Upravo zbog ovoga i napisah. Verujem da bi preko 50% radilo.
Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Имам једно потпитање...
- srdjanyo
- Postovi: 3260
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Idea muku muči sa vozačima. Imaju novi distributivni centar, koji uskoro počinje da radi, ali nemaju vozače. Plata je i do 125000 RSD. A voze se solo kamioni. To je Beograd. Brdo vozača im konstantno fali i u Novom Sadu i Nišu.
Kod nas za mrča nedavno prešla jedna žena koja je radila kod njih kao šefica u više velikih objekata.
U firmi gde ja radim takođe mučimo muku sa ljudima - vozačima. Mnoge kolege idu na bolovanje, neki od bolesti, neki jer imaju razvijeni rezervni posao, koji je, gle čuda, platom prestigao ovu našu.
Ne ide na dobro.
Plata nam sporo raste u odnosu na divljanje inflacije u Srbiji, a posla ima na pretek. Za ovu platu za kojoj mi radimo, mnoge pekare više plaćaju. Ali loše je to, što je većina nas "ušuškana" u to (prijava na pun iznos, redovna plata i siguran posao!? )...
I to nas koči, da budem pristojan, da se bar malo platama približimo Neltu.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Kod nas za mrča nedavno prešla jedna žena koja je radila kod njih kao šefica u više velikih objekata.
U firmi gde ja radim takođe mučimo muku sa ljudima - vozačima. Mnoge kolege idu na bolovanje, neki od bolesti, neki jer imaju razvijeni rezervni posao, koji je, gle čuda, platom prestigao ovu našu.
Ne ide na dobro.
Plata nam sporo raste u odnosu na divljanje inflacije u Srbiji, a posla ima na pretek. Za ovu platu za kojoj mi radimo, mnoge pekare više plaćaju. Ali loše je to, što je većina nas "ušuškana" u to (prijava na pun iznos, redovna plata i siguran posao!? )...
I to nas koči, da budem pristojan, da se bar malo platama približimo Neltu.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Da li ste od nove godine prešli u nov magacin?
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 8820
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
@srdjanyo koja si ti firma ako nije tajna? Jel imate i šlepere (cirade, hladnjače)? Kolika je njima plata ako ih imate?
Ja s vremena na vreme bacim oko na oglase u Srbiji za vozače šlepera, ali skoro nigde na tim oglasima nema ponuda za unutrašnji transport za CE. Verovatno loše gledam
Ja s vremena na vreme bacim oko na oglase u Srbiji za vozače šlepera, ali skoro nigde na tim oglasima nema ponuda za unutrašnji transport za CE. Verovatno loše gledam
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Mogu ja da ti dam delimičan odgovor za to.Radim za prevoznika iz okoline Zr,veća firma je u pitanju,imaju hladnjače,cerade,cisterne,silo itd.Za unutrašnji saobraćaj koji ja trenutno radim plata je fiksna 140k i već 3 godine miruje,nisu podigli ni dinar.Plate se uglavnom vrte 120-150k, za unutrašnji saobraćaj u većini firmi.Hladnjaču ko vozi tu ima i dosta noćnog rada,sastavljao sam u prethodnim firmama i po 3-4 meseca samo noć.U 99% firmi prijava je na minimalac,ostatak na ruke.Dosta njih radi i po turi,s'tim da npr. ako je tura recimo 6k i ti odradiš 30 tura mesečno ne dobiješ 180k + minimalac nego u tih 180 ulazi i prijava.Meni konkretno je trenutno sasvim dobro jer imamo manje posla zbog visoke cene prevoza pa radim maksimalno 15-16 dana u mesecu za 140k.Ali do pre 6 meseci sam radio 23 dana za iste pare i prosečno radno vreme nije bilo ispod 13 sati.Svi se nadamo da će u narednom periodu da plate i vozačima odu gore 20-ak% barem inače će nas mnoge profesije koje su bile mnogo manje plaćene stići i prestići a o težini i specifičnosti samog posla ne treba previše trošiti reči.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Kako se krecu ove plate u Nemackoj?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 8820
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Hvala na odgovoru, to me je interesovalo. Sa tim povećanjem od 20% bi to bila ok plata pod uslovom da čovek nije u kiriji (da ne zvučim nezahvalno).
