zuzazu je napisao: ↑27 Dec 2020, 10:21
Zasto mediji ne objave i drugu polovinu crteza na nebu, nije mi jasno?
134AA58A-3CAB-49AC-82D1-3707FD62C325.jpeg
Da vidimo kako izgleda ova sprdnja jednog nadobudnog milenijalca?
Gledam tvoju sliku, pa sam onda otišao na FR24 i pustio playback... i nije mi jasno šta se vidi. Počinje "sa planine", vraća se za Podgoricu, pravi petlju i leti za Beograd. Nedostaje deo kako je došao do "planine"? Isključio transponder, pa leteo "u tajnosti"? I prikazani deo leta je trajao duplo duže nego što normalno treba za TGD-BEG, znači da je stvarni let trajao još duže? Ako nije bilo planirano, odakle mu toliko goriva? Potrošio je rezervu za alternativni aerodrom, na Teslu sleteo sa skoro praznim rezervoarima?
klisko je napisao: ↑27 Dec 2020, 13:04
Laik sam u svemu ovome, ali očekivao bih da ga isprate lovci kad krene da leti kako mu je palo na pamet. Avijacija je (ili bi trebala da bude) izrazito uređena oblast, a ovo pokazuje da to baš i nije.
Edit: možda je trebalo da napišem "to baš i nije svuda slučaj". Možda negde drugde jeste.
Za vreme Jugoslavije, ili čak nesrećne Srbije i Crne Gore, sa tih istih Golubovaca koji su bili kombinovani civilno-vojni aerodrom bi poleteo neko da ga presretne. Ali Crna Gora više nema lovce, a ni jurišnike. Sve su vratili nama. Ne znam da li uopšte imaju vojnu avijaciju, bar neki transportni ili COIN avion. Pretpostavljam da ne.