Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Prva slika - sudeći po stajnom trapu i motorima, B747-8?
Druga slika - Il-96 (A. Majorov) jedan od prvih proizvedenih (1993. - https://www.planespotters.net/productio ... shin/Il-96 ). Ovde "uhvaćen" 2014. na letu za Istambul: https://falyosa.livejournal.com/1038277.html
Treća slika - Tu-144 u muzeju Monino na aerodromu Žukovski u Moskvi?
Druga slika - Il-96 (A. Majorov) jedan od prvih proizvedenih (1993. - https://www.planespotters.net/productio ... shin/Il-96 ). Ovde "uhvaćen" 2014. na letu za Istambul: https://falyosa.livejournal.com/1038277.html
Treća slika - Tu-144 u muzeju Monino na aerodromu Žukovski u Moskvi?
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Ali hajp oko pomeranja vrha krila na 777X je zanimljiv
Re: Vazduhoplovi
Nisam shvatio, da li je to samo prilikom parkiranja (da zauzima manje prostora), ili ih može pomerati u letu? Npr. krajevi krila stoje pod nekim uglom kao wingleti tokom leta (za manju potrošnju), ali se recimo prilikom sletanja sa jakim bočnim vetrom skroz isprave, a pri parkiranju skroz "prelome"?
Borbeni avioni namenjenih za nosače aviona uglavnom mogu da "prelome" krila skoro na pola, kako bi zauzimali manje mesta na palubi. Ali jedini za koji znam da je imao ovu vrstu promene geometrije krila tokom leta je bio XB-70 bombarder koji je mogao da leti brzinom od 3 maha:
Poletanje i sletanje: skroz ispravljena krila, srednja brzina - malo savijeni krajevi, velika brzina - skroz prelomljeni krajevi da se smanji efektivna površina krila i poveća stabilnost:
Kad sam bio klinac, za njega je u knjigama pisalo da je "najteži i nabrži" bombarder do tada. Tada šira javnost još nije znala za Tu-160. On je sada najteži, jeste najbrži serijski bombarder, ali ne toliko brz kao što je bio eksperimentalni XB-70. Tu-160 menja geometriju na drugi način - promenom ugla krila. To je teže za realizaciju (i još teže za kasnije održavanje), ali je primenjeno na više serijskih modela: F-14, MiG-23, Su-24...
Borbeni avioni namenjenih za nosače aviona uglavnom mogu da "prelome" krila skoro na pola, kako bi zauzimali manje mesta na palubi. Ali jedini za koji znam da je imao ovu vrstu promene geometrije krila tokom leta je bio XB-70 bombarder koji je mogao da leti brzinom od 3 maha:
Poletanje i sletanje: skroz ispravljena krila, srednja brzina - malo savijeni krajevi, velika brzina - skroz prelomljeni krajevi da se smanji efektivna površina krila i poveća stabilnost:
Kad sam bio klinac, za njega je u knjigama pisalo da je "najteži i nabrži" bombarder do tada. Tada šira javnost još nije znala za Tu-160. On je sada najteži, jeste najbrži serijski bombarder, ali ne toliko brz kao što je bio eksperimentalni XB-70. Tu-160 menja geometriju na drugi način - promenom ugla krila. To je teže za realizaciju (i još teže za kasnije održavanje), ali je primenjeno na više serijskih modela: F-14, MiG-23, Su-24...
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Srušio se vojni helikopter u Hrvatskoj
Kod Zlarina, u blizini Šibenika, u more je pao vojni helikopter, a prema prvim informacijama ne zna se koliko je ljudi bilo u njemu i da li su povijeđeni.
"Obavještavamo vas da je Policijska uprava u 11.06 sati zaprimila dojava da je između Zablaća i Zlarina u more pao helikopter", objavila je policija.
Odmah po dojavi na mjesto događaja su upućena dva broda Stanice pomorske policije uz policijske službenike ostalih policijskih stanica, a o ovom događaju su obavještene i sve druge službe, Lučka kapetanija, hitna služba, vatrogasci i sve druge nadležne službe.
