела прича јефитнија. Али ко шљиви грађане у целој причи"

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10897
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od Uroš S. » 05 Feb 2012, 22:51

nikaragva, stvarno si fascinantan ako veruješ u sve ovo.
Zanima me kako pored tolikog istraživačkog rada nisi naišao na podatak da u Beogradu ima 700 hiljada ljudi u radnom odnosu a da se mesečno proda 150 hiljada markica za zaposlene? Da li se pola miliona ostalih vozi kolima?
I da li znaš da iz budžeta glavnog grada godišnje ide 100 miliona evra samo da bi cena karte bila ovakva kakva jeste(to je jedna sedmina gradskog budžeta, cena novog mosta je 140 miliona evra bez pristupnih saobraćajnica, samo radi poređenja o kojim parama je reč)
Taj konzorcijum firmi će dobijati 8% od prihoda, jer grad nije imao 12 miliona eura da plati koliko košta razvoj sličnog sistema već su odlučili da kupe postojeći, pritom, posle 5 godina, Grad otkupljuje ceo sistem i nastavlja samostalno da ga vodi.

Ja se nadam da će procenat naplate skočiti drastično i da će kvalitet javnog prevoza da se poboljša u što skorijem roku. Za nekoliko dana moći ćemo preko mobilnih telefona da dobijemo informaciju za koliko minuta stiže autobus a preko računara će moći da se prati lokacija svakog autobusa u realnom vremenu od strane nas, korisnika.
та је овог врло младог човека квалификовало да буде вођа тако великог пројекта и у чије руке град Београд и Ђилас стављају десетине милиона евра прихода и судбину стотине хињада путника можда би остала мистерија да није тврдње да је он син бившег министра за приватизацију Влаховића
Vidiš, ne očekujem da bilo ko sem pravnika zna ovo, ali izjava iz gornjeg citata je u najmanju ruku apsurdna. Sudbina nije ni u čijim rukama, jer Zakon o Obligacionim odnosima kaže: "Imaoci prevoznih sredstava koji su namenjeni za prevoz putnika u javnom saobraćaju obavezni su da zaključe ugovor o osiguranju putnika od posledica nesrećnog slučaja".
Zakon dalje određuje i šta su prevozna sredstva i to u 10 kategorija: 1. Autobusi kojima se obavlja javni prevoz u gradskom, međugradskom i međunarodnom linijskom i vanlinijskom saobraćaju.
2. putnički taksi automobili i rentakar vozila
3. autobusi za prevoz zaposlenih na i sa posla.... itd.
Tako da sudbina nije ni u čijim rukama ;)
Pritom ne radi se o desetinama miliona eura nego o 12 koje grad nije imao da bi ti plaćao kartu od 60 dinara nego od 100 koliko realno košta.
I ni jedan deo GSP-a nije prodat.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od NexT » 05 Feb 2012, 22:53

Mislim da ovakvi mejlovi cesto nose i neistine, ili nedovoljno tacne podatke.

Bar iz mog nekog dosadasnjeg iskustva... Ne branim Bus plus, niti GSP, samo konstatujem...

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11401
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od starac vujadin » 05 Feb 2012, 22:56

Veljko Vlahovic nije sin ex-ministra Vlahovica. Jeste mu rodjak.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 46197
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od Geza » 05 Feb 2012, 22:59

U nekoj emisiji je rekao da je unuk ''onog'' Veljka Vlahovića.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Javni prevoz - BusPlus

Post od methane.master » 05 Feb 2012, 23:05

starac vujadin je napisao:Veljko Vlahovic nije sin ex-ministra Vlahovica. Jeste mu rodjak.
Neko je mislio da će interesantno da zvuči pa je spinovao priču. Čovek je lepo rekao da je unuk Veljka Vlahovića (španski borac, narodni heroj, diplomata...) i da nije ni u kakvom srodstvu sa Aleksandrom Vlahovićem.

Edit: Geza me pretekao.
Širim haos!

Odgovori