Vazduhoplovi
Re: Mobile uploads
Sa Čeneja su.
http://aircraft-planet.com/?tag=aerodrom-cenej-novi-sad
https://www.solis-nekretnine.com/plac-e ... r/7070756/
http://www.profa.in.rs/walkaround/prop/ ... U-BOX.html
http://aircraft-planet.com/?tag=aerodrom-cenej-novi-sad
https://www.solis-nekretnine.com/plac-e ... r/7070756/
http://www.profa.in.rs/walkaround/prop/ ... U-BOX.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
U akciji.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Odličan snimak!
Kako se obrušava, kao da je Junkers-87 Stuka u akciji bombardovanja.
Kako se obrušava, kao da je Junkers-87 Stuka u akciji bombardovanja.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Cathay Pacific bi trebao da počne letove s jednim pilotom Airbusa A350 počevši od 2025. Novi projekt omogućio bi takve letove da jedan pilot upravlja većim delom svog trajanja, smanjujući broj posade potreban za letove na velike daljine. Ako koraci testiranja i sertifikovanja prođu bez problema, funkcija bi se mogla uvesti do 2025. Međutim, prvo postoje neke značajne prepreke.
Prema projektu Connect, A350 će trebati samo jednog pilota u kokpitu za vreme krstarenja. To bi smanjilo broj pilota potrebnih za long distance letove sa tri ili četiri na samo dva, sa naizmeničnim vremenom odmora. Ako uspe, projekt bi kompanijama predstavljao veliku uštedu u smislu troškova posade.
Avijacija krupnim koracima korača u teško sranje.
Prema projektu Connect, A350 će trebati samo jednog pilota u kokpitu za vreme krstarenja. To bi smanjilo broj pilota potrebnih za long distance letove sa tri ili četiri na samo dva, sa naizmeničnim vremenom odmora. Ako uspe, projekt bi kompanijama predstavljao veliku uštedu u smislu troškova posade.
Avijacija krupnim koracima korača u teško sranje.
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Da l moguce. Kakva briljantna ideja. Najbolje da izbace pilote nek upravljaju avionima kao dronovima, i za to da plate nekog Indijca 500$ mesecno.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Taman kada covek pomisli da je dovoljno gluposti za jedan dan, saceka ga nova nebuloza:
Air Serbia has scheduled Boeing 737-700 flights that will be operated through a wet-lease arrangement with the Czech Republic’s largest carrier Smartwings. The 148-seat aircraft, registered OK-SWT, is expected to arrive in the Serbian capital today. As previously reported, it will be utilised primarily on charter flights to Hurghada and Antalya, on some days operating up to three rotations to either of the two cities. However, the jet will also be deployed on select scheduled services. These include Stockholm on June 18, Milan on June 25 and Podgorica on June 26, although the timetable continues to be updated. The wet-lease has enabled the airline to increase frequencies on several routes and restore operations to others, such as Milan and Barcelona. The B737-700 will be operated by Czech crew on behalf of the Serbian carrier.
https://www.exyuaviation.com/2021/06/ai ... wings.html
Majstori iz Er Srbije su se preracunali za sezonu i penzionisali 2 B737-300 cime su ostali “kratki” za oko 300 sati.
Dva 737-300, od kojih je jednom ostalo oko 200 ciklusa do pregleda, a drugom oko 700 (znaci, mogli su ‘ladno da izguraju sezonu) bice prodati za vrednost jednomesecnog, mozda dvomesecnog wet lease samo jednog ceskog 737-700.
Avion 733 u konfiguraciji sa 144 sedista, zamenili su avionom sa 147 sedista
Posade su rasterali - neki u penziju, neki na skolovanje za Bus, neki na holdu, za minimalac.
Placaju isti takav avion, ovog puta sa stranom posadom (piloti + stjuardese), sto je najnepovoljnija vrsta lizinga jer njima treba dati i plate (ne kao domace, vec vise), a treba platiti i hotel...
