Inače, bio je ovde na forumu video klip iz Irana, B727 i sletanje bez izvučenog nosnog točka. Stvarni, nerežirani događaj. Majstor se lepo dočekao na glavni stajni trap kao što i treba i zatim je držao avion paralelno sa zemljom dok se nije skoro skroz zaustavio. Onda je samo "naslonio" nos, bez struganja, varničenja i verovatno uz minimalno oštećenje.
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Inače, bio je ovde na forumu video klip iz Irana, B727 i sletanje bez izvučenog nosnog točka. Stvarni, nerežirani događaj. Majstor se lepo dočekao na glavni stajni trap kao što i treba i zatim je držao avion paralelno sa zemljom dok se nije skoro skroz zaustavio. Onda je samo "naslonio" nos, bez struganja, varničenja i verovatno uz minimalno oštećenje.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Sabiha, the daughter of Hafız Mustafa İzzet Bey, Bursa Provincial Chief Clerk, and Hayriye Hanım, was born in Bursa on March 22, 1913. Father, Hafız İzzet Bey, who was the Treasurer of Edirne , was exiled to Bursa on the grounds that he was a ' Young Turk '. Sabiha, who lost her parents at a young age and was raised by her older brother Neşet, managed to reach the then President Atatürk , who was staying at the Hünkar Mansion near their home during his visit to Bursa in 1925, when she was only 12 years old, and conveyed that she wanted to study.
Atatürk , with permission from his brother, adopted Sabiha, who was living under difficult conditions, and took her to Ankara .
Interesantno odakle ljudi kupe ovakve informacije...
Re: Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Prema turskim izvorima (Bursa Vilayet Başkatibi), i intervjua same Sabiha Gokcen, ona je bila ćerka Mustafa Izet Bega (Hafız İzzet Bey) i Hajrije Hanim (Hayriye Hanım’ın kızları Sabiha) koji su bili etnički Bošnjaci.
Boldovane reci su dodate na izvorni tekst preuzet sa turskih sajtova. Zaista, u danasnje vreme, svojatanja i dovodjenje ljudi u zabludu nikome nisu strani.
Originalni tekstovi:
Ne treba puno znati Turski, pa videti da nedostaju reci "Boşnak" ili sl.
Boldovane reci su dodate na izvorni tekst preuzet sa turskih sajtova. Zaista, u danasnje vreme, svojatanja i dovodjenje ljudi u zabludu nikome nisu strani.
Originalni tekstovi:
Ne treba puno znati Turski, pa videti da nedostaju reci "Boşnak" ili sl.
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Prvi put bookiram let preko wizz aira, pa ne znam da li postoji mogućnost da kroz jednu rezervaciju izaberem 2 različita "paketa" ili kako se već zove, da mi jedna karta bude sa koferom u paketu, a druga samo sa carry on rancem. Ili moram kupiti posebno karte za svakog?
Re: Vazduhoplovi
Može mix.
Re: Vazduhoplovi
Kako? Ja nisam nasao nacin, osim da kupim obe karte posebno.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
- meidling
- Postovi: 1061
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Vazduhoplovi
Kad odaberes let i datum onda kliknes na cenu i onda ti daje izbor od 3 paketa
Kia Sportage 3 Österreich Edition 1.7 crdi
Volvo XC 90 D4 190 PS
Kia Sportage 3 Österreich Edition 1.7 crdi
Volvo XC 90 D4 190 PS
Re: Vazduhoplovi
Da da, to znam. Nego hocu da kupim meni i zeni kartu - moja karta da bude onaj srednji paket sa koferima, a njena karta da bude onaj paket samo sa carry on. Pa ne znam da li mogu kroz jednu kupovinu da izaberem dva razlicita paketa, ili moram kupiti 2x - prvo jednu pa drugu.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
- kragujevac
- Postovi: 3399
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Vazduhoplovi
KUpi za obe osobe baznu ponudu, pa posle dodaj samo kod jednog putnika veći kofer. Tako mi radimo uvek.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Vazduhoplovi
Probao tako i izadje skuplje 70€. Na kraju kupio 2 pojedinacne.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Najduzi let u istoriji, bez sletanja, trajao je 64 dana i 22 sata i izveli su ga Robert Tim i Dzon Kuk na Cesni 172.
Gorivo su punili leteci sporo iznad sa kamiona sa cisternom. Na isti nacin su dobijali hranu. Zadnja sedista su izbacena da bi se stavio sundjer za spavanje. Let je prekinut jer je motor izgubio performanse.
U ovom avionu je muka biti 3 sata, a kamo li dva meseca (prim. autora).
Gorivo su punili leteci sporo iznad sa kamiona sa cisternom. Na isti nacin su dobijali hranu. Zadnja sedista su izbacena da bi se stavio sundjer za spavanje. Let je prekinut jer je motor izgubio performanse.
U ovom avionu je muka biti 3 sata, a kamo li dva meseca (prim. autora).