Brodovi
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Brodovi
Interesuje me, iz prve ruke, koliko se gubi na vrednosti novih plovila? Ako možeš da daš primere, interesuje me i za skuplje brodove poput Pershinga ili Sunseekera ali i na primeru jeftinijih plovila tipa Sea Ray.
Da li je tačno da se na polovnim jahtama neretko ne gubi novac? Pod ovim "ne gubi novac" ne mislim na to da ga iznajmiš, tako bi mogao da zaradiš i na kupovini bilo čega...
Da li je tačno da se na polovnim jahtama neretko ne gubi novac? Pod ovim "ne gubi novac" ne mislim na to da ga iznajmiš, tako bi mogao da zaradiš i na kupovini bilo čega...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Brodovi
Ovaj je koštao 65k eura. Da l nov ili polovan, ne znam:
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Brodovi
65K za ovakav brod je odlicna cena i za polovnjaka, a nov kosta sigurno debelo preko 200K.
Gube brodovi na ceni isto kao i automobili, mozda malo manje.
Kod njih je mnogo veci problem jako skupo odrzavanje, gde svrstavam i troskove za vez, zimovnik... i jos jedna specificnost da su izuzetno kvarljiva roba.
Laici se zacude koliko apsolutno svaki brod u svakom trenutku na sebi ima kvarova, a to je apsolutno normalna pojava. Brodu stalno nesto fali, stalno neki sistem zeza....
Npr. Pershing koji je pre 7-8 godina placen oko milion, sada moze da se kupi za 300-400K.
Pisem bas uopsteno kroz jedan primer za skuplje brodove.
Sa skuterima je slicna prica. Evo ja sam moj prodao za 6K a pre 8 godina je placen blizu 20K.
Ali isto je problem trosak posedovanja, treba ti barem 3.000e godisnje za osnovne stvari i imas potrosnju od preko 20L na sat.
Gube brodovi na ceni isto kao i automobili, mozda malo manje.
Kod njih je mnogo veci problem jako skupo odrzavanje, gde svrstavam i troskove za vez, zimovnik... i jos jedna specificnost da su izuzetno kvarljiva roba.
Laici se zacude koliko apsolutno svaki brod u svakom trenutku na sebi ima kvarova, a to je apsolutno normalna pojava. Brodu stalno nesto fali, stalno neki sistem zeza....
Npr. Pershing koji je pre 7-8 godina placen oko milion, sada moze da se kupi za 300-400K.
Pisem bas uopsteno kroz jedan primer za skuplje brodove.
Sa skuterima je slicna prica. Evo ja sam moj prodao za 6K a pre 8 godina je placen blizu 20K.
Ali isto je problem trosak posedovanja, treba ti barem 3.000e godisnje za osnovne stvari i imas potrosnju od preko 20L na sat.
Re: Brodovi
Ja se razmisljam o ovom skuteru http://be.sea-doo.com/waterscooter/aquascooter.html jedino mi je smorno da ga vucem na more. Moram da nadjem neko vece vozilo
Re: Brodovi
Sve, sve, ali bez jarbola i spinakera nema prave nautike.
Re: Brodovi
Odlican je ovaj skuter, koliko vidim pristupacan je ali kad razmisli covek, das 100e izvozas se sat vremena i ne razmisljas posle o njemu. Sto kaze aviator mene vise "rade" jedrilice i katamarani. I glisere bih rado vozio npr chris craft.
Re: Brodovi
Ovaj skuter je bezveze. To je model namenjen za klince, ima izuzetno skromne performanse, nema mogucnost da povuce vise od 2 osobe, nema prostor za odlaganje stvari, nema nista od opreme koja je itekako potrebna (npr nema rikverc), materijali su osetno losijeg kvaliteta od ozbiljnijih modela....
Poslednja tri skutera koja sam imao bili su
GTX Limited (top model Sea Doo ponude)
RXT X (moram da potrazim svoje slike, ali bio je bas identican)
Kawa SX-R stojeci (njegove slike ni nemam, sa njim sam imao udes i nakon toga je prodat tako razvaljen, opasna masina)
Za ovo leto se dvoumim. Posto gledam iskljucivo Sea Doo modele, za ovu sezonu su znacajno podigli snagu motora sa 260KS na 300KS za top modele. Medjutim, vec vec sledece godine se ocekuju potpuno novi modeli pa se razmisljam da uzmem neki dobro ocuvan polovnjak samo da mi posluzi za ovo leto pa onda da uzmem novi model koji ce sigurno ici na nekih 320-340KS.
Glupo mi da dajem 20.000e za model koji ce vec sledece godine biti stari (istu gresku sam napravio sa GTX-om).
Inace, nemojte porediti rentale i ovaj gore koji smo komentarisali sa ozbiljnim spravama.
