Biciklizam

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
BAJKER
Postovi: 6087
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Biciklizam

Post od BAJKER » 04 Maj 2016, 17:59

Pa da bude brzi :kezo:
Slika

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Biciklizam

Post od Paja » 04 Maj 2016, 20:57

Aero su teži i to osetno i po pravilu karbonski, a karbon i kočenje po istom nisu u ljubavi. Da imam diskove verovatno bih uzeo karbonske obruče, al dok sam na ovom ramu aluminium je bolji izbor.

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Biciklizam

Post od Bax » 04 Maj 2016, 23:03

Ciscenje kocnica, zenski Peugeot:
pre
Slika
posle
Slika





presvkacenje ruckica:
pre
Slika
posle
Slika

Slika
Poslednja izmena od Bax u 04 Maj 2016, 23:14, izmenjeno 2 puta ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12317
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Biciklizam

Post od shandu90 » 04 Maj 2016, 23:13

Kad je Peugeot prestao da pravi bicikle? Ujak ga je davno kupio i kune se u njega (golfa ne racuna :kezo:) i dan danas.

Sent from my LG-H440n

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Biciklizam

Post od Bax » 04 Maj 2016, 23:17

Sta znam, imali su par top modela, ostalo je obicna komercijala, tj imali su dosta robusnih modela, ali malo vrhunskih bicikla...
Oni su bili industrijska revolucija zajedno sa jos par kompanija (Hercules, Raleigh, Bianchi....), stancovali su bajseve ko sumanuti...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Biciklizam

Post od Bax » 04 Maj 2016, 23:43

Paja je napisao:Aero su teži i to osetno i po pravilu karbonski, a karbon i kočenje po istom nisu u ljubavi. Da imam diskove verovatno bih uzeo karbonske obruče, al dok sam na ovom ramu aluminium je bolji izbor.
Kolko to zadovoljstvo okvirno kosta?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15138
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Biciklizam

Post od Kuzmanovic » 04 Maj 2016, 23:49

Bax ja znam da je tebi to uzivanje ali zasto si se maltretirao sa ovim gripovima? Mislim da je bolje da si kupio druge gumene za max 10e.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Biciklizam

Post od Bax » 05 Maj 2016, 00:02

Ma ceo taj bajs mi ne treba, ali je bio simpatican, pa sam ga uzeo, bio je i jeftin, tako da ne mislim nesto da ulazem u njega...

Slika
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15138
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Biciklizam

Post od Kuzmanovic » 05 Maj 2016, 00:09

Bike buying addiction. :D

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Biciklizam

Post od Bax » 05 Maj 2016, 00:18

Pa sad sam se malo relaksirao, usao sam u trend da kupujem sve bolje i bolje, posto sad vise nemam gde da ih drzim, tako da imam definitivno zavisnost, ali sad mi se ocepila dizna, sad zelim neke vrhunske komade, ovaj Zope je interesantan da operem sa njim klince na Adi...

Inace Zope kad je stigao, u ramu je bilo litar vode, kao da je bio u poplavi, isto bajs iz Svice...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15138
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Biciklizam

Post od Kuzmanovic » 05 Maj 2016, 00:27

Znaci bice varijanta od celika do karbona. :)

Sto se tice vode, iz mog rama je isteklo oko 2 dcl vode kada mi je majstor otvarao patronu. Nedelju dana pre servisa me je uhvatio pljusak na 15km od kuce i za vreme voznje se nakupila voda unutra i to kroz neku rupu koja se nalazi u blizini patrone.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Biciklizam

Post od Bax » 05 Maj 2016, 00:31

Nisam siguran za karbon, cak ni alu nema taj oldtimer fazon, hteo am da pazarim jedan alu bajs, ali od firme koja je pionir u tim alu ramovima jos iz 70tih godina, mozda se nesto i ispregovaram....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Biciklizam

Post od Paja » 05 Maj 2016, 09:37

Bax je napisao:
Paja je napisao:Aero su teži i to osetno i po pravilu karbonski, a karbon i kočenje po istom nisu u ljubavi. Da imam diskove verovatno bih uzeo karbonske obruče, al dok sam na ovom ramu aluminium je bolji izbor.
Kolko to zadovoljstvo okvirno kosta?
Šta tačno? Karbonski ili ovi moji?

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Biciklizam

Post od Bax » 05 Maj 2016, 12:04

pa sve sto znas od cena, konkretno tvoji?

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Biciklizam

Post od Paja » 05 Maj 2016, 12:32

Moji novi, ručno pleteni u Nemačkoj su oko 750€, a ja ih platio 310 sa šipingom do Zagreba i uz njih stigle vrhunske gume koje će u oglase jer su 23mm.

Karbonski polovni su kod nas oko 450€ pa na više. Mana im je što su suviše retki za moj ukus. Kod nas se generalno slabo pojavljuju dobri točkovi. I ono što je stvarno odlično je ili reko pleteno za moj ukus ili precenjeno.

Novi karbonski sa novartec nablama mogu se nađu za slične pare na Aliju. Ima proverenih prodavaca, al je pitanje šipinga i carine.
Brendirani karbonski nisu ispod 1000€, a mogu da budu i 5000.

Što se mene tiče karbon i drumske ili V kočnice nisu nešto što bih vozio. Nisam ubeđen u dugotrajnost jer je karbon osetljiv na toplotu prilikom kočenja. Zato su počeli da prave sve šire obruče da bi deo oko kočione površine bio deblji. To je problem koji se javlja kod klasičnih guma jer je ispod kočione površine onaj tanak deo obruča sa falcom u koji upada guma. Tabulari i karbon su mnogo bolja kombinacija.

Da vozim diskove, bez problema bih uzeo no name kineske karbonske obruče od nekog od proverenih prodavaca i upleo točkove.

Odgovori