"Nakon dolaska na mjesto događaja o svim poduzetim mjerama i radnjama ćemo blagovremeno obavijestiti javnost", objavila je policija.
Kako je objavio Ministarstvo odbrane Republike Hrvatske, riječ je o vojnom helikopteru Kiowa Warrior, prenosi Index.
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Dva tailstrike-a u nedelju dana
The passenger plane that took off to carry out the Istanbul-Iğdır flight of Turkish Airlines hit the queue.
It was learned that the Turkish Airlines plane number TK2718 had a queue at the departure from Istanbul Airport. According to the information obtained by AirportHaber; The pilots of the B737-800 type passenger plane demanded an emergency landing and started to tour in the air to consume fuel.
KHARTUM AIRCRAFT HIT THE TAIL,
On the other hand, on January 31, 2020, the Turkish Airlines airliner took off to take off from Istanbul to Khartoum, and the plane had to return to Istanbul Airport after the departure. Placa se cena instant skolovanju pocetnika u kopilote i kopilota u kapetane. Sve u trci za profitom.
I informacije se blokiraju pa ih nece biti na AVHerald, jer cega nije bilo u vestina, to se nije ni desilo.
Ovo je skinuto sa Turskog sajta koji se bavi iznosenjem istinitih informacija ili traceva.
The passenger plane that took off to carry out the Istanbul-Iğdır flight of Turkish Airlines hit the queue.
It was learned that the Turkish Airlines plane number TK2718 had a queue at the departure from Istanbul Airport. According to the information obtained by AirportHaber; The pilots of the B737-800 type passenger plane demanded an emergency landing and started to tour in the air to consume fuel.
KHARTUM AIRCRAFT HIT THE TAIL,
On the other hand, on January 31, 2020, the Turkish Airlines airliner took off to take off from Istanbul to Khartoum, and the plane had to return to Istanbul Airport after the departure. Placa se cena instant skolovanju pocetnika u kopilote i kopilota u kapetane. Sve u trci za profitom.
I informacije se blokiraju pa ih nece biti na AVHerald, jer cega nije bilo u vestina, to se nije ni desilo.
Ovo je skinuto sa Turskog sajta koji se bavi iznosenjem istinitih informacija ili traceva.
Re: Vazduhoplovi
Air Serbia će zakupiti dva A319 propalog Adria Airways-a
https://www.ekapija.com/news/2775619/ai ... -airways-a
Air Serbia će zakupiti dva bivša Airbusa A319 propale slovenačke avio-kompanije Adria Airways, registarskih oznaka S5-AAP i S5-AAR. Prošle nedelje su prevezeni u Tuluz, gde će biti i ofarbani u boje srpskog prevoznika. "Skiliner Magazine" piše da bi avioni trebalo da stignu u Beogradu 20. marta.
Avioni, proizvedeni 2010. godine, u vlasništvu su lizing kompanije Carlyle Aviation Partners. Jedan od njih predviđen je za zamenu postojećeg člana flote istog tipa koji će biti vraćen najmodavcu, piše portal Ex Yu Aviation.
Kao što je ranije objavljeno, očekuje se da će srpski prevoznik zakupiti dva ATR72 i zaključiti wet-lease ugovor za Bombardier CRJ900 tokom letnjih meseci.
Trenutno, Air Serbia, se može pohvaliti flotom od 21 aviona. Pored A319, koristi i dva A320, jedan A330-200, šest ATR72 i tri Boeingova 737-300.
Air Serbia takođe planira da poveća svoj charter saobraćaj, što postaje sve važniji segment u poslovanju kompanije.
