Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Svako kupuje sluske koliko moze da se protegne.
Sennheiser vise ne pravi pilot head set.
David Clark i Bose su neki od retkih brendova koji su dobri, ali kostaju....
Od 2020 ili 2022 sluske ce da izgube na vaznosti jer cemo vise da se dokuckavamo sa kontrolom, nego da pricamo. Controller pilot data link communications postaje obaveza.
Sennheiser vise ne pravi pilot head set.
David Clark i Bose su neki od retkih brendova koji su dobri, ali kostaju....
Od 2020 ili 2022 sluske ce da izgube na vaznosti jer cemo vise da se dokuckavamo sa kontrolom, nego da pricamo. Controller pilot data link communications postaje obaveza.
Re: Vazduhoplovi
Sa Wikipedije:
Na današnji dan pre 40 godina, American Airlines-ovom DC-10-10, na redovnom letu Chicago O'Hare - Los Angeles, malo nakon poletanja otpao je levi motor, što je dovelo do pada i pogibije svih 258 putnika, 13 članova posade, kao i dve osobe na zemlji.
To je do današnjeg dana avionska nesreća sa najviše žrtava na tlu SAD. Uzrok otpadanja motora je bila nepravilno izvedena procedura njegove zamene.
Link: https://en.wikipedia.org/wiki/American_ ... Flight_191
Na današnji dan pre 40 godina, American Airlines-ovom DC-10-10, na redovnom letu Chicago O'Hare - Los Angeles, malo nakon poletanja otpao je levi motor, što je dovelo do pada i pogibije svih 258 putnika, 13 članova posade, kao i dve osobe na zemlji.
To je do današnjeg dana avionska nesreća sa najviše žrtava na tlu SAD. Uzrok otpadanja motora je bila nepravilno izvedena procedura njegove zamene.
Link: https://en.wikipedia.org/wiki/American_ ... Flight_191
Ђенерал Јанковић
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vazduhoplovi
Ja sam na dosta klipova na YT vidjao Bose sluške kod pilota.
Inače, vrata u kabinu pilota kod A320 su minijaturna. Kako se ulazi tamo? Na kant?
Nisam ranije primećivao, al juče otišao do toaleta i primetio da su vrata baš uska.
Opet sam imao vrtoglavice pri smanjivaju vertikalnog ubrzanja. Čim pogledam u zemlju, odmah prodje
Inače, vrata u kabinu pilota kod A320 su minijaturna. Kako se ulazi tamo? Na kant?
Nisam ranije primećivao, al juče otišao do toaleta i primetio da su vrata baš uska.
Opet sam imao vrtoglavice pri smanjivaju vertikalnog ubrzanja. Čim pogledam u zemlju, odmah prodje
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Vazduhoplovi
Lepo sam popizducnuo zbog ziljavog WizzAir-a.
Bukiram pre par dana MM - BEG - MM let sinu za 8 i 24. juli . Za povratak uzmem let u 11.20, da se ne cima ujutru. Posle par dana se bezveze ulogujem na wizz web stranicu i vidim da su taj let izbrisali i nude mi alternativno samo let u 06.10 ujutru. Pogledam neki drugi dan, tog podnevnog leta uopšte više nema, samo taj u 06.10 ujutru.
Ne daj Bože da pošalju neki mail ili SMS, stoka bez repa.
Bukiram pre par dana MM - BEG - MM let sinu za 8 i 24. juli . Za povratak uzmem let u 11.20, da se ne cima ujutru. Posle par dana se bezveze ulogujem na wizz web stranicu i vidim da su taj let izbrisali i nude mi alternativno samo let u 06.10 ujutru. Pogledam neki drugi dan, tog podnevnog leta uopšte više nema, samo taj u 06.10 ujutru.
