Domaće auto emisije
Re: Domaće auto emisije
Pisanje Pavla Barte mi je bilo dobro, a ni na videima mi njegov nastup nije odbojan, samo, nije svako i uvek za svaku formu. Čitaj: nije mi odličan. Recimo. Nije to lako, očito. Čak se i Šebalj žestoko istrošio.
Štaviše, istrošeno sada izgleda i Henri Kečpol, pa Džejms Mej (jedino mi je on u TG bio natprosečan)... drže se Tif, Kamisa, Džej Leno, ima ih, no očito taj format gde se vozači uguravaju u prvi plan zamara same autore.
Štaviše, istrošeno sada izgleda i Henri Kečpol, pa Džejms Mej (jedino mi je on u TG bio natprosečan)... drže se Tif, Kamisa, Džej Leno, ima ih, no očito taj format gde se vozači uguravaju u prvi plan zamara same autore.
- Gazu
- Postovi: 2110
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
U SAT-u generalno kao da nekako ustegnuto pričaju, ali je taj Zoki poseban slučaj. I Mladen kad pokušava da opiše neko oduševljenje... Ali prikupe oni bez obzira dosta korisnih stvari za emisiju, pa to često zanemarim. No, kad je priča o polovnjacima, tu baš ni nemaju neke savete da podele!
Ali što misliš da se Jura istrošio? Misliš da je ranije to radio s više entuzijazma, ili da autori misle da nije više značajan - jer su ga se ljudi već previše nagledali?
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ali što misliš da se Jura istrošio? Misliš da je ranije to radio s više entuzijazma, ili da autori misle da nije više značajan - jer su ga se ljudi već previše nagledali?
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Šebalj — sada puno greši, ispucao je fore a i entuzijazam više ne pokriva energičnost koju pikušava da prikaže. Da ne uvijam. Inače imam vrlo dobro mišljenje o njemu kao voditelju, ali utisak mi je kako bi mu prijalo više odmora, veća podrška i odrešenije ruke.
Što se Sata tiče, takva je njihova politika. Časopis se ipak puno razvio i sada je solidan - doduše, u izuzetno malokrvnoj konkurenciji, ali boljitak se vidi. Moja glavna zamerka su klikbajti* (ili klikbejti, kako se kaže...) i izvesne linije manjeg otpora koje su, po meni, izneveravanja interesa čitaoca/gledalaca. Recimo, apropo polovnjaka, u »Jongtajmeru« redovno u oko 20% sadržaja objavljuju testove novih automobila od pre nekoliko godina predstavljajući ih kao testove polovnjaka (što je zapravo reciklaža »Kvatroruotea« i »Sat plusa«, ali to se prosto tako ne radi — informacije o polovnjacima moraju biti temeljene na iskustvima sa eksploatisanim primercima). Pa onda takozvani specijalni paketi izdanja koji su zapravo paketi remitende/povraćaja po, za tu vrstu proizvoda, previsokoj ceni. Komunikacija sa publikom je ponekad drska: kada grubo a javno odgovoriš čitaocu, pa nek' je on kao pojedinac i najnepristojniji, ti zapravo grubo komuniciraš sa svim čitaocima. Ovo je nedopustivo. Eto, takve neke primedbe imam... nisu, doduše, brojne.
Sat je ipak kao grupa veliki i bitan poduhvat. Emisija »Sat«, časopisi »Sat plus«, »Top spid«, »Veliki točkovi«, »Jongtajmer«, ugašena »Dva točka« i prava specijalna izdanja (npr. »70 godina Formule 1«), pa staza u Subotištu i škola bezbedne vožnje »Navak« — sve je ovo vrlo bitno za naše tržište. Šire gledano, i pokojni Mirko Alvirović je uveo korisne novosti u rad AMSS-a i proces obuke vozača. Jeste to uradio pre Sata, ali postoji jasna nit. Voleo bih da uđu i u izdavanje knjiga.
* Ne mislim samo na netu već načelno — bombastični naslovi u časopisima sa povremenim trzanjem iz konteksta, i slične povremene najave na televiziji.
