Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Nije to još definitivno. KG, gde nadje taj procenat? Iz SRB će preko 20% biti odbijeni... za počerak overstay-eri.
Naravno da pravi turisti nemaju razloga za brigu ali opet je određena obaveze za razliku od danas kad samo staviš pasoš u džep i vozi.
2020 valjda.
Naravno da pravi turisti nemaju razloga za brigu ali opet je određena obaveze za razliku od danas kad samo staviš pasoš u džep i vozi.
2020 valjda.
Poslednja izmena od Floyd u 01 Feb 2018, 12:17, izmenjeno 1 put ukupno.
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Odokativno. Možda bude i 99,7, ne mogu da garantujem.
Oni koji planiraju da prave šou i imaju opasače sa C4 (pri tom ne mislim na Citroen ) ulaziće ako im se prohte i tako i tako pešaka preko brda i dolina, tako da i je taj etias neko logističko zamazivanje očiju.
Oni koji planiraju da prave šou i imaju opasače sa C4 (pri tom ne mislim na Citroen ) ulaziće ako im se prohte i tako i tako pešaka preko brda i dolina, tako da i je taj etias neko logističko zamazivanje očiju.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
"Zagreb -- Norveški Statnet obustavio je saradnju sa Simensom jer je njegov podizvođač isplaćivao nepropisno niske plate radnicima.
IZVOR: HINA, SEEBIZ PETAK, 2.02.2018. | 08:45
Podeli
Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock
Siemens je ključni dobavljač Statneta, norveškog operatera distribucionih sistema, a podizvođač mu je slovačka kompanija Hesia, objavio je Rojters, prenose hrvatska Hina i portal Seebiz.
Radnike su angažovali hrvatski Končar-Energetski transformatori, takođe veliki Statnetov dobavljač.
Hesijini radnici su 2016. godine instalirali transformatore u centralnoj Norveškoj, a plaćani su manje nego što je regulisano kolektivnim ugovorom, navode u Statnetu. Budući da Statnet ima ugovor sa Simensom, odgovornost je na nemačkoj kompaniji, pojašnjavaju u Statnetu.
"Simensova je odgovornost bila da svi budu plaćeni u skladu s ugovorenim uslovima", ističe predstavnik za medije norveške kompanije.
Iz Simensa su za Rojters poručili da su otklonili nepravilnosti 2016. godine i da su dostavili Statnetu dokumente koji pokazuju da su zaposlenici primili odgovarajuće plate. U norveškoj kompaniji su, pak, odlučili da onemoguće Simensu učešće na novim konkursima budući da nije dokazao da je rešio probleme s plaćanjem radnika podizvođača.
"Zato smo odlučili suspendovati Simensov status dobavljača dok ne dobijemo verodostojne dokaze da su nepravilnosti ispravljene", kazala je u izvršna potpredsednica Statnetta Elisabeth Vardheim. Zatražili su dodatne dokumente i poručili da će analizirati i već potpisane ugovore sa Simensom.
Iz nemačke kompanije kažu da nameravaju da udovoljei zahtevu za dodatnim dokumentima čim pre kako bi se saradnja mogla nastaviti. "Žao nam je što je Statnet odlučio privremeno obustaviti Simensov status dobavljača", naveli su."
IZVOR: HINA, SEEBIZ PETAK, 2.02.2018. | 08:45
Podeli
Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock
Siemens je ključni dobavljač Statneta, norveškog operatera distribucionih sistema, a podizvođač mu je slovačka kompanija Hesia, objavio je Rojters, prenose hrvatska Hina i portal Seebiz.
Radnike su angažovali hrvatski Končar-Energetski transformatori, takođe veliki Statnetov dobavljač.
Hesijini radnici su 2016. godine instalirali transformatore u centralnoj Norveškoj, a plaćani su manje nego što je regulisano kolektivnim ugovorom, navode u Statnetu. Budući da Statnet ima ugovor sa Simensom, odgovornost je na nemačkoj kompaniji, pojašnjavaju u Statnetu.
"Simensova je odgovornost bila da svi budu plaćeni u skladu s ugovorenim uslovima", ističe predstavnik za medije norveške kompanije.
Iz Simensa su za Rojters poručili da su otklonili nepravilnosti 2016. godine i da su dostavili Statnetu dokumente koji pokazuju da su zaposlenici primili odgovarajuće plate. U norveškoj kompaniji su, pak, odlučili da onemoguće Simensu učešće na novim konkursima budući da nije dokazao da je rešio probleme s plaćanjem radnika podizvođača.
"Zato smo odlučili suspendovati Simensov status dobavljača dok ne dobijemo verodostojne dokaze da su nepravilnosti ispravljene", kazala je u izvršna potpredsednica Statnetta Elisabeth Vardheim. Zatražili su dodatne dokumente i poručili da će analizirati i već potpisane ugovore sa Simensom.
Iz nemačke kompanije kažu da nameravaju da udovoljei zahtevu za dodatnim dokumentima čim pre kako bi se saradnja mogla nastaviti. "Žao nam je što je Statnet odlučio privremeno obustaviti Simensov status dobavljača", naveli su."