Razlike su stravicne. Kao da poredite motor od 100ccm sa R klasom od 1.000ccm, a tu je jos citav niz prednosti.
Evo slikovito, ko je vozio rentale na raspolaganju nije imao preko 60-70KS zato sto su to masine od oko 100KS ali se u rentu uvek daje "spori kljuc" (slabije performanse) i svi ogranicavaju gas. A top modeli sad vec raspolazu sa +300KS i to su strasne razlike.
Poslednja tri skutera koja sam imao bili su
GTX Limited (top model Sea Doo ponude)
RXT X (moram da potrazim svoje slike, ali bio je bas identican)
Kawa SX-R stojeci (njegove slike ni nemam, sa njim sam imao udes i nakon toga je prodat tako razvaljen, opasna masina)
Za ovo leto se dvoumim. Posto gledam iskljucivo Sea Doo modele, za ovu sezonu su znacajno podigli snagu motora sa 260KS na 300KS za top modele. Medjutim, vec vec sledece godine se ocekuju potpuno novi modeli pa se razmisljam da uzmem neki dobro ocuvan polovnjak samo da mi posluzi za ovo leto pa onda da uzmem novi model koji ce sigurno ici na nekih 320-340KS.
Glupo mi da dajem 20.000e za model koji ce vec sledece godine biti stari (istu gresku sam napravio sa GTX-om).
Inace, nemojte porediti rentale i ovaj gore koji smo komentarisali sa ozbiljnim spravama.
Razlike su stravicne. Kao da poredite motor od 100ccm sa R klasom od 1.000ccm, a tu je jos citav niz prednosti.
Evo slikovito, ko je vozio rentale na raspolaganju nije imao preko 60-70KS zato sto su to masine od oko 100KS ali se u rentu uvek daje "spori kljuc" (slabije performanse) i svi ogranicavaju gas. A top modeli sad vec raspolazu sa +300KS i to su strasne razlike.
Re: Brodovi
Pa ti si ih vec u drugoj recenici uporedio sa ozbiljnim modelima. Onaj od 6,5k eura i onaj za 20k sigurno nisu isti. Neko ko na to gledao neozibljno i kao zabavu je sasvim dovoljno, plati da se provoza malo i ne razmislja do sledece godine o odrzavanju, prevozu, registraciji, potrosnji, tako da je i ovaj sea doo zadovoljavajuci.
Re: Brodovi
Ne znam sta bi ti rekao.
Njihova prednost jeste cena i jeftinije odrzavanje i drasticno manja potrosnja... ali sta ce ti skuter ako ne mozes da iskoristis sve njegove potencijale.
Ako skuter treba da ti sluzi samo malo da se provozas i da ga ostavis, i to da skuter nema snage za neku adrenalinsku zabavu, onda je OK.
Medjutim ako zahtevas neki adrenalin, prostor za stvari, lakse manevrisanje, snaga da povuce gumu ili skijasa i jos citav niz prednosti, ove sprave te nece zadovoljiti.
Meni je logicnije iznajmiti nekoliko puta rental nego kupovati ovakve igracke.
Evo jedan snimak sa mog GTX-Ltd
http://www.youtube.com/watch?v=v6sDWpyUgp8
Skijanje
http://www.youtube.com/watch?v=JfSR5CbPMSM
Njihova prednost jeste cena i jeftinije odrzavanje i drasticno manja potrosnja... ali sta ce ti skuter ako ne mozes da iskoristis sve njegove potencijale.
Ako skuter treba da ti sluzi samo malo da se provozas i da ga ostavis, i to da skuter nema snage za neku adrenalinsku zabavu, onda je OK.
Medjutim ako zahtevas neki adrenalin, prostor za stvari, lakse manevrisanje, snaga da povuce gumu ili skijasa i jos citav niz prednosti, ove sprave te nece zadovoljiti.
Meni je logicnije iznajmiti nekoliko puta rental nego kupovati ovakve igracke.
Evo jedan snimak sa mog GTX-Ltd
http://www.youtube.com/watch?v=v6sDWpyUgp8
Skijanje
http://www.youtube.com/watch?v=JfSR5CbPMSM
Re: Brodovi
Mene licno je tesko da ga vucem sa sobom, a posle dolazi i nabavna cena kao i cena koriscenja. Ionako po NL ne mogu da jurim kao lud. U svakom slucaju svake godine razmisljam na tu temu i na kraju zakljucim da je lakse iznajmiti camac ili skuter
Re: Brodovi
Da li razmisljao o gumenim camcima? Oni su ja mislim jednostavniji za transport. Sa vanbrodskim motorm ispadne manje nego sea doo a isto je fina stvar za vozikanje.
Re: Brodovi
Naravno da razmisljam, ceo zivot sam imao gumenjak i tomos 4 (do pre par godina), ali ne moze da se poredi dozivljaj. Kao kamion i auto A izmedju goblinovog predloga i mog kao izmedju sportskog i obicnog auta...
