Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
1) Samo radi slikanja sam popalio svetla. Zuta svetla ne smeju da gore u toku leta. To znaci da je nesto ili otkazalo ili je iskljuceno a mora da bude ukljuceno. Plava svetla mogu biti tamno plava i svetlo plava. Ako su svetlo plava, ukazuje na razliku polozaja prekidaca i ventila koji kontrolise taj prekidac - u suprotnosti su, npr. ventil se zaglavio...
2) Ovih dana je vreme uzas pa se odledjujemo pre poletanja. Nema poletanja sa naslagama na krilima... Tipovi tecnosti i rastvori se razlikuju, svaka od njih pruza protekciju od zaledjivanja razlicito vreme (meri se od 5 minuta do oko pola sata, zavisno od spoljne temerature i jacine padavina)
3) Legenda
2) Ovih dana je vreme uzas pa se odledjujemo pre poletanja. Nema poletanja sa naslagama na krilima... Tipovi tecnosti i rastvori se razlikuju, svaka od njih pruza protekciju od zaledjivanja razlicito vreme (meri se od 5 minuta do oko pola sata, zavisno od spoljne temerature i jacine padavina)
3) Legenda
Re: Vazduhoplovi
Je*es ih blentave, onda su isli da provere avion sa stujardesama xDsnork je napisao:Sad sam se setio, nije bio "neki" Tupoljev, nego Tupoljev-144. Nema fajla na disku, kao da sam ga obrisao!? Sad sam ga našao na netu (ima i za mnogo, mnogo, drugih aviona - i civilnih i borbenih). Evo linka sa svim uputstvima: http://www.avsim.su/forum/topic/110641- ... -aviaciya/
Re: Vazduhoplovi
Koliko dugmića, beskrajne mogućnosti zajeba :lol:
Re: Vazduhoplovi
Daj jos
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Cek dok se vrati, sad je na drugom kraju Jevrope
Re: Vazduhoplovi
treba da kupi android, pa direktno sa leta da kuca postove
a ne ovako od kuce
zuzanu znaci sa visine, da cujemo sta se desava direktan prenos
a ne ovako od kuce
zuzanu znaci sa visine, da cujemo sta se desava direktan prenos
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Hvala.zuzazu je napisao: Sta imas da se izvinjavas. TAXI nije od "Ivan Ivanovic - Taxi" vec svetlo za vozenje po zemlji koje se nalazi u nosnoj nozi.
Upravo mi je isto palo napamet. :mig:McGruja je napisao:Koliko dugmića, beskrajne mogućnosti zajeba :lol:
Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
Slika 1
rucna kocnica
rucica vazduznih kocnica / speedbrake
rucice gasa (one velike)
rucice za startovanje motora (motor radi, pa su u polozaju idle)
rucice flapsa (flaps povecava silu uzgona i koristi se da avion smanji brzinu, flapsovi do 10 daju uzgon, a preko 10 i otpor)
Slika 2
protivpozarni sistem (za motore, APU i cargo prostor)
3 HF radio stanice
VHF radionavigacione stanice
trimer vertikalnog stabilizatora
u gornjem desnom uglu meni draga naprava, ACARS, belezi sve podatke leta, a printer stampa nakon gasenja motora, preko Vodaphone mreze podatke odmah dobija Gosn Sef Pilota te vidi da li si leteo (vozio, sto kaze Cozmo) brze od dozvoljenog, da li si taksirao brze od limita, jesil' ga opamprcio o zemlju, koliki si G pravio, i pitaj Boga koliko drugih parametara....
Slika 3
eto jedna lepa slika
...............................................................................................................................
Svi avionski sistemi su minimalno (po zakonu) udvojeni, i u slucaju otkaza jednog, funkciju odrzava drugi.
Elektro sistem ima back upova koliko hoces.
Svako zuto svetlo ima postupak u tzv. CHECK LISTI, sta treba da se uradi da bi se kvar sanirao.
Postoje delovi check liste koji moraju da se znaju na pamet, jer su hitni i nema se vremena za citanje.