Što se Sata tiče, takva je njihova politika. Časopis se ipak puno razvio i sada je solidan - doduše, u izuzetno malokrvnoj konkurenciji, ali boljitak se vidi. Moja glavna zamerka su klikbajti* (ili klikbejti, kako se kaže...) i izvesne linije manjeg otpora koje su, po meni, izneveravanja interesa čitaoca/gledalaca. Recimo, apropo polovnjaka, u »Jongtajmeru« redovno u oko 20% sadržaja objavljuju testove novih automobila od pre nekoliko godina predstavljajući ih kao testove polovnjaka (što je zapravo reciklaža »Kvatroruotea« i »Sat plusa«, ali to se prosto tako ne radi — informacije o polovnjacima moraju biti temeljene na iskustvima sa eksploatisanim primercima). Pa onda takozvani specijalni paketi izdanja koji su zapravo paketi remitende/povraćaja po, za tu vrstu proizvoda, previsokoj ceni. Komunikacija sa publikom je ponekad drska: kada grubo a javno odgovoriš čitaocu, pa nek' je on kao pojedinac i najnepristojniji, ti zapravo grubo komuniciraš sa svim čitaocima. Ovo je nedopustivo. Eto, takve neke primedbe imam... nisu, doduše, brojne.
Sat je ipak kao grupa veliki i bitan poduhvat. Emisija »Sat«, časopisi »Sat plus«, »Top spid«, »Veliki točkovi«, »Jongtajmer«, ugašena »Dva točka« i prava specijalna izdanja (npr. »70 godina Formule 1«), pa staza u Subotištu i škola bezbedne vožnje »Navak« — sve je ovo vrlo bitno za naše tržište. Šire gledano, i pokojni Mirko Alvirović je uveo korisne novosti u rad AMSS-a i proces obuke vozača. Jeste to uradio pre Sata, ali postoji jasna nit. Voleo bih da uđu i u izdavanje knjiga.
* Ne mislim samo na netu već načelno — bombastični naslovi u časopisima sa povremenim trzanjem iz konteksta, i slične povremene najave na televiziji.
Re: Domaće auto emisije
Gledanost, profit >> kvalitet
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4166
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Zbog čega deluje da si napisao da je Top Speed deo SAT grupacije?motorista je napisao:Šebalj — sada puno greši, ispucao je fore a i entuzijazam više ne pokriva energičnost koju pikušava da prikaže. Da ne uvijam. Inače imam vrlo dobro mišljenje o njemu kao voditelju, ali utisak mi je kako bi mu prijalo više odmora, veća podrška i odrešenije ruke.
Što se Sata tiče, takva je njihova politika. Časopis se ipak puno razvio i sada je solidan - doduše, u izuzetno malokrvnoj konkurenciji, ali boljitak se vidi. Moja glavna zamerka su klikbajti* (ili klikbejti, kako se kaže...) i izvesne linije manjeg otpora koje su, po meni, izneveravanja interesa čitaoca/gledalaca. Recimo, apropo polovnjaka, u »Jongtajmeru« redovno u oko 20% sadržaja objavljuju testove novih automobila od pre nekoliko godina predstavljajući ih kao testove polovnjaka (što je zapravo reciklaža »Kvatroruotea« i »Sat plusa«, ali to se prosto tako ne radi — informacije o polovnjacima moraju biti temeljene na iskustvima sa eksploatisanim primercima). Pa onda takozvani specijalni paketi izdanja koji su zapravo paketi remitende/povraćaja po, za tu vrstu proizvoda, previsokoj ceni. Komunikacija sa publikom je ponekad drska: kada grubo a javno odgovoriš čitaocu, pa nek' je on kao pojedinac i najnepristojniji, ti zapravo grubo komuniciraš sa svim čitaocima. Ovo je nedopustivo. Eto, takve neke primedbe imam... nisu, doduše, brojne.
Sat je ipak kao grupa veliki i bitan poduhvat. Emisija »Sat«, časopisi »Sat plus«, »Top spid«, »Veliki točkovi«, »Jongtajmer«, ugašena »Dva točka« i prava specijalna izdanja (npr. »70 godina Formule 1«), pa staza u Subotištu i škola bezbedne vožnje »Navak« — sve je ovo vrlo bitno za naše tržište. Šire gledano, i pokojni Mirko Alvirović je uveo korisne novosti u rad AMSS-a i proces obuke vozača. Jeste to uradio pre Sata, ali postoji jasna nit. Voleo bih da uđu i u izdavanje knjiga.
