Mozda bird strike? Koliko vidim krenuli su da slete pa odustali.
Vazduhoplovi
-
- Postovi: 142
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
E sta se sve nece desiti
TAP AIR PORTUGAL A320NEO HITS MOTORBIKE ON LANDING, KILLED 2
A TAP Air Portugal Airbus A320-200N, registration CS-TVI performing flight TP-1492 from Lisbon (Portugal) to Conakry (Guinea), landed on Conakry's runway 24 at 23:30L (23:30Z), however, the right-hand engine (LEAP) collided with a motorbike occupied by two persons that crossed the runway at that moment. The aircraft rolled out without further incident, both occupants of the motorbike died, however.
AGAC (Civil Aviation Authority of Guinea) opened an investigation into the accident.
The airport reported the aircraft hit two individuals riding on a motorbike on the runway. The driver was identified as a security agent responsible to protect airport facilities.
The airline expressed its condolences to the families involved. All passengers and crew aboard the aircraft remained uninjured.
The aircraft is still on the ground in Conakry about 16 hours after landing. The return flight TP-1493 was canceled.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23803
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Znaci za nekoga u losijoj poreskoj grupi (singl) neto oko 53000 neto ili 4400 mesecno u Nemackoj.zuzazu je napisao: ↑02 Sep 2022, 09:40Divno je kada se ljudi ovako frljaju sa ciframa.
- odakle mu podatak (izvor)?
- koliko je neto?
- koliki prosek (nemoj da mi pises koliko zaradi 10 pilota pred penziju, na sefovskim funkcijama u firmi)
Lufthansa tesko da zvanicno objavljuje ove plate.
Glassdoor kaze drugacije. Prosecno 93000 + 7000 eventualni bonusi
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Tesko singl kapetan pored tolikih stjuardesa
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12314
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
To je prirodno, kao medicinske sestre i doktori.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Tako je.dragvorl je napisao: ↑05 Sep 2022, 09:40Znaci za nekoga u losijoj poreskoj grupi (singl) neto oko 53000 neto ili 4400 mesecno u Nemackoj.zuzazu je napisao: ↑02 Sep 2022, 09:40Divno je kada se ljudi ovako frljaju sa ciframa.
- odakle mu podatak (izvor)?
- koliko je neto?
- koliki prosek (nemoj da mi pises koliko zaradi 10 pilota pred penziju, na sefovskim funkcijama u firmi)
Lufthansa tesko da zvanicno objavljuje ove plate.
Glassdoor kaze drugacije. Prosecno 93000 + 7000 eventualni bonusi
Dosta njih radi na ME, ili u TR izbegavajuci porez. Tu im ostaje onoliko koliko je bruto u DE.
Pre nekog vremena se neka nasa ex-UAE stjuardesa, sada blogerka, pohvalila primanjima u Abu Dabiju dok je radila tih nekih 5-6 godina.
Samo nije navela koliko je radno vreme (navela je sate leta koji su bitno manji), pa ljudi misle da je satnica OK.
Takodje nije navela troskove zivota u UAE, i moze li da izgura mesec sa 3000$.
Re: Vazduhoplovi
Danas Schiphool prazan. Od kuće do aviona busom za 1h
Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Umor predstavlja veliku pretnju bezbednosti civilnog vazduhoplovstva i predstavlja veliki rizik za putnike jer povećava rizik od pravljenja grešaka tokom letova. Umor je preovlađujući među pilotima obično zbog nepredvidivih rasporeda, dugih perioda rada i nedovoljnog sna.
Izvršni direktor Vizz Air-a Jozsef Varadi suočava se s kritikama brojnih pilotskih sindikata nakon njegovih alarmantnih komentara u vezi sa slučajevima umora pilota. Šef avio-kompanije je takođe izazvao zabrinutost za bezbednost jer je sugerisao da previše pilota prijavljuje slučajeve i da bi trebalo da nastave da rade čak i ako su umorni.
U internom video snimku koji je procurio svojim zaposlenima, Varadi je rekao:
“Ne možemo da vodimo ovaj posao kada svaka peta osoba u bazi prijavi bolest jer je umorna. Svi smo umorni. Ali ponekad je potrebno ići više. Šteta je ogromna kada otkažemo let. To je reputaciono oštećenje brenda, i to je finansijska, transakciona šteta, jer za to moramo da platimo nadoknadu."
Kao odgovor na Varadijeve komentare, Evropska asocijacija kokpita (ECA) je rekla da je podsticanje umornih pilota da lete kao „davanje ključa pijanom vozaču“.
Udruženje pilota britanske avio-kompanije (BALPA) saopštilo je da je „šokirano što izvršni direktor avio kompanije savtuje radnje koje su toliko suprotne osnovnoj bezbednosnoj kulturi“.
Ponavljajući BALPA-u i ECA, CEO službenika za kontrolu vazdušnog saobraćaja (UK) je takođe rekao da je „podjednako šokiran kada je čuo ove komentare od generalnog direktora Vizz Air-a“.
