Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Šta li je sa ovim? Kruži već neko vreme, kao da troši gorivo, pa da uradi povratak u Beograd. A vrti se u prostoru gde su mu otprilike jednako udaljeni Beograd i Niš, a tu je odmah Kraljevo za ne daj bože. Ne deluje da će sletanje biti normalno...
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Upravo sam ga video kroz prozor... sleće na Surčin. Ako neko ima detaljnije informacije, molim da napiše.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Da nije mozda neko mapiranje tla?
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Poslednja izmena od swemir u 27 Feb 2021, 14:31, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Vazduhoplovi
Nije, ovo je običan kargo avion, često ga viđam.
Spustio se do par stotina stopa, ali nije uspeo da sleti, sada radi go-around.
Spustio se do par stotina stopa, ali nije uspeo da sleti, sada radi go-around.
Ђенерал Јанковић
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Nije prvi put. Mislim da je ovo drugi ili treci put da ovako nesto radi u poslednje vreme (tipa nekoliko meseci) Pitam se sta je u pitanju.
Re: Vazduhoplovi
Onda je Swemir u pravu. Da nije reč o "otvorenom nebu"? Malo snima Užice, Čačak, Kragujevac... da vidi šta tu ima.
Da li smo mi uopšte potpisnica tog sporazuma, s obzirom da smo mala zemlja i da, koliko znam, nemamo interesovanje i tehničku opremljenost da posmatramo druge?
EDIT: Ako se neko pita zašto je danas, kada su satelitski snimci vrlo detaljni, potrebno špijuniranje iz aviona, odgovor je da satelitima, u zavisnosti od položaja u orbiti na kome se trenutno nalaze, može biti potrebno više sati da se dovedu na željenu poziciju. Za informacije o brzo promenljivim događajima (npr. taktička situacija na bojnom polju, transport oružja i trupa), nema zamene za avion. Zato je U-2 opstao do današnjih dana i korišćen je i tokom rata u Bosni i iznad SR Jugoslavije 1999. Takođe, avioni mogu leteti ispod oblaka, a bolji su i za osmatranje radio spektra. Mada, s obzirom da nije ratno stanje, zemlja je mala, cela prilično pristupačna (skoro da se može obići peške) i pri tome puna stranaca, čak i u državnim insitucijama, verujem da i sa zemlje svi vide ono što ih zanima.
Da li smo mi uopšte potpisnica tog sporazuma, s obzirom da smo mala zemlja i da, koliko znam, nemamo interesovanje i tehničku opremljenost da posmatramo druge?
EDIT: Ako se neko pita zašto je danas, kada su satelitski snimci vrlo detaljni, potrebno špijuniranje iz aviona, odgovor je da satelitima, u zavisnosti od položaja u orbiti na kome se trenutno nalaze, može biti potrebno više sati da se dovedu na željenu poziciju. Za informacije o brzo promenljivim događajima (npr. taktička situacija na bojnom polju, transport oružja i trupa), nema zamene za avion. Zato je U-2 opstao do današnjih dana i korišćen je i tokom rata u Bosni i iznad SR Jugoslavije 1999. Takođe, avioni mogu leteti ispod oblaka, a bolji su i za osmatranje radio spektra. Mada, s obzirom da nije ratno stanje, zemlja je mala, cela prilično pristupačna (skoro da se može obići peške) i pri tome puna stranaca, čak i u državnim insitucijama, verujem da i sa zemlje svi vide ono što ih zanima.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Možda je bio na malom servisu u JAT tehnici.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Pa mu posle rekli: 'ajde "provozaj" 200-300 km da vidimo da li je sve kako treba. Mada, ne može se poreći da imaju iskustva sa servisiranjem B737 Classic serije...
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Skolovanje. Rade prilaze.
Proba aviona posle radova vrsi se u zoni oko aerodroma na vecoj visini
Vidite da imaju 5-6 prilaza po identicnom track-u.
Proba aviona posle radova vrsi se u zoni oko aerodroma na vecoj visini
Vidite da imaju 5-6 prilaza po identicnom track-u.
Re: Vazduhoplovi
Ha, zanimljivo, na obuku nisam ni pomislio. Pretpostavljam da je reč o prilazu Kraljevu? Kao i da obuka nema veze sa Air Serbijom, već sa nekom privatnom školom? Znam da je dozvola ista, ali da li je Classic adekvatan za obuku, ako će u praksi leteti na NG? Ili baš jeste dobar zato što je stariji? Sećam se da si jednom napisao da od Classica, -400 ima najlakše upravljanje, dok se kraći (-300 i pogotovo -500 lošije ponašaju)?
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Pa nema oni tu sta da biraju na cemu ce da lete. Lete ono sto ima.
Ako jeste skolovanje, ko zna ko ih skoluje i za koje namere.
Sigurno da je sat leta najjeftiniji.
Da je bilo pameti, AS je trebala da zadrzi 737 i pretadi ih u kargo. Ta dva aviona bi zaradivala vise nego cela flota Buseva koja vise stoji nego sto leti.
Autor lepih tekstova na T6 vise se nece pisati za taj blog. Vlasnik mu je vezao ruke i noge na jedan omaz o odlazecem B733. Sloboda govora je cudo. Restrikcije nikada nisu bile vece nego u doba demokratije.
Elem..... 2 Busa odlaze, vracaju se lizoru, pred sezonu, u Aprilu.
2 Busa, lizovana od Adrije - niko pojma nema gde su
3 ATR su u fazi raspada
Za dva stornirana leta, AS ce platiti penale u vrednosti jednog penzionisanog B733. Avioni im leze negde, avioni im se kvare. Imaju 737 da drze kao back up. Ne kosta ih apsolutno nista, jer je u vlanistvu, a oni ga grundiraju.
Nisam vam rekao da su na jednom 733 uradjeni veliki radovi i da su mu ponovo dignuti ciklusi?
I nisam rekao da ce pokusati da ih prodaju?
Kakav muzej, kakve gluposti.... imaju kombinaciju
Odluka o gasenju aviona je doneta danas za sutra. To nema nigde.
Ako jeste skolovanje, ko zna ko ih skoluje i za koje namere.
Sigurno da je sat leta najjeftiniji.
Da je bilo pameti, AS je trebala da zadrzi 737 i pretadi ih u kargo. Ta dva aviona bi zaradivala vise nego cela flota Buseva koja vise stoji nego sto leti.
Autor lepih tekstova na T6 vise se nece pisati za taj blog. Vlasnik mu je vezao ruke i noge na jedan omaz o odlazecem B733. Sloboda govora je cudo. Restrikcije nikada nisu bile vece nego u doba demokratije.
Elem..... 2 Busa odlaze, vracaju se lizoru, pred sezonu, u Aprilu.
2 Busa, lizovana od Adrije - niko pojma nema gde su
3 ATR su u fazi raspada
Za dva stornirana leta, AS ce platiti penale u vrednosti jednog penzionisanog B733. Avioni im leze negde, avioni im se kvare. Imaju 737 da drze kao back up. Ne kosta ih apsolutno nista, jer je u vlanistvu, a oni ga grundiraju.
Nisam vam rekao da su na jednom 733 uradjeni veliki radovi i da su mu ponovo dignuti ciklusi?
I nisam rekao da ce pokusati da ih prodaju?
Kakav muzej, kakve gluposti.... imaju kombinaciju
Odluka o gasenju aviona je doneta danas za sutra. To nema nigde.
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...