Mogucnosti greske postoje ako se check lista brzo radi, ako se check lista zavrsi a kvar nije saniran, ili ako dodje do visestrukih kvarova. Proizvodjac nije mogao da u check listu stavi sve moguce kombinacije kvarova. Tu nastupa zdrava logika, koja moze biti po nekada i pogresna...
rucna kocnica
rucica vazduznih kocnica / speedbrake
rucice gasa (one velike)
rucice za startovanje motora (motor radi, pa su u polozaju idle)
rucice flapsa (flaps povecava silu uzgona i koristi se da avion smanji brzinu, flapsovi do 10 daju uzgon, a preko 10 i otpor)
Slika 2
protivpozarni sistem (za motore, APU i cargo prostor)
3 HF radio stanice
VHF radionavigacione stanice
trimer vertikalnog stabilizatora
u gornjem desnom uglu meni draga naprava, ACARS, belezi sve podatke leta, a printer stampa nakon gasenja motora, preko Vodaphone mreze podatke odmah dobija Gosn Sef Pilota te vidi da li si leteo (vozio, sto kaze Cozmo) brze od dozvoljenog, da li si taksirao brze od limita, jesil' ga opamprcio o zemlju, koliki si G pravio, i pitaj Boga koliko drugih parametara....
Slika 3
eto jedna lepa slika
...............................................................................................................................
Svi avionski sistemi su minimalno (po zakonu) udvojeni, i u slucaju otkaza jednog, funkciju odrzava drugi.
Elektro sistem ima back upova koliko hoces.
Svako zuto svetlo ima postupak u tzv. CHECK LISTI, sta treba da se uradi da bi se kvar sanirao.
Postoje delovi check liste koji moraju da se znaju na pamet, jer su hitni i nema se vremena za citanje.
Mogucnosti greske postoje ako se check lista brzo radi, ako se check lista zavrsi a kvar nije saniran, ili ako dodje do visestrukih kvarova. Proizvodjac nije mogao da u check listu stavi sve moguce kombinacije kvarova. Tu nastupa zdrava logika, koja moze biti po nekada i pogresna...
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Ruski strateski bombarder
I naravno, vidi se sta je pravi auto
I naravno, vidi se sta je pravi auto
Brzine idu u H-a !!!
Re: Vazduhoplovi
Ladno su okačili ikonu iznad ulaza u pilotsku kabinu. :lol: Staljin bi ih za to poslao u gulag! :lol: :lol: :lol:
Inače, Tupoljev-95 je najbrži avion sa turboprop motorima (oko 950 km/h), a motori su najveći te vrste ikada napravljeni. Propeleri su prečnika 6 m i pri maks. broju obrtaja na krajevima imaju nadzvučnu brzinu. To stvara strahovitu buku, i čini ovaj avion najbučnijim na svetu.
Inače, Tupoljev-95 je najbrži avion sa turboprop motorima (oko 950 km/h), a motori su najveći te vrste ikada napravljeni. Propeleri su prečnika 6 m i pri maks. broju obrtaja na krajevima imaju nadzvučnu brzinu. To stvara strahovitu buku, i čini ovaj avion najbučnijim na svetu.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Ja bih uradio isto sto i Staljin, za te ikone :;
Re: Vazduhoplovi
nato codename - medjed 8-)
Re: Vazduhoplovi
To je nažalost slučaj u svim bivšim komunističkim zemljama - da se forsiraju verska obeležja i to na napadan i neprimeren način.McGruja je napisao:Ja bih uradio isto sto i Staljin, za te ikone :;
Video sam i jedan Tu-160 (ne mogu da nađem sliku) koji ima naslikanog Sv. Đorđa spolja na trupu. :lol:
Što mu u potpunosti odgovara. :smesko:dragan je napisao:nato codename - medjed 8-)
Inače, evo nekih slika kokpita u crnoj "temi", baš mu lepo stoji:
I jedna slika za poređenje sa visinom čoveka:
Zaboravio sam da napišem i da je ovo jedini turboprop sa strelastim krilima - kao kod mlaznjaka. To je verovatno zbog brzine, koja je takođe u rangu mlaznjaka. Inače, kada je avion konstruisan, početkom 1950-ih, prva ideja je i bila da se ugrade mlazni motori, ali se ispostavilo da mnogo troše i da će ih trebati više od 4. Ppogledajte B-52 koji je konstruisan u isto vreme i pripada istoj kategoriji - ima 8 malih turbojet motora, u skladu sa tadašnjom tehnologijom. Mada je za mene prava misterija zašto u kasnijim primercima nisu ugrađivani turbofan motori - trošili bi manje i bili bi tiši. Ili možda jesu, ali u nekoj low-bypass varijanti pa spolja izgledaju tanko kao i oni stariji?
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Uze mi rec iz ustadragan je napisao:nato codename - medjed 8-)
Jes' da je iz igre ali valja
Po mome skromnome misljenju najbolji Ruski avion, neiskoristenog potencijala
What i do for the livin'? I live for the livin'.