Kapetan Pol Kalen, istraživač ljudskih faktora na Triniti koledžu u Dablinu, rekao je za AeroTajm da „ako se mali broj pilota izjašnjava umornim, bilo bi razumno zapitati se da li je to možda problem sa pojedinačnim pilotima“.
"Međutim, ako 20% vaših pilota dolazi umorno, to ukazuje na mnogo dublji problem. U ovom slučaju umor više nije vaš problem. Umesto toga, on je simptom sistemskog problema i poziva vaše pilote da " idite ekstra milju" apsolutno nije rešenje. U stvari, to je neodgovorno, neetično i nesigurno."
Piloti u Katar ervejzu „zvone na alarm za bezbednost“ nakon što su otkrili probleme sa umorom i kulturom straha među letačkom posadom, navodi se u izveštaju holandskog lista NOS.
NOS je uspeo da dobije pristup privatnim Fejsbuk grupama i pronašao je pet pilota Katar Ervejza koji su pristali da podele svoja iskustva.
Intervjuisani piloti, koji su odbili da otkriju svoj identitet, otkrili su da su više puta zaspali tokom leta zbog "ekstremnih" rasporeda za letenje. Dodali su da avio-prevoznik iz Dohe "redovno pomera granice kada pravi planove".
“To nije dubok san, ali kao da padate 10 sekundi. Osećam se kao da sam pijan“, rekao je jedan pilot kompanije Katar Airvais.
Piloti su takođe dodali da nerado podnose izveštaje o umoru iz straha od pisama upozorenja, što zapravo znači upozorenje pred otkaz, ili otkaz.
Evropsko udruženje kokpita istaklo je da je ovo „još jedna alarmantna vest koja nije vest“.
Izvršni direktor Vizz Air-a Jozsef Varadi suočava se s kritikama brojnih pilotskih sindikata nakon njegovih alarmantnih komentara u vezi sa slučajevima umora pilota. Šef avio-kompanije je takođe izazvao zabrinutost za bezbednost jer je sugerisao da previše pilota prijavljuje slučajeve i da bi trebalo da nastave da rade čak i ako su umorni.
U internom video snimku koji je procurio svojim zaposlenima, Varadi je rekao:
“Ne možemo da vodimo ovaj posao kada svaka peta osoba u bazi prijavi bolest jer je umorna. Svi smo umorni. Ali ponekad je potrebno ići više. Šteta je ogromna kada otkažemo let. To je reputaciono oštećenje brenda, i to je finansijska, transakciona šteta, jer za to moramo da platimo nadoknadu."
Kao odgovor na Varadijeve komentare, Evropska asocijacija kokpita (ECA) je rekla da je podsticanje umornih pilota da lete kao „davanje ključa pijanom vozaču“.
Udruženje pilota britanske avio-kompanije (BALPA) saopštilo je da je „šokirano što izvršni direktor avio kompanije savtuje radnje koje su toliko suprotne osnovnoj bezbednosnoj kulturi“.
Ponavljajući BALPA-u i ECA, CEO službenika za kontrolu vazdušnog saobraćaja (UK) je takođe rekao da je „podjednako šokiran kada je čuo ove komentare od generalnog direktora Vizz Air-a“.
Kapetan Pol Kalen, istraživač ljudskih faktora na Triniti koledžu u Dablinu, rekao je za AeroTajm da „ako se mali broj pilota izjašnjava umornim, bilo bi razumno zapitati se da li je to možda problem sa pojedinačnim pilotima“.
"Međutim, ako 20% vaših pilota dolazi umorno, to ukazuje na mnogo dublji problem. U ovom slučaju umor više nije vaš problem. Umesto toga, on je simptom sistemskog problema i poziva vaše pilote da " idite ekstra milju" apsolutno nije rešenje. U stvari, to je neodgovorno, neetično i nesigurno."
Piloti u Katar ervejzu „zvone na alarm za bezbednost“ nakon što su otkrili probleme sa umorom i kulturom straha među letačkom posadom, navodi se u izveštaju holandskog lista NOS.
NOS je uspeo da dobije pristup privatnim Fejsbuk grupama i pronašao je pet pilota Katar Ervejza koji su pristali da podele svoja iskustva.
Intervjuisani piloti, koji su odbili da otkriju svoj identitet, otkrili su da su više puta zaspali tokom leta zbog "ekstremnih" rasporeda za letenje. Dodali su da avio-prevoznik iz Dohe "redovno pomera granice kada pravi planove".
“To nije dubok san, ali kao da padate 10 sekundi. Osećam se kao da sam pijan“, rekao je jedan pilot kompanije Katar Airvais.
Piloti su takođe dodali da nerado podnose izveštaje o umoru iz straha od pisama upozorenja, što zapravo znači upozorenje pred otkaz, ili otkaz.
Evropsko udruženje kokpita istaklo je da je ovo „još jedna alarmantna vest koja nije vest“.
