Jel si bio ti na aerodromu u Nisu? Ako si bio video bi da tamo nema osnovnih uslova da se provodi vreme, nema mesta za sedenje, niti sta da se radi osim check-in i kontrole bezbednosti. Realno i ne treba da radi vise od sat ipo-dva pre leta
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Mar 2019, 20:05
od passenger
uglavnom putujem odatle, dodjem 30-40 minuta pre leta. Kad prodjem kontrolu, tamo sednem.
Ovo je samo prvi korak ka gašenju aerodroma jer je povukao dosta ljudi sa Tesle. Sad i Swissair leti ka Nišu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Mar 2019, 20:11
od BRABUS
Ako neko bude resio ugasice ga ne vezano da li je radno vreme 16 ili 168 sati nedeljno. Ne budi toliko pesimistican, ako ima trzista bice i letova. Nije da su se nesto low-cost kompanije ubrzale da sto pre dodji na Nikola Teslu i ovako i onako
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Mar 2019, 22:44
od zuzazu
Ovo je govorio Predrag Vujovic, bivsi direktor JATa, cijeg lika i dela nisam obozavalac, pre tacno godinu dana:
Sada se vidi, kada pitate nekog iz branse, kako su stvari ocigledne i jednostavne.
Kada dunsterima date da vode posao, dobijete ovo sto imamo danas..... Nema novih aviona; ode NT pod koncesiju - zasto?; Nis da se skenja.... Sve se to znalo mnogo, mnogo ranije.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 29 Mar 2019, 21:44
od passenger
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 02 Apr 2019, 09:28
od cozmo
Svakog ponedeljka na HRT1:
SInoc sam gledao i drugi deo (nema ga jos na cevki).
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 03 Apr 2019, 11:41
od zuzazu
Na povratak MAXa u saobracaj, u mesto u nedeljama kasnjenja, mozemo cekati i mesecima.
Planirane izmene su:
- uzimanje signala o napadnom uglu i sa kopilotove strane nosa aviona.
- manje agresivno trimovanje MCAS sistema “nose down”
- ugradnja svetla ispred pilota koje se do sada dobijalo kao opcija: “AoA disagree”
Mehanicari, i insajderi inzinjeri imaju jos zamerki na avion.
Nadam se da ce FAA istresti Boeing iz gaca pre nego sto MAXu dozvoli plovidbenost.