1000 zašto - 1000 zato!

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od Kuzmanovic » 25 Feb 2018, 13:23

Kakvi su 1.2 16V motori u Puntu mk2a? Ima li nekih mana, koliko trose i kako podnose TNG?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od passenger » 25 Feb 2018, 18:43

Saša je doktor za taj auto. Možda ne bude video ovde, pa ga pitaj u njegovoj temi:

viewtopic.php?f=2&t=677&start=2175
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Saša » 25 Feb 2018, 19:51

Dobar je to motor, nema nekih izraženih mana i podnosi plin bez problema. Ima dve bregaste u glavi i 4 ventila po cilindru. Jači je i startniji od 8V i voli da se zavrti. Zato je i nešto veći potrošač nego 8V ali Punto sa njim i bolje ide. Potrošnja: gde 8V troši recimo 5.2, ovaj troši 6.0, nije strašno. Bitno je naći ga u dobrom stanju i nema problema. Ako dođe do pucanja zupčastog kod njega - klipovi stižu ventile, za razliku od 8V. Ukratko. :)

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Kuzmanovic » 25 Feb 2018, 21:00

Znaci u sustini nema izrazenih mana, to me je interesovalo. :thumbup:

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Saša » 25 Feb 2018, 22:42

Fiat pravi dobre i izdržljive motore. :)

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Kuzmanovic » 25 Feb 2018, 23:18

Slazem se, been there done that. :D

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Kuzmanovic » 19 Jan 2019, 12:15

Da li ima smisla popravljati stari Lexmark crno beli laserski stampac i osposobiti ga za kucnu upotrebu? Dok je radio stampao je jako dobro ali pred kraj koriscenja poceo je da masti papir sa svih strana, tako da mu je, pored punjenja tonera, neophodan i servis.

Zna li neko koliko okvirno moze izaci popravka stampaca i punjenje tonera i ima li neko preporuku za servis u Beogradu koji se time bavi?

andon94
Postovi: 90
Pridružio se: 20 Nov 2018, 00:17

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od andon94 » 23 Jan 2019, 02:14

Zasto nema polovnih pežoa 308 restajling u benzinskoj varijanti kod nas?

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk


Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12315
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od shandu90 » 23 Jan 2019, 12:43

Ima ga moj drug, mislim da je jedini u zemlji :kezo:

Sent from my P10 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od TheWickerMan » 23 Jan 2019, 12:47

To je onaj 1.6 VTi? Mene su naplašili da je taj motor mnogo kvarljiv.

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Ralee
Postovi: 3480
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Ralee » 23 Jan 2019, 13:17

Da li neko poseduje ili je u skorije vreme kupovao humidor?

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od somi-car » 23 Jan 2019, 13:24

shandu90 je napisao:
23 Jan 2019, 12:43
Ima ga moj drug, mislim da je jedini u zemlji :kezo:

Sent from my P10 Lite using Tapatalk
+1 Drugar ga poseduje. Kupljen nov, zasto i kako ne znam....

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8045
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od OMP » 23 Jan 2019, 20:19

svi VTI motori su losi kod pezoa

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 6749
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od ljuba » 23 Jan 2019, 21:17

Ja stalno pricam da sam ja sa mojim 1,6VTijem presao od 50.000 do 190.000km i motor je pouzdan, jak i stedljiv. Za to vreme promenio sam 3 bobine (25 eur komad kod dilera), promenio sve injektore (25 eur komad kod dilera) - sve je to bilo povezano sa mojom voznjom na gas, i termostat motora. I to bi bilo to... Zadnijh meseci je trosio 1l ulja na 10.000km, ali i to ume zbog gasa... Mada opet svasta pricaju za taj motor, a posebno serviseri...

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od gazza » 03 Feb 2019, 23:29

andon94 je napisao:
23 Jan 2019, 02:14
Zasto nema polovnih pežoa 308 restajling u benzinskoj varijanti kod nas?
zato što ih nema napolju, sve su HDI 1.6 u prodaji. pored toga i to malo sto ih ima napolju su 3-cilindrični benzinci a u takva kola se u srbiji seda samo sa vencem belog luka oko vrata da ti tera maler. i meni je isto zanimljiv taj 1.2 turbo sa 3 cilindra ali bas skupo napolju.

Odgovori