Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Mislim da ima vise od 30. Solidno vise.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Mozda pogledati profil.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Hvala hvala. Tacno 30 imam Pilotska skola je definitivno nesto sto bih zeleo, medjutim ako ne upadnes u skole of avio kompanija (koliko sam ja skontao tada ti ispadne jeftinije a i imas odmah posao kod njih) skolovanje za dozvolu ovako ispada mnogo. No, videcemo.
Nedostatak pilotskog kadra je sve ocigledniji, to i Zu moze da potvrdi, sve vise fali a sve manje se skoluje.
Re: Vazduhoplovi
Zalosno je sto postoji gomila momaka, ovakvih kao Hawk, koji znaju i vole avijaciju a silom prilika rade nesto drugo.
Jos vise ima onih drugih, koji su zakljucili da “vole” letenje (citaj - pare) negde u srednjim tridedetim.
Za letenje, Hawk, moze da se digne i kredit. Ako si siguran da ce ti se isplatiti investicija.
Pocetkom osamdesetih proslog veka, dve godine je moj otac svaku platu odvajao za moje skolovanje a ja sam prodao moje muzicke uredjaje (jedan od najskupljih sistema u Beogradu u ono doba), vrednosti nemackog Golfa, i bilo je tek da se provucem kroz iglene usi za JATovu stipendiju. JAT, Genex, ili Adrija su bili jedini moguci ulaz u komercijalno letenje.
Danas je sve mnogo lakse, postoji mogucnost izbora i razne opcije ako znas kako.
Svet je naopako postavljeno mesto. I ako je nestasica letaca, trend je neprekidnog pada plata, pogorsanja uslova letenja, povecanja radnog vremena a smanjenja vremena odmora.
Neki put treba i da te usere. Mladjani momci koji su sa mnom, odbijeni su na assessmentu u Er Srbiji, a primljeni u jednu od najvecih kompanija Star Alliance i sada sa 0 sati na tipu (samo type rated na simulatoru, znaci totalna investicija approx 80K €) lete i zaradjuju kao kapetan u Lideru U Regionu. Posle 1000 sati mozda ih posalju i na wide body. Pilotski san.
Sve je stvar revolving doors.
Jos vise ima onih drugih, koji su zakljucili da “vole” letenje (citaj - pare) negde u srednjim tridedetim.
Za letenje, Hawk, moze da se digne i kredit. Ako si siguran da ce ti se isplatiti investicija.
Pocetkom osamdesetih proslog veka, dve godine je moj otac svaku platu odvajao za moje skolovanje a ja sam prodao moje muzicke uredjaje (jedan od najskupljih sistema u Beogradu u ono doba), vrednosti nemackog Golfa, i bilo je tek da se provucem kroz iglene usi za JATovu stipendiju. JAT, Genex, ili Adrija su bili jedini moguci ulaz u komercijalno letenje.
Danas je sve mnogo lakse, postoji mogucnost izbora i razne opcije ako znas kako.
Svet je naopako postavljeno mesto. I ako je nestasica letaca, trend je neprekidnog pada plata, pogorsanja uslova letenja, povecanja radnog vremena a smanjenja vremena odmora.
Neki put treba i da te usere. Mladjani momci koji su sa mnom, odbijeni su na assessmentu u Er Srbiji, a primljeni u jednu od najvecih kompanija Star Alliance i sada sa 0 sati na tipu (samo type rated na simulatoru, znaci totalna investicija approx 80K €) lete i zaradjuju kao kapetan u Lideru U Regionu. Posle 1000 sati mozda ih posalju i na wide body. Pilotski san.
Sve je stvar revolving doors.
Re: Vazduhoplovi
Ja mislio pita za Zuzuadragvorl je napisao:Mozda pogledati profil.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Razmislicu, mozda i budem probao tako nesto. Video sam skoro WizzAir valjda je regrutovao za njihovu skolu, ne secam se lepo detalja mislim da je cifra bila 13 ili 18.000 evra. Ali da je svet naopako postavljeno mesto se apsolutno slazem, u svim sferama zivota, ne samo avijacije. Ne znam cemu sve ovo vodi.zuzazu je napisao: ↑13 Dec 2019, 07:52Zalosno je sto postoji gomila momaka, ovakvih kao Hawk, koji znaju i vole avijaciju a silom prilika rade nesto drugo.
Jos vise ima onih drugih, koji su zakljucili da “vole” letenje (citaj - pare) negde u srednjim tridedetim.
Za letenje, Hawk, moze da se digne i kredit. Ako si siguran da ce ti se isplatiti investicija.
Pocetkom osamdesetih proslog veka, dve godine je moj otac svaku platu odvajao za moje skolovanje a ja sam prodao moje muzicke uredjaje (jedan od najskupljih sistema u Beogradu u ono doba), vrednosti nemackog Golfa, i bilo je tek da se provucem kroz iglene usi za JATovu stipendiju. JAT, Genex, ili Adrija su bili jedini moguci ulaz u komercijalno letenje.
