Zanimljivi oglasi
- AleksandarAca
- Postovi: 771
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
- Lokacija: Beograd
Re: Zanimljivi oglasi
Odlican je Velar nema greske. Ne znam da li je do ugla iz koga je slikano i odsjaja, deluje mi da je prednji branik farban. Pregledaj to dobro pre nego sto napravis konacnu odluku.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Samo da prodam ovaj moj, pa onda mogu da budem na slatkim mukama, može i uvoz, onda bih A7 gledao, mnogo jeftiniji po mojoj računici da se uveze nego kod nas.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7069
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Zanimljivi oglasi
Obavezno prvo probaj Velar. Ima ga RadeNS (Liman1234), pa se konsultuj sa njim...
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Da, znam da ima, njegov je takođe na prodaju i bolji je primerak, sa osetno manje km, a ovaj mi je bio interesantan jer prihvata zamenu za jeftiniji auto, ali ispada njegov predlog zamene komplikovaniji od keša.
Kao što rekoh, prvo da se javi neko zainteresovan za moj auto, pa ću videti šta dalje.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Kao što rekoh, prvo da se javi neko zainteresovan za moj auto, pa ću videti šta dalje.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Zanimljivi oglasi
ne svidja mi se sa restyling haubom ali lep i vredan primerak svakako
Re: Zanimljivi oglasi
Vecina ljudi koji su ga vozili na trkama su se bas napatili sa njim. Jedan nas trkac je slavlje napravio kad ga je prodao.
Re: Zanimljivi oglasi
Cim se malo jace optereti nesto se pokvari. Desavalo se da se glava odigne pa se pomesaju ulje i voda. Skine se glava posle i nema ostecenja. I tako u krug. Ako se dobro secam na kraju je stavljen brezon od glave pa kroz ceo blok do radilice da se to spreci.
Na transmisiji je samo pitanje vremena kada ce nesto da se polomi. Pogotovo pri startu iz mesta. Na tim automobilima koji se danas voze na trkama je uglavnom sve zamenjeno novijim pravljenim delovima. Diferencijali, poluosovine, zglobovi...
Ni Delta nije nista bolja. Spas je dosao sa Lanser Evo 5 rs
Na transmisiji je samo pitanje vremena kada ce nesto da se polomi. Pogotovo pri startu iz mesta. Na tim automobilima koji se danas voze na trkama je uglavnom sve zamenjeno novijim pravljenim delovima. Diferencijali, poluosovine, zglobovi...
Ni Delta nije nista bolja. Spas je dosao sa Lanser Evo 5 rs
Re: Zanimljivi oglasi
Verovatno je snaga bila x2 pa i vise u odnosu na fabriku.
Motor bez neke ozbiljnije prerade ocigledno nije mogao da izdrzi.
Motor bez neke ozbiljnije prerade ocigledno nije mogao da izdrzi.
Re: Zanimljivi oglasi
Radi se o originalnim Coswort automobilima Grupe N i A. U Grupi N je snaga malo veca nego na serijskim automobilima.
Dok je bilo novca iz devedesetih na trkama kod nas su se vozili bas ozbiljni automobili. Vecina Superturing automobila koji se sad voze u britanskom historic sampionatu su u nekom periodu bili na ovim prostorima. Plus pre toga M3 E30 grupe N i A.
Dok je bilo novca iz devedesetih na trkama kod nas su se vozili bas ozbiljni automobili. Vecina Superturing automobila koji se sad voze u britanskom historic sampionatu su u nekom periodu bili na ovim prostorima. Plus pre toga M3 E30 grupe N i A.
Re: Zanimljivi oglasi
Nije ih bilo mnogo kod nas, mahom su se vrtela 3-4 auta koji su iz sezone u sezonu manjali vlasnike, mislim da je prvog doterao Dubljanin 1995. godine kad je stigla i Obrenova siera, oba auta uzeta iz IT od iste ekipe. Ne znam da su imali tolkih problema, ipak je to bio u to vreme siroko rasprostranjen auto na brdu i reliju sirom evrope i pravio odlicne rezultate i u N i u A grupi
Svi ozbiljniji automobili koj su se vozili kod nas su stizali od preko, najveci broj je iz Italije i nemacke doterivan bilo reli, krug ili brdo i od poznatih tjunera ili ekipa koji su tamo pravili dobre rezultate na trkama tako da su to bili dobro spremljeni automobili koji su se posle kod nas odrzavali i time vrv upropascavali jer mnogi nisu imali para da ih vracaju u Italiju, nemacku i sl. na reparaciju i odrzavanje, sve je zavisilo od vremena i uslova, oni koji su imali uslova su reparirali automobile preko a oni koji nisu su se krparili kod nas tako je bila od vajkada jos iz vremena 70ih kad su abarti i alfe vozeni. Tako da je to mozda bio slucaj i sa escortima, kad nesto rikne nasi to pokusavali da srede a kako se kod vecine trkacka nikad nema dovoljno vremena za pripremu onda su mozda pravljeni i propusti i tako dolazilo i do kvarova. Pa secam se samo kod jugica koliko se dana i noci provodilo u sklapanju pa izadjes sutra na trku i crkne nesto, jbg nedostatak, vremena, novca i znanja i dodje do problema pogotovo kad je neki auto "nov" u sampionatu pa mu nisu svi provalili decije bolesti i neke cake.
Svi ozbiljniji automobili koj su se vozili kod nas su stizali od preko, najveci broj je iz Italije i nemacke doterivan bilo reli, krug ili brdo i od poznatih tjunera ili ekipa koji su tamo pravili dobre rezultate na trkama tako da su to bili dobro spremljeni automobili koji su se posle kod nas odrzavali i time vrv upropascavali jer mnogi nisu imali para da ih vracaju u Italiju, nemacku i sl. na reparaciju i odrzavanje, sve je zavisilo od vremena i uslova, oni koji su imali uslova su reparirali automobile preko a oni koji nisu su se krparili kod nas tako je bila od vajkada jos iz vremena 70ih kad su abarti i alfe vozeni. Tako da je to mozda bio slucaj i sa escortima, kad nesto rikne nasi to pokusavali da srede a kako se kod vecine trkacka nikad nema dovoljno vremena za pripremu onda su mozda pravljeni i propusti i tako dolazilo i do kvarova. Pa secam se samo kod jugica koliko se dana i noci provodilo u sklapanju pa izadjes sutra na trku i crkne nesto, jbg nedostatak, vremena, novca i znanja i dodje do problema pogotovo kad je neki auto "nov" u sampionatu pa mu nisu svi provalili decije bolesti i neke cake.
Re: Zanimljivi oglasi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Zanimljivi oglasi
nije dobar link