Ekstremne mašine

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Ekstremne mašine

Post od snork » 04 Okt 2013, 06:33

Može i na sirovu naftu, iako je onako gusta i ima razne primese. To je veoma značajno kad ti unište rafinerije (nažalost, i to iskustvo imamo).
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Ekstremne mašine

Post od dragan » 04 Okt 2013, 07:00

MAD MAX je napisao: Poenta je u tome i tu Rusi nisu išli na kvalitet, nego na kvantitet. Zbog iste stvari, rusi su dobili rat, a Hitler je izgubio, jer je pravio tenkove kao da će biti voženi svaki dan, za narednih 10 godina.
ovo isto sam cuo od jednog lika koji se dosta zanimao za te stvari, uz kakav smeh je on to objasnio, tipa nemci kad su rasklopili t34 nisu mogli da veruju da funkcionise uopste, u njihovim tenkovima x puta manje tolerancije i sve savrseno...ali dzabe kad je prosecan zivotni vek tenka na bojistu bio meren danima, da ne kazem radnim satima :kezo:

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Ekstremne mašine

Post od snork » 04 Okt 2013, 09:54

Verovatno ni svi T-34 nisu bili istog kvaliteta. Ako su rasklopili neki od onih napravljenih u opkoljenom Staljingradu (proizvođač Staljingradska fabrika traktora imena F. E. Đeržinskog), njih naravno nisu pravili precizno, niti je to bilo bitno. Pravo sa fabričke trake su išli na front i važno je bilo samo da ih bude što više. Nisu imali ni obrađene varove, niti su farbani, a mnogi nisu imali ni nišane na topovima. Prosečan životni vek im je valjda bio oko tri sata.

Pisao sam ranije kako su, kada im je nestalo dizel motora, počeli da ugrađuju avionske zvezdaste (na benzin). Samo su "skratili" glavni prenos u menjaču.
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Ekstremne mašine

Post od kvcali » 04 Okt 2013, 15:05

t34 je bio revolucionaran tenk po pitanji oklopne zastite iz tako malo celika

na njemu je prvi put iskoriscen kosi oklop koji u zavisnosti od kosine smanjuje udeo celika a samim tim i tezine duplo, pa i vise na mestima gde je postavljan.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Ekstremne mašine

Post od MAD MAX » 04 Okt 2013, 15:52

Tenkovski motor na T 55 može da radi na svakojako gorivo, ali to mu nije zdravo. Sve se svodi opet na Ruski sistem kratkotrajnosti i za nuždu.
Na T34 pravljeni su ležajevi povremeno i od čiste "gvoždžušine", za par dana rada. I pokazalo se opravdano, dok su nemci čekali molbden nikal i hrom.
Što se tipova motora tiče tu su Rusi tek bili zanimljivi. Sve se zasnivalo na istom bloku V 12, tako da je motor i na T34 i na T55, posle preko 20 godina razlike, bio iste konfiguracije i zapremine (snaga je vremenom rasla). Još smešnije što su i avioni imali iste blokove i donji deo motora V 12, samo su glave motora bile drugačije i bili su benzinci!
Evo još jedne ekstremne mašine, ruskog rovokopača BTM-3 koji ima praktično osnovu od T55. Kako ova mašina kopa, to je doživljaj videti. Ovaj rovokopač ima tri načina paljenja. Alnaser koji napajaju 4 velika čelična akumulatora, pomoćni dizel motor koji se pali kurblom, i paljenje na komprimovan vazduh iz boca. E ja sam "ovoga" kurblao po sat da upali. Prvo udari crn dim koji uguši kurblaša jer je izduvna grana pored kurble :) A alnaser pali samo kad je vruć motor. Bio sam zadužen za transport ovog čuda.
Prikačeni fajlovi
btm-3_trenchdigger_05_of_17.jpg
2705_90217926_2_foto099.jpg
2705_90217926_2_foto099.jpg (98.28 KiB) Pogledano 2963 puta
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Ekstremne mašine

Post od Heineken » 04 Okt 2013, 17:44

dragan je napisao:
MAD MAX je napisao: Poenta je u tome i tu Rusi nisu išli na kvalitet, nego na kvantitet. Zbog iste stvari, rusi su dobili rat, a Hitler je izgubio, jer je pravio tenkove kao da će biti voženi svaki dan, za narednih 10 godina.
ovo isto sam cuo od jednog lika koji se dosta zanimao za te stvari, uz kakav smeh je on to objasnio, tipa nemci kad su rasklopili t34 nisu mogli da veruju da funkcionise uopste, u njihovim tenkovima x puta manje tolerancije i sve savrseno...ali dzabe kad je prosecan zivotni vek tenka na bojistu bio meren danima, da ne kazem radnim satima :kezo:
Dzaba njima to savrsenstvo kada su bili isto kvarljivi kao i ruski koji su bili sklepani na brzinu.. ;)

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Ekstremne mašine

Post od dragan » 04 Okt 2013, 19:02

pa, to je sad opet malo duza prica koja bi nas sigurno odvela u zapad vs istok smeru, a mislim da nam to ne treba uz ove nove german vs german vs german teme, nece biti dovoljno kokica... :kezo:
u svakom slucaju, sto se tice tenkova, rusi su pobedili :doubleup:

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Ekstremne mašine

Post od Heineken » 04 Okt 2013, 19:06

Da ne zaboravimo i Amere u toj prici i njihov M4 Sherman...isti slucaj kao kod Rusa gde se gledao kvantitet..

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Ekstremne mašine

Post od kvcali » 04 Okt 2013, 19:19

evo malo da se dohvatimo i velicine

Am1/t-72


Slika
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45782
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Ekstremne mašine

Post od Geza » 12 Okt 2013, 16:58

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Piros
Postovi: 1000
Pridružio se: 13 Mar 2012, 18:00
Lokacija: Beograd

Re: Ekstremne mašine

Post od Piros » 12 Okt 2013, 19:45

Najveci kamion na svetu :o , pravo cudoviste na tockovima , 4600KS i obrtni moment od preko 18000NM http://www.b92.net/automobili/razno.php ... _id=763764


Slika

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8809
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: Ekstremne mašine

Post od Gaginh0 » 12 Okt 2013, 19:55

Jel mogu ovi tockovi na Audi A5? :mrgreen:

Svaki put se iznenadim vasim znanjem o vojnoj i ratnoj tehnici. Kako u ovoj temi tako i u onoj drugoj :pivo:

Mozda je tome kumovalo to sto mladje generacije nisu isle na odsluzenje vojnog roka, sto mi iskreno ne nedostaje :D
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Ekstremne mašine

Post od Heineken » 12 Okt 2013, 21:24

Piros je napisao:Najveci kamion na svetu :o , pravo cudoviste na tockovima , 4600KS i obrtni moment od preko 18000NM http://www.b92.net/automobili/razno.php ... _id=763764


Slika
:o
Koja mrcina :klanjamse: :klanjamse:

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Ekstremne mašine

Post od snork » 13 Okt 2013, 12:50

Koliko li košta jedna ovakva guma? :)
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
superboss
Postovi: 3771
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Ekstremne mašine

Post od superboss » 13 Okt 2013, 13:00

Gaginh0 je napisao: Mozda je tome kumovalo to sto mladje generacije nisu isle na odsluzenje vojnog roka, sto mi iskreno ne nedostaje :D
Grešiš, ovaj silno grešiš sine :)

Podrazumeva se da ne mislim na VS kakva je sad(ne znam kojiće joj on V uopste u imenu, po obučenosti i naoružanju je u rangu malo bolje opremljene milicije u Kongu ili Somaliji :) )
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Odgovori