* Ne mislim samo na netu već načelno — bombastični naslovi u časopisima sa povremenim trzanjem iz konteksta, i slične povremene najave na televiziji.
Sent from my SM-F936B using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Neki nemaju ni gledanost ni kvalitet.Heinz je napisao:Gledanost, profit >> kvalitet
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
@carov2
TapaT
- Gazu
- Postovi: 2110
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
I meni deluje da bi Šebalj bio dosta bolji sa više slobode. Nešto su na YouTube-u kačili i neke njegove stare epizode od pre 20ak godina, i koliko je tu kao mlađi i on bio ustegnutiji. Posle kad se oslobodio, vidiš da je lik super! A mnogi od njih imaju greške, pa kad ih slušaš i kao neiskusniji, moraš uklapati šta je rekao i on, šta neko drugi, šta ti je logično. Kritički slušati.
Što se polovnjaka tiče, to kad govore u SAT-u, baš mi je zapalo za oko nekoliko automobila što su poredili. Oni su kao parametar za održavanje navodili cenu malog servisa, pa kad su poredili mercedes A klase i opel astru, ispalo je kao da je astra samo neznatno povoljnija. Po meni, takav pristup je totalni promašaj - da se uopšte ne dotaknu dostupnosti originalnih delova za tog proizvođača, kakvo je stanje sa zamenskim delovima ostalih proizvođača, kakve su tu cene i kvalitet, da li se moraju tražiti delovi na otpadima, da li su uopšte dostupni na otpadima... Neće ljudi raditi samo mali servis, pogotovo sa polovnim automobilom.
I onda umesto da se na takvo stvari fokusiraju, a koje su ključne, oni troše vreme komentarišući kako konkretni primerak koji je kod njih ima pohabani enterijer.
Što se polovnjaka tiče, to kad govore u SAT-u, baš mi je zapalo za oko nekoliko automobila što su poredili. Oni su kao parametar za održavanje navodili cenu malog servisa, pa kad su poredili mercedes A klase i opel astru, ispalo je kao da je astra samo neznatno povoljnija. Po meni, takav pristup je totalni promašaj - da se uopšte ne dotaknu dostupnosti originalnih delova za tog proizvođača, kakvo je stanje sa zamenskim delovima ostalih proizvođača, kakve su tu cene i kvalitet, da li se moraju tražiti delovi na otpadima, da li su uopšte dostupni na otpadima... Neće ljudi raditi samo mali servis, pogotovo sa polovnim automobilom.
I onda umesto da se na takvo stvari fokusiraju, a koje su ključne, oni troše vreme komentarišući kako konkretni primerak koji je kod njih ima pohabani enterijer.
- carov2
- Postovi: 4166
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
pedja je napisao:Neki nemaju ni gledanost ni kvalitet.Heinz je napisao:Gledanost, profit >> kvalitet
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
@carov2
TapaT
Nisam znao/ispratio to.
Sent from my SM-F936B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Malo oko isplativosti YT kanala.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Malopre čujem na TVu poznat glas, voze neke džipove. Pogledam, ona autoemisija na B92, a voditelj iz SATa (Kažić). Još jedan transfer
U decembru su menjali posed kapitala, tako da Alvirović više nije 100% vlasnik (ali jeste većinski), a pored njega je upisano troje manjinskih (4-5%), dvoje novinara i producent (ili tako nešto).
Možda njemu nisu dali udeo, pa se naljutio
Elem, za pohvalu je ukoliko je udeo u kapitalu nagrada za višegodišnji rad u firmi.
TapaT
U decembru su menjali posed kapitala, tako da Alvirović više nije 100% vlasnik (ali jeste većinski), a pored njega je upisano troje manjinskih (4-5%), dvoje novinara i producent (ili tako nešto).
Možda njemu nisu dali udeo, pa se naljutio
Elem, za pohvalu je ukoliko je udeo u kapitalu nagrada za višegodišnji rad u firmi.
TapaT
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...