Na zalost cak mi je i gumenjak veliki trenutno. Godinama sam ga nosio pa znam kolike je velicine, ali definitivno moze da se nosi, u slucaju manje prtljaga i krovnog kofera (u mom slucaju )
Na zalost cak mi je i gumenjak veliki trenutno. Godinama sam ga nosio pa znam kolike je velicine, ali definitivno moze da se nosi, u slucaju manje prtljaga i krovnog kofera (u mom slucaju )
Re: Brodovi
Iznajmio sam na 3 dana Beneteau Monte Carlo 47 Fly.
Bas sam zadovoljan sa jahtom, ima skoro 15m ali zbog flaj bridza i ima vise ljuljanja nego sto bi se ocekivalo za toliki brod.
Prostor je fenomenalno organizovan i moze opusteno da boravi 6-8 osoba ( 2 porodice) na visednevnom krstarenju ili do 12 osoba komotno za dnevnu varijantu.
Ima 3 bas komforne kabine, 2 sa francuskim lezajima i jedna sa dva singla, 2 kupatila, jako prostranu kuhinju i dnevni boravak. Na prostoru bi joj pozavideli i solidni trosobni stanovi.
Napolje je prostor organizovan tako sto na krmi ima garnituru za sedenje, na pramcu suncaliste i na flaju opciono moze biti kombinacija mesta za sedenje i suncanje ili da se sve pretvori u suncaliste kako se meni vise svidja.
Motorizacija je skromna pa sam bio skeptican ali se pokazala skroz OK. Nije da se meri sa sportski nastrojenim jahtama ali i skroz natovaten brod sa punim tankovima gura bas snazno. Ima 2 x 300KS Volvo pente, ali zato je i potrosnja skroz prihvatljiva.
Npr za 200eur dnevno moze lepo da se provoza (ako se ne ide negde dalje) dok bi neki brodovi iz slicne kategorije potrosili i duplo vise.
Od opreme tu je apsolutno sve sto je potrebno za zivot na brodu. Tu je apsolutno sve sto se moze zamisliti u jednom kompletno opremljenom stanu, a zbog generatora svi sistemi su aktivni i dok je brod na sidru i nije prikacen za struju i vodu u marini.
Ja sam ga uzeo na 3 dana ali posto sto zadovoljni planiramo jos jednu turu ove godine, uzeli bi ga na 7 dana da skoknemo do HR.
Evo slika
Bas sam zadovoljan sa jahtom, ima skoro 15m ali zbog flaj bridza i ima vise ljuljanja nego sto bi se ocekivalo za toliki brod.
Prostor je fenomenalno organizovan i moze opusteno da boravi 6-8 osoba ( 2 porodice) na visednevnom krstarenju ili do 12 osoba komotno za dnevnu varijantu.
Ima 3 bas komforne kabine, 2 sa francuskim lezajima i jedna sa dva singla, 2 kupatila, jako prostranu kuhinju i dnevni boravak. Na prostoru bi joj pozavideli i solidni trosobni stanovi.
Napolje je prostor organizovan tako sto na krmi ima garnituru za sedenje, na pramcu suncaliste i na flaju opciono moze biti kombinacija mesta za sedenje i suncanje ili da se sve pretvori u suncaliste kako se meni vise svidja.
Motorizacija je skromna pa sam bio skeptican ali se pokazala skroz OK. Nije da se meri sa sportski nastrojenim jahtama ali i skroz natovaten brod sa punim tankovima gura bas snazno. Ima 2 x 300KS Volvo pente, ali zato je i potrosnja skroz prihvatljiva.
Npr za 200eur dnevno moze lepo da se provoza (ako se ne ide negde dalje) dok bi neki brodovi iz slicne kategorije potrosili i duplo vise.
Od opreme tu je apsolutno sve sto je potrebno za zivot na brodu. Tu je apsolutno sve sto se moze zamisliti u jednom kompletno opremljenom stanu, a zbog generatora svi sistemi su aktivni i dok je brod na sidru i nije prikacen za struju i vodu u marini.
Ja sam ga uzeo na 3 dana ali posto sto zadovoljni planiramo jos jednu turu ove godine, uzeli bi ga na 7 dana da skoknemo do HR.
Evo slika
Re: Brodovi
Do HR da se snimi neki filmic?
Jel ti sam vozis?
Ili iznajmis kapetana?
Jel ti sam vozis?
Ili iznajmis kapetana?
- grujicd
- Postovi: 8367
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Brodovi
Koliko košta dnevna renta okvirno? Ovih 200e si verovatno mislio samo gorivo? Po meni je rentiranje daleko bolja varijanta nego posedovanje broda, sem ako ga ne koristiš aktivno par meseci godišnje.