Stranica 746 od 887

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Mar 2020, 16:04
od H4wkeye
Nema nista od toga. Suhoj SSJ100 je los avion, ako pogelads ne koristi ga skoro ni jedna Ruska kompanija, prodato je vrlo malo primeraka a kazu da za rezervene delove boze sacuvaj da nadjes. Sobzirom da AS leti na Air Bus primarno i da Etihad drzi pola kompanije nema nikakvog smisla uzimati Suhoj. Plus sto rece Zu, ko ce da leti na njima? Preskolavanje pilota na to zahteva mnogo vremena, mnogo novca, simulatore...

Inace, Brussels Airlines je svojevremeno imao 4 Suhoja ovih ja mislim, i na kraju su ih vratili.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Mar 2020, 16:33
od BAJKER
I jos nesto sto je itekako vazno u vazduhoplovstvu je odrzavanje aviona, i za to nemamo sertifikovan kadar za taj tip aviona.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Mar 2020, 16:49
od pedja
Neće Etihad još dugo, ali to svakako ne znači da je Suhoj već viđen u AS.

T-T


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Mar 2020, 18:35
od zuzazu
H4wkeye je napisao:
06 Mar 2020, 16:04
Plus sto rece Zu, ko ce da leti na njima? Preskolavanje pilota na to zahteva mnogo vremena, mnogo novca, simulatore
U konkretnom slucaju se ne radi o tome. Koja budala ce da pristane da sroza svoju dozvolu sa Busa, ili Boinga, ili ATRa, na Suhoja? Pilot ima dozvolu samo za jedan tip aviona i ne moze imati za dva ili vise. Platio je sam type rating ili potpisao bond (tu je oko 30K €), ima tip aviona sa kojim moze nadje dobro placen posao, a ukopace se sa Suhojem kojeg niko ne leti i za koga se ne traze piloti na berzi...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Mar 2020, 21:17
od Heinz
BAJKER je napisao:
06 Mar 2020, 16:33
I jos nesto sto je itekako vazno u vazduhoplovstvu je odrzavanje aviona, i za to nemamo sertifikovan kadar za taj tip aviona.
JAT Tehnika radi neki Suhoj.


Edit:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Mar 2020, 21:52
od Heinz
http://rs.n1info.com/Biznis/a575690/IAT ... olara.html
Epidemija koronavirusa, koji potresa svet, koštaće u ovoj godini, kako se procenjuje, industriju aviokompanija od 63 do 113 milijardi dolara, zbog izgubljenih prihoda od putnika koji masovno otkazuju putovanja, saopštilo je Međunarodno udruženje avio prevoznika (IATA), pošto je revidiralo podatke od samo pre dve nedelje kada je predviđalo gubitke od 30 milijardi dolara.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Mar 2020, 22:48
od zuzazu
U Turskoj sevaju otkazi, za sada ground personel, zatim ce cabin crew, i na kraju ce davati neplacena za pilote.
Koliko citam, Luftika “odmara” 50% posada.
Bice ovo jos gore....

Za to vreme, kao grom iz vedra neba, Boeing je najavio konacnu sertifikaciju MAX-a. Toliko su ga istresli iz gaca, da ce ovo sada biti najbezbedniji avion na nebu. Trebace samo da uvere i putnike u to.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Mar 2020, 23:50
od BAJKER
Prvo ce morati da maknu naziv MAX iz naziva modela.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Mar 2020, 15:49
od snork
HKS je napisao:
05 Mar 2020, 23:51
Embraer je Boeing sada.
Uh, nije dobro što Airbus i Boeing, kupovinom Bombardiera odnosno Embraera, sada praktično drže celo tržište putničkih aviona. Do sada je bar postojao nezavisni razvoj i mogućnost izbora u toj manjoj klasi.

Na primeru 737MAX smo videli dokle je doveo monopol Boinga u USA.

H4wkeye je napisao:
06 Mar 2020, 16:04
Nema nista od toga. Suhoj SSJ100 je los avion, ako pogelads ne koristi ga skoro ni jedna Ruska kompanija, prodato je vrlo malo primeraka a kazu da za rezervene delove boze sacuvaj da nadjes. Sobzirom da AS leti na Air Bus primarno i da Etihad drzi pola kompanije nema nikakvog smisla uzimati Suhoj. Plus sto rece Zu, ko ce da leti na njima? Preskolavanje pilota na to zahteva mnogo vremena, mnogo novca, simulatore...

Inace, Brussels Airlines je svojevremeno imao 4 Suhoja ovih ja mislim, i na kraju su ih vratili.
Ja sam u prethodnoj poruci pomešao Suhoj SSJ100 sa Irkut MC-21. Da, SSJ se nije baš proslavio. Mislim da je razlog ono što zaključimo u mnogim temama na ovom formu - a to je da su najvažniji ljudi. Suhoj jednostavno nema iskustva sa transportnim / putničkim avionima i trebaće im mnogo godina da to steknu (ako pre toga ne odustanu od ovog dela tržišta).

Irkut MC-21 (od Jakovljeva) mi deluje kao ozbiljnije planiran, ali i ambiciozniji projekat. Nisu krenuli od nule, već su kao osnov poslužile stare studije Jakovljeva o dvomotornom i većem avionu baziranom na Jak-42. Videćemo kako će se pokazati kada uđe u upotrebu.

Uvek ostaje problem koji je naveo Zuzazu, a to je - ko će na njima leteti. Pre nego što krenu sa izvozom na tržišta van bivšeg SSSR-a, mislim da bi sasvim dovoljan uspeh i za Suhoj i za Jakovljev bio da njihove avione počne da koristi Aeroflot.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Mar 2020, 17:24
od BAJKER
Iz bivseg SSSR odnosno sadasnje Rusije jedino koje moga da napravi ozbiljniji veci putnicki avion je Iljusin i Tupoljev.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Mar 2020, 18:55
od H4wkeye
snork je napisao:
07 Mar 2020, 15:49
HKS je napisao:
05 Mar 2020, 23:51
Embraer je Boeing sada.
Uh, nije dobro što Airbus i Boeing, kupovinom Bombardiera odnosno Embraera, sada praktično drže celo tržište putničkih aviona. Do sada je bar postojao nezavisni razvoj i mogućnost izbora u toj manjoj klasi.

Na primeru 737MAX smo videli dokle je doveo monopol Boinga u USA.

H4wkeye je napisao:
06 Mar 2020, 16:04
Nema nista od toga. Suhoj SSJ100 je los avion, ako pogelads ne koristi ga skoro ni jedna Ruska kompanija, prodato je vrlo malo primeraka a kazu da za rezervene delove boze sacuvaj da nadjes. Sobzirom da AS leti na Air Bus primarno i da Etihad drzi pola kompanije nema nikakvog smisla uzimati Suhoj. Plus sto rece Zu, ko ce da leti na njima? Preskolavanje pilota na to zahteva mnogo vremena, mnogo novca, simulatore...

Inace, Brussels Airlines je svojevremeno imao 4 Suhoja ovih ja mislim, i na kraju su ih vratili.
Ja sam u prethodnoj poruci pomešao Suhoj SSJ100 sa Irkut MC-21. Da, SSJ se nije baš proslavio. Mislim da je razlog ono što zaključimo u mnogim temama na ovom formu - a to je da su najvažniji ljudi. Suhoj jednostavno nema iskustva sa transportnim / putničkim avionima i trebaće im mnogo godina da to steknu (ako pre toga ne odustanu od ovog dela tržišta).

Irkut MC-21 (od Jakovljeva) mi deluje kao ozbiljnije planiran, ali i ambiciozniji projekat. Nisu krenuli od nule, već su kao osnov poslužile stare studije Jakovljeva o dvomotornom i većem avionu baziranom na Jak-42. Videćemo kako će se pokazati kada uđe u upotrebu.

Uvek ostaje problem koji je naveo Zuzazu, a to je - ko će na njima leteti. Pre nego što krenu sa izvozom na tržišta van bivšeg SSSR-a, mislim da bi sasvim dovoljan uspeh i za Suhoj i za Jakovljev bio da njihove avione počne da koristi Aeroflot.
Pa da, Suhoj ima odlicne borbene avione, ali putnicki im se nisu proslavili.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 07 Mar 2020, 23:30
od HKS
BAJKER je napisao:Iz bivseg SSSR odnosno sadasnje Rusije jedino koje moga da napravi ozbiljniji veci putnicki avion je Iljusin i Tupoljev.
Pored ta dva oni su izabrali Suhoj. Pa cemu sluze Tupoljev i Iljusin jbt. Neko iz Suhoja ima dobre veze.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 09 Mar 2020, 14:18
od H4wkeye
Aeroflot se vratio na aerodrom nakon uzletanja, nakon sto su bili u holdingu oko 50 minuta. Pitam se sta li se desilo. :think:

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Mar 2020, 19:16
od Geza
Slika


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Mar 2020, 20:43
od Geza
Daily flights from U.S. to Europe by airline (April 2019)

Slika

Slika
Slika