Biciklizam
Re: Biciklizam
Gravel kao šljunak ili neka nova vrsta bajsa?
Za ovaj me samo brine geometrija, vidim da ga lepo peglaju van puta pa me zanima je l nezgodan i za neke normalne biciklističke rute, tipa 25. Maj do Ade i nazad ili Rovinj idem iz grada do plaže i tako…
Za ovaj me samo brine geometrija, vidim da ga lepo peglaju van puta pa me zanima je l nezgodan i za neke normalne biciklističke rute, tipa 25. Maj do Ade i nazad ili Rovinj idem iz grada do plaže i tako…
Boringly average, but also perfect for school run mums
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Biciklizam
Gravel kao gravel drumas za sve prilike, sve popularniji u svetu
Ma neces imati nikakvih problema sa 29" cak sta vise ja licno ne bih nista drugo ni gledao da gledam mtb.
Koliko si visok?
Ma neces imati nikakvih problema sa 29" cak sta vise ja licno ne bih nista drugo ni gledao da gledam mtb.
Koliko si visok?
Re: Biciklizam
178,5
Ne sviđa mi se da se grbavim na drumašu, a i tri put sam pao s jednog Rog-a pa imam averziju
Ne sviđa mi se da se grbavim na drumašu, a i tri put sam pao s jednog Rog-a pa imam averziju
Boringly average, but also perfect for school run mums
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Biciklizam
Dobro tu si sa visinom ne bi imao problema, na malim ramovima i 29" malo smesno izgleda, jer je kratko medjurastojanje pa je teze malo po uskim sumskim putevima.
Ali za to zasta planiras da koristis nemas nikakve brige ne brini i samo vozi i uzivaj
Nema bolje stvari od bicikla
Ali za to zasta planiras da koristis nemas nikakve brige ne brini i samo vozi i uzivaj
Nema bolje stvari od bicikla
- grujicd
- Postovi: 8367
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Izuzetna trka u ženskom biciklizmu na olimpijadi. Holandija je došla sa all stars timom, gde su em sve četiri bile pretendenti za zlato, em su kao tim mogle da pomažu jedna drugoj. Međutim rano u trci se izdvojila austrijanka Ana Kisenhofer, koja za razliku od holanđanki nema ni profesionalni aranžman, ove godine je učestvovala samo na nekoj manjoj trci u Austriji. I pošto je sama iz Austrije nije imala nikakvu timsku podršku. Holanđanke su se držale glavne grupe, taktizirale i čuvale snagu i dozvolile Ani da napravi toliku prednost da su je izgubile iz vida. Na kraju trke nisu bile ni svesne da je ispred. Kada je Van Vleuten prošla kroz cilj slavila je kao da je pobedila, nije ni bila svesna da je stigla tek do srebra.
Ana Kisenhofer je inače doktor matematike! Prava olimpijska priča gde amater pobeđuje profesionalce.
Ima na eurosportu cela trka ko hoće da vrati.
Ana Kisenhofer je inače doktor matematike! Prava olimpijska priča gde amater pobeđuje profesionalce.
Ima na eurosportu cela trka ko hoće da vrati.
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Biciklizam
Ali faca holandjanke kada su joj rekli
- grujicd
- Postovi: 8367
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Holanđanke su ispale jadne, ne što su se ispalile sa taktikom, već što nisu prišle da čestitaju pobednici, a tu su bile na par metara
Re: Biciklizam
Stigla je nova retro masina, specijalka.
Giant Peleton made in Taiwan. Proizvodnja oko 85,86 godina.
Ozbiljno vozen bajs, od strane teskog vozaca.
Veliki ram, visina 63 cm. Materijal osnovnih cevi je CroMo,
Od oka, dizajn rama je kopija Miyatinih ramova iz tog vremena, skoro 1 na 1.
Sto i ne cudi, jer su oni preko Holandije imali neke biznis kombinacije, tj deo managementa Koga Miyate, je nastavio biznis sa tajvanskim Giantom po istom biznis modelu. A model je bio, poruciti ramove sa istoka, napakovati shimano optemu, i prodvati eksluzivno kao holandski brend.
Uglavnom ocekujem izrazito kvalitetno sklopljen ram, koji je malo mrtvosan u voznji, ali videcemo.
Probacu da sacuvam i oporavim izvornu grupu delova sto je vise moguce, uz nove gume i neko lepo retro sediste.
polirana kocnica:
ram i viljuska:
Giant Peleton made in Taiwan. Proizvodnja oko 85,86 godina.
Ozbiljno vozen bajs, od strane teskog vozaca.
Veliki ram, visina 63 cm. Materijal osnovnih cevi je CroMo,
Od oka, dizajn rama je kopija Miyatinih ramova iz tog vremena, skoro 1 na 1.
Sto i ne cudi, jer su oni preko Holandije imali neke biznis kombinacije, tj deo managementa Koga Miyate, je nastavio biznis sa tajvanskim Giantom po istom biznis modelu. A model je bio, poruciti ramove sa istoka, napakovati shimano optemu, i prodvati eksluzivno kao holandski brend.
Uglavnom ocekujem izrazito kvalitetno sklopljen ram, koji je malo mrtvosan u voznji, ali videcemo.
Probacu da sacuvam i oporavim izvornu grupu delova sto je vise moguce, uz nove gume i neko lepo retro sediste.
polirana kocnica:
ram i viljuska:
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Gotov je Giant, oko 3 radna dana je trebalo da se od krsa napravi dobar bajs.
Mnogo posla oko zadnjeg tocka, ostalo manje vise standardno.
Rezultat je na probnim voznjama iznenadjujice dobar, bajs ima mnogo kvaliteta, i siguran sam da je radjen ram po nacrtima iz Miyate.
