Biciklizam
Re: Biciklizam
Celik ima tu osobinu da je udoban, i uvija se ceo ram kako bi apsorbovao neravnine, zato ne zavisi toliko od debljine guma.
Iz tog razloga po performansama ne moze da se nosi sa drugom materijalima, pored toga sto je i nesto tezi.
Iz tog razloga po performansama ne moze da se nosi sa drugom materijalima, pored toga sto je i nesto tezi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Složio bih se da je kvalitet bitniji od širine. Moj bicikl je došao sa Espoir Sport 700x30 (naduvane na 75/80 psi budu oko 32mm na 19mm obruču). GP5000 od 28mm je nešto udobnija i daleko brža (na 85/90 psi bude 29mm, isti obruč).
Ali Espoir su prešle 10 hiljada km i nisu ni blizu gotove, kontrolne rupice su jasno vidljive. GP5000 su prešle tek 2000 pa ne mogu da sudim o trajnosti, ali po tuđim iskustvima neće to biti ni blizu 10k.
Espoir sam probušio jednom za dve godine, ali je guma 430g jedna, a obe GP5000 su 500g. Na GP5000 imao bušenje odmah u prvom mesecu korišćenja (imam ih tek tri meseca), mada je za sada ostalo na tom jednom. Iz aviona se vidi koliko je GP5000 tanja u svakom pogledu (i gazna površina i sidewall), mislio sam da ću da pocepam sidewall pri montaži iako sam pokušao da ih montiram samo prstima (jednu uspeo, na drugoj su radili montirači). Taj mekani sidewall sigurno doprinosi i udobnosti. A ide kao metak, baš je primetna razlika.
Još da naglasim, ne mora biti da je GP5000 toliko drastično bolja od drugih kvalitetnih guma, ali od ovih Espoir je tri koplja ispred.
Ali Espoir su prešle 10 hiljada km i nisu ni blizu gotove, kontrolne rupice su jasno vidljive. GP5000 su prešle tek 2000 pa ne mogu da sudim o trajnosti, ali po tuđim iskustvima neće to biti ni blizu 10k.
Espoir sam probušio jednom za dve godine, ali je guma 430g jedna, a obe GP5000 su 500g. Na GP5000 imao bušenje odmah u prvom mesecu korišćenja (imam ih tek tri meseca), mada je za sada ostalo na tom jednom. Iz aviona se vidi koliko je GP5000 tanja u svakom pogledu (i gazna površina i sidewall), mislio sam da ću da pocepam sidewall pri montaži iako sam pokušao da ih montiram samo prstima (jednu uspeo, na drugoj su radili montirači). Taj mekani sidewall sigurno doprinosi i udobnosti. A ide kao metak, baš je primetna razlika.
Još da naglasim, ne mora biti da je GP5000 toliko drastično bolja od drugih kvalitetnih guma, ali od ovih Espoir je tri koplja ispred.
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Biciklizam
Znam koje su osobine celika, mada ga licno ne preferiram, postujem ali nije moj izbor. Ali i dalje se ne bih slozio da sira gume nije vazna za udobnu voznju koji god materijal da se vozi. Pritom mnogo duze traje sira guma i teze se busi.
Ne mozes ocekivati od GP5000 da traje 10k km, to je guma za trku ili za trening profi timova (ne pro tour timova). Mekada je i brza ali se i brzo trosi. Ja sam posle 3-4k unistio zadnju skoro do kraja a neki profi vozaci.
Ali mislim da ste to dosta zavisi i od potrebe vozaca sta se vozi i gde.
Ne mozes ocekivati od GP5000 da traje 10k km, to je guma za trku ili za trening profi timova (ne pro tour timova). Mekada je i brza ali se i brzo trosi. Ja sam posle 3-4k unistio zadnju skoro do kraja a neki profi vozaci.
Ali mislim da ste to dosta zavisi i od potrebe vozaca sta se vozi i gde.
Re: Biciklizam
Meni trajnost gume nije neki problem, u smislu da imam x bicikli koje uporedo vozim, Pa tako u rotaciji, svaki prelazi malo km.
Negde sam kroz iskustvo video sta mi se nakvise dopada, i ta sirina u tom pogledu ne donosi previse.
