Stranica 4083 od 4434

Re: Dobro veče

Poslato: 05 Mar 2021, 21:19
od Gaginh0
A po čemu oni smeju 3,5t da vuku? Fabrika propisala ili šta već?

Re: Dobro veče

Poslato: 05 Mar 2021, 21:31
od Momčilo
member je napisao:Poznanik je kupio taj prvi ML kada se pojavio, plaćen 110.000maraka tadašnjih. To je tada bilo ogromna cifra da se smrzneš. S tolikim novcem 99-te si mogao da radiš šta poželiš, da izigravaš Boga lično.
Na tom ML nema šta se nije pokvarilo i on se hteo rešiti auta ali se pročulo da je auto kvarljiv i niko nije hteo da ga uzme pa ga je dao u neke kompenzacije 3u1. Čudi me da šverceri imaju muda da voze taj ML na duge relacije.
Znam da je i u Sidu tad bio jedan ML koji se isto kvario. Tad sam bio klinac, pa ne znam sta tacno. Slika

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Re: Dobro veče

Poslato: 05 Mar 2021, 21:32
od carov2
Zbog ove diskusije, danas sam celog dana gledao furgon prikolice za kombi.
Ispada bolje da uzmem MLa i prikolicu nego Iveca.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Re: Dobro veče

Poslato: 05 Mar 2021, 21:42
od Ivan
Da, fabricki deklarisani, naravno ima jos novijih vozila koja mogu da vuku 3.5t ali su znacajno skuplji.

Npr moze i q7 kao i cayenne ali su oni osetno skuplji, kao i bmw x5 od 2007.

Verovatno ima i drugih modela koji bi mogli da vuku 3.5t u praksi, ali ilegalno.

Jedan covek sto radi bmw iz inostranstva ih dovlaci sa x5, a po zemlji vrlo cesto slepa sa prastarom peticom dizel od 115 konja :DSlikaSlika

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока


Re: Dobro veče

Poslato: 05 Mar 2021, 22:16
od member
Mi pričamo o ML serija W163 , a Pedja stavi sliku od W164 :)
Ja imam ML 350CDI AMG W164 s kraja proizvodnje, i to je obična kanta od auta. Nikakve vajde od njega. Samo izbija velike količine para iz džepa. Em se kvari,em je sve skupo. W163 je bio još gori pa me čudi da to šverceri voze jer valjda je poenta da im taj džip zaradjuje lovu.
Ja generalno hejtujem sve džipove, nikada mi nisu bili omiljeni(osim kada Nive) i jedva čekam da prodje ovo ludilo da SUV klasom.
Vagenovac, jel taj momak iz Veternika? Onako pitam. Vidjao sam u VT neki X5 sa prikolicom. I još jedan Range Rover Vogue s prikolicom, svaka mu čast :)

Re: Dobro veče

Poslato: 05 Mar 2021, 22:24
od Pulp Fiction
I ja sam češće viđao novijeg. odnosno tog što je pedja okačio.

Inače lepa ta gore e34-a :doubleup:

Re: Dobro veče

Poslato: 05 Mar 2021, 22:47
od Heineken
Momčilo je napisao:
05 Mar 2021, 21:31
member je napisao:Poznanik je kupio taj prvi ML kada se pojavio, plaćen 110.000maraka tadašnjih. To je tada bilo ogromna cifra da se smrzneš. S tolikim novcem 99-te si mogao da radiš šta poželiš, da izigravaš Boga lično.
Na tom ML nema šta se nije pokvarilo i on se hteo rešiti auta ali se pročulo da je auto kvarljiv i niko nije hteo da ga uzme pa ga je dao u neke kompenzacije 3u1. Čudi me da šverceri imaju muda da voze taj ML na duge relacije.
Znam da je i u Sidu tad bio jedan ML koji se isto kvario. Tad sam bio klinac, pa ne znam sta tacno. Slika

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Pretpostavljam da znas za ovlasceni mercedesov servis " Mimoza " u Martincima, sedeo sam cesto sa vlasnikom covek sve najgore o tom ML prve generacije

