Mostovi u Beogradu
Re: Mostovi u Beogradu
Ukupna potrosnja goriva je u 2014. smanjena za tipa 20-30% u odnosu na prethodne godine tako da ipak jeste istina da se manje vozi. I to je ujedno i glavni razlog zasto je u 2014. broj smrtnih ishoda bio manji u odnosu na pre. Nije sigurno slina za to zaslužan.
- Blackshadow
- Postovi: 775
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Одг: Mostovi u Beogradu
Prekjuče išao Pupinovim mostom ka Zemunu. Ili sam lud il' videh ograničenje 80?!?
Aj nek' neko potvrdi.
TT
Aj nek' neko potvrdi.
TT
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
Re: Mostovi u Beogradu
Videcu
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Mostovi u Beogradu
Mislim da sam negde pročitao da je povećano ograničenje brzine sa prvobitnih 50Km/h na 80Km/h, nisam još uvek imao potrebu da vozim preko mosta pa ne znam
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Mostovi u Beogradu
Bilo je ogranicenje na 50 na sat celom trasom od mosta do ukrstanja sa Zrenjaninskim putem. ocigledno je da je bilo presporo za put sa tri trake gde nema naseljenog mesta, mada ovo nije autoput jer ne postoji bankina sa odbojnicima koji bi na taj nacin razdvajali dve suprotne trake.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Mostovi u Beogradu
Tu metalnu ogradu po sredini bi valjalo staviti, mada opet...njiva levo, a i desno...100 bi moglo da bude bez problema.
Nego onaj nadvoznjak koji stoji, a ne vodi nigde ni na jednu ni na drugu stranu...Jedna strana ce ici za naselje Kovilovo, a druga za Borcu direktno, kako se ne bi islo na Zrenjaninac, pa kruzilo do tih naselja. To je najlogicnije. A interesuje me konkretno ako neko ima sigurniju informaciju sta ce taj nadvoznjak tacno da poveze sa prilazom do mosta?
Nego onaj nadvoznjak koji stoji, a ne vodi nigde ni na jednu ni na drugu stranu...Jedna strana ce ici za naselje Kovilovo, a druga za Borcu direktno, kako se ne bi islo na Zrenjaninac, pa kruzilo do tih naselja. To je najlogicnije. A interesuje me konkretno ako neko ima sigurniju informaciju sta ce taj nadvoznjak tacno da poveze sa prilazom do mosta?
Re: Mostovi u Beogradu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Mostovi u Beogradu
Prosao malopre Pupinovim. I dalje 50, pravac prema Zemunu. Smesno.
Re: Mostovi u Beogradu
80 bi bilo najlogicnije.
Hocu volan da ugrizem od nervoze kada pokusam da idem 50 tuda.
Hocu volan da ugrizem od nervoze kada pokusam da idem 50 tuda.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Mostovi u Beogradu
Jel ima neki podatak kada ce biti nastavljeni radovi na prilazu mostu na Adi sa NBG strane?
Koliko sam ja shvatio bice uspon na prilaz mostu na Tosinom Bunaru bas onde gde spust sa Bezanijske Kose. Tada ce taj most dobiti skroz drugu dimenziju. A da ne pricam kad se izbije tunel do Autokomande. Ali tome se skoro ne nadam.
To nije tranzitni most, kao Pupinov. I sam kao objekat je slabo upotrebljiv, sto se i videlo. Ali sa prilaznicama dosta resava stvari. Samo ono parce da se iskljucis posle Buvljaka kada su uradili, pa koliko znaci.
Koliko sam ja shvatio bice uspon na prilaz mostu na Tosinom Bunaru bas onde gde spust sa Bezanijske Kose. Tada ce taj most dobiti skroz drugu dimenziju. A da ne pricam kad se izbije tunel do Autokomande. Ali tome se skoro ne nadam.
To nije tranzitni most, kao Pupinov. I sam kao objekat je slabo upotrebljiv, sto se i videlo. Ali sa prilaznicama dosta resava stvari. Samo ono parce da se iskljucis posle Buvljaka kada su uradili, pa koliko znaci.
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Mostovi u Beogradu
Beograd -- Vrh pilona na Mostu na Adi nedostaje još od prvog bezuspešnog pokušaja da ga postavi helikopter Vojske Srbije.
Kada su piloti prvi put podigli helikopter sa namerom da obave "operaciju“ montiranja špica, ometao ih je jak vetar, zbog kojeg ni radnici unutar pilona nisu mogli bezbedno da prihvate konstrukciju.
Još tada je najavljeno da će podizanje završne konstrukcije biti ponovo organizovano narednih dana, čim to budu dozvolili vremenski uslovi.
Ipak, četiri godine pošto je Most na Adi svečano otvoren poznato je da ova saobraćajnica uopšte neće ni biti završena.
Sedam metara visoki vrh pilona nikada neće biti postavljen, jer bi to bilo protivzakonito, kažu nadležni.
Dakle, čitav olimpijski ciklus se čekalo da raskošni pilon mosta dobije konačni oblik, a umesto toga stigla je informacija iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju da se odustalo od tog poduhvata.
"Rešetkasti vrh pilona neće biti montiran, jer nije obuhvaćen postojećom građevinskom dozvolom", ističu u direkciji.
Pre četiri godine piloti Vojske Srbije helikopterom su podigli takozvani špic, ali zbog jakog vetra nisu mogli da ga bezbedno postave zajedno sa radnicima koji su se nalazili unutar pilona. Tada je montiranje vrha pilona odloženo na nekoliko dana dok se vremenski uslovi ne poboljšaju.
U Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju su godinama uveravali da se nije odustalo od ove aktivnosti koja se, kako su pretprošlog leta isticali, pažljivo planira jer nema određenog roka. Izgleda da se nikada nije “prolepšalo vreme”. Međutim, u direkciji sada imaju drugačije objašnjenje.
"Pred kraj izgradnje pilona, početkom 2011. godine, jedan od arhitekata idejnog rešenja mosta izrazio je potrebu da se arhitektonski aspekt pilona poboljša izgradnjom produžetka od sedam metara na vrhu. Na ovu inicijativu reagovali su glavni gradski arhitekta i nadležne gradske komisije koji su tražili da Direkcija, preko inženjera projekta, izda instrukciju izvođaču da izradi dodatni vrh pilona. Međutim, ta izrada nije završena do septembra 2011. godine, kada je izvođač uklonio kransku dizalicu od 215 metara, koja je služila za izgradnju pilona", pričaju u direkciji.
Kako kažu, za izvođača više nije bilo mogućnosti da postavi rešetkasti vrh, a obrazloženje za definitivno odustajanje od ove operacije su našli i u zakonu.
"Nedostajući vrh pilona je kupastog oblika, dužine sedam metara i napravljen je od nerđajućeg čelika. Čine ga osam cevi međusobno povezanih prstenovima na svakom metru. Element ima zaštićene servisne merdevine, a planirano je da ih koriste majstori prilikom održavanja elektroopreme na vrhu“,– ovo je ukratko opis konstrukcije čija je instalacija tada bila planirana.
Jedne subote maja 2012. godine Mi-17 Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije 45 minuta pokušavao je da približi svoj teret radnicima koji su virili iz najviše tačke Beograda. Međutim, zbog jakog vetra uslovi za bezbedno "spajanje“ nisu postojali.
Tokom ove misije još jedan helikopter RViPVO bio je u vazduhu. Gazela je bila "camera ship“ i na njoj su bili snimatelj Vojnofilmskog centra "Zastava film“, kamerman Studija B i fotograf Dušan Atlagić, čije fotografije ovog nesvakidašnjeg događaja možete videti, piše portal Tango six.
Kada su piloti prvi put podigli helikopter sa namerom da obave "operaciju“ montiranja špica, ometao ih je jak vetar, zbog kojeg ni radnici unutar pilona nisu mogli bezbedno da prihvate konstrukciju.
Još tada je najavljeno da će podizanje završne konstrukcije biti ponovo organizovano narednih dana, čim to budu dozvolili vremenski uslovi.
Ipak, četiri godine pošto je Most na Adi svečano otvoren poznato je da ova saobraćajnica uopšte neće ni biti završena.
Sedam metara visoki vrh pilona nikada neće biti postavljen, jer bi to bilo protivzakonito, kažu nadležni.
Dakle, čitav olimpijski ciklus se čekalo da raskošni pilon mosta dobije konačni oblik, a umesto toga stigla je informacija iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju da se odustalo od tog poduhvata.
"Rešetkasti vrh pilona neće biti montiran, jer nije obuhvaćen postojećom građevinskom dozvolom", ističu u direkciji.
Pre četiri godine piloti Vojske Srbije helikopterom su podigli takozvani špic, ali zbog jakog vetra nisu mogli da ga bezbedno postave zajedno sa radnicima koji su se nalazili unutar pilona. Tada je montiranje vrha pilona odloženo na nekoliko dana dok se vremenski uslovi ne poboljšaju.
U Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju su godinama uveravali da se nije odustalo od ove aktivnosti koja se, kako su pretprošlog leta isticali, pažljivo planira jer nema određenog roka. Izgleda da se nikada nije “prolepšalo vreme”. Međutim, u direkciji sada imaju drugačije objašnjenje.
"Pred kraj izgradnje pilona, početkom 2011. godine, jedan od arhitekata idejnog rešenja mosta izrazio je potrebu da se arhitektonski aspekt pilona poboljša izgradnjom produžetka od sedam metara na vrhu. Na ovu inicijativu reagovali su glavni gradski arhitekta i nadležne gradske komisije koji su tražili da Direkcija, preko inženjera projekta, izda instrukciju izvođaču da izradi dodatni vrh pilona. Međutim, ta izrada nije završena do septembra 2011. godine, kada je izvođač uklonio kransku dizalicu od 215 metara, koja je služila za izgradnju pilona", pričaju u direkciji.
Kako kažu, za izvođača više nije bilo mogućnosti da postavi rešetkasti vrh, a obrazloženje za definitivno odustajanje od ove operacije su našli i u zakonu.
"Nedostajući vrh pilona je kupastog oblika, dužine sedam metara i napravljen je od nerđajućeg čelika. Čine ga osam cevi međusobno povezanih prstenovima na svakom metru. Element ima zaštićene servisne merdevine, a planirano je da ih koriste majstori prilikom održavanja elektroopreme na vrhu“,– ovo je ukratko opis konstrukcije čija je instalacija tada bila planirana.
Jedne subote maja 2012. godine Mi-17 Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije 45 minuta pokušavao je da približi svoj teret radnicima koji su virili iz najviše tačke Beograda. Međutim, zbog jakog vetra uslovi za bezbedno "spajanje“ nisu postojali.
Tokom ove misije još jedan helikopter RViPVO bio je u vazduhu. Gazela je bila "camera ship“ i na njoj su bili snimatelj Vojnofilmskog centra "Zastava film“, kamerman Studija B i fotograf Dušan Atlagić, čije fotografije ovog nesvakidašnjeg događaja možete videti, piše portal Tango six.
Re: Mostovi u Beogradu
Helikopteri nemaju opremu za to.
TT
TT
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Mostovi u Beogradu
Most na Adi konačno dobija i upotrebnu dozvolu
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju saopštila je da će uskoro raspisati tender za izbor najpovoljnijeg ponuđača za čišćenje slivnika na Mostu na Adi. Time bi trebalo da se reši pitanje zapušenih slivnika.
Kako je agenciji Beta rečeno u Direkciji, istovremeno, u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, sprovešće se i postupak javne nabavke za izbor Komisije za tehnički pregled objekta radi pribavljanja upotrebne dozvole za taj most.
"Pribavljanje upotrebne dozvole je neophodno kako bi se pojedinačni delovi Mosta na Adi, koji predstavljaju tehničko-tehnološku celinu, predali na upotrebu i održavanje nadležnim komunalnim preduzećima", istakli su u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Naveli su i da će Direkcija, do završetka postupka pribavljanja upotrebne dozvole, u saradnji s javnim komunalnim preduzećima sagledati mogućnosti rešavanja pitanja redovnog održavanja kolovoza i pešačkih površina Mosta na Adi.
Most na Adi pušten je u saobraćaj 1. januara 2012, ali još nema upotrebnu dozvolu, što je i jedan od razloga zašto se ne koriste i stoje zaključani liftovi za pešake i bicikliste. U liftove je uloženo više od 956.000 evra.
Odvodi za kišnu kanalizaciju uz kolovoz na Mostu na Adi su do vrha puni otpada i zapušeni, a u nekima je procvetala trava. Zbog zagušenih slivnika se prave bare na mostu, a na delovima kolovoza i na trotoarima su pesak i šljunak koji ispadaju iz kamiona prevoznika.
Dužina mosta je 964 metra, od stuba broj jedan na novobeogradskoj strani do stuba broj osam na čukaričkoj strani, a širina mosta je 45 metara. Površinu mosta čine dva puta po tri kolovozne trake, prostor u sredini mosta za dva koloseka šinskog prevoza, a na obodu mosta su dve pešačko-biciklističke staze. Most je iznad reke Save uzdignut 22 metra.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1168810
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju saopštila je da će uskoro raspisati tender za izbor najpovoljnijeg ponuđača za čišćenje slivnika na Mostu na Adi. Time bi trebalo da se reši pitanje zapušenih slivnika.
Kako je agenciji Beta rečeno u Direkciji, istovremeno, u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, sprovešće se i postupak javne nabavke za izbor Komisije za tehnički pregled objekta radi pribavljanja upotrebne dozvole za taj most.
"Pribavljanje upotrebne dozvole je neophodno kako bi se pojedinačni delovi Mosta na Adi, koji predstavljaju tehničko-tehnološku celinu, predali na upotrebu i održavanje nadležnim komunalnim preduzećima", istakli su u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Naveli su i da će Direkcija, do završetka postupka pribavljanja upotrebne dozvole, u saradnji s javnim komunalnim preduzećima sagledati mogućnosti rešavanja pitanja redovnog održavanja kolovoza i pešačkih površina Mosta na Adi.
Most na Adi pušten je u saobraćaj 1. januara 2012, ali još nema upotrebnu dozvolu, što je i jedan od razloga zašto se ne koriste i stoje zaključani liftovi za pešake i bicikliste. U liftove je uloženo više od 956.000 evra.
Odvodi za kišnu kanalizaciju uz kolovoz na Mostu na Adi su do vrha puni otpada i zapušeni, a u nekima je procvetala trava. Zbog zagušenih slivnika se prave bare na mostu, a na delovima kolovoza i na trotoarima su pesak i šljunak koji ispadaju iz kamiona prevoznika.
Dužina mosta je 964 metra, od stuba broj jedan na novobeogradskoj strani do stuba broj osam na čukaričkoj strani, a širina mosta je 45 metara. Površinu mosta čine dva puta po tri kolovozne trake, prostor u sredini mosta za dva koloseka šinskog prevoza, a na obodu mosta su dve pešačko-biciklističke staze. Most je iznad reke Save uzdignut 22 metra.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1168810
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Mostovi u Beogradu
Tehnički most je 4 godine bez ikakvog održavanja?
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Mostovi u Beogradu
Ocigledno.