Domaće auto emisije
Re: Domaće auto emisije
To je prilicno ocekivano stanje filtera za 50k km pretezno gradske voznje.
- Saša
- Postovi: 13125
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
Onoliki pesak nije normalan. Prašina da, ali ono je baš sitan pesak sa neke plaže. Pitanje je takođe i kako je dospeo u usis, nisu to baš lagane čestice.
Re: Domaće auto emisije
Pesak je i meni cudan a lisce i prasina su ok
Re: Domaće auto emisije
Jedne godine ja na moru i ekipa bugara se zaglavila na plaži. Lubeničar a6 se ukopao i izvlače ga sa Pajerom koji baca poprilično peska na masku audija.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Mislim da je negde spomenuo da je njegova žena vozila auto?
- Saša
- Postovi: 13125
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
Da, i ja sam pomislio na baš takav scenarij. Ili da mu je neko namerno nabacao dok je bio negde parkiran.Skipper je napisao: Jedne godine ja na moru i ekipa bugara se zaglavila na plaži. Lubeničar a6 se ukopao i izvlače ga sa Pajerom koji baca poprilično peska na masku audija.
Re: Domaće auto emisije
kako da mu namerno neko nabaca pesak na parkingu?? da otvori haubu, usis i ubaci lopatom
- Saša
- Postovi: 13125
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Domaće auto emisije
Lepo, auto radi, vlasnik nije pored njega, šibneš mu šaku dve peska u rešetku i ljuta guja sa (dva?) turba to očas usisa… a možda je prosto vozio negde kroz oluju koja je vitlala pesak na sve strane… A možda ga je neko i izvlačio sa plaže u koju je zapao zbog švaleracije, može biti svašta.
Re: Domaće auto emisije
Aj sve ostalo al da mu neko namerno baci pesak dok radi u leru..???
Btw pre neki dan nesto podignem haubu kod mene i vidim prasnjav motor onako prilicno a znam da nije bio dan ranije jer obicno prebrisem s vremena na vreme plastike pa se mislim odakle i setim se dan ranije na auto putu blizu BG vidim dosta prasine na asfaltu i sve se kovitla onako kako prolaze kola, gledam sta li je odakle, kad pogledam malo dalje pici kamion natovaren do vrha, bez pokrivke naravno i seje pesak samo tako a neki baja sa autom se vozi iza njega i guta prasinu.
Btw pre neki dan nesto podignem haubu kod mene i vidim prasnjav motor onako prilicno a znam da nije bio dan ranije jer obicno prebrisem s vremena na vreme plastike pa se mislim odakle i setim se dan ranije na auto putu blizu BG vidim dosta prasine na asfaltu i sve se kovitla onako kako prolaze kola, gledam sta li je odakle, kad pogledam malo dalje pici kamion natovaren do vrha, bez pokrivke naravno i seje pesak samo tako a neki baja sa autom se vozi iza njega i guta prasinu.
Re: Domaće auto emisije
Pesak sa pecanja, atari...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13125
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
^Moguće.
Ja sam jedom menjao filter vazduha motora posle 15-tak km vožnje po tek nasutom makadamu gde sam bio jedno 6. Ili 7. u koloni od 20-tak auta (isto neko pecanje bilo odnosno takmičenje u pecanju). Punto promenio boju iz crvene u belu koliku smo prašinu podigli. Kući sam iz filtera istresao kilo prašine i samo ga bacio u đubre i prošetao da kupim novi.
Ja sam jedom menjao filter vazduha motora posle 15-tak km vožnje po tek nasutom makadamu gde sam bio jedno 6. Ili 7. u koloni od 20-tak auta (isto neko pecanje bilo odnosno takmičenje u pecanju). Punto promenio boju iz crvene u belu koliku smo prašinu podigli. Kući sam iz filtera istresao kilo prašine i samo ga bacio u đubre i prošetao da kupim novi.
Re: Domaće auto emisije
Mene ne cudi pesak, 50k sa motorom koji dobrano usisava, vozen sigurno do nekih plaza, ponekad losem vremenu, blago van puta, sta god..
Re: Domaće auto emisije
Sasvim normalno, i za filter vazduha i za filter ulja.
Vidi se na snimku da je konstrukcija kućišta filtera takva da je vrlo plitko i da spreda ulazi u njega vazduh. Recept da se to na klipu dogadja redovno, prosto tako je napravljeno i nema veze sa datumima proizvodnje filtera.
Borko nema dovoljno iskustva očigledno pa se stalno iščudjava....filter i treba da bude prljav jer njegova osnovna funkcija i jeste da u sebi zadrži prljavštinu i samo čist vazduh propušta.
Čist filter je loš filter, to znači da je umesto zadržavanja omogućio da motor usisa.
To se naročito vidi na filteru kabine, oni lošiji su obično manje zaprljani kada se skinu.
Takodje, isto važi i za filter ulja. njegova osnovna funkcija je da papri zadrži u sebi čestice.
Ulje treba da bude crno, to znači da dobro obavljaju posao deteregenti i da je ostatak sagorevanja zadržan u ulju kao suspenzija umesto da cirkuliše po motoru.
Dakle, Borko zaključuje sve suprotno od normalnog ponašanja kakvo se očekuje da bude zatečeno po ptim stvarima.
Loše bi bilo da su filteri čisti, i da je ulje ko novo u motoru na tečna goriva.
Druga je pričau motoru koji koristi gasovita goriva, tamo ulje zaista i ostane čisto, prosto nema nesagorelih produkata sagorevanja, oksidacija gasa je gotovo uvek 100%tna i nema HC ostataka (čadji).
Vidi se na snimku da je konstrukcija kućišta filtera takva da je vrlo plitko i da spreda ulazi u njega vazduh. Recept da se to na klipu dogadja redovno, prosto tako je napravljeno i nema veze sa datumima proizvodnje filtera.
Borko nema dovoljno iskustva očigledno pa se stalno iščudjava....filter i treba da bude prljav jer njegova osnovna funkcija i jeste da u sebi zadrži prljavštinu i samo čist vazduh propušta.
Čist filter je loš filter, to znači da je umesto zadržavanja omogućio da motor usisa.
To se naročito vidi na filteru kabine, oni lošiji su obično manje zaprljani kada se skinu.
Takodje, isto važi i za filter ulja. njegova osnovna funkcija je da papri zadrži u sebi čestice.
Ulje treba da bude crno, to znači da dobro obavljaju posao deteregenti i da je ostatak sagorevanja zadržan u ulju kao suspenzija umesto da cirkuliše po motoru.
Dakle, Borko zaključuje sve suprotno od normalnog ponašanja kakvo se očekuje da bude zatečeno po ptim stvarima.
Loše bi bilo da su filteri čisti, i da je ulje ko novo u motoru na tečna goriva.
Druga je pričau motoru koji koristi gasovita goriva, tamo ulje zaista i ostane čisto, prosto nema nesagorelih produkata sagorevanja, oksidacija gasa je gotovo uvek 100%tna i nema HC ostataka (čadji).
Re: Domaće auto emisije
Znači nisam jedini kome smeta priča odmah jao jao vidi ovo ( samo fali ono ko ti ovo radio)
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Ne bih rekao da je normalno imati filter 5 godina bez zamene. Auto ubiven za 50k km.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk