Biciklizam
Re: Biciklizam
Jedino da ga probamo sa trkackim tockovima i gumama, ako to ne donese bitnu razliku, nemam ideju sta bi moglo da se zameni?
Ovako ne deluje, da bi trebao bas da je mrcina
Uzgred, stari Giant, ne znam koji je, ali Giant je bio vrhunski proizvodjac, on je afirmisao tajvanske ramove, sredinom 80tih.
Radili su kopije japanske Miyate, i to extra kopije, i to za holandsko trziste.
Ovako ne deluje, da bi trebao bas da je mrcina
Uzgred, stari Giant, ne znam koji je, ali Giant je bio vrhunski proizvodjac, on je afirmisao tajvanske ramove, sredinom 80tih.
Radili su kopije japanske Miyate, i to extra kopije, i to za holandsko trziste.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Uninuni
- Postovi: 892
- Pridružio se: 21 Jan 2013, 19:30
- Garaža: Fiat Bravo 1.9 2007, Mazda Cx 5 2,2 2017
- Lokacija: Novi Sad, Serbia
Re: Biciklizam
Mozda je samo polozaj sjedenja drugaciji pa ti se cini da teze ide (nemam sad osjecaj kakvi su ostali u poredjenju sa ovim). Ono gdje ja imam osjecaj da bicikl nije dobar jeste kad vozim malu u sjedistu (prednje) pa moram da spustim visinu mog sjedista jer ne mogu drugacije da se popnem na njega . Tada nemam pun zamah noge i jednostavno jedva krenem sa bikeom kao da je uvijek uzbrdo . Ali kad se mala ne vozi (skinem sjediste) i podignem moje .... osjecaj ne neuporediv.
Tako da probaj da eksperimentises (ako vec nisi)
Tako da probaj da eksperimentises (ako vec nisi)
Re: Biciklizam
Uzeo sam pre neki dan i jednog malog trkackog Italijana, bio je mnogo sladak, nazvao sam ga buba mara.paul smart je napisao: ↑10 Avg 2022, 07:53Obaveštavaj nas kako budu tekli radovi, šalji slike da pratimo
Godiste je oko 1990og.
Ovo mi je inace najmanji ozbiljan bajs, ram je 52, planirao sam da ga ostavim za nekog zenskog clana porodice (ako bude neko raspolozen), do tada uspeo sam nekako da se smestim i na njega, za test voznju.
Probao sam ga po brdima, i tu se bas mucim, ima jake prenose, i prvi put mi se desava da neki bajs ne mogu da popenjem uz uspon. 40x26 je najlaksi prenos na italijanu, bajs Koga mixte, koji inace vozim ovde ima 32x28.
Bio je u solidnom stanju, malo sam precesljao tockove, zamenio mast, ucentrirao ih, zamenio jedan klipsor, i sajle za menjac, premotao trake, ostalo je ocisceno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Postovi: 25
- Pridružio se: 31 Avg 2021, 12:00
Re: Biciklizam
Fino fino. Ako te ne mrzi kaci i neke slike, pre-posle, to mu dodje kao slag na tortu u celoj priciBax je napisao: ↑16 Avg 2022, 13:26Uzeo sam pre neki dan i jednog malog trkackog Italijana, bio je mnogo sladak, nazvao sam ga buba mara.paul smart je napisao: ↑10 Avg 2022, 07:53Obaveštavaj nas kako budu tekli radovi, šalji slike da pratimo
Godiste je oko 1990og.
Ovo mi je inace najmanji ozbiljan bajs, ram je 52, planirao sam da ga ostavim za nekog zenskog clana porodice (ako bude neko raspolozen), do tada uspeo sam nekako da se smestim i na njega, za test voznju.
Probao sam ga po brdima, i tu se bas mucim, ima jake prenose, i prvi put mi se desava da neki bajs ne mogu da popenjem uz uspon. 40x26 je najlaksi prenos na italijanu, bajs Koga mixte, koji inace vozim ovde ima 32x28.
Bio je u solidnom stanju, malo sam precesljao tockove, zamenio mast, ucentrirao ih, zamenio jedan klipsor, i sajle za menjac, premotao trake, ostalo je ocisceno.
Svaka cast za entuzijazam
Re: Biciklizam
Evo kratke pricice, nabavio sam malog Italijana, godiste, procena 1990.
Firma radi bicikle u blizini Venecije od 1919 godine, tako da se moze reci da je ovo delic istorije
Porodica Gemmati, tri generacije, rucni rad.
Uspesna trkacka istorija sredinom proslog veka, zvali su ih Maserati biciklizma.
Slika sa velodroma:
Poster iz nekih drugih vremena:
online image hosting
I dan danas rade rucno ramove i cena jednog takvog bicikla je oko 3500 dolara, model Nucleo.
Firma radi bicikle u blizini Venecije od 1919 godine, tako da se moze reci da je ovo delic istorije
Porodica Gemmati, tri generacije, rucni rad.
Uspesna trkacka istorija sredinom proslog veka, zvali su ih Maserati biciklizma.
