Domaće auto emisije
- srdjanyo
- Postovi: 3275
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Nažalost, danas je 80% majstora više su monteri nego majstori (ljudi koji popravljaju, rešavaju probleme).
Kaže meni kolega da mu ne radi pištalica za svetla i ne zaključava mu CB samo vozačeva vrata. Ja rekoh : to ti je otišao mikroprekidač u bravi levih vrata, menjaj celu bravu. Kaže on koliko to košta. Rekoh 3000 bilo za moju Fabiju, a za Audi je verovatno 500 dinara skuplje, mada je ista brava.
Posle 2 dana javlja se on. Kaže, popravio sam! OK, koliko novaca? Kaže 1000 dinara. I sve radi.
Kako, gde si našao novu bravu?
Kaže, nisam našao, autoelektričar mi je popravio staru.
Popravio? Odavno nisam čuo da to neko izgovara zajedno uz reč majstor.
Eto, meni majstori najčešće zamenjuju delove.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Kaže meni kolega da mu ne radi pištalica za svetla i ne zaključava mu CB samo vozačeva vrata. Ja rekoh : to ti je otišao mikroprekidač u bravi levih vrata, menjaj celu bravu. Kaže on koliko to košta. Rekoh 3000 bilo za moju Fabiju, a za Audi je verovatno 500 dinara skuplje, mada je ista brava.
Posle 2 dana javlja se on. Kaže, popravio sam! OK, koliko novaca? Kaže 1000 dinara. I sve radi.
Kako, gde si našao novu bravu?
Kaže, nisam našao, autoelektričar mi je popravio staru.
Popravio? Odavno nisam čuo da to neko izgovara zajedno uz reč majstor.
Eto, meni majstori najčešće zamenjuju delove.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30126
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
I ne znaju i neće da troše vreme na popravku. Lakše mi je da za pola sata zameni nego da sat vremena popravlja. Pogotovo ako je reč o delu od par hiljada dinara. Ne govorim konkretno o ovom slučaju već uopšteno.
Eto ti @djomla imao problem sa autom pa išao kod majstora koji nije znao da postavi dijagnozu pa ga zamajavao, daj da probamo ovaj deo, daj onaj deo. Mislim da to nije naplatio ali je čovek bio bez auta neki period.
Na kraju ode u normalan servis, isti dan ga zvali i rekli šta treba i koliko će da košta, rešili za par dana i to je to.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Eto ti @djomla imao problem sa autom pa išao kod majstora koji nije znao da postavi dijagnozu pa ga zamajavao, daj da probamo ovaj deo, daj onaj deo. Mislim da to nije naplatio ali je čovek bio bez auta neki period.
Na kraju ode u normalan servis, isti dan ga zvali i rekli šta treba i koliko će da košta, rešili za par dana i to je to.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- TheWickerMan
- Postovi: 10486
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Domaće auto emisije
Nije to taj auto, ta crna je još uvek živa i kod drugara je.
Re: Domaće auto emisije
Pretpostavio sam da nije to ovaj auto a i dobro sam zapamtio onda da je bila crna, kad bese to bilo ima sigurno 6-7 god. ako ne i vise.
Apropo monterskih radova, zapadni fazon ali ne znam na dosadasnjim klipovima sta je bilo za popravku, to su sve stvari koje se menjaju inace svuda, posto mahom radi na vesanju, kocnicama, tecnostima, oko motora sve sto je radio takodje ne znam sta je imalo za popravku?? Sve to bi i neki drugi majstor isto uradio, cinjenica je da ima stvari koje nisu bile preko potrebne da se zamene a on je zamenio sto opet nije lose hoce da sve bude tip top i za sebe i za prodaju, jedino sto malo vise drami kad vidi crno ulje, neki luft, kad je nesto prljavo, pa nisu to kola iz salona pa da se cudi toliko.
Apropo monterskih radova, zapadni fazon ali ne znam na dosadasnjim klipovima sta je bilo za popravku, to su sve stvari koje se menjaju inace svuda, posto mahom radi na vesanju, kocnicama, tecnostima, oko motora sve sto je radio takodje ne znam sta je imalo za popravku?? Sve to bi i neki drugi majstor isto uradio, cinjenica je da ima stvari koje nisu bile preko potrebne da se zamene a on je zamenio sto opet nije lose hoce da sve bude tip top i za sebe i za prodaju, jedino sto malo vise drami kad vidi crno ulje, neki luft, kad je nesto prljavo, pa nisu to kola iz salona pa da se cudi toliko.
Re: Domaće auto emisije
Kočnice, udje auto sa neispravnim kočnicama (blokirana klješta), zameni pločice i vrati neispravan auto sa i dalje blokiranim klještima.
I to se ponavlja auto za autom.
To se tako prosto ne radi ako si majstor.
I to se ponavlja auto za autom.
To se tako prosto ne radi ako si majstor.
Re: Domaće auto emisije
Mozes da kazes koji je to klip i gde otprilike se vidi da su kocnice blokirale? Interesuje me, ne gledam toliko detaljno.
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Re: Domaće auto emisije
Nema to na klipovima, izgleda da ljudi znaju za Borka pre YT.
Re: Domaće auto emisije
Ja sam ispratio sve Borkove klipove ali tako nesto nisam primetio voleo bih da vidim gde je to uradio, mada kazes svaki auto, ajde negde da se desilo ali opet mi prosto nelogicno da sve sredi a tako nesto ostavi, kontam da ako ne ume da popravi da bi kupio druga klesta, nova ili polovna
Re: Domaće auto emisije
Može link od diskusije?OMP je napisao: ↑28 Apr 2024, 20:38Imao je on jednu sto je bila pala sa prikolice po povratku iz CH pa utotaljena, posle je sve sa nje prepakovao u obicnu karoseriju i naravno to vise nije to jer ta prica gubi smisao posto je skoljka menjana i nije gta, bilo malo pljuvanja na arcs forumu jer je on ubedjivao ljude da je to sve nebitno.
Re: Domaće auto emisije
ma ko ce to da nadje, bilo pre dosta godina
Re: Domaće auto emisije
Kako ide ime teme pošto neće da mi otovori link u tt već otvara u pretraživaču?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Pa jeste nelogično za onoga ko zna da prepozna kvar, on to još nije savladao i to mu se ponavlja redom auto za autom. Pogledaj malo bolje, detaljnije izgled pločica kada ih skine a i on sam je više puta komentarisao da nailazi na drastično različitu pohabanost pločica unutar istih plivajućih klješta (spoljna vs unutrašnja).OMP je napisao: ↑29 Apr 2024, 09:26Ja sam ispratio sve Borkove klipove ali tako nesto nisam primetio voleo bih da vidim gde je to uradio, mada kazes svaki auto, ajde negde da se desilo ali opet mi prosto nelogicno da sve sredi a tako nesto ostavi, kontam da ako ne ume da popravi da bi kupio druga klesta, nova ili polovna
To je tipičan kvar blokade klješta, prevelikog trenja u mehanizmu klješta što dovodi da pločica i pri otpuštenoj kočnici grebe /koči/ po disku.
Mala razlika je ok, razlika od 50% debljine je siguran znak problema.
Kod ispravnih plivajućih klješta samom konstrukcijom je identična sila i na unutrašnjoj i na spoljnoj pločici i moraju da se podjednako troše. (+ - koji deseti deo mm razlike je ok)
Nije problem ni što ne zna da popravlja, kupi druga kao što si naveo, nego što on vreća auto vlasniku sa nerešenim problemom i opet ima isto stanje sa novim setom pločica ubrzo.
Tako prosto ne radi majstor, serviser a pogotovu ne kada je tako važn sistem kao kočioni predmet radova/ pregleda.
edit: kada klješta glave i na samom disku se vidi drugačiji otisak habanja diska, isto može da se prepozna gledanjem diska stanje samih klješta. Kao što se sa svećica očitava sagorevanje tako se i ovde samo gledanjem može doneti zaključak o stanju sistema.
Poslednja izmena od ljubitelj u 30 Apr 2024, 19:04, izmenjeno 2 puta ukupno.