Ekstremne mašine
Re: Ekstremne mašine
Može i na sirovu naftu, iako je onako gusta i ima razne primese. To je veoma značajno kad ti unište rafinerije (nažalost, i to iskustvo imamo).
Ђенерал Јанковић
Re: Ekstremne mašine
ovo isto sam cuo od jednog lika koji se dosta zanimao za te stvari, uz kakav smeh je on to objasnio, tipa nemci kad su rasklopili t34 nisu mogli da veruju da funkcionise uopste, u njihovim tenkovima x puta manje tolerancije i sve savrseno...ali dzabe kad je prosecan zivotni vek tenka na bojistu bio meren danima, da ne kazem radnim satimaMAD MAX je napisao: Poenta je u tome i tu Rusi nisu išli na kvalitet, nego na kvantitet. Zbog iste stvari, rusi su dobili rat, a Hitler je izgubio, jer je pravio tenkove kao da će biti voženi svaki dan, za narednih 10 godina.
Re: Ekstremne mašine
Verovatno ni svi T-34 nisu bili istog kvaliteta. Ako su rasklopili neki od onih napravljenih u opkoljenom Staljingradu (proizvođač Staljingradska fabrika traktora imena F. E. Đeržinskog), njih naravno nisu pravili precizno, niti je to bilo bitno. Pravo sa fabričke trake su išli na front i važno je bilo samo da ih bude što više. Nisu imali ni obrađene varove, niti su farbani, a mnogi nisu imali ni nišane na topovima. Prosečan životni vek im je valjda bio oko tri sata.
Pisao sam ranije kako su, kada im je nestalo dizel motora, počeli da ugrađuju avionske zvezdaste (na benzin). Samo su "skratili" glavni prenos u menjaču.
Pisao sam ranije kako su, kada im je nestalo dizel motora, počeli da ugrađuju avionske zvezdaste (na benzin). Samo su "skratili" glavni prenos u menjaču.
Ђенерал Јанковић
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ekstremne mašine
t34 je bio revolucionaran tenk po pitanji oklopne zastite iz tako malo celika
na njemu je prvi put iskoriscen kosi oklop koji u zavisnosti od kosine smanjuje udeo celika a samim tim i tezine duplo, pa i vise na mestima gde je postavljan.
na njemu je prvi put iskoriscen kosi oklop koji u zavisnosti od kosine smanjuje udeo celika a samim tim i tezine duplo, pa i vise na mestima gde je postavljan.
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ekstremne mašine
Tenkovski motor na T 55 može da radi na svakojako gorivo, ali to mu nije zdravo. Sve se svodi opet na Ruski sistem kratkotrajnosti i za nuždu.
Na T34 pravljeni su ležajevi povremeno i od čiste "gvoždžušine", za par dana rada. I pokazalo se opravdano, dok su nemci čekali molbden nikal i hrom.
Što se tipova motora tiče tu su Rusi tek bili zanimljivi. Sve se zasnivalo na istom bloku V 12, tako da je motor i na T34 i na T55, posle preko 20 godina razlike, bio iste konfiguracije i zapremine (snaga je vremenom rasla). Još smešnije što su i avioni imali iste blokove i donji deo motora V 12, samo su glave motora bile drugačije i bili su benzinci!
Evo još jedne ekstremne mašine, ruskog rovokopača BTM-3 koji ima praktično osnovu od T55. Kako ova mašina kopa, to je doživljaj videti. Ovaj rovokopač ima tri načina paljenja. Alnaser koji napajaju 4 velika čelična akumulatora, pomoćni dizel motor koji se pali kurblom, i paljenje na komprimovan vazduh iz boca. E ja sam "ovoga" kurblao po sat da upali. Prvo udari crn dim koji uguši kurblaša jer je izduvna grana pored kurble A alnaser pali samo kad je vruć motor. Bio sam zadužen za transport ovog čuda.
Na T34 pravljeni su ležajevi povremeno i od čiste "gvoždžušine", za par dana rada. I pokazalo se opravdano, dok su nemci čekali molbden nikal i hrom.
