Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
@Harvey Specter ,
Pogledah… i poslednji let u firmi je bio na ANK
21/5/2010
Ne secam se, ali je ocigledno nesto krenulo kako ne treba kada smo iz Stokholma sleteli u Budimpestu, pa tek onda u Beograd.
Pogledah… i poslednji let u firmi je bio na ANK
21/5/2010
Ne secam se, ali je ocigledno nesto krenulo kako ne treba kada smo iz Stokholma sleteli u Budimpestu, pa tek onda u Beograd.
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Šta tu ima novo? Znali smo da nas muzu od dan 1, ali mi tako volimo.
Ako ne grešim ovaj sjajan ugovor, kao i nis i druge, su počeli još ds?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
Ako ne grešim ovaj sjajan ugovor, kao i nis i druge, su počeli još ds?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
Using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Jok.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Er Srbija je čedo Mladjana Dinkica (G17+) i sadasnje vlasti.
Re: Vazduhoplovi
Znači "bivše" i "sadašnje" vlasti...
NIS ne bih trpao u isti koš - on je i finalizovan u toku 'bivše' vlasti. Najveći 'javni' protivnik sporazuma sa Gazprom-om je kasnije dobio direktorsko mesto u Sber Banci (Mlađa) .
Iako su dobili NIS daleko, daleko ispod cene i sve šta ide uz sam NIS, Rusi su investirali dosta. Mnogo, mnogo su ozbiljniji
NIS ne bih trpao u isti koš - on je i finalizovan u toku 'bivše' vlasti. Najveći 'javni' protivnik sporazuma sa Gazprom-om je kasnije dobio direktorsko mesto u Sber Banci (Mlađa) .
Iako su dobili NIS daleko, daleko ispod cene i sve šta ide uz sam NIS, Rusi su investirali dosta. Mnogo, mnogo su ozbiljniji
Re: Vazduhoplovi
Aeroflot je jedno vreme pominjan kao kupac tadasnjeg JATa.
Dinkic se svojski potrudio da do toga ne dodje.
Rusi nisu mogli da veruju kakav je stav nase delegacije bio (kao da je, malte ne, situacija obrnuta).
Oduvali su nas na keca, sto su nasi u sustini i zeleli (Mladja i njegov mentor Labus).
Skota sam vozio u Moskvu na razgovore, a i razgovarao sam sa jednim (nasim) Rujkom koji je prisustvovao toj svinjariji.
Dinkic se svojski potrudio da do toga ne dodje.
Rusi nisu mogli da veruju kakav je stav nase delegacije bio (kao da je, malte ne, situacija obrnuta).
Oduvali su nas na keca, sto su nasi u sustini i zeleli (Mladja i njegov mentor Labus).
Skota sam vozio u Moskvu na razgovore, a i razgovarao sam sa jednim (nasim) Rujkom koji je prisustvovao toj svinjariji.
Re: Vazduhoplovi
Ja ne znam kakav je Aeroflot kao firma (pretpostavljam da si upućen dosta) - ali kao putnik ja sam njima bio veoma zadovoljan. Jednom sam zakasnio na let (sa suprugom) i doplatio sam samo 60eur za let sutradan gde je još imalo slobodnih mesta (po 30eur po osobi) za rutu Moskva - Sofija (pre koronke)
Re: Vazduhoplovi
Jasno mi je bilo da su takva posla čim je ovaj danas umereno pljuvao po vladi . Da je samo sns, već bi on to naglasio. Danas ništa bolji od kurira, samo kontra.
On: gledam koja čuda thai airways rasprodaje... Ne znam odakle im, ali wow.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
On: gledam koja čuda thai airways rasprodaje... Ne znam odakle im, ali wow.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
Using Tapatalk
-
- Postovi: 142
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
Koliko je para ubaceno mislim da bi i Jat bio znacajnu uspesniji, da je ovoliko love dobijao. Naravno uz trio fantastiko Starcevic-Vlaisavljevic-Ognjanovic i to bi se lako potrosilo i otislo na neke druge svrhe i nikada ne bi stiglo do Jata.
Meni je krajnje razumljivo da je Etihad zeleo da osigura svoja ulaganja i da naravno zaradi. Ono sto mi je fascinantno jeste da niko odavde nije rekao: Alo ne mozes toliko love da spucas u koncept business klase koja se jednostavno ne prima u Evropi, drugaciji su trendovi, posebno u Srbiji, neces uspeti u tome. Takodje, da niko nije rekao da nema nekog velikog smisla da kompanija od 10 aviona preko noci predje sa Boeinga na Airbus, da mesecima drzi smestene strane pilote po hotelima, da toliko plati preobuku, a za sta, da bi kao sve kompanije Etihad Partners imale isti tip i smanjile troskove, a da bi se to onda raspalo preko noci.
I sad kao i dalje imamo mahom strani ili Delta menadzment, koji vidim svi nesto hvale, a kad se pogledaju njihove biografije vidi se da su se pitali u kompanijama koje su ili bankrotiral ili ce uskoro.
Meni je krajnje razumljivo da je Etihad zeleo da osigura svoja ulaganja i da naravno zaradi. Ono sto mi je fascinantno jeste da niko odavde nije rekao: Alo ne mozes toliko love da spucas u koncept business klase koja se jednostavno ne prima u Evropi, drugaciji su trendovi, posebno u Srbiji, neces uspeti u tome. Takodje, da niko nije rekao da nema nekog velikog smisla da kompanija od 10 aviona preko noci predje sa Boeinga na Airbus, da mesecima drzi smestene strane pilote po hotelima, da toliko plati preobuku, a za sta, da bi kao sve kompanije Etihad Partners imale isti tip i smanjile troskove, a da bi se to onda raspalo preko noci.
I sad kao i dalje imamo mahom strani ili Delta menadzment, koji vidim svi nesto hvale, a kad se pogledaju njihove biografije vidi se da su se pitali u kompanijama koje su ili bankrotiral ili ce uskoro.
-
- Postovi: 142
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Bilo nekada, sada samo prepricavamo. Jat je nekada imao 5 sirokotrupnih DC10-30 aviona u floti, od toga 1 u vlasnistvu a 4 smo iznajmli.
Re: Vazduhoplovi
Bila mnogo veća i međunarodno bitnija zemlja, sa većim potrebama.
Re: Vazduhoplovi
Velicina flote nije definisana velicinom zemlje, vec sposobnoscu da se nadje posao (UAE, KLM, THY, i sl.).