Meni je prosek 10-11 sati radno vreme, ali to je tek poslednjih godinu dana, posle duže borbe sa Njima. Iako za to radno vreme plata nije nikakva kad se podeli na sate, svake godine se diže plata, odnosno svakih 7-8 meseci. Za 4 i po godine koliko sam ovde porasla je za nekih 35% u odnosu na prvu platu. Što je odlično s obzirom da neke druge branše nisu dizali plate još od pre korone, ili su digli tipa 100-200€ bruto, što je opet ništa.
@Kabal "od - do". Za 40 tona kamion (šleper) su od 2200 - 3500. Tu ne računam vanredne i vangabaritne transporte.
Najmanju platu imaju oni što voze fabrika-fabrika. Oni u suštini ne rade ništa, imaju radno vreme 8 ili 12 sati, od čega 95% vremena presede na rampi, posao za posebnu vrstu ljudi ili za one koji nisu u kiriji.
Onda od 2500-3000 su cirade koje rade razne poslove, neki spavaju pon-pet u kamionu, neki rade po 12 sati pa idu kući, širok je dijapazon.
I 3000-3500 su hladnjače koje voze noću i cisterne.
Sad sam generalizovao, ali to je to. Ja vozim ciradu, ne spavam u kamionu i ne radim nijednu subotu ili nedelju.
Meni je prosek 10-11 sati radno vreme, ali to je tek poslednjih godinu dana, posle duže borbe sa Njima. Iako za to radno vreme plata nije nikakva kad se podeli na sate, svake godine se diže plata, odnosno svakih 7-8 meseci. Za 4 i po godine koliko sam ovde porasla je za nekih 35% u odnosu na prvu platu. Što je odlično s obzirom da neke druge branše nisu dizali plate još od pre korone, ili su digli tipa 100-200€ bruto, što je opet ništa.
@Kabal "od - do". Za 40 tona kamion (šleper) su od 2200 - 3500. Tu ne računam vanredne i vangabaritne transporte.
Najmanju platu imaju oni što voze fabrika-fabrika. Oni u suštini ne rade ništa, imaju radno vreme 8 ili 12 sati, od čega 95% vremena presede na rampi, posao za posebnu vrstu ljudi ili za one koji nisu u kiriji.
Onda od 2500-3000 su cirade koje rade razne poslove, neki spavaju pon-pet u kamionu, neki rade po 12 sati pa idu kući, širok je dijapazon.
I 3000-3500 su hladnjače koje voze noću i cisterne.
Sad sam generalizovao, ali to je to. Ja vozim ciradu, ne spavam u kamionu i ne radim nijednu subotu ili nedelju.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Ja sam na hladnjači od početka karijere,prvo solo pa posle toga i šleper.Za dnevni rad plata od 140k ovde je ok ali s'obzirom da dostava uglavnom podrazumeva mnogo noćnog rada,praznici skoro i da ne postoje plata mora da bude oko 200k minimum za vozača ce,pogotovu što mi nismo samo vozači nego praktično i fizikalci jer su svi utovari-istovari naši.Špediciji se plaća 40 eur po istovaru-utovaru,1.17 eur po km i start 100eur,smena preko 12h još 100 eur,a 3‐ća smena odnosno preko 24h na turi se plaća dodatnih 100 eur.Povećanje jednom godišnje od barem 10% bi bilo sjajna stvar.Ovo je sve kad pričamo o zakonskom radnom vremenu vozača kamiona a to se poštuje u možda 20% firmi realno.Ko vozi kadu pogotovu,hladnjače isto tako,vozi se na out,duple kartice,bez kartice,listića itd.A kazne su ogromne
Da,kad se podeli na satnicu plata je nikakva i gore a kamoli ovde u Srbiji.Samo ću ti reći sa sam pre mislim 3 godine u jednom mesecu,decembru imao 345 sati radnih i taj mesec sam primio čini mi se 192k i tad sam presekao da neću više juriti ture nego naći firmu gde je plata fiksna pa i ako se otkaže tura plata je ista.A kad radiš na turu i otkažu je onda si u problemu,odnosno u minusu.Jednom sam imao slučaj da su mi 2 dana zaredom otkazali ture a ja spavao u kamionu.Isto veče sam se posvađao sa disponentom,dao otkaz i odmah napustio kamion.