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Vratili su mi kolege sa granice sredinom januara, jer nisu imali kod sebe dovoljno novca, bez obzira što su imali rezervacije hotela. Nisu imali i garantno pismo da firma snosi sve troškove boravka, jer do sad niko nikad nije pravio problem.kragujevac je napisao:Ne znam odakle ti ta informacija. To "pooštravanje" se početkom svake godine tematizuje, ili da bi se na dnevnopolitičkom nivou održavala neka atmosfera straha ili da bi se pojedine grupe ljudi
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Nidžo, na kojoj granici su to uradili?
Ђенерал Јанковић
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Sa MT vraćaju naše ljude stalno, gotovo na svakom letu bude neko ko je vraćen. Ovo se odnosi samo na letove iz Srbije, Bugarske i Makedonije.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Na aerodromima je uvek ozbiljnija kontrola - ko npr. kaže da ide turistički (samo tako i može bez vize), a nema povratnu kartu, automatski je sumnjiv. Nego, pretpostavljam da Nidža govori o putovanju autom/autobusom?
Ђенерал Јанковић
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Danas malo ko ima "kartu" za avion. Obično je to samo odštampan papir online check-ina za taj jedan pravac ili QR kod na mobilnom telefonu, tako da policijski službenik na graničnom šalteru kod najvećeg dela putnika i ne može bez veće provere da utvrdi da li imaju povratnu kartu ili ne. A sigurno neće da kontroliše broj bookinga, za to jednostavno nema vremena.
Kažem, majka mi malo-malo dolazi ovamo, ili preko Memmingena ili preko Minhena, osim povremenog pitanja kod koga ide, nikoga ništa drugo nije zanimalo(osim naravno pasoša). Nikakve karte, garantna pisma i slično.
E sad, da granična policija ima diskreciono pravo da ne dozvoli ulaz u EU, to stoji, ali za to treba biti ili neverovatni baksuz ili na neki drugi način "zapadati za oko" pri dolasku na granicu. Prošle godine smo imali tri posete porodica sa malom decom, svi išli autom (preko HU), niko ih ništa nije pitao (BG i KG tablice).
Kažem, majka mi malo-malo dolazi ovamo, ili preko Memmingena ili preko Minhena, osim povremenog pitanja kod koga ide, nikoga ništa drugo nije zanimalo(osim naravno pasoša). Nikakve karte, garantna pisma i slično.
E sad, da granična policija ima diskreciono pravo da ne dozvoli ulaz u EU, to stoji, ali za to treba biti ili neverovatni baksuz ili na neki drugi način "zapadati za oko" pri dolasku na granicu. Prošle godine smo imali tri posete porodica sa malom decom, svi išli autom (preko HU), niko ih ništa nije pitao (BG i KG tablice).
Poslednja izmena od kragujevac u 05 Feb 2018, 07:18, izmenjeno 1 put ukupno.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Naravno da ne proveravaju booking ali traže da se pokaže rezervacija, takođe dovoljno novca sa sobom
Ne znam kako provere kod onih koji imaju novac na računu.
Ne znam kako provere kod onih koji imaju novac na računu.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Rezervacija čega? Hotela? Šta da pokaže neko ko ide kod rodbine? O količini novca, za to tek mislim da je "urban legend". To nikada nikome ko je ikada dolazio kod nas u ovih zadnjih četvrt veka, bilo busom, avionom ili autom (pešaka ili biciklom još niko nije dolazio )nijedan granični službenik nije tražio na uvid.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Uredjenost. Uredjenost u svakom momentu zivota. Gledam juce Memedovica, lik u Nemackoj proizvodi alkoholna pica, rakiju, ima opremu od 50k evra, sve povezano sa kompjuterom I neka tamo agencija prati koliko je proizveo jer ima kvote koliko sme u zavisnosti od svrhe proizvodnje... eeeeeej, pa mi smo 17 milenijuma daleko od toga.... kod nas svaki baja proizvede 5k litara rakije u dvoristu u zardjalim kazanima... Hans placa 6,5e poreza za svaki proizvedeni litar.
Uredjenost je osnova svega.
Uredjenost je osnova svega.
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
A putevi ravni k'o bilijar-čoja
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Da, trap auta iz DE veze nema sa trapom iz SRB
Taman @Ogi da vidi sta je ravna voznja 170 po autobanu.
Taman @Ogi da vidi sta je ravna voznja 170 po autobanu.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Plate i životni standard u razvijenim zemljama
Mogu misliti... pretpostavljam da u DE ipak ima ogranicenja odnosno da su to bez ogranicenja samo deonice. Kako su one obelezene, je li samo onaj znak za prestanak svih ogranicenja ?
Ikac, ti rece da si dobio kaznu za 10 prekoracenja... ja kada sam vozio kroz HU I A ranije, kao I preko HR, SLO I ITA, nisam nesto posebno vodio racuna, po cajgeru sam isao I do 160, sad nisam siguran tacno gde... ali nisam isao strogo po ogranicenju... kakva je sada situacija, koliko se tolerise, kako je u DE, tamo nisam bio nikada ?
Ikac, ti rece da si dobio kaznu za 10 prekoracenja... ja kada sam vozio kroz HU I A ranije, kao I preko HR, SLO I ITA, nisam nesto posebno vodio racuna, po cajgeru sam isao I do 160, sad nisam siguran tacno gde... ali nisam isao strogo po ogranicenju... kakva je sada situacija, koliko se tolerise, kako je u DE, tamo nisam bio nikada ?