Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
- carov2
- Postovi: 4122
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Evo za šta sam se ja odlučio i evo kako je ispalo.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Trebao mi dobar stručnjak (pretpostavljam arhitekta) koji bi mogao da, na osnovu fotografija i detaljnog nacrta kuće, napravi plan sa izmenama koje želim da uradim. Te izmene bi, osim tehničkih detalja, trebalo prikazati i u 3D varijanti tj. napraviti render. Ima li neko da mi preporuči nekoga ko bi to mogao da izvede?
Ako može neki forumaš, još bolje. Plaćam pošteno, ali sam prilično zahtevan
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Ako može neki forumaš, još bolje. Plaćam pošteno, ali sam prilično zahtevan
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Kolega swemir je arhitekta. Radio je ljudima sa foruma a i nekim mojim poznanicima, bili su zadovoljni.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Preporuka za motore za kapije u NS? Kapija je jednokrilna kolska.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- carov2
- Postovi: 4122
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Od likova koji su mi radili kapiju sam dobio broj od jednog čoveka iz Loznice koji valja neke motore koji su imali dobre cene, dosta niže nego Hormann na primer.
Mogu da ti pošaljem broj pa da ga pozoveš, ali se ne sećam baš šta mi je rekao što se tiče ugradnje.
Ja sam kod sebe, na dvokrilnu kapiju pre par dana ugradio Hormann.
Kupio sam prvo motor sa namerom da ga drugar i ja ugradimo, ali sam na kraju odlučio da mi ipak Hormann predstavnici ugrade.
Motor je kvalitetan, bešuman i deluje dosta robusno.
Daljinac je bolji nego na mnogim automobilima , a sam motor ima dosta mogućnosti za igranje.
Hormann nudi dosta dodataka koji povećavaju komfor.
Ja ću morati da kupim dodatni prijemnik za garažu, kako bih otvarao i kapiju i garažu uz pomoć jednog daljinca.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Mogu da ti pošaljem broj pa da ga pozoveš, ali se ne sećam baš šta mi je rekao što se tiče ugradnje.
Ja sam kod sebe, na dvokrilnu kapiju pre par dana ugradio Hormann.
Kupio sam prvo motor sa namerom da ga drugar i ja ugradimo, ali sam na kraju odlučio da mi ipak Hormann predstavnici ugrade.
Motor je kvalitetan, bešuman i deluje dosta robusno.
Daljinac je bolji nego na mnogim automobilima , a sam motor ima dosta mogućnosti za igranje.
Hormann nudi dosta dodataka koji povećavaju komfor.
Ja ću morati da kupim dodatni prijemnik za garažu, kako bih otvarao i kapiju i garažu uz pomoć jednog daljinca.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Moja preporuka BFT Phobos BT40, iskustvo jako dobro. Bez problema krilo 400kg, 3 metra.
Mogu da prosledim kontakt ako si zainteresovan.
Ali, glavni podatak je koja je težina krila, dimenzija i da li je puno krilo ili prolazno za vetar je neophodno znati da bi se pravilno odabrao motor prema tim parametrima.
Hormann bih izbegao, dosta siromašne opcije: Jedna od (bitnih) mana je pomenuta, potrebno je više prijemnika da bi se umrežilo više motora i time viša cena opreme. Daljinac je onako, baš taj sa slike. Jedan od lošijih za motore rekao bih.
To se kod drugih može bez kupovine dodatnih prijemnika, softverskom aktivacijom (besplatno iz menija).
Imao sličnu situaciju sa više motora (2 kapije i garaža na jedan daljinac) , Hormann Srbija nije mogao da umreži i podesi da se sekvencijalno otvaraju kapija pa garaža na 1 taster i automatski zatvaraju.
Takodej za preporuku Nice motori.
Mogu da prosledim kontakt ako si zainteresovan.
Ali, glavni podatak je koja je težina krila, dimenzija i da li je puno krilo ili prolazno za vetar je neophodno znati da bi se pravilno odabrao motor prema tim parametrima.
Hormann bih izbegao, dosta siromašne opcije: Jedna od (bitnih) mana je pomenuta, potrebno je više prijemnika da bi se umrežilo više motora i time viša cena opreme. Daljinac je onako, baš taj sa slike. Jedan od lošijih za motore rekao bih.
To se kod drugih može bez kupovine dodatnih prijemnika, softverskom aktivacijom (besplatno iz menija).
Imao sličnu situaciju sa više motora (2 kapije i garaža na jedan daljinac) , Hormann Srbija nije mogao da umreži i podesi da se sekvencijalno otvaraju kapija pa garaža na 1 taster i automatski zatvaraju.
Takodej za preporuku Nice motori.
- carov2
- Postovi: 4122
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Može kod Hormana da se umreže dva motora bez problema, naravno.
Kod mene je slučaj da je motor kod garaže frekvencije 433 MHz i takav sam hteo i za kapiju, međutim nije ga više bilo, pa sam morao da uzmem ovu, skuplju varijantu, 868 MHz.
Zbog toga sada moram da kupim dodatni prijemnik. (Oko 60e je)
Što se kvaliteta daljinca tiče, kao što sam već pisao, kvalitetniji nego kod mnogih automobila.
Hromirani detalji, težak, fini dugmići...bukvalno bez zamerke, osim što je veliki.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Kod mene je slučaj da je motor kod garaže frekvencije 433 MHz i takav sam hteo i za kapiju, međutim nije ga više bilo, pa sam morao da uzmem ovu, skuplju varijantu, 868 MHz.
Zbog toga sada moram da kupim dodatni prijemnik. (Oko 60e je)
Što se kvaliteta daljinca tiče, kao što sam već pisao, kvalitetniji nego kod mnogih automobila.
Hromirani detalji, težak, fini dugmići...bukvalno bez zamerke, osim što je veliki.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Je l je neko uzimao kuhinju u ikei? Kakvi su sto se tice rokova, isporuke, montaze?
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Slobodno mi posaljite ovde ili na pp kontakt.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Iskustvo sa Hormann Srbija i garažnim motorom iz prošle godine je drugačije.
Iz Hormanna nisu umeli da umreže motore KeyAutomation i Hormann u jedan sistem.
Frekvencija nema veze sa time, potpuno je svejedno koja je-umrežavanje više motora ide kroz komandni kabl. I vezuje se na komandni sistem pametne kuće i/ili interfona, video kamere itd.
U konkretnom sistemu umrežavanje (3 motora) je kablom izvedeno na digitalnu interfonsku video centralu (TCS, Nemačka) a dodatno glavni motor kapije (Keyautomation SUN5024fF) preko Bluetootzh i Andorid/iOS aplikacije prima komandu iz auta a onda kablom dalje aktivira sekvencijalno garažni Hormann motor.
Daljnici se ne koriste, već u samim autima postoje Infotaiment koji se umreži sa mobilnim telefonom i tako se šalje komanda za otvaranje iz aplikacije. Aplikacija je Kube. Koriste sistem 1 Fiat 1 Audi i 1 Volvo.
Inače, Hormann Srbija rekli da nema šanse da Hormann direktno preko aplikacije bude prijavljen na auto, top model Hormanna iz programa 2020. godine (dosta skupo plaćen).
Što se tiče daljionaca recimo okrugli 4 kanalni od KeyAutomation je za klasu bolje izrade od ovog Hormanna sa slike, daleko bolji tasteri koji su pri tom još i taktilni tj 3D obeleženi tako da se i bez gledanja na dodir oseti koji je koji.
I nudi se kućište u raznim bojama, tako da kada ima više kapija ili korisnika može odmah da se prepozna kako je koji isprogramiran po funkcijama rada.
O italijasnkom dizajnu vs nemačkom nema potrebe ni pričati,
Moj utisak sa terena je da je Hormann dosta zaostaje po pitanju softvera i mogućnosti podešavanja za drugim proizvodjačima i za zahtevnije korisnike ne bih preporučio.
Iz Hormanna nisu umeli da umreže motore KeyAutomation i Hormann u jedan sistem.
Frekvencija nema veze sa time, potpuno je svejedno koja je-umrežavanje više motora ide kroz komandni kabl. I vezuje se na komandni sistem pametne kuće i/ili interfona, video kamere itd.
U konkretnom sistemu umrežavanje (3 motora) je kablom izvedeno na digitalnu interfonsku video centralu (TCS, Nemačka) a dodatno glavni motor kapije (Keyautomation SUN5024fF) preko Bluetootzh i Andorid/iOS aplikacije prima komandu iz auta a onda kablom dalje aktivira sekvencijalno garažni Hormann motor.
Daljnici se ne koriste, već u samim autima postoje Infotaiment koji se umreži sa mobilnim telefonom i tako se šalje komanda za otvaranje iz aplikacije. Aplikacija je Kube. Koriste sistem 1 Fiat 1 Audi i 1 Volvo.