Da,kad se podeli na satnicu plata je nikakva i gore a kamoli ovde u Srbiji.Samo ću ti reći sa sam pre mislim 3 godine u jednom mesecu,decembru imao 345 sati radnih i taj mesec sam primio čini mi se 192k i tad sam presekao da neću više juriti ture nego naći firmu gde je plata fiksna pa i ako se otkaže tura plata je ista.A kad radiš na turu i otkažu je onda si u problemu,odnosno u minusu.Jednom sam imao slučaj da su mi 2 dana zaredom otkazali ture a ja spavao u kamionu.Isto veče sam se posvađao sa disponentom,dao otkaz i odmah napustio kamion.
Poslednja izmena od djole155 u 03 Feb 2024, 10:51, izmenjeno 1 put ukupno.
- Gaginh0
- Postovi: 8820
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Bome rade, a najgori slučaj je da petkom nemaš vremena da se vratiš u firmu, pa moraš da ostaneš da spavaš u kabini i onda se vratiš u subotu pre podne - subota ti je upropaštena, a niko ti neće platiti full dan ili dnevnicu.
Ima ljudi u mojoj firmi koji (po želji) provedu ceo vikend negde i to se dodatno plaća tipa 200tinjak € za vikend, s tim da nedelja ne sme da se vozi, znači raspadaš se u kabini na nekom parkingu, ali to sam biraš. Takođe i ja imam opciju da vozim subotu (smeš samo 2, odnosno 3 subote mesečno da vožiš po zakonu), plaća se 120€ neto i tura je 700km auto puta, znači bez fizičkog rada, sediš i voziš 9 sati plus pauza 45min. Radio sam i to al sam shvatio da tih 120€ ne menja ništa, a ostaje mi od života samo "Toma Zdravković - Prokleta je ova nedelja.mp3"
Ima ljudi u mojoj firmi koji (po želji) provedu ceo vikend negde i to se dodatno plaća tipa 200tinjak € za vikend, s tim da nedelja ne sme da se vozi, znači raspadaš se u kabini na nekom parkingu, ali to sam biraš. Takođe i ja imam opciju da vozim subotu (smeš samo 2, odnosno 3 subote mesečno da vožiš po zakonu), plaća se 120€ neto i tura je 700km auto puta, znači bez fizičkog rada, sediš i voziš 9 sati plus pauza 45min. Radio sam i to al sam shvatio da tih 120€ ne menja ništa, a ostaje mi od života samo "Toma Zdravković - Prokleta je ova nedelja.mp3"
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7070
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Mislio sam na ono što si se žalio da službe i prodavnice ne rade...
Sad ozbiljno, je l' bi napisao malo opširnije kakav ti je (tebi lično i porodici) život u DE? Koliko si sad već tamo? Da li ste se uklopili? Vidiš li sebe dugoročno tamo ili bi se vraćao?
Isto važi i za @blaugrana , ako ima volje da opširnije piše...
Sad ozbiljno, je l' bi napisao malo opširnije kakav ti je (tebi lično i porodici) život u DE? Koliko si sad već tamo? Da li ste se uklopili? Vidiš li sebe dugoročno tamo ili bi se vraćao?
Isto važi i za @blaugrana , ako ima volje da opširnije piše...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Sa strane, deluje da Blau više odgovara tamošnji sistem i da su potrebne promene, koje bi mu bile dovoljne da se vrati u Srbiju, skoro pa Sci-Fi.
Gagi bi se vratio, ako bi našao dobru matematiku.
TapaT
Gagi bi se vratio, ako bi našao dobru matematiku.
TapaT
- kragujevac
- Postovi: 3399
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Kod mene isti slučaj kao kod Blaua, jedino što sam ja par meseci duže od Njega ovde.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- srdjanyo
- Postovi: 3260
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Da.havijer je napisao:Da li ste od nove godine prešli u nov magacin?
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Nije tajna.Gaginh0 je napisao:[mention]srdjanyo[/mention] koja si ti firma ako nije tajna? Jel imate i šlepere (cirade, hladnjače)? Kolika je njima plata ako ih imate?
Ja s vremena na vreme bacim oko na oglase u Srbiji za vozače šlepera, ali skoro nigde na tim oglasima nema ponuda za unutrašnji transport za CE. Verovatno loše gledam
Mercata VT.
Nemamo svoje šlepere, ali dosta firmi radi za nas - snabdevaju velike centre (LIDL, Mercator S, Univerexport, Delhaize, Phoenix farm, Janković apoteke...)
Mi konkretno vozimo kapilarnu distribuciju po malim i srednjim trgovinama. Od 40 do 60 objekata za cigarete i posebna divizija od ove godine za "raznu robu" (od 15 - 30 objekata).
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
E pa ja radim u Swisslion-u
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk