Ekstremne mašine
Re: Ekstremne mašine
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ekstremne mašine
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ekstremne mašine
Da predstavim jednu ultimativnu mašinu, koju sam imao prilike (a i morao ) da vozim par puta.
Radi se o tenkovskom vučnom voz MAZ 537, koji je još operativan u našoj vojsci. Inače prikolica je bila domaće proizvodnje sa 16 točkova i šira od standardne za bar 0,5m. Inače, menjač je hidro konvertor, kao na mašinama, a za vožnju kod nas je uvek bio prisutan obučeni majstor - tehničar. U "mašini" se nije moglo bez antifona, a motor V 12 od oko 550ks je prepravljeni tenkovski agregat, koji nije mogao da izdrži ni 2-3 sezone bez generalnog remonta. A dimna zavesa je šou program na turiranju.
http://www.youtube.com/watch?v=GPuCF-iNLu8
http://www.youtube.com/watch?v=ZA9z_5WxjZU
Redovno sam dužio i vozio vučni voz FAP 18 20 BST DV ijeda prepravljeni pola Om pola FAP.
Ovoga Fapa 18 20 BST DV ste viđali i još je u upotreb i sa oba za 15 meseci vožnje sam prešao 50 000kmi:
Radi se o tenkovskom vučnom voz MAZ 537, koji je još operativan u našoj vojsci. Inače prikolica je bila domaće proizvodnje sa 16 točkova i šira od standardne za bar 0,5m. Inače, menjač je hidro konvertor, kao na mašinama, a za vožnju kod nas je uvek bio prisutan obučeni majstor - tehničar. U "mašini" se nije moglo bez antifona, a motor V 12 od oko 550ks je prepravljeni tenkovski agregat, koji nije mogao da izdrži ni 2-3 sezone bez generalnog remonta. A dimna zavesa je šou program na turiranju.
http://www.youtube.com/watch?v=GPuCF-iNLu8
http://www.youtube.com/watch?v=ZA9z_5WxjZU
Redovno sam dužio i vozio vučni voz FAP 18 20 BST DV ijeda prepravljeni pola Om pola FAP.
Ovoga Fapa 18 20 BST DV ste viđali i još je u upotreb i sa oba za 15 meseci vožnje sam prešao 50 000kmi:
- Prikačeni fajlovi
-
- fap-18-20-tegljac-napred.jpg (27.08 KiB) Pogledano 3488 puta
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Ekstremne mašine
Moćna je mašina MAZ-537, pominjali smo ih ranije u temi "ratna tehnika". Inače, ako tako de-tjuniran na 550 ks ne može da izdrži mnogo bez generalke, kako li je onda tek u tenku, gde ima oko 1000 ks?
Ђенерал Јанковић
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ekstremne mašine
Zar to nije motor iz T--55? Nema on ni blizu 1000 ks...
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Ekstremne mašine
T-55 ima verziju i sa 850KS, ako se ne varam. Davno mi je to bilo vozilo za svaki dan. Nasi su svi bili sa 550ks.
Sent from my HTC One V
Sent from my HTC One V
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Одг: Ekstremne mašine
Sloba je napisao: Nasi su svi bili sa 550ks.
Ovo je pravi vucni voz
Re: Ekstremne mašine
Radio je i FAP nešto malo.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ekstremne mašine
Taj sto je na slici je sa parade 85" to je FAP 2832, vise ga ne prave. U sadasnjoj ponudi kod Fapa najjaci je sa 8x8 pogonom model 3240 BS/AV
NAMENSKO VOZILO FAP 3240 BS/AV 8x8
NAMENSKO VOZILO FAP 3240 BS/AV 8x8
Re: Ekstremne mašine
Fap 2832 8x8, je smešan za MAZ 537.
T55 je imao motor slične snage kao u MAZ537.
Zanimljiv je i varijanta paljenja ovih motora komprimovanim vazduhom od 160bar (kao ronilačke boce)
Koliko god se tenk koristio, nikako ne može motor u njemu biti korišćn kao u ovom tegljaču.
Poenta je u tome i tu Rusi nisu išli na kvalitet, nego na kvantitet. Zbog iste stvari, rusi su dobili rat, a Hitler je izgubio, jer je pravio tenkove kao da će biti voženi svaki dan, za narednih 10 godina.
T55 je imao motor slične snage kao u MAZ537.
Zanimljiv je i varijanta paljenja ovih motora komprimovanim vazduhom od 160bar (kao ronilačke boce)
Koliko god se tenk koristio, nikako ne može motor u njemu biti korišćn kao u ovom tegljaču.
Poenta je u tome i tu Rusi nisu išli na kvalitet, nego na kvantitet. Zbog iste stvari, rusi su dobili rat, a Hitler je izgubio, jer je pravio tenkove kao da će biti voženi svaki dan, za narednih 10 godina.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Одг: Ekstremne mašine
Pa su taj kvantitet i danas zadrzali a kvalitet malko zapostavili. Msm na gradjevinske masine koje izlaze iz tih istih (vojnih) fabrika.
sent using Tapatalk
sent using Tapatalk
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ekstremne mašine
Posto sam bio tenkista bas na T-55 mogao si ga upaliti na klasican nacin akumulatorima (ima ih vise komada), vucom drugog tenka ili komprimovanim vazduhom ali samo jednom jer se vazduh sav potrosi za to jedno verglanje. Inace sam motor moze da radi osim na naftu i na sledeca goriva benzin, kerozin, i na vodku ako treba potrebno je samo jednu slavinu za dotok goriva okrenuti na marker koji pokazuje koji tip goriva se koristi.MAD MAX je napisao:Fap 2832 8x8, je smešan za MAZ 537.
T55 je imao motor slične snage kao u MAZ537.
Zanimljiv je i varijanta paljenja ovih motora komprimovanim vazduhom od 160bar (kao ronilačke boce)
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ekstremne mašine
zaboravio si razne vrste zejtina i ulja
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ekstremne mašine
Da ulja i na sve sto gori, mogao je i na alkohol ali stvarno takav motor je bio cudo kada se je pojavio, cak je takav motor malo modifikovan, dodata mu je turbina i kasnije se koristio na T-72 i M84