Stigla zima...
Re: Stigla zima...
Pa neće airbag da se otvori ako niko ne sedi unutra pobogu, čemu senzor ispod sedišta...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Stigla zima...
Pa jedan nije otvorio a sedeo je unutra neko... hint Audi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- grujicd
- Postovi: 8367
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Stigla zima...
Ne znam odakle si ovo kopirao ali ovo nema veze sa fizikom. Airbag se ispaljuje u zavisnosti od sila koje deluju, tj. jačine usporenja, a ne od brzine. Ako sa 80kmh ćušneš nekoga tako da i dalje imaš kontrolu, to i nisu sile za airbag. A ako udariš jako, pošto je scenario ćošak o ćošak tu je neminovna rotacija, i plus od tih sila je moralo da dođe do naglog usporenja. Ne znam o kakvom upravljanju se tu priča.OMP je napisao: ↑25 Jan 2022, 18:03Na primer, ukoliko sa 80 km/h naletite na vozilo koje je iznenada zakočilo ispred vas, počnete da kočite i motate volan istovremeno da biste ga izbegli, udarite svojim prednjim desnim ćoškom njegov zadnji levi, nastavićete da se krećete i imaćete šansu da se bezbedno zaustavite ako sačuvate prisebnost i ostanete na asfaltu (i niko ne naiđe iz suprotnog smera).
Re: Stigla zima...
pa i ne pise da zavisi od brzine, brzina je ovde data kao primer u opisu situacije kad je bolje da se ne aktivira, moglo je da pise i 60 ili 100, naravno da i sa 200 ako ocesas bankinu ne mora bag da se aktivira
Re: Stigla zima...
Tako je, Okolnosti udara u prepreku su veoma šarolike pa je jako teško porediti različite brzine po uticaju na verovatnoću aktivacije.Airbag se ispaljuje u zavisnosti od sila koje deluju, tj. jačine usporenja, a ne od brzine.
Re: Stigla zima...
Jesam, video sam snimak vožnje o kojoj je priča.
Auto je u vožnji što je očigledna činjenica, sa vozačem u njemu koji je izgubio kontrolu. Nema tu šta da se dodaje, snimak vožnje je kristalno jasan.
Nije auto parkiran sa ugašenim motorom, zaključan, bez vozača na sedištu pa da ima uopšte naznake da nije vožnja.
Kakve veze ima da se točkovi klizaju a ne okreću kada je vozilo u pokretu i ima odredjenu brzinu kretanja, za funkcionisanje airbaga !!!
Zašto ne prihvatiš jednostavnu činjenicu da tokom kretanja vozila (eto da ne kažeš reč vožnja) kojim upravlja vozač nije predvidjeno a ni moguće da vozač na bilo koji način uključuje ili isključuje airbagove.
A da ne započinjemo priču da skidanje kontakta znači da je motor ugašen, znači da servo volana više ne radi(čak ni elektro), da servo kočnica ima rezervu za samo nekoliko kočenja, da ne radi ABS, da ne radi ESP, a time praktično vozač gubi osnovne elemente moguće kontorle kretanja vozila.
Gubljenje kontakta na bravi u vožnji je recept za problem(e) samo i nikako nije za preporučivanje.
Elementarna logika je da tvoj predlog naprosto nije dobar, ponavljam sa klizanjem ili kotrljanjem jednog ili više točkova a što je potpuno nebitno zbog svega opisanog.
Nije to nikakav napad na tebe, jednostavno nisi znao dovoljno jasno i mislim da je dalja diskusija bespotrebna. Sve je već rečeno zašto ne može to što si zamislio da se desi.
Re: Stigla zima...
Nemojte nikad gasiti auto u vožnji, ni slučajno, niti dok se kreće i najmanjom mogućom brzinom. Čak ni iz razloga da se sacuva airbag ili nešto drugo. Jednostavno loša ideja.
Re: Stigla zima...
Hvala.
Iz ovoga se vidi da nisi detaljno pročitao post u kome sam opisao koncept posebnog napajanja airbag centrale i nisi razumeo da je u tekstu isto to potvrdjeno samo na drugačji način.
U reklami sa prvog linka namenjenoj 2,6 miliona potencijalnih mušterija
If you were injured in a car crash and the airbags failed to deploy in your GM vehicle, Harris Lowry Manton LLP wants to help
a jasnije iz drugog teksta da i ovih 2,6 miliona ima posebno napajanje u ovom slučaju adekvatno za samo 0,150 sekundi rada i koje ne zavisi od kontakt brave i/ili akumulatora.
Iz teskta sam razumeo da postoji problem sa serijom od 2,6miliona GM vozila u kojima se ne aktivira jastuk usled defekta u konstrukciji - vremenskom intervalu koje je pogrešno podešen na prekratih 0,150 sekundi a što je nedovoljno za njihovu pouzdanu aktivaciju umesto očekivanih 60,0 sekundi.
federal safety regulators told Congress last month they believed the cars' air bags should have worked for up to 60 seconds after the engine stalled. But GM has since told The Associated Press that regulators were mistaken: The cars only had enough reserve power to sense a crash and deploy the air bags for 150 milliseconds after the switch malfunctioned and cut off the car's power.
