Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Ovih dana su na Surčin sletela dva prilično retka posetioca:
17. 2. Suhoj Superjet 100, ruskog Ministarstva industrije i trgovine (2010. godište):
13. 2. DC-8-72 humanitarne organizacije Samaritan Purse (1968. godište ):
Ne znam da li je nosio nešto nama, ili je bio u prolazu. Pre par meseci je isto tako sleteo, pa tek sutradan nastavio za Ameriku. Verovatno sipali gorivo i prenoćili u hotelu. Vidi se da nije reč o komercijalnoj kompaniji.
17. 2. Suhoj Superjet 100, ruskog Ministarstva industrije i trgovine (2010. godište):
13. 2. DC-8-72 humanitarne organizacije Samaritan Purse (1968. godište ):
Ne znam da li je nosio nešto nama, ili je bio u prolazu. Pre par meseci je isto tako sleteo, pa tek sutradan nastavio za Ameriku. Verovatno sipali gorivo i prenoćili u hotelu. Vidi se da nije reč o komercijalnoj kompaniji.
Ђенерал Јанковић
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Taj DC-8 od Samaritans Purse je jedan od poslednjih ako ne i poslednjih koji se jos koristi i leti. Zanimljiv primerak.
Re: Vazduhoplovi
Ali su zato nasi genijalci ugasili 737-300 star 36 godina.
Mislim da u vlasnistvu vise nemamo ni jedan avion.
Razlozi koje su dali za gasenje aviona su banalni.
Mislim da u vlasnistvu vise nemamo ni jedan avion.
Razlozi koje su dali za gasenje aviona su banalni.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Evo ga YU-ANK, 737 koji je zadnji poleteo, u neka lepsa vremena.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Po nekim informacijama izgleda mi da ce najstariji 737-300 zavrsiti u muzeju (sto bi bilo odlicno) samo da ne dozivi sudbinu kao onaj 727 i Conver sto su trebali da budu prebaceni a nisu.
Re: Vazduhoplovi
ANJ je vec devastiran i zalosna scena je postavljena negde kod JAT Tehnike.
Re: Vazduhoplovi
Delovi motora boinga 747 (na liniji Mastriht - New York) prilikom poletanja padali po Mastrihtu, avion prinudno sleteo u Belgiju. Dvoje lakse povredjenih...
https://nos.nl/artikel/2369529-boeing-v ... onden.html
https://nos.nl/artikel/2369529-boeing-v ... onden.html
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Lici na lopatice od motora koje su se razletele. Vise detalja.
http://avherald.com/h?article=4e35302b&opt=0
http://avherald.com/h?article=4e35302b&opt=0
Re: Vazduhoplovi
Boeing 777-200 imao uncontained engine failure iznad Denvera, komadi padali po predgradju. Prilicno uznemiravajuci video na linku dole
https://www.zerohedge.com/markets/unite ... front-yard
https://www.zerohedge.com/markets/unite ... front-yard
Re: Vazduhoplovi
Srećom, nije ništa palo na ljude, pa nema povređenih. Mene kod ovog tipa problema, najviše plaši mogućnost otpadanja celog motora i disbalans težine koji bi nastupio. To se teško može kompenzovati eleronima (okretanjem volana levo-desno) i skoro sigurno vodi u pad.
Nije direktno vezano za otpadanje delova, ali npr. prvi MiG-25 prototipovi na određenim brzinama nisu mogli da podnesu lansiranje rakete ispod jednog krila, a da ona ostanu horizontalna i da se nastavi normalan let. Reč je o njegovom primarnom naoružanju, v-v raketama R-40, dužine 6 m i težine 500 kg. Bilo je par katapultiranja i padova aviona, dok ga konstruktori nisu modifikovali: povećanje elerona bi im poremetilo celu koncepciju, pa su napravili da se kod horizontalnog repa, osim što se ceo pomera oko ose (kormilo visine, palica napred-nazad), leva i desna strana pomeraju i diferencijalno, zajedno sa eleronima. Koliko znam, isto rešenje je ostalo i na MiG-31.
Nije direktno vezano za otpadanje delova, ali npr. prvi MiG-25 prototipovi na određenim brzinama nisu mogli da podnesu lansiranje rakete ispod jednog krila, a da ona ostanu horizontalna i da se nastavi normalan let. Reč je o njegovom primarnom naoružanju, v-v raketama R-40, dužine 6 m i težine 500 kg. Bilo je par katapultiranja i padova aviona, dok ga konstruktori nisu modifikovali: povećanje elerona bi im poremetilo celu koncepciju, pa su napravili da se kod horizontalnog repa, osim što se ceo pomera oko ose (kormilo visine, palica napred-nazad), leva i desna strana pomeraju i diferencijalno, zajedno sa eleronima. Koliko znam, isto rešenje je ostalo i na MiG-31.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
@snork , ne znam ni jedan putnicki avion kome je motor otpao u letu. Jesu se delovi motora razleteli kojekuda, ali je vecina ostala na mestu.
Inace, kod savremenih mlaznih aviona, zbog strele krila, eleroni su neefikasni i za obican roll, pa se avion pomaze spojlerima.
U ponedeljak na T6, poslednji put citate “Pilota sa Istoka”. Mladjani bloger Perica ce da cenzurise i valjanog tekstopisca, ako kojim slucajem pomene Er Srbiju. Da ne kazem kako moderise obicne komentatore.
Sloboda govora je cudo...
Inace, kod savremenih mlaznih aviona, zbog strele krila, eleroni su neefikasni i za obican roll, pa se avion pomaze spojlerima.
U ponedeljak na T6, poslednji put citate “Pilota sa Istoka”. Mladjani bloger Perica ce da cenzurise i valjanog tekstopisca, ako kojim slucajem pomene Er Srbiju. Da ne kazem kako moderise obicne komentatore.
Sloboda govora je cudo...
Re: Vazduhoplovi
Otpao je na dc10 neke 1979 ako sam dobro zapamtio na ohari chicago.
Mozda sqm nesto permutovao ali odmah po poletanju je otpao ceo motor...
Avion se srusio jer pilot nije znao da je izgubio uzgon pa je pokusao da dobije na visini...
Rucice se nisu tresle za stoll jer napajanje tog alarma je bilo sa levog motora...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Mozda sqm nesto permutovao ali odmah po poletanju je otpao ceo motor...
Avion se srusio jer pilot nije znao da je izgubio uzgon pa je pokusao da dobije na visini...
Rucice se nisu tresle za stoll jer napajanje tog alarma je bilo sa levog motora...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока