Mostovi u Beogradu
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Most na Adi
Most lepo izgleda! Oko toga nema mesta polemici.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Most na Adi
Pupinov most me je razočarao.
Obećao sam da ću dati sud o tome da li je uticao na smanjenje gužve u centru, i siguran sam da nije, gužve su iste i u Takovskoj i u Karađorđevoj
Voleo bih neku studiju o broju vozila koji ga koriste
Obećao sam da ću dati sud o tome da li je uticao na smanjenje gužve u centru, i siguran sam da nije, gužve su iste i u Takovskoj i u Karađorđevoj
Voleo bih neku studiju o broju vozila koji ga koriste
- schonenk
- Postovi: 1868
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Most na Adi
Mozda da odlozis konancan sud do zavrsetka kraka od mosta do pancevackog.
Re: Most na Adi
Kad se to očekuje?
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Most na Adi
U Takovskoj slabo, mozda 10-15% manje. Ali Karadjordjevu je spasio i konačno su se stekli uslovi da se ista obnovi, a za sta je zrela vec izvesno vreme.
U Takovskoj su na smanjenje guzve uticali i drugi faktori. Pored Pupinovog mosta i veca cena goriva najvise, kao i drugi.
Ove nedelje idem Takovskom zbog obaveza. Uvek izmedju pola 2 i 3 popodne, U smeru od Cvijićeve ka Kneza Milosa. Samo u Ponedeljak me je uhvatila guzva kakva je nekad bila normalna svaki dan. Danas i juče kao da je Nedelja. Od početka Takovske do kraja Kneza Miloša za 10 minuta lagano.
Ovaj sadasnji beogradski saobracaj, u poređenju sa onim od pre 5 godina se ne moze nazvati guzvom.
U Takovskoj su na smanjenje guzve uticali i drugi faktori. Pored Pupinovog mosta i veca cena goriva najvise, kao i drugi.
Ove nedelje idem Takovskom zbog obaveza. Uvek izmedju pola 2 i 3 popodne, U smeru od Cvijićeve ka Kneza Milosa. Samo u Ponedeljak me je uhvatila guzva kakva je nekad bila normalna svaki dan. Danas i juče kao da je Nedelja. Od početka Takovske do kraja Kneza Miloša za 10 minuta lagano.
Ovaj sadasnji beogradski saobracaj, u poređenju sa onim od pre 5 godina se ne moze nazvati guzvom.
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Most na Adi
McGruja je napisao:Pupinov most me je razočarao.
Obećao sam da ću dati sud o tome da li je uticao na smanjenje gužve u centru, i siguran sam da nije, gužve su iste i u Takovskoj i u Karađorđevoj
Voleo bih neku studiju o broju vozila koji ga koriste
Ako i bude neka studija verovatno ce podatak biti malo napunpan, jbg treba se opravdati ulozena sredstva. Realno da nam treba takav most, sigurno da treba. Kada se je pravio most Gazela s kraja 60"tih kada je bio planiran prvobitno su hteli most sa cetri trake, medjutim Branko Pesic je isterao svoje da to bude most sa 6 traka sto je ipak bilo vizionarski u to vreme daleko ispred tadasnjih potreba. Verovatno ce i ovaj most za koju godinu biti u upotrebi sa svojim realnim kapacitetom saobracaja.
Re: Most na Adi
Ma treba, svaki most treba, samo zapažam
Re: Most na Adi
Menjajte temu u beogradski mostovi.
Pupinov jeste izvukao težak saobraćaj iz Karađorđeve i poteza Konjarnik Pančevac, ali je napravio haos na zrenjaninskom putu. Sada tamo ne može da se prođe.
Tek kad se veže sa pančevačkim putem, a naročito kada se napravi direktna veza sa Pančevom, onda ćemo moći da vidimo njegovu pravu vrednost.
Pupinov jeste izvukao težak saobraćaj iz Karađorđeve i poteza Konjarnik Pančevac, ali je napravio haos na zrenjaninskom putu. Sada tamo ne može da se prođe.
Tek kad se veže sa pančevačkim putem, a naročito kada se napravi direktna veza sa Pančevom, onda ćemo moći da vidimo njegovu pravu vrednost.
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Most na Adi
Jos jedan most je planiran kod Vince. On treba da poveze deonicu od Bubanj potoka preko Boleca i Vince, mosta preko Dunava do Starceva i Panceva.
Re: Most na Adi
Taj je bitan jer bi trebalo da bude i železnički i da izmesti sav teretni železnički saobračaj sa pančevačkog.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Most na Adi
Upravo to!
A haos za Zrenjanincu je napravio iz razloga sto je trebalo da se puste po dve trake celom deonicom od skretanja za naselje Kovilovo do Borče. Takvoj saobracajnici prilazis, a po jedna traka u smeru.
Naravno da ce biti guzve!
A oni samo napravili po dve trake tu gde je most i zasekli onako...
A haos za Zrenjanincu je napravio iz razloga sto je trebalo da se puste po dve trake celom deonicom od skretanja za naselje Kovilovo do Borče. Takvoj saobracajnici prilazis, a po jedna traka u smeru.
Naravno da ce biti guzve!
A oni samo napravili po dve trake tu gde je most i zasekli onako...
Re: Most na Adi
Taj deo o kome pričaš je oduvek bio kritičan i bilo je neko sumanuto ograničenje od 40, ali je sada svuda gužva zbog svih šlepera koji idu ka i iz Pančeva.
Apsolutno se slažem da su trebali da prošire sve do mosta, kao što su trebali da postave one zapreke po sredini duž celog puta.
Apsolutno se slažem da su trebali da prošire sve do mosta, kao što su trebali da postave one zapreke po sredini duž celog puta.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Most na Adi
Jeste.
Ali ne moze da se prosiri jer su se u Borci svi nabili do puta, pa bi svima sada morao da skratis dvorista, nekima da srusis i delove kuca. Tu ima mnogo puteva koji izlaze na Zrenjaninac, ljudi pretrcavaju i tako to na tu temu i zato je 40. Mnogo je pesaka ranije bivalo udareno na tom delu.
Sve bi to moglo da se resi da je ovo neka normalna zemlja. I to vrlo jednostavno. Ali to kosta, a zakon se ne postuje, sto su dva veoma otezavajuca faktora. I svako gleda da zgrabi sto vise. Nedao Bog da ostavi malo danas sutra za trotoar ili prosirenje puta. A plac mu sigurno nije bio do puta, nego je bilo: ,,Ko ga je.e, daj da capim sto vise,, . I svi tako uradili i sad ga je.i.
Ali ne moze da se prosiri jer su se u Borci svi nabili do puta, pa bi svima sada morao da skratis dvorista, nekima da srusis i delove kuca. Tu ima mnogo puteva koji izlaze na Zrenjaninac, ljudi pretrcavaju i tako to na tu temu i zato je 40. Mnogo je pesaka ranije bivalo udareno na tom delu.
Sve bi to moglo da se resi da je ovo neka normalna zemlja. I to vrlo jednostavno. Ali to kosta, a zakon se ne postuje, sto su dva veoma otezavajuca faktora. I svako gleda da zgrabi sto vise. Nedao Bog da ostavi malo danas sutra za trotoar ili prosirenje puta. A plac mu sigurno nije bio do puta, nego je bilo: ,,Ko ga je.e, daj da capim sto vise,, . I svi tako uradili i sad ga je.i.