Možda ti je neko prelepio trakom tu lampicu?
Šala.
Loš plin povremeno, nema šta drugo. Pre nepune dve godine je bio toliko loš da su ljudima masovno crkavale dizne (i meni su takođe crkle), zapušavali se isparivači, ventili i slično. Renault Nissan Srbija je čak morao izbaciti iz ponude sve Dacia modele sa fabričkim plinom (i još uvek ih ne prodaju) jer nisu mogli živeti više od reklamacija. A neki ovde uporno tvrde da je to nemoguće, ma imamo plin savršenog kvaliteta.
Da se razumemo, ja ne trpim da mi svetli ijedna lampica a pogotovo ne check engine, ali sam dovoljno razuman da ne trčim majstoru momentalno kada se to desi već sačekam da potrošim taj rezervoar i uspem novi, pa da vidimo onda. I uvek bi se ugasila sa sledećim (a taj loš je po pravilu uvek bio sa NIS pumpi - koje nekad jednostavno ne mogu izbeći jer moram da sipam na kompanijsku karticu).
I kad je već ponovo pomenut VTi motor - na svaki benzinac može plin pa i njega, problem je samo do dobrog majstora. Sve je teže naći takvog jer ova kvazi država svojom politikom akciza na plin, cena, atesta i reatesta tera ljude da odustaju od njega, pa onda je posledično sve manje i majstora. Ja sam trenutno u problemu jer bih morao oterati negde da se opet sve prekontroliše a ne znam gde. Svi forsiraju taj fucking Stag i niko neće da radi Landi ili nešto drugo.