Zanimljivi oglasi
Re: Zanimljivi oglasi
Teorijski možda ima taj faktor značaja ali pričamo o serijskim autima za vožnju na putevima, uključivo i zimi po snegu, soli itd. a ne trkaćim mašinama ograničene upotrebe gde ionako je radni vek svega kratak a cena održavanja nebitna.
Pitanje je za serijske aute gde ionako nema dodira sa trkačkom stazom ili sličnom primenoma.
Pitanje je za serijske aute gde ionako nema dodira sa trkačkom stazom ili sličnom primenoma.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Ne bi oni stavljali da ne znaci, to samo poskupljuje konacnu cenu sto im nikako ne valja. Alu je 2.5 puta laksi od celika tako da je razlika ozbiljna a kod neogibljene mase i male razlike u masi prave velike razlike u komforu, i karakteristici oslanjanja. Narocito kod tih kompleksih vesanja gde ima 3-4 kugle i ko zna koliko viljuski i spona. Sto je sve to teze to treba i snazniji amortizer sto opet ne valja. Pre je to bilo samo na trkackim i skupljim vozilima, mislim da je BMW to imao pre 30-40 godina, to je tada bilo sve skuplje za proizvodnju ali je davalo i rezultate.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Pa nisu alu kugle ako su ramena od aluminijuma da budu laksa. Nikakve veze sa trajnoscu.
B5.5, A4 B6 ima problema sa trapovima posle 200k km mozda ode koja kugla ili silen blok, a mozda i ne ode. Druga je realnost sto je tesko videti danas ta auta ispod 400k km.
Ovi noviji A4 B8, A6 c7, ode uljni silen posle 200k km,eventualno kugla(po strani oko 60e delovi),ali nije pravilo.
Ko menja ramena na B5.5 i A4 B6 obavezno reparirana, traju dosta a sve komplet je oko 150e, da bude sve novo.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
B5.5, A4 B6 ima problema sa trapovima posle 200k km mozda ode koja kugla ili silen blok, a mozda i ne ode. Druga je realnost sto je tesko videti danas ta auta ispod 400k km.
Ovi noviji A4 B8, A6 c7, ode uljni silen posle 200k km,eventualno kugla(po strani oko 60e delovi),ali nije pravilo.
Ko menja ramena na B5.5 i A4 B6 obavezno reparirana, traju dosta a sve komplet je oko 150e, da bude sve novo.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Zanimljivi oglasi
Razni proizvodjači probali pa odustali od alu na kritičnim mestima koja trpe jača opterećenja.
Videli da ne znači mnogo u praksi, da je kvarljivo da je skuplje i na kraju sveukupno manje pouzdano.
Zato ne razumem takav odabir za auto mas produkcije i obične puteve.
Pa imao je Volvo npr 1982. sa modelom 760 alu varijante,prednjeg trapa. Taj model sam imao u vidu pri opisu u poruci. Skoro pre 40 godina, kao i BMW koji si pomenuo odustali.
VAG isprobao nakon 20 godina i ubrzo isto napustio, posle tog kraćeg izleta u alu.
Šta na primer fali Alfi 90 ili 75 u pogledu voznih osobina.
Ili Mercedesu W126 ili bilo kojem drugom koji nema alu viljuške po pitanju udobnosti koji su nedostaci?
Jeste alu lakši ali ga treba više/deblji za istu karakteristiku otporosti viljušle /spone pa ta prednost na kraju i nije tako velika a ostaju sve mane.
Sve je ok to što navodiš iz teorije ali praksa tih modela Alfi, Audija/VWa, Volvoa i drugih je pokazala da baš i nije dobra ideja za vožnju po standardnim putevima ili nije dobra implementacija odabranog rešenja. Previše često kvarljivo i onda od komfora ostane da lupka na sve strane a auto se upravlja nalik brodu usled nekontrolisanih zazora i promene uglova vešanja.
Videli da ne znači mnogo u praksi, da je kvarljivo da je skuplje i na kraju sveukupno manje pouzdano.
Zato ne razumem takav odabir za auto mas produkcije i obične puteve.
Pa imao je Volvo npr 1982. sa modelom 760 alu varijante,prednjeg trapa. Taj model sam imao u vidu pri opisu u poruci. Skoro pre 40 godina, kao i BMW koji si pomenuo odustali.
VAG isprobao nakon 20 godina i ubrzo isto napustio, posle tog kraćeg izleta u alu.
