Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Haha, ekstra su vam komentari. U poslednje vreme ne stižem da pišem poruke na formu, ali nadam se da ću nadoknaditi za koji dan kad budem na odmoru.
A za oba ženska pilota me najviše plaši situacija u kojoj bi se oko nečega posvađale - radije bi oborile avion sa sve putnicima, nego da neka prizna da nije u pravu.
Mada, ima takvih i muškaraca. Na primer, ovaj arogantni pakistanski kapetan, koji je uporno odbijao upozorenja prvog oficira, a ovaj nije imao hrabrosti da mu se suprotstavi i fizički uzme komande u svoje ruke. I tako... na kraju svi izginuše:
A za oba ženska pilota me najviše plaši situacija u kojoj bi se oko nečega posvađale - radije bi oborile avion sa sve putnicima, nego da neka prizna da nije u pravu.
Mada, ima takvih i muškaraca. Na primer, ovaj arogantni pakistanski kapetan, koji je uporno odbijao upozorenja prvog oficira, a ovaj nije imao hrabrosti da mu se suprotstavi i fizički uzme komande u svoje ruke. I tako... na kraju svi izginuše:
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Bolje je zovi da slušate ploče.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Ma zna ona vrlo dobro sve.
@snork Secam se ovog slucaja. Jako je cudno bilo sve na pocetku, dok posle nisu istrazili i skontali da je kapetan bio budala. Strasno.
Re: Vazduhoplovi
Sve ovakve informacije uzmi sa rezervom.
U svakoj kompaniji postoji minimum jedna ovakva budala i svi instruktori i menadzeri znaju za takvog lika. Ne moze da omane, svi znaju i ko je, i kakav je, i sta radi. Provereno. Te se postavlja pitanje, zasto type manager, fleet manager, safety department, nisu reagovali kada su znali da imaju takvog frika, nego su ga tolerisali. Hocu da kazem da je sva tezina svaljena na kapetana,a ne i na odgovorne koji su mu dopustili da leti (imali smo brdo ovakvih primera u JATu).
Fizicki ne mozes da uzmes komande. Pogotovo ne u BUSu gde pritiskom na jedno dugme na side stick, onaj ko je pritisnuo postaje pilot flying. Pritisne onaj drugi, komande se vrate njemu. i tako krene "otimacina komandi" kao u slucaju AF A330 iznad Atlantika.
Takodje, ne mozes ni sa kim da se otimas u finalnom prilazu. Olupacete se pre nego da pustis budalu...
Re: Vazduhoplovi
@zuzazu
Koji ti je najduzi let koji si leteo?
Gledam sad FT I vidim Seul-Keln, skoro 13h. Pola planete je preleteo
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Koji ti je najduzi let koji si leteo?
Gledam sad FT I vidim Seul-Keln, skoro 13h. Pola planete je preleteo
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
@blaugrana , iz Antalije negde na sever Finske, iz Istanbula negde u Zapadnu Afriku. To je bilo negde oko 8.5 sati. Za narrow body to su prilicno dugi letovi i ne moze duze zbog goriva (16 tona B737-300, 20 tona B737-800).
Ovo su letovi u komadu, bilo je duzih ako su radjena sletanja uz put radi sipanja goriva (Beograd -negde u Libiji - Lagos). Gambija - Beograd, recimo nije bio direktan nego smo deo leteli uz obalu Afrike jer smo imali otkaz inercijalne navigacije...
Tako... toga se secam. Mozda je bilo jos nesto ali uglavnom ove varijante iz Turske ka nekoj vukojebini u Africi su najduze i najgore.
Ovo su letovi u komadu, bilo je duzih ako su radjena sletanja uz put radi sipanja goriva (Beograd -negde u Libiji - Lagos). Gambija - Beograd, recimo nije bio direktan nego smo deo leteli uz obalu Afrike jer smo imali otkaz inercijalne navigacije...
Tako... toga se secam. Mozda je bilo jos nesto ali uglavnom ove varijante iz Turske ka nekoj vukojebini u Africi su najduze i najgore.
Re: Vazduhoplovi
Hvala
Re: Vazduhoplovi
Nema na cemu.
