1000 zašto - 1000 zato!
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Kakvi su 1.2 16V motori u Puntu mk2a? Ima li nekih mana, koliko trose i kako podnose TNG?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Saša je doktor za taj auto. Možda ne bude video ovde, pa ga pitaj u njegovoj temi:
viewtopic.php?f=2&t=677&start=2175
viewtopic.php?f=2&t=677&start=2175
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Dobar je to motor, nema nekih izraženih mana i podnosi plin bez problema. Ima dve bregaste u glavi i 4 ventila po cilindru. Jači je i startniji od 8V i voli da se zavrti. Zato je i nešto veći potrošač nego 8V ali Punto sa njim i bolje ide. Potrošnja: gde 8V troši recimo 5.2, ovaj troši 6.0, nije strašno. Bitno je naći ga u dobrom stanju i nema problema. Ako dođe do pucanja zupčastog kod njega - klipovi stižu ventile, za razliku od 8V. Ukratko.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Znaci u sustini nema izrazenih mana, to me je interesovalo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Slazem se, been there done that.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da li ima smisla popravljati stari Lexmark crno beli laserski stampac i osposobiti ga za kucnu upotrebu? Dok je radio stampao je jako dobro ali pred kraj koriscenja poceo je da masti papir sa svih strana, tako da mu je, pored punjenja tonera, neophodan i servis.
Zna li neko koliko okvirno moze izaci popravka stampaca i punjenje tonera i ima li neko preporuku za servis u Beogradu koji se time bavi?
Zna li neko koliko okvirno moze izaci popravka stampaca i punjenje tonera i ima li neko preporuku za servis u Beogradu koji se time bavi?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zasto nema polovnih pežoa 308 restajling u benzinskoj varijanti kod nas?
Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12315
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ima ga moj drug, mislim da je jedini u zemlji
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
To je onaj 1.6 VTi? Mene su naplašili da je taj motor mnogo kvarljiv.
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da li neko poseduje ili je u skorije vreme kupovao humidor?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
svi VTI motori su losi kod pezoa
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ja stalno pricam da sam ja sa mojim 1,6VTijem presao od 50.000 do 190.000km i motor je pouzdan, jak i stedljiv. Za to vreme promenio sam 3 bobine (25 eur komad kod dilera), promenio sve injektore (25 eur komad kod dilera) - sve je to bilo povezano sa mojom voznjom na gas, i termostat motora. I to bi bilo to... Zadnijh meseci je trosio 1l ulja na 10.000km, ali i to ume zbog gasa... Mada opet svasta pricaju za taj motor, a posebno serviseri...
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
zato što ih nema napolju, sve su HDI 1.6 u prodaji. pored toga i to malo sto ih ima napolju su 3-cilindrični benzinci a u takva kola se u srbiji seda samo sa vencem belog luka oko vrata da ti tera maler. i meni je isto zanimljiv taj 1.2 turbo sa 3 cilindra ali bas skupo napolju.