Re: Vazduhoplovi
Karma stiže i Katar Airways! Njihova posada je užasno tretirana. Uglavnom mislim na stjuardese. Rade sa minimalnom posadom i sa minimalnim vremenom odmora. Imaju policijski čas od 4 sata ujutro kada su u Dohi na slobodnim danima. Ne možete imati noćni izlazak i vratiti se na sledeći dan kao normalni ljudi; ne možete čak ni da prisustvujete rođendanima svojih prijatelja jer morate da planirate kada tačno da naručite taksi da ne biste dobili otkaz. Postoje ljudi ciji je zadatak da prate kretanje zaposlenih. Ne možete da izađete 12 sati pre vremena polaska na aerodrom i imate samo dozvoljenih 90 minuta u 12 sati da izadjete i odete po hranu. Tokom početnog školovanja, momci i devojke su podeljeni u odvojena odeljenja i nije im dozvoljeno čak ni da razgovaraju jedni sa drugima u kafeteriji. Sa Katar Airways-om nemate ni posao, ni život.
Kamere za nadzor su postavljene na vratima (neke zgrade čak i na spratovima imaju kamere) vašeg smeštaja da nadziru kada izlazite i vraćate se. A da biste izašli / ušli, potrebno je da prevučete karticu tako da znaju tačno vreme, i otpustiće vas ako se vratite kući u 4:01 umesto u 03:59. Izuzetno tužno za ljude čije živote potpuno poseduje kompanija koja ne mari za svoje zaposlene. Ljudi u Katar Airways-u su samo brojke.
Izvor: onemileatthetime.com
Kamere za nadzor su postavljene na vratima (neke zgrade čak i na spratovima imaju kamere) vašeg smeštaja da nadziru kada izlazite i vraćate se. A da biste izašli / ušli, potrebno je da prevučete karticu tako da znaju tačno vreme, i otpustiće vas ako se vratite kući u 4:01 umesto u 03:59. Izuzetno tužno za ljude čije živote potpuno poseduje kompanija koja ne mari za svoje zaposlene. Ljudi u Katar Airways-u su samo brojke.
Izvor: onemileatthetime.com
Re: Vazduhoplovi
Prosto ne mogu da verujem, tako su uvek fini i ljubazni i super uslužni
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
Using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Ja verujem, sve te arapske zemlje su izrabljivači
Re: Vazduhoplovi
https://nova.rs/vesti/drustvo/kapetan-n ... ta-vizera/
Sta moze da bude razlog da se neko izbaci sa leta?
Sta moze da bude razlog da se neko izbaci sa leta?
Re: Vazduhoplovi
Nepristojno ponasanje putnika. Posada mora da popuni formular sa imenima putnika, persera i kapetana.
To se zove unruly passenger i posada je smatrala da ce sa njim imati jos problema tokom leta.
Ko zna sta je tu istina, i da li je i supruga ucestvovala u raspravi/svadji.
Ako nije - nema opravdanja za izbacivanje nje i deteta, ako opet kazem, ko zna sta je tu istina, sama porodica nije trazila da idu svi ili niko a sada ih lepe (Wizz) kako stignu.
To se zove unruly passenger i posada je smatrala da ce sa njim imati jos problema tokom leta.
Ko zna sta je tu istina, i da li je i supruga ucestvovala u raspravi/svadji.
Ako nije - nema opravdanja za izbacivanje nje i deteta, ako opet kazem, ko zna sta je tu istina, sama porodica nije trazila da idu svi ili niko a sada ih lepe (Wizz) kako stignu.
- shandu90
- Postovi: 12314
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Ranije su ljudi bar imali neku osnovnu kulturu dok putuju. Sad je evidentan porast galamdzija i seljacina…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Ljudi su bezobrazni, navalanentni i nevaspitani.
Sad kad smo leteli za Tivat, zbog loseg vremena, prvo je kasnio u dolasku, zatim je trebalo da budemo divertovani za Podgoricu.
Neka zena je toliko napadala lika na salteru za boarding, stalno dreka "Ne mozete vi mene da vozite u Podgoricu meni na karti pise Tivat! Ja sam platila Tivat i hocu da idem u Tivat" i onda krece ona salva - zovite mi AirSerbiu, zovite mi sefa, zovite ovog onog... pokusali smo da joj objasnimo da zbog njene bezbednosti se let preusmerava u Podgoricu, ma kakvi. Na kraju je bacila kartu i odustala.
Umesto da je lepo sacekala, kad smo usli u avion, kapetan je javio da je ipak dobijeno odobrenje za Tivat
Sad kad smo leteli za Tivat, zbog loseg vremena, prvo je kasnio u dolasku, zatim je trebalo da budemo divertovani za Podgoricu.
Neka zena je toliko napadala lika na salteru za boarding, stalno dreka "Ne mozete vi mene da vozite u Podgoricu meni na karti pise Tivat! Ja sam platila Tivat i hocu da idem u Tivat" i onda krece ona salva - zovite mi AirSerbiu, zovite mi sefa, zovite ovog onog... pokusali smo da joj objasnimo da zbog njene bezbednosti se let preusmerava u Podgoricu, ma kakvi. Na kraju je bacila kartu i odustala.
Umesto da je lepo sacekala, kad smo usli u avion, kapetan je javio da je ipak dobijeno odobrenje za Tivat
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”