Stigla zima...
Re: Stigla zima!
Nmm pjm, nisam pitao za ime. Znam samo da mi je rekao kako taj tip trenutno ima tamo i devojku Filipinku. Dakle, ne sex turizam, nego vaistinu devojku.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- sasa lbg
- Postovi: 1572
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Stigla zima!
U HR ne ocistis auto u potpunosti ...kazna skoro 50 eur! pa ti ne cisti :smesko:Modesty je napisao:Ja ne razumem te ljude koje mrzi da ociste auto, ja ga ocistim skroz od krova do dole, farove, stop svetla, bocne migavce obavezno...
Najgori je bio BMW koji je ocistio samo soferku i strugalicom 10cm na prednjim prozorima toliko da vidi bocne retrovizore...i nista drugo. Npr kada ulazi u raskrnicu i pogleda bocno - ne vidi nista... :shock:
- FitnessGuy
- Postovi: 278
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 13:56
- Lokacija: Smederevo;
Re: Stigla zima!
Ja sam sada samo čistio sneg po dvorištu i oko auta, ne nameravam da ga isterujem narednih dana. Ne znam da li ima svrhe da ga samo svakog dana upalim i pustim da radi par minuta?
You think "roid rage" is bad? Try taking away a habitual coffee drinker's morning java, then see what happens!
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Stigla zima!
Ako ne planiraš da ga voziš, od svakodnevnog paljenja i rada u mestu par minuta (što samo po sebi nije dovoljno da se akumulator dopuni), bolje je da akumulator izvadiš i držiš u kući.
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Stigla zima!
@Tex, onda nije to taj, ovaj je sa nasom ozenjen, :smesko:
Po NSu je OK, kao nesto ciste, nema guzve ali se brzo stize gde god krenuo. Bar je takva situacija bili od 8-pre 30ak minuta.
A sneg veje samo tako, skoro nije ovako padao. Temperatura je -9c.
Jedino sto mislim da su putari sinoc zeznuli sto su bacili so, pa je sad steglo ispod snega na bulevarima.
Ugalvnom 4 zimske gume +ESP i nema zime bar po ravnici.
Po NSu je OK, kao nesto ciste, nema guzve ali se brzo stize gde god krenuo. Bar je takva situacija bili od 8-pre 30ak minuta.
A sneg veje samo tako, skoro nije ovako padao. Temperatura je -9c.
Jedino sto mislim da su putari sinoc zeznuli sto su bacili so, pa je sad steglo ispod snega na bulevarima.
Ugalvnom 4 zimske gume +ESP i nema zime bar po ravnici.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Stigla zima!
^ Majorka!!!! Bivsa devojka radi tamo, kaze da je cele godine vreme fenomenalano.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- FitnessGuy
- Postovi: 278
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 13:56
- Lokacija: Smederevo;
Re: Stigla zima!
Doduše, imam i punjač, pa mogu da ga stavim na punjenje dan pre nego što budem nameravao da ga vozim...Sloba je napisao:Ako ne planiraš da ga voziš, od svakodnevnog paljenja i rada u mestu par minuta (što samo po sebi nije dovoljno da se akumulator dopuni), bolje je da akumulator izvadiš i držiš u kući.
To neki srećković poput mene.dag81 je napisao: Da nije to Srdjan nas sugradjanin?
Jer znam da on radi graficki dizajn i tako te stvari, i da nije vezan za mesto.
Posao snova...
You think "roid rage" is bad? Try taking away a habitual coffee drinker's morning java, then see what happens!
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Stigla zima!
Ako imaš uslove, sve je bolje od drndanja u mestu, hladnog starta, rada na temperaturi nižoj od radne, uzaludnog trošenja goriva i vremena. Juče sam izvadio akumulator iz Pežoa pošto je pred crkavanjem i držim ga u ormaru, a kada mi treba, vozim ženin avto.
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Stigla zima!
Hajde neka mi neko konačno objasni koja je razlika po po motor u tome što odmah kreneš ili što ga malo greješ u mestu (bar toliko dok ga ne očistiš od snega i leda)? Čini mi se da je, sem povećane potrošnje (jer se ne krećeš, jel te) i zagađenja vazduha - razlika nikakva. Motor pojma nema da li se kreće ili stoji (kada je ovako malo opterećenje u pitanju). Ne podmazuje se on samo zapljuskivanjem iz kartera pa da bi kretanje bilo jako bitno... Osim toga, dok stoji, radi sigurno i na manjem broju obrtaja - opet bolje po hladan motor. Kada se krećeš sa hladnim motorom jako je teško držati obrtaje na manje od 2000 a da se ne guši i da iole ide...
Poslednja izmena od Saša u 03 Feb 2012, 11:38, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Stigla zima!
sloba-
a sto ga drzis kuci,mislim niska temeratura po sebi sjebe akomulator_
ja sam mislio da ga sjebe teze paljenje automobila
a sto ga drzis kuci,mislim niska temeratura po sebi sjebe akomulator_
ja sam mislio da ga sjebe teze paljenje automobila
Re: Stigla zima!
Pisalo se na VG forumu o tome. Neka prica je da se motor bolje zagreva kada je u nekim obrtajima, naravno ne visokim.
Tako da ispade da mu je najbolje (po motor) voznja na tih 2000 kad je hladan. Preko 1/2 max obrtaja je forsiranje hladnog motora, kadradi na 800 u leru opet ispade da ne valja.
Tako da ispade da mu je najbolje (po motor) voznja na tih 2000 kad je hladan. Preko 1/2 max obrtaja je forsiranje hladnog motora, kadradi na 800 u leru opet ispade da ne valja.
Re: Stigla zima!
GY UG 8, sve preporuke za ponašanje guma u današnjim uslovima.
Sledeće godine kupujem još dve, za zadnje točkove
Sledeće godine kupujem još dve, za zadnje točkove
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Stigla zima!
I jedno i drugo mu smanjuje kapacitet, a kod mene konkretno problem je u akumulatoru. Zimi kapacitet ispravnog akumulatora može da padne i do 50%, a kada još auto ima problema druge vrste sa paljenjem, to samo znači da je akumulatoru još teže. I prošle zime na jačim minusima se mučio kod prvog jutarnjeg paljenja, a juče je prvi put i potpuno klonuo i nije mogao da zavrti ni dva-tri kruga, koliko bi mu inače bilo dovoljno da se motor upali. Da sada akumulator iznesem iz kuće i stavim u auto, upalio bi kao u pola leta, siguran sam. Imao sam to sa Puntom jedne zime i bukvalno je tako bilo.swemir je napisao:sloba-
a sto ga drzis kuci,mislim niska temeratura po sebi sjebe akomulator_
ja sam mislio da ga sjebe teze paljenje automobila
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Stigla zima!
Ne može hladan/odmah po startu nikako da radi na 800 obrtaja jer ga automatski saug drži na jedno 1100-1200 obrtaja (negde i više, zavisno od automobila) dok se bar malo malo ne ugreje. :mig:Stjepa je napisao:Pisalo se na VG forumu o tome. Neka prica je da se motor bolje zagreva kada je u nekim obrtajima, naravno ne visokim.
Tako da ispade da mu je najbolje (po motor) voznja na tih 2000 kad je hladan. Preko 1/2 max obrtaja je forsiranje hladnog motora, kadradi na 800 u leru opet ispade da ne valja.