Siroka guma isto mozebda bude tvrda na rupama.
Negde sam kroz iskustvo video sta mi se nakvise dopada, i ta sirina u tom pogledu ne donosi previse.
Siroka guma isto mozebda bude tvrda na rupama.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Pre nekoliko dana, listajuci oglase bez nekog plana, naleteo sam na solidno sacuvan bajs kojeg sam na kraju i kupio.
Cr Mo celicni ram, kompletna Shimano 105 oprema ukljucujuci samaraljke, kocnice i menjace (2x8). Generalno stanje bicikla je korektno, deluje da nije previse vozen, zupcanici nisu potroseni, nema nikakvih luftova, samaraljke menjaju brzine bez bilo kakvih smetnji i zvukova. Ram je napravljen od Columbus Gara cevi sto je prema nekim sajtovima namenjeno amaterskoj i turing voznji, dakle verovatno je vise usmeren komforu nego performansama. Meni amateru koji sa treking bicikle prelazi na drumski to i ne znaci previse tj. vise mi znaci da je ram zdrav i oprema funkcionalna.
Naravno Bax je bio ukljucen od samog pocetka i dosta mi je pomogao oko saveta vezanih za proveru i kupovinu, pa eto i ovde da mu se zahvalim. Pogledao je bajs uzivo nakon kupovine i potvrdio da je u dobrom stanju.
Od ulaganja ima da se zamene gume jer su potpuno ispucale i neupotrebljive su, da se nadje sticna veceg precnika jer na njemu nije originalna, i eventualno da se zameni lanac. Ako neko ima preporuku za konkretan model guma neka napise pa da razmotrimo, za sad je ideja da se uzme Conti Ultra Sport 2 ili 3 u 700x25 dimenziji.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Cr Mo celicni ram, kompletna Shimano 105 oprema ukljucujuci samaraljke, kocnice i menjace (2x8). Generalno stanje bicikla je korektno, deluje da nije previse vozen, zupcanici nisu potroseni, nema nikakvih luftova, samaraljke menjaju brzine bez bilo kakvih smetnji i zvukova. Ram je napravljen od Columbus Gara cevi sto je prema nekim sajtovima namenjeno amaterskoj i turing voznji, dakle verovatno je vise usmeren komforu nego performansama. Meni amateru koji sa treking bicikle prelazi na drumski to i ne znaci previse tj. vise mi znaci da je ram zdrav i oprema funkcionalna.
Naravno Bax je bio ukljucen od samog pocetka i dosta mi je pomogao oko saveta vezanih za proveru i kupovinu, pa eto i ovde da mu se zahvalim. Pogledao je bajs uzivo nakon kupovine i potvrdio da je u dobrom stanju.
Od ulaganja ima da se zamene gume jer su potpuno ispucale i neupotrebljive su, da se nadje sticna veceg precnika jer na njemu nije originalna, i eventualno da se zameni lanac. Ako neko ima preporuku za konkretan model guma neka napise pa da razmotrimo, za sad je ideja da se uzme Conti Ultra Sport 2 ili 3 u 700x25 dimenziji.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Biciklizam
Evo da ja prvi i javno cestitam.
Prelep bajs.
Columbus Gara je bio parnjak sa Aelle celikom. Imali su siroku promenu kao materijal od koga je napravjen veliki broj ramova u svoje vreme.
Glavna razlika je sto je Gara bila cr mo, a Aelle Chrome Magnesium. Gara je bila micku laksa.
To sto si nasao je dobar opis, za turing and recreational, mada u praksi se pokazalo da su jako dobri za malo vece ramove, jer su imali manji flex od trkackih cevi, pa su bile pun pogodak u tom smislu.
Cuven je svojevremeni veliki blind test Columbus celika, gde je Aelle zauzeo fenomenalnu poziciju iznad mnogo skupljih premium Columbus materijala.
http://www.thetallcyclist.com/wp-conten ... n-Test.pdf
Uglavnom uzeo si rucno radjen svajcarski ram, italijanski materijal, uparen sa odlicnom japanskom "modernijom" opremom, prakticno poslednje izdanke old school bicikli.
Prelep bajs.
Columbus Gara je bio parnjak sa Aelle celikom. Imali su siroku promenu kao materijal od koga je napravjen veliki broj ramova u svoje vreme.
