Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Ako nije mogao da istrese tockove, sva je verovatnoca da je imao problem sa hidro sistemom.
To sto su motori crni sa donje strane, u opste ne mora znaciti da je imao kontakt sa tlom.
Moguce je da je curenje nekog od fluida.
Nemoguce je da sletis u poziciji bez pitcha (u vaser vagi), i da tom prilikom ne dodirnes repom pistu. Avion za level flight uvek ima pozitivan pitch. Nemoguce je da se motori ne ostete. Na snimcima posle udesa se vidi da lopatice fena nemaju ostecenje (od eventualnog belly ldg). U go-around, inicijalni pitch je 13-15 stepeni. Nema sanse da nije imao tail strike, pogotovo kada je bez tockova.
Konacno, kada je avion vec na zemlji, osnovna je pilotska logika, zasto ici ponovo u vazduh (a znas da imas otkaz nekog sistema), i stavljati svoje dupe u jos goru situaciju od one u kojoj se nalazis.
To sto su motori crni sa donje strane, u opste ne mora znaciti da je imao kontakt sa tlom.
Moguce je da je curenje nekog od fluida.
Nemoguce je da sletis u poziciji bez pitcha (u vaser vagi), i da tom prilikom ne dodirnes repom pistu. Avion za level flight uvek ima pozitivan pitch. Nemoguce je da se motori ne ostete. Na snimcima posle udesa se vidi da lopatice fena nemaju ostecenje (od eventualnog belly ldg). U go-around, inicijalni pitch je 13-15 stepeni. Nema sanse da nije imao tail strike, pogotovo kada je bez tockova.
Konacno, kada je avion vec na zemlji, osnovna je pilotska logika, zasto ici ponovo u vazduh (a znas da imas otkaz nekog sistema), i stavljati svoje dupe u jos goru situaciju od one u kojoj se nalazis.
Re: Vazduhoplovi
Izgleda da jeste strugao motorima prilikom prvog pokušaja sletanja
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Scenario, poceo da slece, nije premetio na tabli da mu se tockovi nisu spustili i zakljucali u poziciju. Kada je motorom dotakao zemlju (najistureniji deo aviona) uspanicio se i naglo podigao avion (refleksno) od piste i pri tom ostetio motore koji su i napravili buku / sok... I u sledecem krugu se desilo ono sto se desilo...
PS: Tako mali Djokica zamislja Ja bas nisam iz avio price ali tako vidim taj scenario...
PS: Tako mali Djokica zamislja Ja bas nisam iz avio price ali tako vidim taj scenario...
Re: Vazduhoplovi
Ne moze tako.
Ako je avion konfigurisan za sletanje (izvuceni flaps preko pola), ispod 2500ft, GPWS pocije da se dere “TOO LOW, GEAR!”
Druga je stvar sto ne moze da ga povuce na gore jer ce udariti repom.
Tragova da je drljao repom po pisti - nema.
Zato i kazem da je situacija cudna za sve pare.
Da tako fino dodirne pistu a da ne odvali motore, i da napravi go around a da ne udari rep - mora da je pravi avijaticarski as.
Ako je avion konfigurisan za sletanje (izvuceni flaps preko pola), ispod 2500ft, GPWS pocije da se dere “TOO LOW, GEAR!”
Druga je stvar sto ne moze da ga povuce na gore jer ce udariti repom.
Tragova da je drljao repom po pisti - nema.
Zato i kazem da je situacija cudna za sve pare.
Da tako fino dodirne pistu a da ne odvali motore, i da napravi go around a da ne udari rep - mora da je pravi avijaticarski as.
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Sad sam gledao neki video kao ima na pisti nekoliko tragova od repa gde je udario. Kazu da je sleteo prvo na skoro pola piste, zatim se vide tragovi motora gde je grebao zemlju i na par mesta pred kraj od repa, i onda nema tragova (tad je otisao u penjanje za go around). Mada meni i dalje nije jasno kako je uspeo da izgrebe donji deo motora a da ih ne odvali i jos da tako precizno lebdi iznad piste, i jos uspe da ode u go around. Vrlo cudan slucaj.zuzazu je napisao: ↑25 Maj 2020, 16:02Ne moze tako.
Ako je avion konfigurisan za sletanje (izvuceni flaps preko pola), ispod 2500ft, GPWS pocije da se dere “TOO LOW, GEAR!”
Druga je stvar sto ne moze da ga povuce na gore jer ce udariti repom.
Tragova da je drljao repom po pisti - nema.
Zato i kazem da je situacija cudna za sve pare.
Da tako fino dodirne pistu a da ne odvali motore, i da napravi go around a da ne udari rep - mora da je pravi avijaticarski as.
Re: Vazduhoplovi
https://www.reuters.com/article/us-heal ... SKBN23110F
Germany stamps authority on Lufthansa with $9.8 billion lifeline
Germany stamps authority on Lufthansa with $9.8 billion lifeline
Re: Vazduhoplovi
Upravo. Avion na sletanju je tu oko 65-70 tona a brzina u prilazu oko 280 kmh.... i da ga tako drzi da ne odvali motore, i ne otkine rep.....
Pokreti palice na toj brzini su filigranski....
A ako je takav lik da je silovao sletanje sa velikom brzinom i na pola piste, ne znam sta da mislim o njegovim letackim sposobnostima
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Plus nisu uopste prijavili na prvom pokusaju da imaju ikakvih problema. Evo snimka inspekcije piste.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
PIA:
Captain sajjad gul
This is a photo of the pilot of the crashed PIA plane
During his 24-year flying career, the captain kept 17,000 hours of flying experience. 4700 hours flying experience of Airbus_A320
Listen to the pilot's last words There was a dignity in the voice.There was no panic in the voice۔He did his best to do his duty
Still, the airline management is blaming the pilot۔ it is record that PIA always blame the pilot on every incident.۔Why not be a hero to them who has served the air line for 24 year۔Pakistanis are deeply saddened that Why he was not declared a hero and why their coffin was not wrapped in the national flag
Sir you are our hero .Our salute to you
May God be pleased with him
We are the ones who were killed in the dark ways
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Captain sajjad gul
This is a photo of the pilot of the crashed PIA plane
During his 24-year flying career, the captain kept 17,000 hours of flying experience. 4700 hours flying experience of Airbus_A320
Listen to the pilot's last words There was a dignity in the voice.There was no panic in the voice۔He did his best to do his duty
Still, the airline management is blaming the pilot۔ it is record that PIA always blame the pilot on every incident.۔Why not be a hero to them who has served the air line for 24 year۔Pakistanis are deeply saddened that Why he was not declared a hero and why their coffin was not wrapped in the national flag
Sir you are our hero .Our salute to you
May God be pleased with him
We are the ones who were killed in the dark ways
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Srbija donela kontrameru na odluku Crne Gore - zabrana za "Montenegro erlajns"
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1688197
Vec koliko uskoro ocekujem uzvratnu zabranu Air Sustikle da slece u CG.
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1688197
Vec koliko uskoro ocekujem uzvratnu zabranu Air Sustikle da slece u CG.
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Sobzirom da je 90% turista u CG iz Srbije, ovde su sami sebi dali autogol.
Vazduhoplovi
Izgleda da je bilo veselo na onom letu