Re: Dobro veče

Poslato: 05 Mar 2021, 23:48
od Momčilo
Da da znam za servis. A mozda i znas MLa o kom pricam, bordo boje je bio.
Slikao sam pre par sati na auto-putu. Mislim da sam prvi put ovo video. Slika

Slika

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Re: Dobro veče

Poslato: 06 Mar 2021, 00:25
od Gaginh0
Pre mesec dana neki naš (NS table) napravio kolonu na A6 auto-putu, vuče sa Turanom neki putnički auto i ide 70km/h, a tu zabrana obilaženja za kamione 50km dugačka. Na kraju ljudi popozdeli i svi krenuli da ga obilaze uprkos zabrani (pa i ja) i svaki mu se "načestitao" sirenom. Koji debil moraš biti, ako ti nije nešto u redu sa autom onda upali sva četiri i na prvi parking stani...

Re: Dobro veče

Poslato: 06 Mar 2021, 08:45
od dag81
Taj ML prve generacije fl se trazi za slep, ali iskljucivo manuelni i cini mi se 270cdi. Njega su valjda pogodili.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Re: Dobro veče

Poslato: 06 Mar 2021, 10:16
od ljubitelj
70 km/h je zakonsko ograničenje brzine bilo tom Turanu, kao i ostalom svima koji vuku prikolicu te mase ...ah to (ne)poštovanje pravila kada se ne svidjaju i obilaženje uz sirene.
Texas style :)
ps. verovatno je imao dodira sa neačkom policijom taj u Turanu pa se strogo držao zakona.

Re: Dobro veče

Poslato: 06 Mar 2021, 10:44
od Ikac
Ja nalazim da je 80km/h, kao i za kamione, ali čak i kamionima u većini slučajeva tolerišu do 90 tj. do 88km/h, bar su mi tako vozači pričali.

Slika
https://ec.europa.eu/transport/road_saf ... its_en.htm

Re: Dobro veče

Poslato: 06 Mar 2021, 11:01
od Day Walker
Burazer koristi taj ML za transport vec godinama, kaze vrhunski za taj posao.

Slika
Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Dobro veče

Poslato: 06 Mar 2021, 12:29
od Momčilo
Nekome ispalo na sred Bulevara Patrijarha Pavla Slika
Slika

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Re: Dobro veče

Poslato: 06 Mar 2021, 13:08
od ljubitelj
Ikac je napisao:
06 Mar 2021, 10:44
Ja nalazim da je 80km/h, kao i za kamione, ali čak i kamionima u većini slučajeva tolerišu do 90 tj. do 88km/h, bar su mi tako vozači pričali.

Slika
https://ec.europa.eu/transport/road_saf ... its_en.htm
80km/h je za prikolicu sa teretom do 1,500kg ukupne mase, 70km/h je za prikolicu sa teretom uklupno 1,501kg i više mase.

Prikazano je opšte ograničenje za vučno +vučeno (auto sa prikolicom) ukupno zbirno do 3,500kg koje i jeste 80km/h ali vidi dodatno ograničenje rečenicu iznad.

Ovako je u Nemačkoj a i kod nas u zakonu barem 30tak godina već nepromenjeno kategorisano za vuču prikolica uz BE (raniej B) dozvolu.

Dodatno, ako vučni spoj poseduje uredjaj za prigušivanje (kuka sa stabilizatorom) i ima posebne gume u Nemačkoj se može upisati u dozvolu ograničenje brzine za tu konkretnu prikolicu na 100km/h uz uslov da je 1,499kg maksimalno - masa stabilizotora na rudi.

Ako nešto nije skorije promenjeno, nisam skoro vozio prikolicu pa me nije posebno zanimalo.

Kako god, 70km/h je već prilično rizično kada se vuče tako teška prikolica kao što je natovaren auto, nažalost znam direktno iz prakse da vrlo lako se dodje u zonu tragedije tj desi se tragedija i to upravo iz vuče automobila. Nisam bio učesnik ali vrlo blsike osobe jesu, od kojih je jedna ostala doživotni invalid i koju su jedva izvukli iz smrskanog auta uz sečenje limarije.
A tako bezazleno je izgledalo kada su vozili negde izmedju 80 i 90 km/h.