Biciklizam
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Pa da bude brzi
Re: Biciklizam
Aero su teži i to osetno i po pravilu karbonski, a karbon i kočenje po istom nisu u ljubavi. Da imam diskove verovatno bih uzeo karbonske obruče, al dok sam na ovom ramu aluminium je bolji izbor.
Re: Biciklizam
Poslednja izmena od Bax u 04 Maj 2016, 23:14, izmenjeno 2 puta ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Biciklizam
Kad je Peugeot prestao da pravi bicikle? Ujak ga je davno kupio i kune se u njega (golfa ne racuna ) i dan danas.
Sent from my LG-H440n
Sent from my LG-H440n
Re: Biciklizam
Sta znam, imali su par top modela, ostalo je obicna komercijala, tj imali su dosta robusnih modela, ali malo vrhunskih bicikla...
Oni su bili industrijska revolucija zajedno sa jos par kompanija (Hercules, Raleigh, Bianchi....), stancovali su bajseve ko sumanuti...
Oni su bili industrijska revolucija zajedno sa jos par kompanija (Hercules, Raleigh, Bianchi....), stancovali su bajseve ko sumanuti...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Kolko to zadovoljstvo okvirno kosta?Paja je napisao:Aero su teži i to osetno i po pravilu karbonski, a karbon i kočenje po istom nisu u ljubavi. Da imam diskove verovatno bih uzeo karbonske obruče, al dok sam na ovom ramu aluminium je bolji izbor.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Bax ja znam da je tebi to uzivanje ali zasto si se maltretirao sa ovim gripovima? Mislim da je bolje da si kupio druge gumene za max 10e.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Biciklizam
Ma ceo taj bajs mi ne treba, ali je bio simpatican, pa sam ga uzeo, bio je i jeftin, tako da ne mislim nesto da ulazem u njega...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Bike buying addiction.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Biciklizam
Pa sad sam se malo relaksirao, usao sam u trend da kupujem sve bolje i bolje, posto sad vise nemam gde da ih drzim, tako da imam definitivno zavisnost, ali sad mi se ocepila dizna, sad zelim neke vrhunske komade, ovaj Zope je interesantan da operem sa njim klince na Adi...
Inace Zope kad je stigao, u ramu je bilo litar vode, kao da je bio u poplavi, isto bajs iz Svice...
Inace Zope kad je stigao, u ramu je bilo litar vode, kao da je bio u poplavi, isto bajs iz Svice...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Znaci bice varijanta od celika do karbona.
Sto se tice vode, iz mog rama je isteklo oko 2 dcl vode kada mi je majstor otvarao patronu. Nedelju dana pre servisa me je uhvatio pljusak na 15km od kuce i za vreme voznje se nakupila voda unutra i to kroz neku rupu koja se nalazi u blizini patrone.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sto se tice vode, iz mog rama je isteklo oko 2 dcl vode kada mi je majstor otvarao patronu. Nedelju dana pre servisa me je uhvatio pljusak na 15km od kuce i za vreme voznje se nakupila voda unutra i to kroz neku rupu koja se nalazi u blizini patrone.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Biciklizam
Nisam siguran za karbon, cak ni alu nema taj oldtimer fazon, hteo am da pazarim jedan alu bajs, ali od firme koja je pionir u tim alu ramovima jos iz 70tih godina, mozda se nesto i ispregovaram....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Šta tačno? Karbonski ili ovi moji?Bax je napisao:Kolko to zadovoljstvo okvirno kosta?Paja je napisao:Aero su teži i to osetno i po pravilu karbonski, a karbon i kočenje po istom nisu u ljubavi. Da imam diskove verovatno bih uzeo karbonske obruče, al dok sam na ovom ramu aluminium je bolji izbor.
Re: Biciklizam
pa sve sto znas od cena, konkretno tvoji?
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Moji novi, ručno pleteni u Nemačkoj su oko 750€, a ja ih platio 310 sa šipingom do Zagreba i uz njih stigle vrhunske gume koje će u oglase jer su 23mm.
Karbonski polovni su kod nas oko 450€ pa na više. Mana im je što su suviše retki za moj ukus. Kod nas se generalno slabo pojavljuju dobri točkovi. I ono što je stvarno odlično je ili reko pleteno za moj ukus ili precenjeno.
Novi karbonski sa novartec nablama mogu se nađu za slične pare na Aliju. Ima proverenih prodavaca, al je pitanje šipinga i carine.
Brendirani karbonski nisu ispod 1000€, a mogu da budu i 5000.
Što se mene tiče karbon i drumske ili V kočnice nisu nešto što bih vozio. Nisam ubeđen u dugotrajnost jer je karbon osetljiv na toplotu prilikom kočenja. Zato su počeli da prave sve šire obruče da bi deo oko kočione površine bio deblji. To je problem koji se javlja kod klasičnih guma jer je ispod kočione površine onaj tanak deo obruča sa falcom u koji upada guma. Tabulari i karbon su mnogo bolja kombinacija.
Da vozim diskove, bez problema bih uzeo no name kineske karbonske obruče od nekog od proverenih prodavaca i upleo točkove.
Karbonski polovni su kod nas oko 450€ pa na više. Mana im je što su suviše retki za moj ukus. Kod nas se generalno slabo pojavljuju dobri točkovi. I ono što je stvarno odlično je ili reko pleteno za moj ukus ili precenjeno.
Novi karbonski sa novartec nablama mogu se nađu za slične pare na Aliju. Ima proverenih prodavaca, al je pitanje šipinga i carine.
Brendirani karbonski nisu ispod 1000€, a mogu da budu i 5000.
Što se mene tiče karbon i drumske ili V kočnice nisu nešto što bih vozio. Nisam ubeđen u dugotrajnost jer je karbon osetljiv na toplotu prilikom kočenja. Zato su počeli da prave sve šire obruče da bi deo oko kočione površine bio deblji. To je problem koji se javlja kod klasičnih guma jer je ispod kočione površine onaj tanak deo obruča sa falcom u koji upada guma. Tabulari i karbon su mnogo bolja kombinacija.
Da vozim diskove, bez problema bih uzeo no name kineske karbonske obruče od nekog od proverenih prodavaca i upleo točkove.