Danas je sve mnogo lakse, postoji mogucnost izbora i razne opcije ako znas kako.
Svet je naopako postavljeno mesto. I ako je nestasica letaca, trend je neprekidnog pada plata, pogorsanja uslova letenja, povecanja radnog vremena a smanjenja vremena odmora.
Neki put treba i da te usere. Mladjani momci koji su sa mnom, odbijeni su na assessmentu u Er Srbiji, a primljeni u jednu od najvecih kompanija Star Alliance i sada sa 0 sati na tipu (samo type rated na simulatoru, znaci totalna investicija approx 80K €) lete i zaradjuju kao kapetan u Lideru U Regionu. Posle 1000 sati mozda ih posalju i na wide body. Pilotski san.
Sve je stvar revolving doors.
Sto se tice Er Srbije, prosto neverovatno, oni kao da su najelitnija kompanija gde samo top 1% primaju, sobzirom koliko su ljudi odbili (cuo sam i ja za jos takvih slucajeva) Inace, jel si video da sledece godine ce da kupe/iznajme jos dva aviona? Bas se pitam koja. Nekom logikom Airbus. A ovaj A330 ce da ubacuju da leti i ka kracim destinacijama u charter letovima, za Djenovu itd.
Re: Vazduhoplovi
Izgleda A320.
Danas su imali prvi let za Stambol. Povratna je approx 170€. Izabrali su lep datum - petak 13.
Ako ti bude trebala pomoc - tu sam.
Znam za neki podatak da je Wizz preko 100K sa type ratingom ali su u obavezi da te zaposle. I trening je ozbiljan.
Danas su imali prvi let za Stambol. Povratna je approx 170€. Izabrali su lep datum - petak 13.
Ako ti bude trebala pomoc - tu sam.
Znam za neki podatak da je Wizz preko 100K sa type ratingom ali su u obavezi da te zaposle. I trening je ozbiljan.
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
A320 i ima najvise smisla. Hvala Zu. Type rating se posebno placa jel da? To ide nakon sto dobijes dozvolu za pilota?
Re: Vazduhoplovi
Zavisi kako se dogovoris sa TRTO. Ako je posebno, sada je b738 type rating jeftiniji (18K), dok je a320 oko 30K.
Do pre godinu dana cena je bila ista.
U svakom slucaju, ja bih isao na Bus varijantu.
Do pre godinu dana cena je bila ista.
U svakom slucaju, ja bih isao na Bus varijantu.
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Airbus je definitivno vise zasutpljen po Evropi rekao bih.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Nisam znao gde ovo da stavim, no mislim da je ovde najadekvatnije jer je reč o nekakvim letelicama.
Elem, troje klinaca Belgijanaca je otišlo u Kazahstan do Bajkonura, malo su pešačili kroz pustinju i ušunjali se u jedan od napuštenih hangara kompleksa - našli su tamo dva (pretpostavljam nezavršena) Burana, sovjetske verzije spejs-šatla... Žalosno koliko je nekad u to sprašeno para, truda, rada i nečije pameti a sada propada tamo...
Klinci inače imaju vrlo zanimljiv You Tube kanal, odnosno obilaze ovakva mesta...
Elem, troje klinaca Belgijanaca je otišlo u Kazahstan do Bajkonura, malo su pešačili kroz pustinju i ušunjali se u jedan od napuštenih hangara kompleksa - našli su tamo dva (pretpostavljam nezavršena) Burana, sovjetske verzije spejs-šatla... Žalosno koliko je nekad u to sprašeno para, truda, rada i nečije pameti a sada propada tamo...
Klinci inače imaju vrlo zanimljiv You Tube kanal, odnosno obilaze ovakva mesta...
Re: Vazduhoplovi
Ima vise Burana, ne znam koji je taj sto je pao krov. Spominjali smo ga negdje na forumu.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Taj na koga je pao krov hangara je jedan od onih što su bili u orbiti. Ova dva su valjda ostala nezavršena kada je prekinut projekat i nisu nikad poleteli.
TT
TT
Re: Vazduhoplovi
Izvršen je samo jedan let Burana u svemir, 1988. godine. Ove letelice su, za razliku od američkog Space Shuttle-a, napravljene da potpuno automatski slete, bez potrebe za upravljanjem od strane posade. Za njih je u Bajkonuru napravljena pista od specijalnog + armiranog betona, dužine 4500 i širine 84 (!!!) m. Posle stvrdnjavanja betona, savršeno je poravnata u milimetar dijamantskim brusevima. Nažalost, kao što napisah, za projektovanu svrhu je upotrebljena samo jednom.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
https://nadlanu.com/513763/tragikomicno ... nije-bilo/
TRAGIKOMIČNO: Jubilarna putnica aerodroma "Nikola Tesla" dobila karte za Njujork, ali leta nije bilo!
TRAGIKOMIČNO: Jubilarna putnica aerodroma "Nikola Tesla" dobila karte za Njujork, ali leta nije bilo!