Biciklizam
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Uzeo novu spoljašnju za pozadi, Schwalbe 26x1.5 slik. Dobro deluje na prvu loptu, zamenio bih odmah i prednju da ne košta 2500din
Razmišljam da li da nešto radim sa kormanom. Sad je dosta nisko u odnosu na sic, pa su ruke opterećene. Sa druge strane ovako je bolja aerodinamika. Ako uzmem lulu sa podešavanjem ugla imaću ovo ili ono, komfor ili performanse. Da li neko ima iskustva sa egzotičnijim kormanima, na primer video sam danas u prolazu korman koji ima još jedan "sprat" iznad. Ili da nadem drugačije nastavke, ovi sad su kratki i ne pruzaju preterano drugačiju poziciju.
Bajs u svom prirodnom okruženju na Adi:
Edit: znam i šta je pravi odgovor za moje pitanje o kormanu
Razmišljam da li da nešto radim sa kormanom. Sad je dosta nisko u odnosu na sic, pa su ruke opterećene. Sa druge strane ovako je bolja aerodinamika. Ako uzmem lulu sa podešavanjem ugla imaću ovo ili ono, komfor ili performanse. Da li neko ima iskustva sa egzotičnijim kormanima, na primer video sam danas u prolazu korman koji ima još jedan "sprat" iznad. Ili da nadem drugačije nastavke, ovi sad su kratki i ne pruzaju preterano drugačiju poziciju.
Bajs u svom prirodnom okruženju na Adi:
Edit: znam i šta je pravi odgovor za moje pitanje o kormanu
Re: Biciklizam
Ako mislis na one pereca volane, i to bi mogao da ti dam da probas, ali kad odbojas moju pomoc, onda nista
A i te lule na savijanje, imam 50 lula, ali ne za taj standard....
https://www.geagea.xyz/products.aspx?cn ... 2&pr=65.99
A i te lule na savijanje, imam 50 lula, ali ne za taj standard....
https://www.geagea.xyz/products.aspx?cn ... 2&pr=65.99
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Vazda je na biciklu nesto optereceno, pa su neki put i ruke.
Visinu bi mogao da podesavas distancerima ispod lule, ali se u tvom slucaju to nece desiti jer je kratka cevka od prednje viljuske (amorta), i ti nemas gde da ih stavis.
Lula sa promenjivim uglom je teska i uzas ruzno resenje.
Stavljanje lule sa vecim uglom smanjice ti efektivnu duzinu lule.
U svakom slucaju podizanja volana, ne gine ti stavljanje novog buzira za prednju kocnicu jer ti je trenutni knap.
I dalje mislim da imas problem sa pozicijom V- brake. Kraci kocnice ne stoje pravilno, koliko moze da se vidi iz ovog ugla.
Svi leptiri na bajsu ti grdo stoje.
Zadnje svetlo ti gleda u kosmos.
Visinu bi mogao da podesavas distancerima ispod lule, ali se u tvom slucaju to nece desiti jer je kratka cevka od prednje viljuske (amorta), i ti nemas gde da ih stavis.
Lula sa promenjivim uglom je teska i uzas ruzno resenje.
Stavljanje lule sa vecim uglom smanjice ti efektivnu duzinu lule.
U svakom slucaju podizanja volana, ne gine ti stavljanje novog buzira za prednju kocnicu jer ti je trenutni knap.
I dalje mislim da imas problem sa pozicijom V- brake. Kraci kocnice ne stoje pravilno, koliko moze da se vidi iz ovog ugla.
Svi leptiri na bajsu ti grdo stoje.
Zadnje svetlo ti gleda u kosmos.
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Uzeo ručke za bajs. Stare su ionako bile za bacanje. Ergon GP5. Nisam video da ima kod nas da se kupe novi, ali sam našao malo korištene na CB.
Kao prvo, imaju proširenje na samim ručkama, ali imaju i integrisane rogove kojima se odvojeno podešava ugao. Prvo sam probao sa nekim umerenim uglom, ali mi više odgovara ovako skoro uspravno.
Prvi utisci su da mi ovi "jastučići" pomažu ali sitno, ali zato rogovi dosta znače. Jedino što su tvrdi, ali nema tog opterećenja ruku na koje sam navikao. Ono što me je iznenadilo je da nisam ništa sporiji u gornjem položaju, čak kao i da se ubrzam. Verovatno se nešto drugačije koriste mišići, a te moje krstareće brzine 23-25kmh nisu toliko aerodinamički zahtevne.
Kao prvo, imaju proširenje na samim ručkama, ali imaju i integrisane rogove kojima se odvojeno podešava ugao. Prvo sam probao sa nekim umerenim uglom, ali mi više odgovara ovako skoro uspravno.
Prvi utisci su da mi ovi "jastučići" pomažu ali sitno, ali zato rogovi dosta znače. Jedino što su tvrdi, ali nema tog opterećenja ruku na koje sam navikao. Ono što me je iznenadilo je da nisam ništa sporiji u gornjem položaju, čak kao i da se ubrzam. Verovatno se nešto drugačije koriste mišići, a te moje krstareće brzine 23-25kmh nisu toliko aerodinamički zahtevne.
Re: Biciklizam
Skinuo sam masivne Maratonke i stavio premium trkacke slikove, prednja trpi 10 bara. Bicikl je smesan lagan i brz. Trkacke gume su mu dale 10 posto boosta na staru brzinu.
Sto se tice polozaja, trik je da imas vise upotrebljivih hvatova i da ih rotiras na 10ak minuta, tako izbegavas da utrnes.
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Sto se tice polozaja, trik je da imas vise upotrebljivih hvatova i da ih rotiras na 10ak minuta, tako izbegavas da utrnes.
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Kakvi su ti menjači na kraju kormana za upotrebu, ako su to uopšte menjači?
Re: Biciklizam
To su bar-end shifteri, menjaci poznati jos od sredine proslog veka, koristili su se jedno vreme na trkama, popularna osobina je sto si mogo da krijes trenutak saltanja u, samim tim ne najavljujes napad.
Popularni su u turing sveru jer nemaju interferenciju sa teretom koji je na biciklu napred.
Ja ih prvi put sada vozim, i meni sasvim odgovaraju, nemaju neke narocite prednosti , a ni mane u mojoj primeni.
Moji su inace frikcioni, i dobio sam ih na poklon, i jako sam happy sto su ovde lepo legli. Moj konkretn model je Suntour, vrhunska proizvodnja,
http://www.bikerecyclery.com/vintage-su ... ction-exc/
Inace imam jos jedan komplet, od Shimana, koji cekaju na ugradnju.
Popularni su u turing sveru jer nemaju interferenciju sa teretom koji je na biciklu napred.
Ja ih prvi put sada vozim, i meni sasvim odgovaraju, nemaju neke narocite prednosti , a ni mane u mojoj primeni.
Moji su inace frikcioni, i dobio sam ih na poklon, i jako sam happy sto su ovde lepo legli. Moj konkretn model je Suntour, vrhunska proizvodnja,
http://www.bikerecyclery.com/vintage-su ... ction-exc/
Inace imam jos jedan komplet, od Shimana, koji cekaju na ugradnju.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Inace Suntour - Maeda je avangarda biciklizma, firma koja je pravila fantasticnu tehniku, nije se snasla na trzistu, los marketing sta li, i pukli su i bankrotirali.
Prakticno su osmislili moderan dizajn zadnjih menjaca, koji su kad su im patenti istekli, iskopirali svi ostali.
Fantasticne grupe su pravili, uvek u vrhu po kvalitetu rada.
Za zadnje menjace 15 godina su bili ispred ostalih.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Mala rekapitulacija koliko sam potrošio na popravku i "zatezanje" bajsa:
- točak (+ugradnja) 4000. Realno sam to mogao i sam, samo mi bilo frka da li je prebacivanje kasete neki bauk i da li tu može da bude neke nekompatibilnosti) 4000. Ovako su mi oni u servisu uštinuli unutrašnju (mislim da si Bax tu 99% u pravu da je to uzrok pucanja). A mogla je i samo nabla, ali bi to morao kod nekog da zameni.
- ručke (+poštarina) 4000
- spoljašnja i unutrašnja guma 3000.
Ukupno 11.000din. Nije ni malo, ali vidim da mi se vratila želja i da samo gledam kad mogu na vožnju, prema tome - vredi.
Sledeći veliki apgrejd je da skinem jedno 10-15 kila i nabacim malo forme
- točak (+ugradnja) 4000. Realno sam to mogao i sam, samo mi bilo frka da li je prebacivanje kasete neki bauk i da li tu može da bude neke nekompatibilnosti) 4000. Ovako su mi oni u servisu uštinuli unutrašnju (mislim da si Bax tu 99% u pravu da je to uzrok pucanja). A mogla je i samo nabla, ali bi to morao kod nekog da zameni.
- ručke (+poštarina) 4000
- spoljašnja i unutrašnja guma 3000.
Ukupno 11.000din. Nije ni malo, ali vidim da mi se vratila želja i da samo gledam kad mogu na vožnju, prema tome - vredi.
Sledeći veliki apgrejd je da skinem jedno 10-15 kila i nabacim malo forme
Re: Biciklizam
Bitno je da si zadovoljan, inace sudeci po polozaju hvataljki, za tebe je holander bajs dok ne skines tih 15kg viska.
Poznato je da kako voznjom ulazis u formu, biva to sve ugodnija malo agresivnija pozicija, tako da vozikaj, pa ce biti i to sve bolje.
Poznato je da kako voznjom ulazis u formu, biva to sve ugodnija malo agresivnija pozicija, tako da vozikaj, pa ce biti i to sve bolje.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Hello, imam 2 bicikla koja su kupljena pre 10+ godina. Vozena nekoliko puta, parkirana u garazi sve vreme. Volela bi da osposobim jedan od ova dva. Koji je bolji (u koji se vredi vise uloziti?). preporuka za neki servis?
Re: Biciklizam
EVo ako hoces moj savet.
Bicikli su oba bezveze, u smislu da ne vredi ulagati nesto u njih. Ja takve bicikle nadjem za 30-40 evra na pijaci.
S druge strane, bicikl koji stoji na suvom i ne propada brzo.
Tako da ja bih verovatno nadvao gume na oba(slicni su), i provozao po krug te video kako se ponasaju, pa onda da ti kazem sta bi imalo smisla konkretno eventuano doraditi, da ne bacas pare za bezveze.
Bicikli su oba bezveze, u smislu da ne vredi ulagati nesto u njih. Ja takve bicikle nadjem za 30-40 evra na pijaci.
S druge strane, bicikl koji stoji na suvom i ne propada brzo.
Tako da ja bih verovatno nadvao gume na oba(slicni su), i provozao po krug te video kako se ponasaju, pa onda da ti kazem sta bi imalo smisla konkretno eventuano doraditi, da ne bacas pare za bezveze.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Hvala Bax!
Znam da su bezveze, zato ne bi ni ulagala previse, samo najosnovnije da ga osposobim, gume, podmazati lanac i to. Vazi, uradicu tako
Znam da su bezveze, zato ne bi ni ulagala previse, samo najosnovnije da ga osposobim, gume, podmazati lanac i to. Vazi, uradicu tako
Re: Biciklizam
Nema na cemu, probajte, pa na osnovu utisaka da vidimo sta bi moglo da se pametno uradi. Poz.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.