Znači, nije proizvodjač GM namenski napravio neku inovaciju i neki drugačiji sistem nego je napravljen defekt u proizvodnji te serije primeraka koji ne omogućava pouzdanu aktivaciju kada otkaže aku ili kontakt brava, a šta si ti konkretno razumeo pošto si detaljno pročitao tekstove?
Kod drugih proizvodjača vozila nisam čuo za ovako težak debakl da airbag centrala ostane bez napajanja pri sudaru tako da je ova defekt serija izuzetak od opšteg stanja.
Da li ti i dalje nije jasan koncept napajanja airbag sistema koji je predvidjen da omogući aktivaciju airbaga nezavisno od akcije vozača na kontakt bravu ili njenog kvara ili kvara aku tokom sudara?
Opet te pitam šta konkretno si ti razumeo u članku da je drugačije kod GM u odnosu na druge proizvodjače ( i onoga što sam opisao u postu na koji si reaogovao sa ovim člancima) , osim već naglašenog prekratkog vremena od 150 milisekundi ?
ps. ja sam spomenuo odokativno 10 sekundi da ima sopstveno napajanje a ovde u članku navode očekivanje od 60 sekundi..
Na ovoj airbag centrali što sam imao nisam imao ideju baš da izmerim koliko traje njeno posebno napajanje, eto propustio da direktno saznam.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Stigla zima...
Jer auto registruje brzinu 0km/h ili ti misli da stoji u mestu. Neki novi auto bi sigurno prepoznao i takvo kretanje, ali hajde da se zadržimo na većini onih koji su se zatekli slupani na gomili tamo.
Nisam rekao gašenje airbag-a, već celog auta i skidanje sa kontakta, Velika razlika, stavljaš u usta nešto što nije rečeno.
Tako je, zato sam to spomenuo u kontesktu onog klipa gde u poslednjih par sekundi možeš samo da gledaš kako ćeš da uradir u nanizana kola. Ama nikakve reči nije bilo o gašenju u normalnoj vožnji. Ali, ne dobacuješ dotle.ljubitelj je napisao: ↑26 Jan 2022, 21:52
A da ne započinjemo priču da skidanje kontakta znači da je motor ugašen, znači da servo volana više ne radi(čak ni elektro), da servo kočnica ima rezervu za samo nekoliko kočenja, da ne radi ABS, da ne radi ESP, a time praktično vozač gubi osnovne elemente moguće kontorle kretanja vozila.
U stvari, dobacuješ, samo si neviđeno bezobrazan, pa kada ovako odgovoriš ispada kao da sam ja preporučio da se onako reda radi u sred vožnje malo gasi auto, rekreacije radi pa ti veliki spasitelj sada objašnjavaš šta se sve time gubi.
Ponavljam, moj post je bio polu šaljiv u smislu da čovek ako nemože da izbegne udes smanji štetu. TI si se na to nadovezao pametovanjem u svom stilu, prosto nedostatak socijalne inteligencije uvek dovede do toga.
A ovo iznad kao "nije napad nego samo nemaš pojma" je vrlo kvarna pasivno agresivna formulacija sa kojom me zaobiđi.
Znam dobro šta sam rekao i u kom smislu, i tvrdim da bi to radilo posao kod starijih kola.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Stigla zima...
@ ljubitelj
Uporno pokusavas da pojasnis stvari koje niko ni ne pita.
Uporno pokusavas da pojasnis stvari koje niko ni ne pita.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Stigla zima...
standardna prica
Re: Stigla zima...
Uopšte nije šaljivo davati takve opasne savete, i opet istrajavati na nečemu što očito nisi upućen niti kako funkcioniše.
Naravno to da nijedan argument nemaš za tu tvoju štetnu i opasnu preporuku koja samo još pogoršava situaciju iz vožnje.
A da, nije vožnja
I onda ja nevidjeno bezobrazan što ukažem da "nidje veze" tvoje pisanije sa realnim svetom, Ma bravo
A i nidža je fino pojasnio razloge koliko je loše to tvoje gašenje motora i kontakta u vožnji. Mora biti da je i on bezobrzan, samo manje od mene
. E da, novi ili stari auto je isto, aribag sistem je već objašnjeno prati usporenje. Brzinu vozila aribag niti meri niti je tema.
Naravno to da nijedan argument nemaš za tu tvoju štetnu i opasnu preporuku koja samo još pogoršava situaciju iz vožnje.
A da, nije vožnja
I onda ja nevidjeno bezobrazan što ukažem da "nidje veze" tvoje pisanije sa realnim svetom, Ma bravo
A i nidža je fino pojasnio razloge koliko je loše to tvoje gašenje motora i kontakta u vožnji. Mora biti da je i on bezobrzan, samo manje od mene
. E da, novi ili stari auto je isto, aribag sistem je već objašnjeno prati usporenje. Brzinu vozila aribag niti meri niti je tema.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Stigla zima...
Ili zaista ne kapiras, ili si do kraja bezobzan. Nema potrebe da svoja izvrtanja pojacavas i pokrivas nidzinim postom.
Pise iznad sve dovoljno jasno, svako neka shvati kako zeli.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Pise iznad sve dovoljno jasno, svako neka shvati kako zeli.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Stigla zima...
Kad ce opet sneg?
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Stigla zima...
Od sledeće nedelje temperatura ide ispod nule, uz povremeni sneg. Još nije kasno da se nabace zimske gume.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...