Ne daj Bože da pošalju neki mail ili SMS, stoka bez repa.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Vazduhoplovi
Er Srbija proširila kabinsku i letačku posadu u susret najavljenom širenju mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju
Er Srbija je u susret predstojećoj letnjoj sezoni zaposlila više od sto novih članova kabinske posade, kao i 21 mlađeg kopilota na ATR i Erbas avionima, saopšteno je iz te kompanije.
Kako navode, zapošljavanjem novih kadrova, nacionalni avio-prevoznik pripremio se za najavljeno proširenje mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju sa 21 linijom, od kojih je devet iz Beograda, a 12 iz Niša:
– Er Srbija istovremeno je organizovala školovanje za svoje pilote, od kojih je njih 11 ispunilo uslove da budu unapređeni u poziciju kapetana ili pređu na drugi tip letelice. Pored toga, pokrenut je proces selekcije novih persera, odnosno vođa kabinske posade, koji će se do sredine juna birati među kabinskim osobljem. –
Nacionalni avio-prevoznik će od juna povezati Beograd sa Kijevom, Madridom, Barselonom, Rijekom, Krasnodarom, Helsinkijem, Kairom, Nicom i Zadrom, kažu iz Er Srbije i dodaju da će sredinom jula kompanija uspostaviti i 12 novih linija iz Niša – do Nirnberga, Frankfurta (Han), Hanovera, Fridrihshafena, Karslruea, Salcburga, Rima, Bolonje, Budimpešte, Geteborga, Ljubljane i Tivta.
Tekst preuzet sa T6, Petar je od dezurnog pljuvaca JAT-a postao botina par excellence, Ne verujem da ne zna koliko je pilota napustilo kompaniju u toku prosle godine, tako da je ovo samo delimicno popunjavanje nastalih rupa.
Inace, nekoliko momaka koji nisu prosli na inicijalnom razgovoru sa Er Srbijom, sada su na skolovanju u Turkish-u.
Turkish - oko 300 aviona i jos 200 u narudzbini. 35000 zaposlenih, 5000 pilota, 280 destinacija.
Nisu valjali ovde, zato ce valjati tamo.
Er Srbija je u susret predstojećoj letnjoj sezoni zaposlila više od sto novih članova kabinske posade, kao i 21 mlađeg kopilota na ATR i Erbas avionima, saopšteno je iz te kompanije.
Kako navode, zapošljavanjem novih kadrova, nacionalni avio-prevoznik pripremio se za najavljeno proširenje mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju sa 21 linijom, od kojih je devet iz Beograda, a 12 iz Niša:
– Er Srbija istovremeno je organizovala školovanje za svoje pilote, od kojih je njih 11 ispunilo uslove da budu unapređeni u poziciju kapetana ili pređu na drugi tip letelice. Pored toga, pokrenut je proces selekcije novih persera, odnosno vođa kabinske posade, koji će se do sredine juna birati među kabinskim osobljem. –
Nacionalni avio-prevoznik će od juna povezati Beograd sa Kijevom, Madridom, Barselonom, Rijekom, Krasnodarom, Helsinkijem, Kairom, Nicom i Zadrom, kažu iz Er Srbije i dodaju da će sredinom jula kompanija uspostaviti i 12 novih linija iz Niša – do Nirnberga, Frankfurta (Han), Hanovera, Fridrihshafena, Karslruea, Salcburga, Rima, Bolonje, Budimpešte, Geteborga, Ljubljane i Tivta.
Tekst preuzet sa T6, Petar je od dezurnog pljuvaca JAT-a postao botina par excellence, Ne verujem da ne zna koliko je pilota napustilo kompaniju u toku prosle godine, tako da je ovo samo delimicno popunjavanje nastalih rupa.
Inace, nekoliko momaka koji nisu prosli na inicijalnom razgovoru sa Er Srbijom, sada su na skolovanju u Turkish-u.
Turkish - oko 300 aviona i jos 200 u narudzbini. 35000 zaposlenih, 5000 pilota, 280 destinacija.