Što se tipova motora tiče tu su Rusi tek bili zanimljivi. Sve se zasnivalo na istom bloku V 12, tako da je motor i na T34 i na T55, posle preko 20 godina razlike, bio iste konfiguracije i zapremine (snaga je vremenom rasla). Još smešnije što su i avioni imali iste blokove i donji deo motora V 12, samo su glave motora bile drugačije i bili su benzinci!
Evo još jedne ekstremne mašine, ruskog rovokopača BTM-3 koji ima praktično osnovu od T55. Kako ova mašina kopa, to je doživljaj videti. Ovaj rovokopač ima tri načina paljenja. Alnaser koji napajaju 4 velika čelična akumulatora, pomoćni dizel motor koji se pali kurblom, i paljenje na komprimovan vazduh iz boca. E ja sam "ovoga" kurblao po sat da upali. Prvo udari crn dim koji uguši kurblaša jer je izduvna grana pored kurble A alnaser pali samo kad je vruć motor. Bio sam zadužen za transport ovog čuda.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ekstremne mašine
Dzaba njima to savrsenstvo kada su bili isto kvarljivi kao i ruski koji su bili sklepani na brzinu..dragan je napisao:ovo isto sam cuo od jednog lika koji se dosta zanimao za te stvari, uz kakav smeh je on to objasnio, tipa nemci kad su rasklopili t34 nisu mogli da veruju da funkcionise uopste, u njihovim tenkovima x puta manje tolerancije i sve savrseno...ali dzabe kad je prosecan zivotni vek tenka na bojistu bio meren danima, da ne kazem radnim satimaMAD MAX je napisao: Poenta je u tome i tu Rusi nisu išli na kvalitet, nego na kvantitet. Zbog iste stvari, rusi su dobili rat, a Hitler je izgubio, jer je pravio tenkove kao da će biti voženi svaki dan, za narednih 10 godina.
Re: Ekstremne mašine
pa, to je sad opet malo duza prica koja bi nas sigurno odvela u zapad vs istok smeru, a mislim da nam to ne treba uz ove nove german vs german vs german teme, nece biti dovoljno kokica...
u svakom slucaju, sto se tice tenkova, rusi su pobedili
u svakom slucaju, sto se tice tenkova, rusi su pobedili
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ekstremne mašine
Da ne zaboravimo i Amere u toj prici i njihov M4 Sherman...isti slucaj kao kod Rusa gde se gledao kvantitet..
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ekstremne mašine
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ekstremne mašine
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ekstremne mašine
Najveci kamion na svetu , pravo cudoviste na tockovima , 4600KS i obrtni moment od preko 18000NM http://www.b92.net/automobili/razno.php ... _id=763764
- Gaginh0
- Postovi: 8809
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Ekstremne mašine
Jel mogu ovi tockovi na Audi A5?
Svaki put se iznenadim vasim znanjem o vojnoj i ratnoj tehnici. Kako u ovoj temi tako i u onoj drugoj
Mozda je tome kumovalo to sto mladje generacije nisu isle na odsluzenje vojnog roka, sto mi iskreno ne nedostaje
Svaki put se iznenadim vasim znanjem o vojnoj i ratnoj tehnici. Kako u ovoj temi tako i u onoj drugoj
Mozda je tome kumovalo to sto mladje generacije nisu isle na odsluzenje vojnog roka, sto mi iskreno ne nedostaje
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ekstremne mašine
Piros je napisao:Najveci kamion na svetu , pravo cudoviste na tockovima , 4600KS i obrtni moment od preko 18000NM http://www.b92.net/automobili/razno.php ... _id=763764
Koja mrcina
Re: Ekstremne mašine
Grešiš, ovaj silno grešiš sineGaginh0 je napisao: Mozda je tome kumovalo to sto mladje generacije nisu isle na odsluzenje vojnog roka, sto mi iskreno ne nedostaje
Podrazumeva se da ne mislim na VS kakva je sad(ne znam kojiće joj on V uopste u imenu, po obučenosti i naoružanju je u rangu malo bolje opremljene milicije u Kongu ili Somaliji )
What i do for the livin'? I live for the livin'.