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Mnogo posla oko zadnjeg tocka, ostalo manje vise standardno.
Rezultat je na probnim voznjama iznenadjujice dobar, bajs ima mnogo kvaliteta, i siguran sam da je radjen ram po nacrtima iz Miyate.
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Mnogo lep bajs, ko grisina.
Pogon deluje da je iz vremena kad su bili elipsoidni?
Pogon deluje da je iz vremena kad su bili elipsoidni?
Re: Biciklizam
Bravo, ostro oko, pogon je elipsoidni i to Sugino Japan.
Bicikl ima 11kg, sto je OK, obzirom na veliki ram.
BAjs ima jos jedan redak detalj, naime ima Uniglide kasetu od Shimana .
Posto je stari lanac bio za djube, pojeo je i zubice lancanika.
Sa novim lancem stara kaseta je preskakala, i tu Uniglide ima taj benefit, da su lancanici simetricni, kaseta moze da se rasklopi, i da se svi lancanici okrenu na drugu stranu, i imate prakticno dva zivotna veka za kesetu.
Bicikl ima 11kg, sto je OK, obzirom na veliki ram.
BAjs ima jos jedan redak detalj, naime ima Uniglide kasetu od Shimana .
Posto je stari lanac bio za djube, pojeo je i zubice lancanika.
Sa novim lancem stara kaseta je preskakala, i tu Uniglide ima taj benefit, da su lancanici simetricni, kaseta moze da se rasklopi, i da se svi lancanici okrenu na drugu stranu, i imate prakticno dva zivotna veka za kesetu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Kako si saznao ovaj podatak? Ili si shvatio kad si video deo kako izgleda? Interesantno, sigurno je zamišljeno sa tom idejom.
Re: Biciklizam
Nisam bas sam shvatio, negde sam naleteo na taj podatak
TO je inace prvi freehub sistem od Shimana ( prvi inace, bio je famozni francuski Helicomatik, par godina pre njega...).
Stos je sto su zubici profilisani za olaksanu zamenu brzina, ali je profilisanje simetricno sa obe strane, pa nema nus pojava kad se sve zaokrene.
Potrebno je odviti 3 mala srafica koji drze lancanike zajedno, i svaki okrenuti na drugu stranu. Mali zajeb sto najmanji lancanik, koji lokuje sistem je navojni, njega nije moguce lako okrenuto bez dodatnih masinskih obrada, pa on je tu da se potrudi da nije bas sve idealno.
ALi obzirom da klasicni pogon ima 52 zuba napred, ja do tog najmanjeg, skoro nikad bas i ne dodjem, pa nije neka drama....
PS. SLedeca iteracija tj. Hyperglide, nema vise simetricne lancanike, vec ima mostice za brzu traziciju lanca izmedju brzina.
TO je inace prvi freehub sistem od Shimana ( prvi inace, bio je famozni francuski Helicomatik, par godina pre njega...).
Stos je sto su zubici profilisani za olaksanu zamenu brzina, ali je profilisanje simetricno sa obe strane, pa nema nus pojava kad se sve zaokrene.
Potrebno je odviti 3 mala srafica koji drze lancanike zajedno, i svaki okrenuti na drugu stranu. Mali zajeb sto najmanji lancanik, koji lokuje sistem je navojni, njega nije moguce lako okrenuto bez dodatnih masinskih obrada, pa on je tu da se potrudi da nije bas sve idealno.
ALi obzirom da klasicni pogon ima 52 zuba napred, ja do tog najmanjeg, skoro nikad bas i ne dodjem, pa nije neka drama....
PS. SLedeca iteracija tj. Hyperglide, nema vise simetricne lancanike, vec ima mostice za brzu traziciju lanca izmedju brzina.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
I ja sam pročitao svojevremeno na sajtu Sheldona Browna da UG zadnji lančanici mogu da se okreću na dve strane, jer su potpuno simetrični. Sledeća generacija, HG, je dobila "rampe" za brži prelazak na sledeći lančanik pri menjanju brzine, pa nisu simetrični. Još novija generacija, IG, je po meni bila najbolja, poboljšano je prebacivanje sa manjeg na veći. IG lančanici su bili deblji od HG (i napred i nazad), lanac je bio drugačiji i svuda u uputstvima je pisalo da se ne pokušava korišćenje HG lanca jer će se zaglaviti. IG je postojao samo u varijanti sa 7 i 8 brzina.
Sa prelaskom na 9 brzina, debljina lančanika je smanjena, nisu mogli da naprave tako tanke IG i vratili su se na HG. Takođe, ako se dobro sećam, ovo je sve bilo samo za MTB komponente. Trkački pogoni nisu ni prelazili sa HG na IG. Verovatno zbog toga što su kod njih razlike broja zubaca male, pa nije bilo potrebe da se dodatno poboljšava prebacivanje sa manjeg na veći.
Sa prelaskom na 9 brzina, debljina lančanika je smanjena, nisu mogli da naprave tako tanke IG i vratili su se na HG. Takođe, ako se dobro sećam, ovo je sve bilo samo za MTB komponente. Trkački pogoni nisu ni prelazili sa HG na IG. Verovatno zbog toga što su kod njih razlike broja zubaca male, pa nije bilo potrebe da se dodatno poboljšava prebacivanje sa manjeg na veći.
Ђенерал Јанковић
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Bajkerski pozdrav iz Albanije. Na put do Albanije krenuo sam sa drugarom iz Berana. Bickle smo stavili na kola i dovezli se do Plava odakle smo nastavili put ka granici biciklima. Isli smo preko Vojnog sela do Gusinja a od Gusinja do granice. Granicni prelaz smo presli samo sa licnom kartom a posle smo nastavii da vozimo do mesta Lepushe. Nazad smo vozili do Vrmoshe.