Nisu valjali ovde, zato ce valjati tamo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Koliko li su ovi iz AS naprimali tih sto im se jos nije osusilo mastilo na kursu za pilota od 80k eura.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Svi resursi su iscrpljeni. Nema vise iskusnih kopilota na trzistu.
Mislim da su sve momci bez naleta na avionu. Znaci samo type rating koji se dobija na simulatoru.
Cak ni Turci sa onolikim parama i pilotskim skolama, nemaju gde da zahvate, pa primaju strance sa 0 sati, sto se nije desilo u istoriji.
Mislim da su sve momci bez naleta na avionu. Znaci samo type rating koji se dobija na simulatoru.
Cak ni Turci sa onolikim parama i pilotskim skolama, nemaju gde da zahvate, pa primaju strance sa 0 sati, sto se nije desilo u istoriji.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Ko upravlja tim avionima... Kakva je Lufthansa sto se kadrova tice?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Mislim da se ''veliki'' (Luftika, Er Frans, British, mozda SAS) drze standarda skolovanja. Ostalo je sve otislo u propas'. Trka za profitom, i dobro je da nije gore.
Bezbednost se samo odrzava zahvaljujuci novim avionima, Zato su i poceli da forsiraju pricu koliki je prosek starosti cije flote. Mala je verovatnoca da ce nesto da otkaze i da ce novajlije da se bore sa kvarovima u toku eksploatacije (kao u AS).
Kakve veze ima sto Luftika ima matore avione kada su perfektno odrzavani? Vozila ih baba nedeljom do pijace.
Mozes imati nov avion (kao Indijci, ili Ryan, ili Pegazus, nebitno) a da leti sa velikim tezinama, u losim vremenskim uslovima, da ga lupaju o pistu i sl.
Ista prica kao i kola.
Bezbednost se samo odrzava zahvaljujuci novim avionima, Zato su i poceli da forsiraju pricu koliki je prosek starosti cije flote. Mala je verovatnoca da ce nesto da otkaze i da ce novajlije da se bore sa kvarovima u toku eksploatacije (kao u AS).
Kakve veze ima sto Luftika ima matore avione kada su perfektno odrzavani? Vozila ih baba nedeljom do pijace.
Mozes imati nov avion (kao Indijci, ili Ryan, ili Pegazus, nebitno) a da leti sa velikim tezinama, u losim vremenskim uslovima, da ga lupaju o pistu i sl.
Ista prica kao i kola.
Re: Vazduhoplovi
Kad sam već počeo sa Tu-134... Zagrevanje motora pred poletanje iz Krasnojarska na -29:
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
550 commercial pilots suspended amid ‘serious problems’ in Russian aviation – Prosecutor General https://www.rt.com/russia/460563-russia ... et-chaika/
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Vazduhoplovi
Izgleda da ni Rusi nisu imuni na bolesti sa Zapada:
Since 2017, 550 commercial pilots have suspended and 160 flight certificates annulled in the country after prosecutor inspections.
Many aviation training centers lack qualified teachers and hardware to operate effectively. Two such centers could not properly train pilots and had to be shut own. There were also cases of aviators taking to the skies after incomplete training programs.
The Prosecutor General’s office has revealed that more than 400 commercial planes were modified by carriers without proper research work or certification.
Since 2017, 550 commercial pilots have suspended and 160 flight certificates annulled in the country after prosecutor inspections.
Many aviation training centers lack qualified teachers and hardware to operate effectively. Two such centers could not properly train pilots and had to be shut own. There were also cases of aviators taking to the skies after incomplete training programs.
The Prosecutor General’s office has revealed that more than 400 commercial planes were modified by carriers without proper research work or certification.
Re: Vazduhoplovi
Stalno vidjam gomilu pilota na letu Beograd - Sofija. Jel ih to Air Serbia tamo salje na simulator ili neku obuku?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Da.
T-T
T-T