Slika sa velodroma:
Poster iz nekih drugih vremena:
online image hosting
I dan danas rade rucno ramove i cena jednog takvog bicikla je oko 3500 dolara, model Nucleo.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Postovi: 25
- Pridružio se: 31 Avg 2021, 12:00
Re: Biciklizam
Super priča iza bicikla, gde ih samo nalaziš Stvarno je interesantno pratiti teme gde postoji strast iza postupaka, skidam kapu za urađeno
Re: Biciklizam
Nesto novo sredjujem za vracanje u upotrebu.
Italijan, procena, s kraja 70tih, pocetak 80tih.
Retkost na nasim prostorima, ram uradjen u cromavelato tehnici lakiranja.
Radjeno je obaranje mufova, sto je karakteristicno za ramove koji si bili nesto vise klase, kako bi se smanjila naprezanja na ivicama ramova tokom voznje.
Nikakve podatke o proizvodjacu ne mogu da pronadjem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Biciklizam
Evo danas vozim bajs po NS, i konačno sam shvatio moj zajeb.
Ram mi je prevelik.
Ram mi je prevelik.
Re: Biciklizam
Kako si to zakljucio?
Re: Biciklizam
Da malo razbijem monotoniju, uzeo sam za drugara jednog MTB Scott-a. Bicikl je bio flagship model iz 1993.
Poslednja godina kad su radili celik na najboljim modelima.
Oprema Deore xt, cevi Tange prestige.
Bicikl je sto se tice mehanike malo vozen, fabricke gume na njemu, ali zapusten od stajanja napolju.
Prvi veliki problem je bila zapekla sticna. Resen je sa brute force tehnikom, i polugama od 2 metra.
Potom je reseno sto su propali elastimeri u viljisci, tu je privremeni uradjeno ukrucenje, dok se me nadju odgovarajice opruge, ili elastomeri.
Zatim su razradjene zapekle ruckice menjaca.
Zakrpljeno Vetta sediste, malo podmazan lanac i bicikl doveden u polozaj za voznju. Uradjene trake volana.
Posle probne voznje drugar kome je bicikl inace osnovno prevozno sredstvo i koji je vozio novije alu mtb, je odusevljen koliko je dobar bicikl dobio, i kako prefinjeno radi, i sa kojom lakocom se vozi. Cena svega, reda dve nove gume.
Jos malo zanimljivosti, bajs te klase je kostao reda 1400 dolara pre 30 godina u USA. Preracunato u danasnje pare to je oko 3000 evra.
Znaci nesto sto je imalo lepu vrednost u svoje vreme, stvar za ljubitelje.
Bicikl sa biranim delovima, italijanski kozni sic, vrhunski menjaci, cak i zbice su tanjene, kako bi bile sto lakse, premium kvalitet. Neki alu delovi su oksidovali tokom skladistenja, ali ne i premium celicne zbice, sjaje se kao iz fabrike.
Plus je materijal rama, vrhunski japanski cro-mo prakticno vecan, i pred njim su jos godine voznje.
Naci nesto tako sto nema kilometre u tockovima, i uzivati.
Naravno, bilo je potrebno par dana da se sve to malo pretrese, i osposobi za voznju posle dugogodisnjeg sna.
(pola litre znoja da se otkljuca zapekla sticna....)
Poslednja godina kad su radili celik na najboljim modelima.
Oprema Deore xt, cevi Tange prestige.
Bicikl je sto se tice mehanike malo vozen, fabricke gume na njemu, ali zapusten od stajanja napolju.
Prvi veliki problem je bila zapekla sticna. Resen je sa brute force tehnikom, i polugama od 2 metra.
Potom je reseno sto su propali elastimeri u viljisci, tu je privremeni uradjeno ukrucenje, dok se me nadju odgovarajice opruge, ili elastomeri.
Zatim su razradjene zapekle ruckice menjaca.
Zakrpljeno Vetta sediste, malo podmazan lanac i bicikl doveden u polozaj za voznju. Uradjene trake volana.
Posle probne voznje drugar kome je bicikl inace osnovno prevozno sredstvo i koji je vozio novije alu mtb, je odusevljen koliko je dobar bicikl dobio, i kako prefinjeno radi, i sa kojom lakocom se vozi. Cena svega, reda dve nove gume.
Jos malo zanimljivosti, bajs te klase je kostao reda 1400 dolara pre 30 godina u USA. Preracunato u danasnje pare to je oko 3000 evra.
Znaci nesto sto je imalo lepu vrednost u svoje vreme, stvar za ljubitelje.
Bicikl sa biranim delovima, italijanski kozni sic, vrhunski menjaci, cak i zbice su tanjene, kako bi bile sto lakse, premium kvalitet. Neki alu delovi su oksidovali tokom skladistenja, ali ne i premium celicne zbice, sjaje se kao iz fabrike.
Plus je materijal rama, vrhunski japanski cro-mo prakticno vecan, i pred njim su jos godine voznje.
Naci nesto tako sto nema kilometre u tockovima, i uzivati.
Naravno, bilo je potrebno par dana da se sve to malo pretrese, i osposobi za voznju posle dugogodisnjeg sna.
(pola litre znoja da se otkljuca zapekla sticna....)
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Poznat bicikl.
Fantasticna geometrija, odlicne cevi. Kablovi rutirani kud je bog zapovedio. Viljuska je kruta ili amort?
Fantasticna geometrija, odlicne cevi. Kablovi rutirani kud je bog zapovedio. Viljuska je kruta ili amort?