Glavna razlika je sto je Gara bila cr mo, a Aelle Chrome Magnesium. Gara je bila micku laksa.
To sto si nasao je dobar opis, za turing and recreational, mada u praksi se pokazalo da su jako dobri za malo vece ramove, jer su imali manji flex od trkackih cevi, pa su bile pun pogodak u tom smislu.
Cuven je svojevremeni veliki blind test Columbus celika, gde je Aelle zauzeo fenomenalnu poziciju iznad mnogo skupljih premium Columbus materijala.
http://www.thetallcyclist.com/wp-conten ... n-Test.pdf
Uglavnom uzeo si rucno radjen svajcarski ram, italijanski materijal, uparen sa odlicnom japanskom "modernijom" opremom, prakticno poslednje izdanke old school bicikli.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Kada se menja lanac, moraju i lancanici, tj trebalo bi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Biciklizam
Ako menjas prekasno,ovde je lanac jeftin 500 kinti, steta ne zameniti, ako je i malo razvucen.
tolerise se do pola procenta pocetne duzine....
Ono sto sam ja video bajs je u novom stanju..
tolerise se do pola procenta pocetne duzine....
Ono sto sam ja video bajs je u novom stanju..
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Biciklizam
Prelep bicikl. Prava kupovina!
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Hvala Zuzazu. Nadam se da cu ugrabiti vremena da ga provozam dok ne zahladi, samo da mu zamenim gume. Na njemu su stare i dosta ispucale gume i to napred Michelin 700x19 a pozadi Vredestein 700x23, tako da mislim da trenutno i nije bas bezbedan za voznju. Za sada je samo nedoumica da li uzeti 23 ili 25 sirinu.
Bice i boljih slika cim stavim nove gume i namestim poziciju prema mojoj visini.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Bice i boljih slika cim stavim nove gume i namestim poziciju prema mojoj visini.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Biciklizam
Cestitke i neka je sa srecom
I ja za malo pre neki dan da se castim sa jednim wilier-om
Ja da stavljam stavio bih continental grand sport race i ako moze 25 bez mnogo razmisljanja, jedino kolika je sirina felne?
I ja za malo pre neki dan da se castim sa jednim wilier-om
Ja da stavljam stavio bih continental grand sport race i ako moze 25 bez mnogo razmisljanja, jedino kolika je sirina felne?
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Nekako sam propustio tvoj post. Hvala na cestitkama. Na kraju sam stavio 700x25 Continental Ultra Sport 3 i zadovoljan sam nakon prve voznje. Unutrasnja sirina felne je 13 cm.
Evo i boljih slika i nekih detalja:
Lepo se vozi bajs, deluje da je u dobrom stanju. Ja sam mu samo zamenio gume, stavio svoje pedale, dostelovao kocnice i podmazao lanac. Za sad sve radi kako treba.
Evo i boljih slika i nekih detalja:
Lepo se vozi bajs, deluje da je u dobrom stanju. Ja sam mu samo zamenio gume, stavio svoje pedale, dostelovao kocnice i podmazao lanac. Za sad sve radi kako treba.
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Biciklizam
Verovato ce ti malo narasti guma zbog uske felne ali nista strasno, lepo sto su mu stavio 25
Ja nisam neki ljubitelj celika ali ih postujem, ovaj tvoj je bas lep primerak
Operi taj lanac kako treba nemoj da se brukas
Samo da se okrece
Ja nisam neki ljubitelj celika ali ih postujem, ovaj tvoj je bas lep primerak
Operi taj lanac kako treba nemoj da se brukas
Samo da se okrece
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Lanac bio suv i cist spolja, pa kad sam ga podmazao krenula da izlazi ova mast iz njega. Bice i to reseno, duga je zima.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Biciklizam
Lula ti stoji visoko.
Kada stavis neku ravnjacu na sediste (zbog ugiba sedla), visina najviseg dela lule treba da bude 4-6cm niza.
Mozda ce ti pozicija biti neugodna, ali je tako by the book.
Kada stavis neku ravnjacu na sediste (zbog ugiba sedla), visina najviseg dela lule treba da bude 4-6cm niza.
Mozda ce ti pozicija biti neugodna, ali je tako by the book.