Vazduhoplovi
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Legendarni Ruski MI-35 (nekada poznat kao Šejtan Arba ili đavolji kontorolor u ratu u Avganistanu)
Pogonsku grupu helikoptera čine dva turbovratilna motora TV3-117, od kojih svaki razvija snagu od 1,640 kW, a kao pomočni motor se koristi AI-9V.
Naoruzanje je posebna prica
Oduvek sam bio fasciniran ovom letelicom
Pogonsku grupu helikoptera čine dva turbovratilna motora TV3-117, od kojih svaki razvija snagu od 1,640 kW, a kao pomočni motor se koristi AI-9V.
Naoruzanje je posebna prica
Oduvek sam bio fasciniran ovom letelicom
Brzine idu u H-a !!!
Re: Vazduhoplovi
Leteca Topovnjaca MI-8 on steroids, LOTS OF steroids a ne one Jenkijevske igrackice, kobrice i alapace
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Vazduhoplovi
kad smo kod alapaca...
http://www.youtube.com/watch?v=iweLTFWP ... re=related
moj omiljeni leteci objekat
http://www.youtube.com/watch?v=iweLTFWP ... re=related
moj omiljeni leteci objekat
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Dvostruka krivina u desno.
Ne razlikuje se puno od Tivta, samo da znas...
Ne razlikuje se puno od Tivta, samo da znas...
Re: Vazduhoplovi
Zuzazu, mislim da sam jednom osetio prilikom leta kako pilot naglo "koči" u sred vazduha
Pretpostavljam da postoje neka krilca koja usporavaju, i na koja deluje stravična sila, a sila kočenja koju sam osetio je bila prilična
Da li se desi da otpadne ta kočnica-krilce?
Pretpostavljam da postoje neka krilca koja usporavaju, i na koja deluje stravična sila, a sila kočenja koju sam osetio je bila prilična
Da li se desi da otpadne ta kočnica-krilce?
Re: Vazduhoplovi
ili je verovatno dovoljno samo "oduzeti gas" pri 800kmh? 8-)
Re: Vazduhoplovi
Oduzimanjem gasa se nista ne dobija jer brzina jako sporo pada. Prilikom otkaza motora u krstarenju (normalna vezba na svakom simulatoru) prolaze minuti dok brzina padne sa 280 kts na 220 kts koliko je potrebno za napustanje FL i pocetak poniranja.
To sto si ti osetio, moglo je da bude na ATR koji koci promenom koraka elise, ili DC9 koji je imao neverovatno efikasne vazdusne kocnice.
Jos nikome nista nije otpalo po tom pitanju...
To sto si ti osetio, moglo je da bude na ATR koji koci promenom koraka elise, ili DC9 koji je imao neverovatno efikasne vazdusne kocnice.
Jos nikome nista nije otpalo po tom pitanju...
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Zuzazu, jel vi piloti imate padobrane tamo negde u vašoj kabini? Postoji li uopšte neki padobran u putničkom avionu?
Sent from my Samsung Galaxy Ace using Tapatalk
Sent from my Samsung Galaxy Ace using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
kako izgleda sletanje na sneg?
Jel se oseti da avion kliza, ili je toliko tezak da ne reaguje?
Jel se oseti da avion kliza, ili je toliko tezak da ne reaguje?
Re: Vazduhoplovi
Saša, ne verujem da piloti putničkih aviona imaju padobrane, jer ne bi bilo etički da oni iskoče, a putnici nastradaju. Jedini putnički avion za koji znam da je imao katapultirajuća sedišta je Tu-144, ali samo kada je prevozio poštu na liniji Moskva - Alma-Ata.To je bilo posle neke nesreće kada ovi avioni više nisu korišćeni za putnički saobraćaj. 4000 km za 2 sata, to je prava ekspresna pošta :smesko:
Ђенерал Јанковић
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Kad kapetani brodova mogu da ih napuste pre putnika, što ne bi i piloti avione.
Šala.
Sent from my Samsung Galaxy Ace using Tapatalk
Šala.
Sent from my Samsung Galaxy Ace using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Bezao bih ko bela lala, ali kako? Na 10km visine bez O2 maske i na -60C u kosulji sa kratkim rukavima? Ili iz aviona koji se obrusava sa 500kmh?
Pitanje za sneg je odlicno. Tek kada se sedne na levo sediste (samo je sa leve strane volan za upravljanje na zemlji) oseti se kako 70 tona lako klize na recimo, 30kmh. To je problem stajnog trapa tipa tricikl (oslonac na samo 3 tacke). Sa 4 bi bilo potpuno druga prica.
Kada vezbamo otkaz motora na poletanju, dovoljno je da instruktor na kontrolnom panelu zada situaciju da je podloga klizava. Nema sanse da se ostane na pisti.
Pitanje za sneg je odlicno. Tek kada se sedne na levo sediste (samo je sa leve strane volan za upravljanje na zemlji) oseti se kako 70 tona lako klize na recimo, 30kmh. To je problem stajnog trapa tipa tricikl (oslonac na samo 3 tacke). Sa 4 bi bilo potpuno druga prica.
Kada vezbamo otkaz motora na poletanju, dovoljno je da instruktor na kontrolnom panelu zada situaciju da je podloga klizava. Nema sanse da se ostane na pisti.
Re: Vazduhoplovi
Juce, Rim.
Mi pored njih, ili oni pored nas...
Svinjce od aviona. Nakaza.
Arogancija pilota prati velicinu aviona. Pozivni znak je "Emirates 89", oni se javljaju kao "Emirates SUPER 89".
Na poziciji za cekanje ispred piste 34, kontrola ih obavestava da ce morati da cekaju 10 min za poletanje. Pilot pita "zasto nas niko ranije nije obavestio da cemo cekati?"
Mi pored njih, ili oni pored nas...
Svinjce od aviona. Nakaza.
Arogancija pilota prati velicinu aviona. Pozivni znak je "Emirates 89", oni se javljaju kao "Emirates SUPER 89".
Na poziciji za cekanje ispred piste 34, kontrola ih obavestava da ce morati da cekaju 10 min za poletanje. Pilot pita "zasto nas niko ranije nije obavestio da cemo cekati?"