Šta na primer fali Alfi 90 ili 75 u pogledu voznih osobina.
Ili Mercedesu W126 ili bilo kojem drugom koji nema alu viljuške po pitanju udobnosti koji su nedostaci?
Jeste alu lakši ali ga treba više/deblji za istu karakteristiku otporosti viljušle /spone pa ta prednost na kraju i nije tako velika a ostaju sve mane.
Sve je ok to što navodiš iz teorije ali praksa tih modela Alfi, Audija/VWa, Volvoa i drugih je pokazala da baš i nije dobra ideja za vožnju po standardnim putevima ili nije dobra implementacija odabranog rešenja. Previše često kvarljivo i onda od komfora ostane da lupka na sve strane a auto se upravlja nalik brodu usled nekontrolisanih zazora i promene uglova vešanja.
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
Prednji 110e tuto from KG, pazarioOMP je napisao: ↑03 Apr 2020, 21:04ne znam kod vw grupe kakvi su, alfa napred ima 4 viljuske (dve alu i dve metalne) tj. 8 silenta i 4 kugle plus gumice balans stangle koje cesto prave problem tako da sto sta tu moze da zeza....pozadi ima ukupno 12 silenta (6 upornica), pricam za trap kod 156/147 sa kojim sam se sretao, 166 je napred ista a pozadi drugacija
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Praksa ti je u F1 i ostalim sportovima gde se nista ne radi badava, tamo samo rezultati prolaze. Ukucas unsprung weight, ima o tome dosta materijala. Inace kad vec spominjes Alfu, 75 je bas iz tog razloga imala diskove do menjaca a ne na glavcinama. Nekonvencionalno i verovatno skupo resenje, onda mora da se redimenzionise poluosovina...ljubitelj je napisao: ↑04 Apr 2020, 00:22Razni proizvodjači probali pa odustali od alu na kritičnim mestima koja trpe jača opterećenja.
Videli da ne znači mnogo u praksi, da je kvarljivo da je skuplje i na kraju sveukupno manje pouzdano.
Zato ne razumem takav odabir za auto mas produkcije i obične puteve.
Pa imao je Volvo npr 1982. sa modelom 760 alu varijante,prednjeg trapa. Taj model sam imao u vidu pri opisu u poruci. Skoro pre 40 godina, kao i BMW koji si pomenuo odustali.
VAG isprobao nakon 20 godina i ubrzo isto napustio, posle tog kraćeg izleta u alu.
Šta na primer fali Alfi 90 ili 75 u pogledu voznih osobina.
Ili Mercedesu W126 ili bilo kojem drugom koji nema alu viljuške po pitanju udobnosti koji su nedostaci?
Jeste alu lakši ali ga treba više/deblji za istu karakteristiku otporosti viljušle /spone pa ta prednost na kraju i nije tako velika a ostaju sve mane.
Sve je ok to što navodiš iz teorije ali praksa tih modela Alfi, Audija/VWa, Volvoa i drugih je pokazala da baš i nije dobra ideja za vožnju po standardnim putevima ili nije dobra implementacija odabranog rešenja. Previše često kvarljivo i onda od komfora ostane da lupka na sve strane a auto se upravlja nalik brodu usled nekontrolisanih zazora i promene uglova vešanja.
Ovde se ne stavlja aluminijum badava, i jos kovani...
https://www.edmunds.com/car-reviews/tra ... round.html
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Zanimljivi oglasi
Naravno.
Tu je sličan ležaj točka ,možda još poneki deo ali ništa da bi se okarakterisali kao " dele dosta delova".
Dele menjač, motor već ima razlika.
Može se lako naći xy auta koji dele više delova.
I po koji put Vectra deli platformu sa Fiat Cromom , epsilon platforma.
Premium platformu samo 159 i Brera.
Što se tiče vešanja ,tj alu delova dragvorl lepo objasnio. To je to i ima smisla i te kako .
Takođe i Dag je dao lep komentar i za trajnost na Audijima.
Sve su to velike kilometraže ,ne čudi ,kad se odradi reparacija dugo se vozi utegnut auto.
Ništa to nije loše ,dobra /odlična vešanja .
Traže neku zamenu na oko i preko 200hiljada ,pa nije strašno ali zaista.
Vrlo je slično i svAlfama .
I slično nemaju tj izuzetak je da se javi bilo kakav problem na samom aluminijumu, problem je u 99% u gumenim silenima.