Inače, Hormann Srbija rekli da nema šanse da Hormann direktno preko aplikacije bude prijavljen na auto, top model Hormanna iz programa 2020. godine (dosta skupo plaćen).
Što se tiče daljionaca recimo okrugli 4 kanalni od KeyAutomation je za klasu bolje izrade od ovog Hormanna sa slike, daleko bolji tasteri koji su pri tom još i taktilni tj 3D obeleženi tako da se i bez gledanja na dodir oseti koji je koji.
I nudi se kućište u raznim bojama, tako da kada ima više kapija ili korisnika može odmah da se prepozna kako je koji isprogramiran po funkcijama rada.
O italijasnkom dizajnu vs nemačkom nema potrebe ni pričati,
Moj utisak sa terena je da je Hormann dosta zaostaje po pitanju softvera i mogućnosti podešavanja za drugim proizvodjačima i za zahtevnije korisnike ne bih preporučio.
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Zaista, vec par godina koristim Hormann garazna vrata I dve kapije iz KeyAutomation linije.
Uz dva Key motora Sam dobio 4 daljinca, programirani da kontrolisu obe kapije, I rade besprekorno, zgodna stvar kad ih koristim iz dva auta, sa motora I jedan iz kuce. I kvalitetnije deluju od Hormann daljinaca.
Na stranu to sto Hormann garazna rade bucnije od drugih noname na drugoj garazi. Jesu kvalitetnije uradjena u smislu gume I dihtunga, ali su prilicno bucna. Domet daljinaca na Hormannu je osetno veci.
Sad posle par godina ukupno gledano utisak je da je Hormann preplacen.
@carov2 - canyon hrast dezen?:)
Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
Uz dva Key motora Sam dobio 4 daljinca, programirani da kontrolisu obe kapije, I rade besprekorno, zgodna stvar kad ih koristim iz dva auta, sa motora I jedan iz kuce. I kvalitetnije deluju od Hormann daljinaca.
Na stranu to sto Hormann garazna rade bucnije od drugih noname na drugoj garazi. Jesu kvalitetnije uradjena u smislu gume I dihtunga, ali su prilicno bucna. Domet daljinaca na Hormannu je osetno veci.
Sad posle par godina ukupno gledano utisak je da je Hormann preplacen.
@carov2 - canyon hrast dezen?:)
Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 844
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Da li neko zna koja je maksimalna visina (providne) ograde sa ulicne strane u Futogu. Kuca se nalazi na cosku i izlazi na dve ulice pa i tu postoji neko ogranicenje zbog pregledanosti, ne moze da se stavi visina ograde koliku ti hoces. Trenutno je zicana ograda sa metalnim stubovima nekih 1.5m mozda i manje.
U pitanju je kuca koju planiramo da kupimo pa bi stavili neku malo ozbiljniju ogradu tipa 3D panelnu ogradu ali culi smo da zbog pozicije kuce ne smemo da stavimo ogradu bilo koje visine a prvobitni plan je da stavimo sto visu i provucemo PVC trake.
U pitanju je kuca koju planiramo da kupimo pa bi stavili neku malo ozbiljniju ogradu tipa 3D panelnu ogradu ali culi smo da zbog pozicije kuce ne smemo da stavimo ogradu bilo koje visine a prvobitni plan je da stavimo sto visu i provucemo PVC trake.
- pegazbre
- Postovi: 844
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Mozda neko od clanova koji su skorije stavljali ograde znaju da li su morali da brinu o visini, generalno me zanima da li postoji neko ogranicenje, nebitno koji je grad u pitanju.
- carov2
- Postovi: 4122
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Ja sam skoro stavljao, u pitanju je Pirot, ulica u centru grada, nisam vodio računa o visini, niti sam čuo/znao da treba.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 844
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Arhitektura & Gradjevina & Renoviranja
Koliko je visoka tvoja ograda? Da li je zidana ili providna?
Kolega koji je pravio skoro kucu i zidao ogradu sa prednje strane kuce je bas imao nekih problema zbog visine ograde a onda sam nasao ovde da postoji pravilo koliko mora da bude ograda visoka: https://www.paragraf.rs/propisi/praviln ... adnju.html clan 37.
Kolega koji je pravio skoro kucu i zidao ogradu sa prednje strane kuce je bas imao nekih problema zbog visine ograde a onda sam nasao ovde da postoji pravilo koliko mora da bude ograda visoka: https://www.paragraf.rs/propisi/praviln ... adnju.html clan 37.