1000 zašto - 1000 zato!

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Momcilo
Postovi: 8
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:40
Lokacija: Šid

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od Momcilo » 22 Jan 2012, 11:48

Ja sam sa rezervom došao iz NS-a do Šida, to je oko 75km, sa materijalom u autu. :) Naravno štednja je neminovna bila. :)

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1569
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od sasa lbg » 22 Jan 2012, 11:52

NexT je napisao:igrom slucaja sam relativno skoro osusio rezervoar...

Upalio mi je rezervu, imao sam jos 110 (autonomiju menja stalno, zavisno od nacina voznje i brzine, a bio sam na auto-putu) km do pumpe, prolazio sam Zmaj. Na aerodromu je bila zatvorena pumpa, a sa klijentom ne mogu da stajem usput, sem ako oni tako hoce. Stigli smo u NS, autonomija po bordu je bila --- km :) I jos sam od Parka otisao do pumpe. Ukupno, oko 105-110km sam presao, ali sam skroz normalno vozio auto. Kada sam stao na pumpu, stalo je 74 litre do cepa. Po specifikaciji je 70 litara rezervoar (osusi ti novcanik kad ga napunis)

To je prvi put da sam napravio takvo sranje, i od tad ne pustam ispod 1/4 da ode kazaljka :D
I ja sam jednom sa Focusom bio na 0 km ,zeznuto isto kao i ti na autoputu a dve pumpe ne rade jedna za drugom...samo sto sam ja tada u rezervoar od 55 l sipao 52 l tako da rezerve ipak pruzaju dosta voznje!
Ali ne treba se zezati a jos sam bio u hebenoj Hrvatskoj :D

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13409
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od McGruja » 22 Jan 2012, 14:52

paja je napisao:
Od Niša ima još nešto auto-puta, ali koliko?
Vidim na mapi da skoro do Leskovca ima neki kao polu auto-put, na šta to liči?
Do Vranja od Niša ima oko sat vremena, plus/minus 10 minuta, a u kilometrima oko 110km
Ima još jedan deo autoputa, posle Niša, ne znam tačno koliko je dugačak, ali ima ga

Korisnikov avatar
Nemanja
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od Nemanja » 22 Jan 2012, 15:03

Mislim da od prilike 100 km mogu da predjem sa rezervom, tj. od trenutka kad mi kazaljka dodje u crveno polje. Inace, nije dobro da se dizel vozi na rezervi ili sa par litara, pogotovo ovi noviji koji su osetljiviji, povuce mulj i svasta nesto motor.

Ogi
Banned
Postovi: 11255
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od Ogi » 10 Feb 2012, 22:04

Ja sam malo glup.

Kada se kaze "UDARITI KONTRU" u slucaju proklizavanja zadnjeg kraja, da li to znaci:

1. Kontra u odnosu na krivinu, znaci ako je krivina u desno, logicno je da zadnji kraj ode u levo, ja dajem kontru okrecuci volan NA LEVO u nameri da ispravim auto
2. Kontra u odnosu na stranu na koju auto prokliza, ako prokliza u LEVO, ja udaram U DESNO

Sta u situaciji kada NA RAVNOM zadnji kraj prokliza levo ili desno, kao sto se danas desilo Kuretu ?

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13409
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od McGruja » 10 Feb 2012, 22:07

Prednji deo auta krene suviše na jednu stranu, kontra je kada okreneš volan na kontra stranu
Skrećeš u levo, zadnji deo auta ti beži u desno, automatski ti sada prednji beži suve u levo, i preti ti okretanje
Ti malo okreneš volan u desno (dakle, kontra od krivine), i doziraš gas

Ogi
Banned
Postovi: 11255
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od Ogi » 10 Feb 2012, 22:28

Hvala, to sam i mislio nego sam se danas nesto istripovao. To je i logicno.
A u kom smislu mora da se dozira gas, mislis da se malo dodaje da bi "izvukao" ?

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od Uroš S. » 10 Feb 2012, 22:40

E ja imam pitanje u vezi tog famoznog taloga sa dna rezervoara, jel moguće da se to napravi, i zar je moguće da se ne uzbućka sa dna tokom vožnje, da ga ne povuče nekad bez obzira što nije na dnu, on sigurno ima crevo u najnižoj tački rezervoara ili bar skoro najnižoj? Malo mi nije realno da se baš napravi talog u gorivu ali ne znam, jel video neko to nekad svoji očima?

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od dragan » 11 Feb 2012, 07:21

Ogi je napisao:Hvala, to sam i mislio nego sam se danas nesto istripovao. To je i logicno.
A u kom smislu mora da se dozira gas, mislis da se malo dodaje da bi "izvukao" ?
nije uvek "izvlacenje" motorom moguce, posebno je zanimljivo sad kad je pao sneg i skreces, ako si pod vecim gasom prednji deo auta samo produzi krivinu, tj auto ne skrece ( "podupravlja" )...najbolje resenje za to je pustiti gas jer onda gume imaju samo zadatak da prate putanju zadatu pozicijom volana a ne moraju da se bave i vucnom silom, pri ovim uslovima lose trakcije je cesto mnogo za njih da rade obe stvari odjednom...bonus na oduzimanje gasa je i delimicno premestanje tezista na prednju osovinu i samim tim veci pritisak prednjih guma na tlo i bolje trakcija...
ovo mozes lako probati i pri jako maloj brzini bez straha da ces ostetiti auto, jednostavno, kad ulazis u krivinu daj jaci gas i videces kako auto prestaje da skrece vec samo produzava napred, a cim ga oduzmes auto se vraca na putanju krivine...

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8809
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od Gaginh0 » 11 Feb 2012, 11:14

@ Uros - :plusone: taj talog mora kad tad da ode u filter, zato filter i sluzi, ali kontam da je sve do "dizajna" rezervoara. Znam samo da moj cale kad mu se upali rezerva, tj kad ima bas malo goriva i sipa pun uvek ostavi auto 4-5 minuta "da se slegne taj talog koji se podigao"...
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
jaksa
Postovi: 3567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
Garaža: Jugo 45

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od jaksa » 12 Feb 2012, 00:53

Ja imam teoriju da ne postoji talog, rezervoar se toliko bućka u toku vožnje da je sav sadržaj homogen...

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13409
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od McGruja » 12 Feb 2012, 05:47

Rezervoar ima one poprečne zidove, pa nema toliko bućkanja koliko ti se čini

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od Grujic » 12 Feb 2012, 15:41

A i kad auto stoji, pa pri paljenju bi u tom slucaju povlacio djubre koje se slegne

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od Paja » 12 Feb 2012, 17:23

Razumem da rezervoar ima regrade da bi se sprečilo bućkanje, to mi je potpuno logično. Nije mi jasno s koje tačke se crpi gorivo. Ako je to najniža tačka rezervoara onda se vuče i "mulj", a ako nije onda bi to značilo da stalno vozikamo izvesnu količinu neupotrebljivog goriva.

Korisnikov avatar
Nemanja
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Post od Nemanja » 12 Feb 2012, 17:31

Ja sam prosli put kad sam sipao gorivo, cisto da proverim, uzeo zensku carapu i nabio na levak i sipao, dosta mulja i peska je ostalo na carapi i situ levka... sad ne znam dal je to normalno ili je to zbog cistoce rezervoara pumpi, mada to nikad i nije cisceno nije ni cudo.

Odgovori