Tu je sličan ležaj točka ,možda još poneki deo ali ništa da bi se okarakterisali kao " dele dosta delova".
Dele menjač, motor već ima razlika.
Može se lako naći xy auta koji dele više delova.
I po koji put Vectra deli platformu sa Fiat Cromom , epsilon platforma.
Premium platformu samo 159 i Brera.
Što se tiče vešanja ,tj alu delova dragvorl lepo objasnio. To je to i ima smisla i te kako .
Takođe i Dag je dao lep komentar i za trajnost na Audijima.
Sve su to velike kilometraže ,ne čudi ,kad se odradi reparacija dugo se vozi utegnut auto.
Ništa to nije loše ,dobra /odlična vešanja .
Traže neku zamenu na oko i preko 200hiljada ,pa nije strašno ali zaista.
Vrlo je slično i svAlfama .
I slično nemaju tj izuzetak je da se javi bilo kakav problem na samom aluminijumu, problem je u 99% u gumenim silenima.
Re: Zanimljivi oglasi
naravno nikad ne strada aluminijum tj sama viljuska, najvise stradaju silenti pa kugle i najcesce na gornjim viljuskama....i 90% alfista kupuje reparirane delove iz KG koji su dobrog kvaliteta a dosta jeftiniji od "orignala" koji inace cesto bude tezak krs sem ako bas ne kupujes original ricambi ali to vec mnogo kosta.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
Nama passat b5.5 izgurao skoro 400kkm da trap nije pipnut za tih 7g, a slusam price kako crkava na 200kkm naravno iz uvoza "pravi" km
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Re: Zanimljivi oglasi
Takodje, i dalje imam b5.5 iz 2004.,kupio ga novog, sad je na 440k km bez ikakvih problema sa trapom
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
Ok, praksa nas vozača. Ti o F1 ja o civilnim autima
Eto upravo na tom nekom VW Pasatu će vozač u praksi primetiti razliku dok jezdi celih 130 na autoputu.
Pa nisam slučajno baš Alfu 75 pomenuo. Isto takvo rešenje Citroeni su imali napred i to jeste dobro i skuplje u odnosu na standard za održavanje ali nema aluminijuma.
I kao sa alu ramenima pokazalo se da nije potrebno/primetno Peri vozaču jer su obe firme odustale od tog rešenja, premalo se dobija a košta više. Odustali i BMW, Volvo, Audi i ništa im ne fali zbog toga.
Ni Audiju npr B7 ili noviji ne znam da fali nešto kada je opet vraćen čelik, niti znam da neko oseća tu razliku 2-3kg manje/veće mase.
Da je baš toliko dobro i neophodno ne bi se alu tako lako izbacio iz upotrebe na tom mestu.
Ko još danas ima alu?
OK, ne vozim trke i meni je totalno nebitna ta praktična prednost iz F1
Čitam ove povelike kilometraže, kod nas sve primerci besprekornih i trajnih trapova gde se ništa ne kvari. Mora da su bolji putevi od nemačkih
Za koga li je onda tolika ponuda rezervnih delova trapa tih modela širom neta
Eto upravo na tom nekom VW Pasatu će vozač u praksi primetiti razliku dok jezdi celih 130 na autoputu.
Pa nisam slučajno baš Alfu 75 pomenuo. Isto takvo rešenje Citroeni su imali napred i to jeste dobro i skuplje u odnosu na standard za održavanje ali nema aluminijuma.
I kao sa alu ramenima pokazalo se da nije potrebno/primetno Peri vozaču jer su obe firme odustale od tog rešenja, premalo se dobija a košta više. Odustali i BMW, Volvo, Audi i ništa im ne fali zbog toga.
Ni Audiju npr B7 ili noviji ne znam da fali nešto kada je opet vraćen čelik, niti znam da neko oseća tu razliku 2-3kg manje/veće mase.
Da je baš toliko dobro i neophodno ne bi se alu tako lako izbacio iz upotrebe na tom mestu.
Ko još danas ima alu?
OK, ne vozim trke i meni je totalno nebitna ta praktična prednost iz F1
Čitam ove povelike kilometraže, kod nas sve primerci besprekornih i trajnih trapova gde se ništa ne kvari. Mora da su bolji putevi od nemačkih
Za koga li je onda tolika ponuda rezervnih delova trapa tih modela širom neta