Avio-prevoznik će ove godine prvi put uvesti čarter letove iz Beograda za Maroko, počev od sledećeg meseca, do Fesa i Marakeša.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
https://gulfnews.com/business/aviation/ ... 0846467040
Etihad sells 38 planes in deal valued at $1b
22 Airbus A330s and 16 Boeing 777-300ERs sold in deal with KKR and Altavair
Etihad sells 38 planes in deal valued at $1b
22 Airbus A330s and 16 Boeing 777-300ERs sold in deal with KKR and Altavair
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Da nastavimo dalje. Jos jedno izletanje Pegasusa, mesec dana posle prethodnog. Ovog puta su rasturili avion.zuzazu je napisao: ↑05 Feb 2020, 09:54Dva tailstrike-a u nedelju dana
The passenger plane that took off to carry out the Istanbul-Iğdır flight of Turkish Airlines hit the queue.
It was learned that the Turkish Airlines plane number TK2718 had a queue at the departure from Istanbul Airport. According to the information obtained by AirportHaber; The pilots of the B737-800 type passenger plane demanded an emergency landing and started to tour in the air to consume fuel.
KHARTUM AIRCRAFT HIT THE TAIL,
On the other hand, on January 31, 2020, the Turkish Airlines airliner took off to take off from Istanbul to Khartoum, and the plane had to return to Istanbul Airport after the departure.
BA182ED7-D338-4A7D-AFBC-FF6FF1194890.jpeg
Placa se cena instant skolovanju pocetnika u kopilote i kopilota u kapetane. Sve u trci za profitom.
I informacije se blokiraju pa ih nece biti na AVHerald, jer cega nije bilo u vestina, to se nije ni desilo.
Ovo je skinuto sa Turskog sajta koji se bavi iznosenjem istinitih informacija ili traceva.
http://avherald.com/h?article=4d2e6a8d&opt=0
Re: Vazduhoplovi
Moguce da su ovim udesom i gotovi.
Istanbul Governor Ali Yerlikaya made a statement about the accident that took place at Sabiha Gökçen Airport.
B737-800 passenger aircraft, which carried out the Izmir-Istanbul flight of Pegasus Airlines, came off the runway during the landing and was crushed.
In the statement made by Istanbul Governor Ali Yerlikaya about the flight numbered PC2193, "A passenger plane that made the Izmir-Istanbul flight left the runway shortly after landing at Sabiha Gökçen Airport. 112 Emergency, Fire Brigade and AFAD crews were dispatched to the scene, passengers safe evacuation efforts have been initiated. " expressions were used.
Neshvatljivo da kontrola nije okrenula pistu i neshvatljivo da magarci u avionu idu na sletanje sa ledjnim vetrom van svih dozvoljenih limita i mokrom i klizavom pistom
Istanbul Governor Ali Yerlikaya made a statement about the accident that took place at Sabiha Gökçen Airport.
B737-800 passenger aircraft, which carried out the Izmir-Istanbul flight of Pegasus Airlines, came off the runway during the landing and was crushed.
In the statement made by Istanbul Governor Ali Yerlikaya about the flight numbered PC2193, "A passenger plane that made the Izmir-Istanbul flight left the runway shortly after landing at Sabiha Gökçen Airport. 112 Emergency, Fire Brigade and AFAD crews were dispatched to the scene, passengers safe evacuation efforts have been initiated. " expressions were used.
Neshvatljivo da kontrola nije okrenula pistu i neshvatljivo da magarci u avionu idu na sletanje sa ledjnim vetrom van svih dozvoljenih limita i mokrom i klizavom pistom
Re: Vazduhoplovi
Znači nije trenutak da kupim karte za Istanbul sa pegasusom?
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
@zuzazu
Da l' je moguce, pod udarima vetra od 37 cvorova, po pljusku i mokroj pisti oni slecu sa lednjim vetrom. I ne razumem zasto kontrola nije promenila pistu kao sto kazes?
Da l' je moguce, pod udarima vetra od 37 cvorova, po pljusku i mokroj pisti oni slecu sa lednjim vetrom. I ne razumem zasto kontrola nije promenila pistu kao sto kazes?