Dobro veče
Re: Dobro veče
Ovaj C4 sto je isao kad sam ja uzeo moj C3 je imao jugo stil zadnjih stakla. Zamisli puknes tolike pare i dobijes zadnja stakla koja se ne otvaraju. Posle u redizajnu su ubacili normalna stakla.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Dobro veče
Kod DS-a je takav oblik vrata da ne može prozor da uđe u njih. Jeste budalaština.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Dobro veče
Mogli su ih možda izvesti sa leptirom, pa barem jedan deo da se otvara. Ili to makar da se odškrinjavaju van, kao kod Juga.
Spaček, Dijana, dugo i Reno 4, nisu imali ikakvo otvaranje zadnjih stakala. Možda Francuzima to ne treba.
Spaček, Dijana, dugo i Reno 4, nisu imali ikakvo otvaranje zadnjih stakala. Možda Francuzima to ne treba.
- Saša
- Postovi: 13153
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Francuzi ludaci. Srećom pa kod Kadjara nisu ništa ludovali (ako izuzmemo poziciju prekidača tempomata i limitera brzine).
Mogli su izvesti kao što je Fiat uradio u Doblu - da se otvaraju samo jednim krajem, onako da se odškrinu. I to puno znači. Naročito pušačima - jedan kolega otkrio da taj sistem fantastično izvlači dim napolje kada se sedi pozadi i dimi pored tako odškrinutog prozora.
Mogli su izvesti kao što je Fiat uradio u Doblu - da se otvaraju samo jednim krajem, onako da se odškrinu. I to puno znači. Naročito pušačima - jedan kolega otkrio da taj sistem fantastično izvlači dim napolje kada se sedi pozadi i dimi pored tako odškrinutog prozora.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10599
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Meni je fascinantno da neko sedi u prostoru sa kubik i po vazduha i da pusi. Da ne pominjemo na sta kola lice.
- Saša
- Postovi: 13153
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Joooj, ne znaš ti kakvih ludaka ima po tom pitanju. Imam jednog kolegu koji ne može da izdrži duže od 5 minuta bez cigarete, niko ne puši u tom autu sem njega (srećom pa se ne vozi često sa nama). Unervozi se i počne da grize ako ne može da zapali... Onomad kad smo išli do Belorusije/Minska (20 sati vožnje je bilo u komadu) sedeo je pozadi pored odškrinutog prozora i stalno dimio... Zamisli na šta bi ličilo tih 20 sati da mu nismo dali da puši? Ili, kad bi stigli da smo stajali svako malo da izdimi?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10599
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Uzeti nesto kod veterinara za uspavljivanje, eto sta.
Re: Dobro veče
a onda zezaju na teh kola kojima je crkao zadnji podizac, znaci ako su u 21. veku mogli da naprave auto kome se ne otvara zadnji prozor mogu i da ne zezaju ove kojima to ne radi.
- cozmo
- Postovi: 5063
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Dosta su olabavali tehnicki, u odnosu na pocetak primene strozijih uslova prosle godine. Meni tehnicki (ne samo meni, bilo je tu jos dva automobila) traja bukv. 15 minuta i to nista nisu radili. Otvorili i zatvorili gepek na sekund, vrata, cimnuli jednom brisace, izmerili gasove i kocnice, pregledali signalizaciju. U kanalu su se zadrzali tipa 20 sekundi, vrv nisu ni gledali broj motora. Samo su se bezveze kao vrteli oko auta zbog kamere. Gledao sam i ostale linije preko monitora, isto je bilo.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Dobro veče
vozio sam 3 auta zadnjih mesec dana na dva razlicita teh. jesu dosta olabavili definitivno ali nije bas da samo otvore vrata i haubu i zatvore a i tacno je da za 15-20min pogledaju i onda auto stoji cekas da istekne vreme
Re: Dobro veče
Pa kad od francuskog na tvom autu imaš samo imeSaša je napisao:Francuzi ludaci. Srećom pa kod Kadjara nisu ništa ludovali (ako izuzmemo poziciju prekidača tempomata i limitera brzine).
Ja sam u maju radio tehnički i bogami baš su ga detaljno pregledali i trajao pregled skoro 40 minuta.OMP je napisao:vozio sam 3 auta zadnjih mesec dana na dva razlicita teh. jesu dosta olabavili definitivno ali nije bas da samo otvore vrata i haubu i zatvore a i tacno je da za 15-20min pogledaju i onda auto stoji cekas da istekne vreme
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5063
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Prosle godine su bas sve zivo gledali, drndali i klimu i radio i PP aparat mi je gledao.
Sad nista od toga, stvarno je gepek otvorio i zatvorio samo. Nije gledao ni rezervni tocak. Hauba je bila otvorena da pogledaju broj sasije. Broj motora mi je ispod, sisli su, 20 sekundi, izasao iz kanala. A, da, proverili su snop svetla. Mislio sam da ih mrzi ili nesto, ali tako je bilo i sa druga dva auta na ostalim linijama... ostatak vremena su drzali otvorena vrata i blejali okolo.
Mada to i jeste poenta - karoserija, trap, kocnice, signalizacija i izduvni gasovi. Sitnice tipa podizaci, sitna ostecenja karoserije i nedostaci enterijera koji ne uticu na voznju su glupost za gledati uopste.
Sad nista od toga, stvarno je gepek otvorio i zatvorio samo. Nije gledao ni rezervni tocak. Hauba je bila otvorena da pogledaju broj sasije. Broj motora mi je ispod, sisli su, 20 sekundi, izasao iz kanala. A, da, proverili su snop svetla. Mislio sam da ih mrzi ili nesto, ali tako je bilo i sa druga dva auta na ostalim linijama... ostatak vremena su drzali otvorena vrata i blejali okolo.
Mada to i jeste poenta - karoserija, trap, kocnice, signalizacija i izduvni gasovi. Sitnice tipa podizaci, sitna ostecenja karoserije i nedostaci enterijera koji ne uticu na voznju su glupost za gledati uopste.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Dobro veče
Uspavljivanje po srpskom ili novosrpskom?
Otvaranje prednjih prozora je obavezno, zbog homoligacije. Zato su trkački auti koji su morali biti registrovani imali one šalterčiće 15×15 cm. Ispada, da nije te obaveze, verovatno bi se našao neko da pravi auto bez otvaranja i prednjih stakala — kao, postoji klima, sistem za provetravanje, NIJE TO BEZBEDNO, neaerodinamično je, povećava emisije...
Re: Dobro veče
Šaltercici na trkackim automobilima su pre svega izmisljeni zbog ventilacije i olaksavanja vozila posto se nalaze na plexiglas "prozorima" pa drugi vid otvaranja nije bio logican a da se ustedi na tezini, obzirom da su uglavnom samo reli vozila registrovana a saltercice mnogo vise koriste automobili sa kruga koji se ne registruju, ona prica o registraciji nema smisla jer da je zbog propisa to salterce nikako ne moze da prodje jer nema nikakvog smisla da se recimo vozac tu izvuce usled nezgode i sl. a obzirom da je staklo pelxiglas lako se razvali u slucaju nuzde a tu je i čekić kao obavezan deo trkacke opreme. Na reliju im je glavna namena bila provlacenje dokumenata na check kontroli a opet sve iz nuzde da bi se skinulo koje kilo u odnosu na klasicna stakla i mehanizme za otvaranje.