Nisam planirao da idem do Radio fara dok ne kupim adekvatan foto aparat. U stvari, sad nemam nikakav, a telefon mi je znatno lošiji od tvog - nije odgovarajući za ovu svrhu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Avg 2019, 02:03
od H4wkeye
Ah, razumem. Imas li u planu neki aparat? Onaj Sony ili drugo nesto?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Avg 2019, 09:48
od zuzazu
Normalizovani letovi Er Srbije sa niškog aerodroma
Saobraćaj na niškom aerodromu „Konstantin Veliki“ normalizovan je i odvija se po redu letenja nakon jučerašnjeg otkazivanja letova „Er Srbije“ od Niša do Frankfurta, Hana, Tivta, Fridrihshafena i Budimpešta, potvrđeno je agenciji Beta na tom aerodromu.
Putnici će sa „Er Srbijom“ danas leteti do Nirnberga, Bolonje, Tivta i Ljubljane.
Letovi su juče bili otkazani zbog tehničkih problema sa avionoma, a putnici do Frankfurta, Hana, Tivta i Fridrihshafena leteli su sa beogradskog aerodroma, uz obezbeđen autobuski prevoz od Niša do Beograda.
Cudo! Avioni su imali tehnicke probleme da polete iz Niša, ali ne i iz Beograda.
Nisam planirao da idem do Radio fara dok ne kupim adekvatan foto aparat. U stvari, sad nemam nikakav, a telefon mi je znatno lošiji od tvog - nije odgovarajući za ovu svrhu.
Evo da ti pomognem jos jednom, a ti i dalje slusaj pametnjakovice
Kod ovog sa Zvezdare imas i varijantu a6000 sa oba objektiva ali je cena 10 evra visa (?)
a5100 ne bih uzimao jer nema trazilo. ali ako ti nesto znaci 100 evra manje...
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Avg 2019, 11:13
od passenger
Koja fora sa niškim aerodromom? Namerno sabotiraju da bi ljudi išli preko BG?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Avg 2019, 11:45
od zuzazu
Pa, lose im je punjenje. Nemaju ni 40% putnika. Mislim da sam postovao na prethodnoj strani.
Ne isplati im se da dizu avion do Nisa, jeftinije im je da putnike iz INI autobusima prikljuce putnicima iz BEG.
Pa, lose im je punjenje. Nemaju ni 40% putnika. Mislim da sam postovao na prethodnoj strani.
Ne isplati im se da dizu avion do Nisa, jeftinije im je da putnike iz INI autobusima prikljuce putnicima iz BEG.
Pa da, oni ovaku za svaki let moraju da lete od BGa do Nisa, obave te letove pa natrag za BG. Realno treba im jos 2-3 aviona da pokrivaju Nis samo.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Avg 2019, 18:13
od zuzazu
Mi smo (JAT), tamo neke godine posle “demokratskih promena” leteli, takodje po politickoj odluci, Nis - Cirih.
I to je trajalo.... Ne secam se koliko dugo, ali sam bas imao dosta letova.
Prema nama (posadama), nisu se lepo poneli ni JAT, ni grad Nis.
Kabina nikada nije imala vise od 40 tak putnika, kao da je neko ukopao brojku na 40%.
Posle toga je JAT obustavio letove a grad Nis je doveo Montenegro koji je leteo sa apsolutno identicnim punjenjem, a ostalo je dotirao Nis.
Zatim je i to puklo.
Konacno su poceli sa ovim low cost letovima i trebalo ih je ostaviti tako.
Na zalost, Er Srbija niti kosku glodje nit’ je drugom daje.
Ako su hteli elegantno da oteraju low cost kompanije, to se radi na drugi nacin, o cemu necu ovde da pisem.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Avg 2019, 19:13
od passenger
Ne moraš ovde da pišeš, piši njima da se ne brukaju ovako kao idioti
Ah, razumem. Imas li u planu neki aparat? Onaj Sony ili drugo nesto?
Nisam znao kakvo je stanje na domaćem tržištu, ali Zu mi je upravo pomogao. Javljam uskoro šta sam uradio.
Da se vratim na temu spottinga: U kargo redu letenja na starom sajtu su bili redovni jedan mali turboprop - Swearingen Metro, na liniji Beograd - Ljubljana (ako se dobro sećam dva ili tri puta nedeljno, ne sećam se kompanije). Takođe je bio redovan jedan B737-400 (ne sećam se kompanije ni odredišta, mislim da je neki grad u Nemačkoj). Nisam nikada video ni jedan ni drugi (noć), ali pretpostavljam da i dalje lete. Od širokotrupnih su bili praktično redovni Silk Way, Etihad i Turkish.
United Airlines Flight 232 was a regularly scheduled United Airlines flight from Denver (USA) to Chicago, continuing to Philadelphia (USA). On July 19, 1989, the DC-10 (registered as N1819U) serving the flight crash-landed at Sioux City, Iowa, after suffering a catastrophic failure of its tail-mounted engine, which led to the loss of many flight controls. At the time, the aircraft was en route from Stapleton International Airport to O'Hare International Airport. Of the 296 passengers and crew on board, 111 died during the accident, while 185 people survived.[note 1] The crash was the fifth-deadliest one involving the DC-10, behind Turkish Airlines Flight 981, American Airlines Flight 191, Air New Zealand Flight 901, and UTA Flight 772. Despite the deaths, the accident is considered a prime example of successful crew resource management because of the large number of survivors and the manner in which the flight crew handled the emergency and landed the airplane without conventional control.
Ne moraš ovde da pišeš, piši njima da se ne brukaju ovako kao idioti
Ne vredi, pass. Posredno im je vec receno ali nema ko da slusa. Mladjani menadzeri su najpametniji a arogancija je odlika i Etihada, i Er Sustikle. Lepo su se nasli...