Narrow body-ju prijaju letovi do 5.5 sati u jednom smeru. Zbog posade, zguranih putnika, aviona (goriva).
Sa novim i stedljivijim motorima (MAX, 321LR) gazde imaju mogucnost da salju avione na ove duze letove, od 8 sati i nesto preko toga, tako da ne salju wide body. To je tesko silovanje svih prisutnih.
Narrow body-ju prijaju letovi do 5.5 sati u jednom smeru. Zbog posade, zguranih putnika, aviona (goriva).
Sa novim i stedljivijim motorima (MAX, 321LR) gazde imaju mogucnost da salju avione na ove duze letove, od 8 sati i nesto preko toga, tako da ne salju wide body. To je tesko silovanje svih prisutnih.
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Divno je kada se ljudi ovako frljaju sa ciframa.
- odakle mu podatak (izvor)?
- koliko je neto?
- koliki prosek (nemoj da mi pises koliko zaradi 10 pilota pred penziju, na sefovskim funkcijama u firmi)
Lufthansa tesko da zvanicno objavljuje ove plate.
Glassdoor kaze drugacije. Prosecno 93000 + 7000 eventualni bonusi
- odakle mu podatak (izvor)?
- koliko je neto?
- koliki prosek (nemoj da mi pises koliko zaradi 10 pilota pred penziju, na sefovskim funkcijama u firmi)
Lufthansa tesko da zvanicno objavljuje ove plate.
Glassdoor kaze drugacije. Prosecno 93000 + 7000 eventualni bonusi
- cozmo
- Postovi: 5036
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Ne znam koja je posada radila let BG-TIV 23.08 u 18.40 (planiran 17.40) ali lepo odradjen posao. Ceo dan zbog vremenskih prilika u Tivtu su kasnili letovi , ne samo AS, vec i MNE i ostali. Kasnio je u dolasku sat vremena, i prebacili su nas za Podgoricu umesto Tivat. Nekih 30 putnika odustalo (iako je bio obezbedjen prevoz za Tivat iz Podgorice).
Ulazimo u avion, izlece kapetan iz kokpita (kopilot je bila devojka neka), kaze "Stiglo odobrenje ipak za Tivat, ajmo muski ubrzanje" Dakle, nikad brzi boarding, pushback, paljenje motora, poletanje odmah - let je bio odlican, sletanje na Tivat toliko vetrovito da nisam uspeo da drzim fon u ruci da snimim sletanje Sletao sam bar 10 puta na Tivat, ovako nikad nije bilo da se ja secam. A opet - nikad bolje liznuo pistu. Bas sam bio prijatno iznenadjen. A319 - YU-APN. Znam da im je to posao, ali su uspeli da ispostuju putnike i dovedu ih do destinacije. Eto, nekad nesto i dobro u AS. Inace, nije bila problem vidljivost, vec bura koliko sam skapirao kapetana (rece kad smo ulazili). Ne znam tacno koji su limiti za Tivat sto se tice vetra.
Ulazimo u avion, izlece kapetan iz kokpita (kopilot je bila devojka neka), kaze "Stiglo odobrenje ipak za Tivat, ajmo muski ubrzanje" Dakle, nikad brzi boarding, pushback, paljenje motora, poletanje odmah - let je bio odlican, sletanje na Tivat toliko vetrovito da nisam uspeo da drzim fon u ruci da snimim sletanje Sletao sam bar 10 puta na Tivat, ovako nikad nije bilo da se ja secam. A opet - nikad bolje liznuo pistu. Bas sam bio prijatno iznenadjen. A319 - YU-APN. Znam da im je to posao, ali su uspeli da ispostuju putnike i dovedu ih do destinacije. Eto, nekad nesto i dobro u AS. Inace, nije bila problem vidljivost, vec bura koliko sam skapirao kapetana (rece kad smo ulazili). Ne znam tacno koji su limiti za Tivat sto se tice vetra.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Ne znam šta je s ovim i zašto je kružio, sada sleće i čuje se kao da mu je upalo nešto u motor.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Airpower22 uživo
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...