Ne samo to. Taj 737-700, nece samo leteti Hurgadu i Antaliju, vec i redovne letove (Podgorica, Milano, Stokholm), tj. sve ono sto je nas 737-300 radio kada god bi svemoguci Busevi zglajzali, a to nije retko.
Pa se postavlja logicno pitanje - zasto su 737-300 prizemljeni?
Za ovo bi neko na robiju morao da ide.
Air Serbia has scheduled Boeing 737-700 flights that will be operated through a wet-lease arrangement with the Czech Republic’s largest carrier Smartwings. The 148-seat aircraft, registered OK-SWT, is expected to arrive in the Serbian capital today. As previously reported, it will be utilised primarily on charter flights to Hurghada and Antalya, on some days operating up to three rotations to either of the two cities. However, the jet will also be deployed on select scheduled services. These include Stockholm on June 18, Milan on June 25 and Podgorica on June 26, although the timetable continues to be updated. The wet-lease has enabled the airline to increase frequencies on several routes and restore operations to others, such as Milan and Barcelona. The B737-700 will be operated by Czech crew on behalf of the Serbian carrier.
https://www.exyuaviation.com/2021/06/ai ... wings.html
Majstori iz Er Srbije su se preracunali za sezonu i penzionisali 2 B737-300 cime su ostali “kratki” za oko 300 sati.
Dva 737-300, od kojih je jednom ostalo oko 200 ciklusa do pregleda, a drugom oko 700 (znaci, mogli su ‘ladno da izguraju sezonu) bice prodati za vrednost jednomesecnog, mozda dvomesecnog wet lease samo jednog ceskog 737-700.
Avion 733 u konfiguraciji sa 144 sedista, zamenili su avionom sa 147 sedista
Posade su rasterali - neki u penziju, neki na skolovanje za Bus, neki na holdu, za minimalac.
Placaju isti takav avion, ovog puta sa stranom posadom (piloti + stjuardese), sto je najnepovoljnija vrsta lizinga jer njima treba dati i plate (ne kao domace, vec vise), a treba platiti i hotel...
Ne samo to. Taj 737-700, nece samo leteti Hurgadu i Antaliju, vec i redovne letove (Podgorica, Milano, Stokholm), tj. sve ono sto je nas 737-300 radio kada god bi svemoguci Busevi zglajzali, a to nije retko.
Pa se postavlja logicno pitanje - zasto su 737-300 prizemljeni?
Za ovo bi neko na robiju morao da ide.
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
@zuzazu Kakve slike Zu! Ovo je melem za oci. Vrhunski.
A sto se tice AS i ovog Boeinga, nidje veze sto bi rekli. Kako im se ovo vise isplati od dva aviona sa po 144 sedista koja jos mogu da lete?!
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
A sto se tice AS i ovog Boeinga, nidje veze sto bi rekli. Kako im se ovo vise isplati od dva aviona sa po 144 sedista koja jos mogu da lete?!
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
@Sinisa G.
Ovo je C-130 Hercules neke od NATO zemalja? Nije slikano u Srbiji?
Ovo je C-130 Hercules neke od NATO zemalja? Nije slikano u Srbiji?
Ђенерал Јанковић
- Sinisa G.
- Postovi: 2411
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Vazduhoplovi
Austrija
Re: Vazduhoplovi
Kad nema šta da leti, ipak su izvukli stari dobri B737-300 iz 1986. godine:
Nadam se samo da nije finalno prodat, pa da odlazi.
Nadam se samo da nije finalno prodat, pa da odlazi.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Na zemlji je ANK. Brzina i visina 0.
Re: Vazduhoplovi
Znam, nego pomislih da će ga uputiti negde, kad se pojavio na FR24.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Avioni su (pro) dati nekom Kinezu.
Ovo necete procitati ni na T6, ni na ex-YU, niti ce vam, jos uvek, bilo ko od odgovornih, reci.
Ovo necete procitati ni na T6, ni na ex-YU, niti ce vam, jos uvek, bilo ko od odgovornih, reci.