Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Niz.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Jadan je onaj ko je sa ovim morao da leti
-
- Postovi: 143
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
Sa ovim pilotom ili sa ovakvim kvarom na avionu?
https://www.rts.rs/page/stories/ci/stor ... danic.html
Pretpostavljam da je @zuzazu imao prilike da leti sa ovim kapetanom
Re: Vazduhoplovi
Bogu hvala, nisam. Vrlo bahat i nevaspitan lik koji sada sedi u penziji i postuje na drustvenim mrezama kako je svercovao alkohol (?) Zanimljivo.
Ovi sto su morali da ga gledaju, imali su nocne more.
Da ostavimo to po strani.
Letovi iz Turske overbooked. Nema mesta.
Cene karata divljaju (600-650 €, jedan pravac):
Migranti nam ulaze u zemlju nekontrolisano.
Sastav aviona Istanbul - Beograd. 80% nisu ni Srbi, ni Turci.
Turkish vidi priliku da macne pare. Nasi skidaju gace i potpisuju ugovor za povecanje broja letova:
A ovi genijalci (ja stvarno ne znam kako iznedrimo toliko pametnih ljudi) sa ExYu Aviation onanisu na vest, blage veze nemajuci zasto Turci forsiraju letove:
https://www.exyuaviation.com/2022/10/se ... outes.html
Za to vreme, Evropa prebira hoce li da nam ukine vize, a Turci da poskupe aranzmane za narednu godinu.
Ovi sto su morali da ga gledaju, imali su nocne more.
Da ostavimo to po strani.
Letovi iz Turske overbooked. Nema mesta.
Cene karata divljaju (600-650 €, jedan pravac):
Migranti nam ulaze u zemlju nekontrolisano.
Sastav aviona Istanbul - Beograd. 80% nisu ni Srbi, ni Turci.
Turkish vidi priliku da macne pare. Nasi skidaju gace i potpisuju ugovor za povecanje broja letova:
A ovi genijalci (ja stvarno ne znam kako iznedrimo toliko pametnih ljudi) sa ExYu Aviation onanisu na vest, blage veze nemajuci zasto Turci forsiraju letove:
https://www.exyuaviation.com/2022/10/se ... outes.html
Za to vreme, Evropa prebira hoce li da nam ukine vize, a Turci da poskupe aranzmane za narednu godinu.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Bice uvedene vize. Prvo su Tunisu uveli vize, i Turska je sledeca na redu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 143
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
Mislio sam na Grozdanica iz JU sto odlazi u penziju posle 40 godina, leteo je i na 737
Iako dosta ima Turaka u BGu, bilo je nerealno da bas toliko raste traznja, a da nisu migranti. E sad koliko ja znam taj avion na aerodromu u BGu ceka policija i detaljno proveravaju sva dokumenta, tako da bi trebalo da se spreci zloupotreba.
Interesatno da nisu dirali cartere, tako da to ostaje zlatna koka za JU i turisticke agencije, koje iznudjuju gradjane sa avio taksama.
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Za Tunis i Burundi su vec uvedene, do kraja godine bice jos zemalja.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Da, uskladjivanje sa viznom politikom EU. Sto znaci od sledece godine letovanje u Turskoj s vizama.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
@Harvey Specter , izvini, nisam pogledao link. Da, radili smo zajedno. Bio je OK, na zalost - vlast kvari ljude.
Turci proveravaju papire migrantima i obicno u Istanbulu ne udje 4-5 putnika. Drugi filter je u Beogradu. Svi nose neko brdo papira sa sobom. Policija ih kontrolise pre pasoske, i na pasoskoj, ali i tu prolazi vecina.
Vize za Tursku nece biti uvedene. Interesantno je da bombasticno najavljivan bilateralni sporazum o prelasku granice sa licnom kartom jos nije zaziveo.
Turci proveravaju papire migrantima i obicno u Istanbulu ne udje 4-5 putnika. Drugi filter je u Beogradu. Svi nose neko brdo papira sa sobom. Policija ih kontrolise pre pasoske, i na pasoskoj, ali i tu prolazi vecina.
Vize za Tursku nece biti uvedene. Interesantno je da bombasticno najavljivan bilateralni sporazum o prelasku granice sa licnom kartom jos nije zaziveo.
Re: Vazduhoplovi
Nas covek za komandama aviona. Sve uradjeno profesionalno i po proceduri.
https://avherald.com/h?article=4fd08653&opt=0
Fasciniraju ovi sto pametuju iz fotelje, sa guzicom na zemlji. Izgleda da nije samo nasa bolest.
https://avherald.com/h?article=4fd08653&opt=0
Fasciniraju ovi sto pametuju iz fotelje, sa guzicom na zemlji. Izgleda da nije samo nasa bolest.
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Gazu
- Postovi: 2116
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Lepo izgleda. U stranu to što mi je sve lepše od loga Air Serbie.
-
- Postovi: 143
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
Vidim da je danas na BEG bilo divertovanja zbog magle. Ono sto mi je zapalo za oko jeste let Air Cairo, SM 387/388, koji je divertovan za Skopje i odatle se vratio posle za BEG i onda odleteo za Hurghadu. Taj avion je poleteo u 6 ujutru iz HRG i sleteo je u 6 uvece u HRG, uz medjusletanja i holding iznad BEG. S obzirom da je bio planiran po lokalnom u 3:30 am i da je kasnio i poleteo tek u 6 am, rekao bih da je posada ozbiljno prekoracila dozvoljeno vreme leta. Ne znam da li sam u pravu, voleo bih da mi @zuzazu pomogne oko ovog proracuna.
Re: Vazduhoplovi
Sve do 14h radnog vremena bi pilo vodu.
Radno vreme se inace racuna sat pre paljenja motora do pola sata posle gasenja motora. Ako je dnevni let, max je 12h, s tim sto kapetan moze da produzi radno vreme za jos 2 sata.
E, sad... pitanje je pocetka radnog vremena, sto ne znamo.
Da li je posada ujutro dosla na aerodrom za let u 3:30, ili su im rekli "ne polazite jos na aerodrom, poletanje ce biti u 6:00". To je onda druga prica.
Radno vreme se inace racuna sat pre paljenja motora do pola sata posle gasenja motora. Ako je dnevni let, max je 12h, s tim sto kapetan moze da produzi radno vreme za jos 2 sata.
E, sad... pitanje je pocetka radnog vremena, sto ne znamo.
Da li je posada ujutro dosla na aerodrom za let u 3:30, ili su im rekli "ne polazite jos na aerodrom, poletanje ce biti u 6:00". To je onda druga prica.