1000 zašto - 1000 zato!
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Ja sam sa rezervom došao iz NS-a do Šida, to je oko 75km, sa materijalom u autu. Naravno štednja je neminovna bila.
- sasa lbg
- Postovi: 1569
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
I ja sam jednom sa Focusom bio na 0 km ,zeznuto isto kao i ti na autoputu a dve pumpe ne rade jedna za drugom...samo sto sam ja tada u rezervoar od 55 l sipao 52 l tako da rezerve ipak pruzaju dosta voznje!NexT je napisao:igrom slucaja sam relativno skoro osusio rezervoar...
Upalio mi je rezervu, imao sam jos 110 (autonomiju menja stalno, zavisno od nacina voznje i brzine, a bio sam na auto-putu) km do pumpe, prolazio sam Zmaj. Na aerodromu je bila zatvorena pumpa, a sa klijentom ne mogu da stajem usput, sem ako oni tako hoce. Stigli smo u NS, autonomija po bordu je bila --- km I jos sam od Parka otisao do pumpe. Ukupno, oko 105-110km sam presao, ali sam skroz normalno vozio auto. Kada sam stao na pumpu, stalo je 74 litre do cepa. Po specifikaciji je 70 litara rezervoar (osusi ti novcanik kad ga napunis)
To je prvi put da sam napravio takvo sranje, i od tad ne pustam ispod 1/4 da ode kazaljka
Ali ne treba se zezati a jos sam bio u hebenoj Hrvatskoj
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Do Vranja od Niša ima oko sat vremena, plus/minus 10 minuta, a u kilometrima oko 110kmpaja je napisao:
Od Niša ima još nešto auto-puta, ali koliko?
Vidim na mapi da skoro do Leskovca ima neki kao polu auto-put, na šta to liči?
Ima još jedan deo autoputa, posle Niša, ne znam tačno koliko je dugačak, ali ima ga
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Mislim da od prilike 100 km mogu da predjem sa rezervom, tj. od trenutka kad mi kazaljka dodje u crveno polje. Inace, nije dobro da se dizel vozi na rezervi ili sa par litara, pogotovo ovi noviji koji su osetljiviji, povuce mulj i svasta nesto motor.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Ja sam malo glup.
Kada se kaze "UDARITI KONTRU" u slucaju proklizavanja zadnjeg kraja, da li to znaci:
1. Kontra u odnosu na krivinu, znaci ako je krivina u desno, logicno je da zadnji kraj ode u levo, ja dajem kontru okrecuci volan NA LEVO u nameri da ispravim auto
2. Kontra u odnosu na stranu na koju auto prokliza, ako prokliza u LEVO, ja udaram U DESNO
Sta u situaciji kada NA RAVNOM zadnji kraj prokliza levo ili desno, kao sto se danas desilo Kuretu ?
Kada se kaze "UDARITI KONTRU" u slucaju proklizavanja zadnjeg kraja, da li to znaci:
1. Kontra u odnosu na krivinu, znaci ako je krivina u desno, logicno je da zadnji kraj ode u levo, ja dajem kontru okrecuci volan NA LEVO u nameri da ispravim auto
2. Kontra u odnosu na stranu na koju auto prokliza, ako prokliza u LEVO, ja udaram U DESNO
Sta u situaciji kada NA RAVNOM zadnji kraj prokliza levo ili desno, kao sto se danas desilo Kuretu ?
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Prednji deo auta krene suviše na jednu stranu, kontra je kada okreneš volan na kontra stranu
Skrećeš u levo, zadnji deo auta ti beži u desno, automatski ti sada prednji beži suve u levo, i preti ti okretanje
Ti malo okreneš volan u desno (dakle, kontra od krivine), i doziraš gas
Skrećeš u levo, zadnji deo auta ti beži u desno, automatski ti sada prednji beži suve u levo, i preti ti okretanje
Ti malo okreneš volan u desno (dakle, kontra od krivine), i doziraš gas
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Hvala, to sam i mislio nego sam se danas nesto istripovao. To je i logicno.
A u kom smislu mora da se dozira gas, mislis da se malo dodaje da bi "izvukao" ?
A u kom smislu mora da se dozira gas, mislis da se malo dodaje da bi "izvukao" ?
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
E ja imam pitanje u vezi tog famoznog taloga sa dna rezervoara, jel moguće da se to napravi, i zar je moguće da se ne uzbućka sa dna tokom vožnje, da ga ne povuče nekad bez obzira što nije na dnu, on sigurno ima crevo u najnižoj tački rezervoara ili bar skoro najnižoj? Malo mi nije realno da se baš napravi talog u gorivu ali ne znam, jel video neko to nekad svoji očima?
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
nije uvek "izvlacenje" motorom moguce, posebno je zanimljivo sad kad je pao sneg i skreces, ako si pod vecim gasom prednji deo auta samo produzi krivinu, tj auto ne skrece ( "podupravlja" )...najbolje resenje za to je pustiti gas jer onda gume imaju samo zadatak da prate putanju zadatu pozicijom volana a ne moraju da se bave i vucnom silom, pri ovim uslovima lose trakcije je cesto mnogo za njih da rade obe stvari odjednom...bonus na oduzimanje gasa je i delimicno premestanje tezista na prednju osovinu i samim tim veci pritisak prednjih guma na tlo i bolje trakcija...Ogi je napisao:Hvala, to sam i mislio nego sam se danas nesto istripovao. To je i logicno.
A u kom smislu mora da se dozira gas, mislis da se malo dodaje da bi "izvukao" ?
ovo mozes lako probati i pri jako maloj brzini bez straha da ces ostetiti auto, jednostavno, kad ulazis u krivinu daj jaci gas i videces kako auto prestaje da skrece vec samo produzava napred, a cim ga oduzmes auto se vraca na putanju krivine...
- Gaginh0
- Postovi: 8809
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
@ Uros - taj talog mora kad tad da ode u filter, zato filter i sluzi, ali kontam da je sve do "dizajna" rezervoara. Znam samo da moj cale kad mu se upali rezerva, tj kad ima bas malo goriva i sipa pun uvek ostavi auto 4-5 minuta "da se slegne taj talog koji se podigao"...
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Ja imam teoriju da ne postoji talog, rezervoar se toliko bućka u toku vožnje da je sav sadržaj homogen...
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Rezervoar ima one poprečne zidove, pa nema toliko bućkanja koliko ti se čini
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
A i kad auto stoji, pa pri paljenju bi u tom slucaju povlacio djubre koje se slegne
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Razumem da rezervoar ima regrade da bi se sprečilo bućkanje, to mi je potpuno logično. Nije mi jasno s koje tačke se crpi gorivo. Ako je to najniža tačka rezervoara onda se vuče i "mulj", a ako nije onda bi to značilo da stalno vozikamo izvesnu količinu neupotrebljivog goriva.
Re: 1000 zasto, 1000 zato!
Ja sam prosli put kad sam sipao gorivo, cisto da proverim, uzeo zensku carapu i nabio na levak i sipao, dosta mulja i peska je ostalo na carapi i situ levka... sad ne znam dal je to normalno ili je to zbog cistoce rezervoara pumpi, mada to nikad i nije cisceno nije ni cudo.